Mwah, van twee van 1.95 ? Nee.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:44 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja, want er bestaan geen blanke allochtonen in Rotterdam...
Nee, tenslotte zijn alle westerse allochtonen uit kom..., noem eens een dwarsstraat; Polen, niet langer dan 1.75.quote:
Zolang het maar geen autochtonen zijn hè, dan zitten we goed.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:44 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja, want er bestaan geen blanke allochtonen in Rotterdam...
Het mogen van mij best autochtonen zijn hoor. Klootzakken kom je onder alle bevolkingsgroepen tegen. Maar op basis van huidskleur roepen dat het DUS autochtonen zijn vind ik nogal.... dom.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:30 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Zolang het maar geen autochtonen zijn hè, dan zitten we goed.
Omdat ze nog een slag om de arm moeten houden?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:35 schreef cempexo het volgende:
Dader 1 2 en 3: vermoedelijk blanke man
Wat is dat voor iets raars, vermoedelijk ???????
Maar Nederland is toch multi-cultureel...of zoiets !!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:39 schreef Gattaca het volgende:
Triest dat het al vanaf de fipo over etniciteit gaat.
Kunnen jullie fokkers nou nergens anders over zeuren dan Marokkanen, Antillianen of juist het gebrek daar aan in een bericht over een misdaad?
Wat wil je verder over dit bericht zeggen behalve "Gossie, wat erg" dan?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:39 schreef Gattaca het volgende:
Kunnen jullie fokkers nou nergens anders over zeuren dan Marokkanen, Antillianen of juist het gebrek daar aan in een bericht over een misdaad?
Of gewoon niks.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:58 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Wat wil je verder over dit bericht zeggen behalve "Gossie, wat erg" dan?
De kans is idd extreem klein Straatrovers Rotterdam zijn allochtoonquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:26 schreef __Saviour__ het volgende:
3 blanken? Had ze d'r bril niet op zeker
Het zou eigenlijk toch ook niet meer dan normaal zijn wanneer in Nederland de meerderheid van de overvallers Nederlands zou zijn? Net alsof er nu iets wereldschokkends is gebeurd dat er nog wel 3 blanke overvallers bij betrokken zijn.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:39 schreef Gattaca het volgende:
Polen zijn allemaal kleine mannetjes, graatmager. Daarom kan ik in Polen als ik in de bus zit ook nooit mijn benen kwijt.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:23 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
TS is een kut-Marokkaan die denkt eindelijk iets over autochtonen gevonden te hebben maar faalt omdat het Polen blijken te zijn.
Woningen staan inderdaad doorgaans aan straten. Maar dat maakt een woningovervaller nog geen straatrover.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:56 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
De kans is idd extreem klein Straatrovers Rotterdam zijn allochtoon
De samenstelling van die groep zal vast compleet en totaal anders zijn!quote:Op zondag 30 oktober 2011 07:57 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Woningen staan inderdaad doorgaans aan straten. Maar dat maakt een woningovervaller nog geen straatrover.
Discussieren over het feit dat het allochtonen dan wel autochtonen waren is natuurlijk veel nuttiger en gaan we ook echt uitkomen op basis van dit bericht.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:57 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja, handig op een discussieforum... met z'n allen niets zeggen.
Nogmaals, wat wil je meer zeggen dan dan "Gossie, wat erg!"?? Vertel het me dan want ik zie jou dan blijkbaar óók niets bijdragen, hmm?quote:Op zondag 30 oktober 2011 08:42 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Discussieren over het feit dat het allochtonen dan wel autochtonen waren is natuurlijk veel nuttiger en gaan we ook echt uitkomen op basis van dit bericht.
De basis is dat PvdA burgemeester Aboutablet heeft gefaald !!quote:Op zondag 30 oktober 2011 08:42 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Discussieren over het feit dat het allochtonen dan wel autochtonen waren is natuurlijk veel nuttiger en gaan we ook echt uitkomen op basis van dit bericht.
Ik wilde dan ook niet (wat jij zegt) reageren op het bericht, maar wel op deze sub-discussie.quote:Op zondag 30 oktober 2011 08:47 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nogmaals, wat wil je meer zeggen dan dan "Gossie, wat erg!"?? Vertel het me dan want ik zie jou dan blijkbaar óók niets bijdragen, hmm?
