Bedankt voor het welkom 

. Ben nog even aan het wennen: 'oja, hier gaat het niet alleen over zwangere buiken 

'.
Barbabientje gefeliciteerd!
Fannetje wat ziet Anne er schattig uit 

.
En wat een lieve krulletjes heeft jouw dochter, Orea! Jesper heeft echt het haar van zijn vader. Heeeeeeeel erg veel haar. Alleen nu is het nog heel dun en pluizig, dus het staat recht overeind, haha. Wel heel schattig en knuffelbaar hoor, zo'n pluizenbol!
Ai Asy, dat is nooit fijn, als je er pas laat achter komt dat ie heeft gepoept en daardoor niet is gaan slapen. Is ie nog een beetje te genieten vanavond? Hier werd Jesper wel iets te vroeg wakker bij zijn middagslaapje (normaal half 3 en nu tien voor twee), dus had ik m nog ff neergelegd en bij wijze van uitzondering een speen gegeven (is hij eigenlijk al vanaf). Het bleef toen mooi stil. Na een kwartiertje ging ik kijken of hij weer sliep, maar toen zat hij gewoon rechtop in bed te spelen met z'n sokken en sloffen die hij van de commode had gepakt! Daar kan hij bij vanuit bed namelijk. Dus ik dacht ook: dat wordt vanavond leuk, maar hij staat nu nog steeds superlief te spelen en te kletsen dus dat valt me mee.
En over koekjes bakken: nou daar zou Jesper nog niks van begrijpen hoor! En daarbij ben ik ook niet zo'n bak-moeder 

. (Hoewel... de appeltaart voor mijn verjaardag was echt super goed gelukt! Misschien toch een verborgen talentje?)