abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 30 oktober 2011 @ 09:55:46 #126
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_103734084
Dank je :). En ik was nog vergeten te zeggen: voor een paar foto's van Jesper kunnen jullie in mijn fotoboek kijken :). Die met dat nieuwe kapsel is hoe hij er nu uit ziet.
pi_103734809
Feenix, welkom :)

Ik heb de dame om 7 uur teruggegooid, ben zelf ook weer gaan liggen en uiteindelijk waren we er om 9:45 samen weer uit. Heerlijk bijgeslapen zo dus :D
  zondag 30 oktober 2011 @ 10:38:41 #128
250838 Fee-nix
pi_103734866
O dat is fijn Orea! Dat ze dan nog gaat slapen! Lekker hoor!
pi_103734909
:W mijn dochter is 1 jaar O+
Ze vond het prachtig gisteren, heeft genoten van de cadeaus, visite en al het eten (foto's volgen later)

En vanochtend om kwart voor 7 nieuwe tijd wakker.
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_103734961
Barabientje nog gefeliciteerd! Fijn dat het een geslaagde dag was gisteren, en lekker geslapen.

Orea, fijn dat jullie samen nog even hebben kunnen tukken.
pi_103735727
Zo, ik moest even flink bijlezen!

Wij zijn een week (vr-vr) naar Center Parcs geweest zónder laptop en gisteren heb ik de hele dag ziek op bed gelezen, dus dat was flink wat bijleeswerk.

Barba, nogmaals gefeliciteerd met Bientje! Ik ben benieuwd naar de fotospam!
Fee-nix, welkom hier!

Wat betreft abonnementen: Ik heb een abonnement op de Efteling en Anne is daar dus ook al een keer of 8 geweest nu. En 't abonnement loopt in de winter gewoon door, dus we zullen er nog weleens komen binnenkort :) Apenheul wil ik heel graag heen (ben van jongs af aan al dop op apen), heb nog een dag om na te denken over dat abonnement...

Anne snapt de wintertijd nog niet helemaal, was vanmorgen om 6 uur wakker. Maar ze is niet helemaal fit en lag er meteen na het ontbijt (5 happen pap, normaal eet ze een heel bord en daarom nog maar een fles gegeven) weer in. Uurtje geslapen en nu ligt ze er sinds 10 uur weer in. Wordt een rommelig dagje schat ik in ;)

Vakantie was trouwens leuk, Anne heeft genoten van het zwembad, het strand en de kinderboerderij O+

[ Bericht 4% gewijzigd door Fannetje op 30-10-2011 11:19:22 ]
  zondag 30 oktober 2011 @ 11:42:24 #132
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_103736604
Anne! O+

Fee-nix, leuk! Gezellig dat je hier bent :Y
Jij hebt gewoon een braaf kind ;)

Barbabientje, van harte gefeliciteerd met je grote kleine meid *O*

Hier gaat nog iemand even zijn boterham opeten en dan gaat hij ook naar bed...
  zondag 30 oktober 2011 @ 11:57:39 #133
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_103737052
Anne wat een heerlijke foto!! Fijn dat jullie t zo goed hebben gehad!

fee-nix Welkom!

Barbabientje gefeliciteerd met je dreumes! Benieuwd naar de foto's

Orea wat lekker! hier ook zoiets..
Van 7-7.30 een powernapje boven op me... en daarna van 9.30-11.30 *O* (en ik ook :@ O+ )
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
pi_103738815
Wat waren er veel weer vroeg erbij vanmorgen...

Barbabientje van harte gefeliciteerd!!

Anne lekker op vakantie geweest! Leuke foto!

Hier viel het juist wel erg mee. Kyllian was wel om 6.30 uur nieuwe tijd wakker (hij had in zn broek geplast), maar Dyon heeft tot 8 uur geslapen. Wij dus ook tot die tijd op bed gelegen, alleen Kyllian bleef wel kletsen ;)

Vanmorgen met zn allen op zolder geklust en nu gaan we toch nog maar even naar Ponypark Slagharen :) (met die gratis bon van het aanbiedingen topic :P). Dyon zal in de auto wel slapen.
pi_103738871
Barba, welkom met je mooierd!! :* O+ van harte nog!!
Anne, wat een lekker vrolijk muppie ben je toch! :Y

De dame ligt er alweer op :') ze bleef maar slaap gebaren, dus hoppa.. naar bed en 't is gelijk stil!

:z :Z

En kiek eens :o de krullen springen er met de dag meer in O+ O+ zo tof!

pi_103739341
Anne O+, fijn dat jullie het zo lekker hebben gehad.

Reilain ook heerlijk bijgeslapen *O*

Meimeltje veel plezier in Slagharen.

Gaaf man die krullen O+
pi_103740002
Woooow dat haar Orea! Mooi O+ Amy heeft nu een beetje haar achterop. Gister had ze er een klein krulletje. Als ik een foto zou maken, zou je niets zien :P

Amy werd 7 uur nieuwe tijd wakker! Viel mij dik mee dus :Y Al die verhalen over 5/6 uur, dan is het nog nacht!

Anne O+

Welkom Bientje en gefeliciteerd nog met je verjaardag *O* Ik wacht natuurlijk in spanning op de foto's!

En welkom Fee-nix!
  zondag 30 oktober 2011 @ 15:27:01 #138
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_103744877
Fee-nix welkom!

Bientje gefeliciteerd met je verjaardag!

Fannetje, heerlijk zo'n weekje weg.

Orea, je dame heeft inderdaad krullen! Mooooooi...
  zondag 30 oktober 2011 @ 15:42:33 #139
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_103745483
Leia O+

Hier heeft er eentje 2 uur in bed gelegen maar niet geslapen :N
Hij had (bleek achteraf) zijn luier te hebben volgepoept, dus ik voorspel een gezellige avond :X
We hebben wel nog even lekker gewandeld O+

Meimel, hoe was Slagharen?
  zondag 30 oktober 2011 @ 16:10:47 #140
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_103746643
Leia wat een mooie bos haar! En wat leuk dat het gaat krullen..
Bij Oona was het eerst ook helemaal stijl... ineens kwam er slag.. en binnen een maand volop krullen... Bijna pijpenkrulletjes af en toe zelfs.. Wie weet bij Leia ook!

Ai Asy... Das niet zo fijn... Hopelijk valt het mee!

Hier ook even lekker gewandeld, eendjes wezen voeren.. Altijd een succes!... Meissie erg moe, maar daardoor kunnen rekken tot iets voor 4 :D Nu ligt ze te tukken... Straks dus een vrolijk meisje aan de eettafel! :D
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
pi_103747606
Voor de mama's met een dreumes van ongeveer 20 maanden: koekjes bakken. Is dat iets wat ze eigenlijk al kunnen of wacht ik daar best nog even mee?
pi_103750595
Was hier nog geen succes, Leonieke. Maar Zoë is van de grove motoriek en een viezerikje dus niet een goed voorbeeld. :D

Welkom Bientje *O*

Ga je nou nog mooier worden Leia? O+
  zondag 30 oktober 2011 @ 18:45:00 #143
259886 pessie
pi_103752165
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 17:59 schreef Spewey het volgende:
Was hier nog geen succes, Leonieke. Maar Zoë is van de grove motoriek en een viezerikje dus niet een goed voorbeeld. :D

Welkom Bientje *O*

Ga je nou nog mooier worden Leia? O+
Ik zou dan juist zeggen dat het goed is!
Ik heb met nichtjes koekjes gebakken volgens mij toen 1 2.5 en 1 1 jaar oud waren, maar het kan ook een half jaartje later zijn geweest. Ik weet heel zeker dat de jongste nog geen 2 was. Die wilde vooral hele dikke koekjes bakken, en snel tv kijken :')
  zondag 30 oktober 2011 @ 19:02:06 #144
250838 Fee-nix
pi_103752766
Bedankt voor het welkom :). Ben nog even aan het wennen: 'oja, hier gaat het niet alleen over zwangere buiken ;)'.

Barbabientje gefeliciteerd!

Fannetje wat ziet Anne er schattig uit :).

En wat een lieve krulletjes heeft jouw dochter, Orea! Jesper heeft echt het haar van zijn vader. Heeeeeeeel erg veel haar. Alleen nu is het nog heel dun en pluizig, dus het staat recht overeind, haha. Wel heel schattig en knuffelbaar hoor, zo'n pluizenbol!

Ai Asy, dat is nooit fijn, als je er pas laat achter komt dat ie heeft gepoept en daardoor niet is gaan slapen. Is ie nog een beetje te genieten vanavond? Hier werd Jesper wel iets te vroeg wakker bij zijn middagslaapje (normaal half 3 en nu tien voor twee), dus had ik m nog ff neergelegd en bij wijze van uitzondering een speen gegeven (is hij eigenlijk al vanaf). Het bleef toen mooi stil. Na een kwartiertje ging ik kijken of hij weer sliep, maar toen zat hij gewoon rechtop in bed te spelen met z'n sokken en sloffen die hij van de commode had gepakt! Daar kan hij bij vanuit bed namelijk. Dus ik dacht ook: dat wordt vanavond leuk, maar hij staat nu nog steeds superlief te spelen en te kletsen dus dat valt me mee.

En over koekjes bakken: nou daar zou Jesper nog niks van begrijpen hoor! En daarbij ben ik ook niet zo'n bak-moeder ;). (Hoewel... de appeltaart voor mijn verjaardag was echt super goed gelukt! Misschien toch een verborgen talentje?)
pi_103753773
Ik ben ook geen bak-moeder, hoor. Ben alleen op zoek naar knutsel-dingetjes die ik met Thomas kan doen. Maar zoals ik vreesde, zal het nog wat te vroeg zijn.
pi_103753783
Asy hoe is het gegaan ligt Harry al op bed?

Leuk eendjes voeren Reilain. Hier doet Yaro tegenwoordig zelf het brood in zijn mond i.p.v. het te geven aan de eendjes. Lekker hoor oud brood.

Yaro heeft vanmorgen van 8.40 tot 10.40 uur geslapen. Daarna niet meer. Hij was zowaar vrolijk onder het eten en heeft goed gegeten. Nu ligt hij heerlijk te slapen.

Oh en bakken O+ dat deed ik vroeger altijd met mijn moeder. Oma kan nu niet wachten tot ze met Yaro kan gaan bakken.
  zondag 30 oktober 2011 @ 19:41:43 #147
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_103754488
Zo die uitgebreidere reactie is er uiteindelijk niet meer gekomen.

Welkom Fee-nix en Jesper.

Welkom Bientje, grote meid, al weer een jaar!!

Drukke dag gehad vandaag, Noortje heeft maar een uurtje geslapen in de auto en ligt er net in. Hopelijk slaapt ze lekker tot morgen een uurtje of 7, maar dat zal wel niet. Ik weet wel dat ik er op tijd in lig.
Ik merk echt wel dat ze niet zo'n slaper is, hoewel ze wel echt moe is soms. Maar slapen ho maar. We hoeven het echt niet te proberen haar in bed te leggen rond 10 uur als ze half zes wakker is. Soms best wel lastig en ze heeft wel eens buien maar over het algemeen is ze supervrolijk tot ze naar bed gaat.
pi_103755709
Zal ik me ook maar even melden hier als ik nu toch in diverse topics aan het posten sla. Kan ik tenminste ook nog ergens, hopelijk vrolijke, verhalen kwijt. Maar of ik veel tijd heb om te schrijven en vooral te reageren weet ik niet.

Ik ben Kursor, mama van Marit van ruim 18 maanden. Een bijdehand klein meisje dat gelukkig nog wel erg van slapen houdt (2x2 uur per dag). Vraag je: ben je moe? Dan gaat ze al naar de deur en klautert snel de trap op. Op zoek naar d'r bedje en d'r muis.

Verdere anekdotes zullen vast wel volgen.

Bij deze alvast een fotootje van m'n lieve meid
pi_103755839
Welkom Kursor en Marit, wat een prachtige foto O+

Fijn dat ze lekker slaapt Becky, ik duim met je mee dat het een uurtje of 7 wordt.
  zondag 30 oktober 2011 @ 20:10:05 #150
259886 pessie
pi_103755871
Leonieke, Nathan en ik kleuren met wascokrijtjes.

Ook hier welkom kursor!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')