Wel in een stad waar de majority allochtoon is.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:02 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het zou eigenlijk toch ook niet meer dan normaal zijn wanneer in Nederland de meerderheid van de overvallers Nederlands zou zijn? Net alsof er nu iets wereldschokkends is gebeurd dat er nog wel 3 blanke overvallers bij betrokken zijn.
Doorgaans wel, omdat je totaal andere skills nodig hebt. En ik kan het weten.quote:Op zondag 30 oktober 2011 08:39 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
De samenstelling van die groep zal vast compleet en totaal anders zijn!
Rotterdam is idd gevallen. Net zoals Constantinopel eeuwen geleden.quote:Op zondag 30 oktober 2011 10:44 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wel in een stad waar de majority allochtoon is.
Doe je niets aan, en dit moeten we accepteren in Nederland. De middelen die een bejaarde nodig zou moeten hebben om zichzelf te verdedigen zijn verboden voor het klootjesvolk.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:26 schreef Deadre het volgende:
Rotterdam - Het overvallenteam van de politie Rotterdam-Rijnmond is op zoek naar getuigen van een woningoverval aan de Boergoensevliet in Rotterdam op vrijdagavond. De 76-jarige bewoonster werd daarbij door drie mannen zeer ernstig mishandeld.
Rond 17:40 uur belden de drie mannen aan bij de woning. Nadat de bewoonster de deur opende werd ze door hen overlopen. De vrouw liep door klappen en trappen ernstig letsel op aan haar gezicht en lichaam. Een 15-jarige jongen die ook in de woning aanwezig was raakte niet gewond. Na enkele minuten renden de mannen weg in onbekende richting. Het is onduidelijk of ze bij de overval iets hebben buitgemaakt.
De politie neemt de zaak hoog op en roept ook de hulp in van mogelijke getuigen. Zo komt ze bijvoorbeeld zeer graag in contact met mensen die tussen 17:30 en 18:00 uur drie mannen zagen in de buurt van de Boergoensevliet die voldoen aan het volgende signalement:
Dader 1
Vermoedelijk blanke man tussen de 1.90 en 1.95 meter lang. Vermoedelijk tussen de 20 en 30 jaar oud en droeg donkere kleding.
Dader 2
Vermoedelijk blanke man tussen de 1.90 en 1.95 meter lang. Vermoedelijk rond de 18 jaar oud. Droeg vermoedelijk een zwarte joggingbroek en een donkerblauwe jas gemaakt van een gladde stof.
Dader 3
Vermoedelijk blanke man die aanmerkelijk kleiner was dan de andere twee verdachten. Vermoedelijk tussen de 18 en 25 jaar oud en droeg zwarte kleding.
Informatie
De politie verzoekt iedereen met informatie over dit incident te bellen met de politie op 0900-8844 of anoniem met Meld Misdaad Anoniem via 0800-7000.
bron
Wat een heldenik hoop dat deze tuig snel opgepakt wordt, voordat er nog meer zwakke slachtoffers vallen.
We moeten helemaal niets accepteren. In Nederland bestaat saamhorigheid niet meer, dat is allemaal voorbij door politici. We moeten denken in ik, ik en ik. Daar moeten we vanaf.quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:19 schreef kontknager het volgende:
[..]
Doe je niets aan, en dit moeten we accepteren in Nederland. De middelen die een bejaarde nodig zou moeten hebben om zichzelf te verdedigen zijn verboden voor het klootjesvolk.
bronquote:ROTTERDAM, dinsdag
Als de daders van de laffe overval en de zware mishandeling van de Rotterdamse pianojuf Dini (76) worden opgepakt, dan moeten ze voor twee dagen aan een schandpaal midden op de Coolsingel worden vastgebonden. Iedere voorbijganger kan dan zien wat deze knullen hebben uitgespookt.
Dat vindt Leefbaar Rotterdam, de grootste oppositiepartij in de Rotterdamse gemeenteraad. „We zijn diep geschokt. Wat een rapalje, om een oudere vrouw in haar eigen woning zo vreselijk toe te takelen”, zegt raadslid Hennie van Schaik van Leefbaar.
Samen met fractievoorzitter Ronald Tol van de partij in de deelgemeente Charlois bracht Van Schaik een bezoek aan de overvallen pianojuf, maar de vrouw was onverwachts weer naar het ziekenhuis gebracht. Waar eerst werd gedacht dat haar been was gekneusd, bleek dit toch gebroken te zijn. Dini moest daardoor tot haar lies in het gips worden gezet.
Het bloemetje dat het raadslid voor Dini had meegenomen, gaf hij aan haar goede vriendin Anita Valkenier, die op het huis en vooral ook Dini’s dertien opvanghonden paste. Van Schaik: „We leven enorm met haar mee. Wij willen dat de politie duizend procent inzet pleegt om de daders op te sporen. Die mogen wat ons betreft publiekelijk worden gestraft.”
Vanuit het hele land komen steunbetuigingen binnen op het adres van Dini. Volgens het slachtoffer waren de overvallers Antillianen, maar haar leerling vermoedt dat het Marokkanen waren.
Schandpaal.quote:"Volgens het slachtoffer waren de overvallers Antillianen, maar haar leerling vermoedt dat het Marokkanen waren."
Precies andersom. Men is veel te veel bezig met De Ander. Als iedereen zich es wat meer met zichzelf zou bezig houden en ook es zou kijken "wat kan IK doen om de situatie te veranderen", zou het een stuk beter gaan.quote:Op maandag 31 oktober 2011 09:03 schreef Deadre het volgende:
[..]
We moeten helemaal niets accepteren. In Nederland bestaat saamhorigheid niet meer, dat is allemaal voorbij door politici. We moeten denken in ik, ik en ik. Daar moeten we vanaf.
Welke foto's?quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:23 schreef DrMabuse het volgende:
Vind je zo'n opmerking op z'n plaats bij het zien van die foto's?
Hoe kwamen ze er in het begin dan bij dat het om blanke daders ging?quote:"Volgens het slachtoffer waren de overvallers Antillianen, maar haar leerling vermoedt dat het Marokkanen waren."
Je draait het om.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Welke foto's?
EDIT: Oh die. Lekker, zit net te eten.
En wat iemand van opmerkingen vindt, is voor rekening van de toehoorder, denk je niet?
Godver, hoop dat ze die daders goed een lesje zullen lerenquote:
En aan jou wat je ermee doet. Wat jij "ongepast"quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:44 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Je draait het om.
Opmerking is van degene die 'm plaatst naar mijn idee.
Een opmerking over de -blijkbaar- waardeloze waakzaamheid van 13 (!) honden zegt IETS over de vreselijkheid van het voorval?quote:Ik als "toehoorder" vind 'm in dit geval ongepast , zeker gezien de foto's en de laffe smerige daad.
Is mijn mening.
Je weet best waarom ik schreef wat ik schreef.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En aan jou wat je ermee doet. Wat jij "ongepast"vindt, zal me werkelijk aan mijn reet roesten. Anderen vinden het weer grappig. Waarom heb jij meer gelijk dan anderen?
[..]
Een opmerking over de -blijkbaar- waardeloze waakzaamheid van 13 (!) honden zegt IETS over de vreselijkheid van het voorval?
Flinke kronkel.
Er zijn mensen die van mening zijn dat het het beste is om criminelen nadat ze vrij zijn gekomen zo snel mogelijk in het stramien te krijgen door ze een huis een baan of een opleiding te geven. In principe hebben ze wel ergens een punt, want het aantal recidive-gevallen zal op die manier lager zijn.quote:Op zaterdag 5 november 2011 10:07 schreef paddy het volgende:
Wat een stel etterbakken.
gattver, wat een lafaards
Wat is dat toch tegenwoordig. Net als bij dat gehandicapte jochie van dertien in elkaar slaan met een paar man omdat je zeker weet dat degene die je aanvalt niet sterker is. In je eentje een bejaarde of gehandicapte slaan is al triest, maar je gedragen als een roedel hyena's i.p.v mensen?
Ze weten dat ze het kunnen maken dankzij de wet in Nederland die ervoor zorgt dat je binnen no time weer op straat staat met een boel begeleiding om je weer op het rechte pad te krijgen. Hulp met vinden van een baan...etc.. misdaad loont hier gewoon
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |