Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
iwaninho ( BDIL)
PC Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:DaBruno10 (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
kaassoldaat (laucas)
c0sm0fifa (GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:Stetoe (Cara)
Hamstert (De-Hamster)
Hippe filmpjes met goede muziekquote:Omdat de mods niet willen dat wij slowchatten over Clubs is er een forum aangemaakt. Hier kunnen wij zoveel slowchatten als we zelf willen.
Het is even een test of er genoeg mensen posten. Zo ja dan zal het forum blijven en beter gemaakt worden.
Het forum is te vinden op:
http://www.relderson.nl/clubs/index.php
Meld je aan met je VP naam. En zet bijvoorbeeld je fok naam in je sig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:55 schreef OmniRocket het volgende:
Voor het PS3 FUT Toernooi:
Deelnamekosten: 1000 coins
Prijzen: Hangt af van aantal deelnemers
Team-limits: Geen
Om je in te schrijven moet je een PM/DM naar mij (OMNIROCKET) sturen!
[ Bericht 1% gewijzigd door vandermar op 29-10-2011 17:42:13 ]RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Van Persie is gewoon een eindbaas, die 2e goal van hem, hoe makkelijk hij de keeper uitspeelt.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:34 schreef BDIL het volgende:
Goeie foto van der mar![]()
En van persie ophemelen vind ik wat minder
Met zoveel ruimte denk ik dat elke spits wel hier een goal zou uithalen, lobje, direct schot of zoals van persie dat deedquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:35 schreef vandermar het volgende:
[..]
Van Persie is gewoon een eindbaas, die 2e goal van hem, hoe makkelijk hij de keeper uitspeelt.
Van Persie loopt in het gehele jaar 2011 al 1 op 1, dus het is gewoon een baasquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:38 schreef BDIL het volgende:
[..]
Met zoveel ruimte denk ik dat elke spits wel hier een goal zou uithalen, lobje, direct schot of zoals van persie dat deed
Haha zeg dat maar tegen bert van marwijkquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:41 schreef Der_Rudi het volgende:
[..]
Van Persie loopt in het gehele jaar 2011 al 1 op 1, dus het is gewoon een baas
Zoals bij deze: http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/100489185quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:13 schreef vandermar het volgende:
Potverdomme, wat is Walcott snel. In die samenvatting, bal aan de voet, verdediger 5 meter verder. Bal er omheen spelen en sprinten en in 50 meter komt hij er 5 meter voorsprong uit
Ziekelijke pace bij Arsenal.
Mata ook IF? 2 goals toch
Ik krijg de rabona echt niet voor elkaarje moet de bal in een hoek hebben waar je naartoe wilt schieten, maar op welke knoppen moet je drukken?
LT + X of LT + A? EN dan de linker stick de andere kant op of niet?
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:38 schreef Der_Rudi het volgende:
Mag ik ook in de ps3 lijst trouwens Maikdeboer (Der_Rudi)
Done and donequote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:38 schreef BDIL het volgende:
Zet mij aub op de xbox lijst vroeg het vorige keer ook : iwaninho ( BDIL)
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:38 schreef Der_Rudi het volgende:
Mag ik ook in de ps3 lijst trouwens Maikdeboer (Der_Rudi)
Ok, ik druke op schieten of op passquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:42 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Zoals bij deze: http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/100489185
Leg de bal een stukje links of rechts van je, (bijvoorbeeld met die veeg-beweging) en hou L2 (LT) ingedrukt en druk op voorzet + de kant waar je je rabona heen wilt.. That's it.
Die jaquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:43 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Haai! Mijk de boer, 'k heb net lekker gedoesjt, mensen, ja echt.
Joe's welkom.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ok, ik druke op schieten of op passmaar het is dus voorzet. Thanks
Commentaar gooi ik altijd uit. Stadion geluiden zonder flauwekul, voegt toch weinig toequote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:48 schreef BDIL het volgende:
Echt kut dat ik maar arabisch commentaar en engels kan kiezen.... ( Dat arabisch is een paar wedstrijden leuk daarna irriteert het wel een beetje, had commentaar enthousiaster verwacht)
Foei Kevin.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:53 schreef Dudeweiser het volgende:
ik ga zo hard falen voor wiskunde he, kut FUT
ben al de hele dag bezig met handelen en teams maken
Waar gaat het over:Pquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:53 schreef Dudeweiser het volgende:
ik ga zo hard falen voor wiskunde he, kut FUT
ben al de hele dag bezig met handelen en teams maken
jullie zullen het wel makkelijk vinden maar ik bak er niet zo veel vanquote:
dat bedoel ikquote:
Ik had er ook een gemaakt niet te dure spelers maar allemaal glimmend 4-5-1 formatie speel eigenlijk weinig met hun, ze spelen niet zo fijn...quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:59 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat bedoel ikik ben gewoon bagger in wiskunde, de rest lukt wel.
anywhore, back ontopic voordat ik weer een ban krijg. MLS bronze team is bijna af
ik had vorig jaar een MLS pacewhore team en dat speelde wel leuk op zich, nu heb ik een beetje een mix van pace en strength. Kan ze alleen voorlopig nog niet uitproberen...quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:01 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik had er ook een gemaakt niet te dure spelers maar allemaal glimmend 4-5-1 formatie speel eigenlijk weinig met hun, ze spelen niet zo fijn...
3-4-3, 3-4-2-1, 3-4-1-2, 4-4-2, 4-4-1-1 etc.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:03 schreef Fuszy het volgende:
Als je iemand op LM zet in een 4-1-2-1-2 formatie, welke formatie kan die hebben om een donkergroene formatie te krijgen?
Links CAM, doet Danny ook echt beest bij mij russisch team en cf iemand zetten die vooral goed kan schieten en paasen...quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:07 schreef vandermar het volgende:
Zometeen maar eens spelen met mijn bazen brazilianen
Neymar, denken jullie dat hij beter rendeert als CF in 4-2-3-1 of als CAM?
Ik heb alleen maar Passers van rond de 78. Ik zet Carlos eduardo er anders wel neer. van 99 naar 93 chemistry helaas dat welquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:08 schreef BDIL het volgende:
[..]
Links CAM, doet Danny ook echt beest bij mij russisch team en cf iemand zetten die vooral goed kan schieten en paasen...
4.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:11 schreef Dudeweiser het volgende:
hoeveel teams hebben jullie eigenlijk totaal?
ik heb er 6
ik ga maar meteen voor die club value achievement, daarna dump ik er wel een paar. Volgende wordt een silver team van iets, weet alleen nog niet watquote:
Ga voor Mexicanen, zieke bazen in die competitie.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:23 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik ga maar meteen voor die club value achievement, daarna dump ik er wel een paar. Volgende wordt een silver team van iets, weet alleen nog niet wat
Ghana zilversquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:23 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik ga maar meteen voor die club value achievement, daarna dump ik er wel een paar. Volgende wordt een silver team van iets, weet alleen nog niet wat
ja en daar 20k voor betalen zeker?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:26 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ghana zilvers
Quincy owusu abeyi4* skill, 94 pace, in de 80 dribbling.
Het is een pareltje hoorquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:27 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja en daar 20k voor betalen zeker?
8 manquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:11 schreef Dudeweiser het volgende:
hoeveel teams hebben jullie eigenlijk totaal?
ik heb er 6
ja I know, ik heb zijn beast gezienquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
Het is een pareltje hoorvraag ksiolajidbt maar
Silver eredivisie voetbalt ook zo lekker he ik speel 4-5-1 met : Velthuizen - Rosales - Vlaar - Marcelo- Poulsen - Anita - Serrero - Overtoom- Beerens - Cabral en Sigtherssonquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:27 schreef Fuszy het volgende:
Ik heb nu 3 teams.
Eredivisie silver
Eredivisie bronze
en een gold serie A team.
Het kan allemaal nog verbeterd worden. Met mijn bronze team heb ik nog niet gespeeld, maar tot nu toe vind ik mijn silver team het leukste.
Die ksiolajidbt is slim, trekt elke keer 100000 viewers aan en manipuleert de markt van een speler die hij beast uitroept... Hij koopt er 50 van in en gooit ze voor een groot bedrag erop na dat beast youtube filmpje...quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:31 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja I know, ik heb zijn beast gezienik wacht wel tot die pricefix is afgelopen, die black man White was eerst ook 15k, nu met moeite verkocht voor 2,5
Begint een beetje irritant te worden.. en dan al die gastjes die ze ook maar gaan pricefixenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:33 schreef BDIL het volgende:
[..]
Die ksiolajidbt is slim, trekt elke keer 100000 viewers aan en manipuleert de markt van een speler die hij beast uitroept... Hij koopt er 50 van in en gooit ze voor een groot bedrag erop na dat beast youtube filmpje...
gadverdamme ransaapquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:04 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik voel me vies:
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#kTHAR26TbbP3c
Ik speel 4321. Op CM heb ik Carrick, Essien en vdv staan. Maar ik vind van der Vaart niet echt tot zn recht komen in die positie. Daarom wil ik hem vervangen voor v. Persie. Die kan alless wat vdv ook kan en is sneller.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb m eruit gegooid. Ik ben een echte pacehoer geworden.
Agbon nu mn reserve spits![]()
Ga je m helemaal omturnen tot CM?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:52 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik speel 4321. Op CM heb ik Carrick, Essien en vdv staan. Maar ik vind van der Vaart niet echt tot zn recht komen in die positie. Daarom wil ik hem vervangen voor v. Persie. Die kan alless wat vdv ook kan en is sneller.
Ik koop gewoon de CAM of CF. Die zijn goedkoper omdat CF>ST kaartjes duur zijn. Scheelt ook weer 10k. Alleen ik vrees dat CAM>CM kaarten ook prijzig zijn.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ga je m helemaal omturnen tot CM?
Dit nu mijn squad.
http://www.ea.com/soccer/(...)ow-off#kbZYX4m8bbP5m
Zou niet meer weten wat er nog beter zou kunnen (binnen normaal budget)
Het is wat.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:54 schreef vandermar het volgende:
Lol, op onze teamfoto lijkt het net of ik een dikke vetrol heb. Ik had een te klein shirt aan omdat iedereen altijd die groten weg jaten mijn t-shirt eronder zat wat dubbel gevouwen
Ik ben niet de dunste maar ik heb zeker geen vetrollen
Goede zaak dat ik aan het hardlopen en fanatiek sporten ben, kunnen we volgend jaar mooi in de kleinste shirts en dat die ruim zitten
Haha je kan xxl dragen als je echt lang bent of 105 kilo en vet % van 10quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:54 schreef vandermar het volgende:
Lol, op onze teamfoto lijkt het net of ik een dikke vetrol heb. Ik had een te klein shirt aan omdat iedereen altijd die groten weg jaten mijn t-shirt eronder zat wat dubbel gevouwen
Goede zaak dat ik aan het hardlopen en fanatiek sporten ben, kunnen we volgend jaar mooi in de kleinste shirts en dat die ruim zitten
Maar waarom wil niemand Neymar kopen
http://www.gratisdagboek.nl/quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:54 schreef vandermar het volgende:
Maar waarom wil niemand Neymar kopen
Wij hebben 3 maten shirts, L/xxlquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:56 schreef BDIL het volgende:
[..]
Haha je kan xxl dragen als je echt lang bent of 105 kilo en vet % van 10dus dat maakt niet uit grote shirt
Ik handel er af en toe in maar kan ze makkelijk voor max 3K vinden. Niet via BIN though, dan betaal je 1.5K meer doorgaans.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:56 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik koop gewoon de CAM of CF. Die zijn goedkoper omdat CF>ST kaartjes duur zijn. Scheelt ook weer 10k. Alleen ik vrees dat CAM>CM kaarten ook prijzig zijn.
Torres heeft al een aardig record bij jou
Wnr komen de voetbalplaatjes in de plus eigenlijk ?! Wij hadden ze ook al 1 maand terug laten makenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:00 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wij hebben 3 maten shirts, L/xxl
wedstrijd altijd xxl aan maar nu met foto een L en dat ziet er niet uit
Ach, op voetbalplaatjes sta ik een stuk beter op
Bij ons duurde het 3 weken, maandag in de schappen voor 8 weken. 3 weken terug werden ze gemaakt en vorige week de laatsten.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:03 schreef BDIL het volgende:
[..]
Wnr komen de voetbalplaatjes in de plus eigenlijk ?! Wij hadden ze ook al 1 maand terug laten maken
Bij ons volgens mij 8 november en dan ook 8 weken.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:04 schreef vandermar het volgende:
[..]
Bij ons duurde het 3 weken, maandag in de schappen voor 8 weken. 3 weken terug werden ze gemaakt en vorige week de laatsten.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
eind van het jaar. Maar ik denk niet dat EA hem 99 zal maken, want perfect kan ie niet zijn. Zal wel een hoop re-releases van komen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:56 schreef laucas het volgende:
[..]
Vraag me af wanneer de tijd is aangebroken dat ie 99 is
als je dost doet maak je wel die ene gozer blij hier die zo graag een eredivisie spits wildequote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:00 schreef Lindgren. het volgende:
Messi en Zlatan IF?Of gewoon Bas fucking Dost. Of Kevin de bruyne
3x.
Nou als ze 'm volgend jaar raten op 96 en er komen weer een paar IF's uit, dan komt ie wel akelig dichtbijquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:01 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
eind van het jaar. Maar ik denk niet dat EA hem 99 zal maken, want perfect kan ie niet zijn. Zal wel een hoop re-releases van komen.
wij hebben wel de macht om dat voor elkaar te krijgenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:02 schreef Tim86 het volgende:
Kevin de Bryune IF lijkt me wel leuk voor mijn Belgen. Bas Dost IF zal het wel worden, maar dat lijkt me geen fijne speler..Ik wil Douglas
Denk het wel ook al waren er 2 pingels... Hij heeft me wel 83 euro winst bezorgt:Pquote:
hoeveel was je inleg?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:23 schreef BDIL het volgende:
[..]
Denk het wel ook al waren er 2 pingels... Hij heeft me wel 83 euro winst bezorgt:P
25 euro man... Speelde Borussia Dortmund over 1,5 ; ajax over 2,5; heerenveen over 2,5; man city over 2,5 - > Doelpunten in wedstrijdquote:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:47 schreef detennismaster het volgende:
Zullen we met z'n alle. Die wil ik echt!!
Onmogelijk met zo'n kort invalbeurtje. Douglas wordt ook erg lastig met een 2-2 eindstand..quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:47 schreef detennismaster het volgende:
Zullen we met z'n alle een IF Fer proberen te krijgen. Wel als 74. Die wil ik echt!!
Ga wiskunde leren Kevin.quote:
eerst ff voetbal kijken, dan plaats ik hem wel.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:04 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ga wiskunde leren Kevin.
En doe is een picje van je MLSbronzes
Ik doe wiskunde A.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:08 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
eerst ff voetbal kijken, dan plaats ik hem wel.
En moet jij ook niet wiskunde leren?
En @rijstbal volgende week, eerst een toetsweekje knallen.
Dost was echt slechtquote:
ik baal zo dat ik geen Wi A heb gekozen he, slechtste keuze tot nu toe.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:11 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik doe wiskunde A.Vandaag in 2 uurtjes alles geleerd! Morgen ff geschiedenis knallen.
Wel foto geen link want iPod, aub.
Als een Ajacied zo'n goal maakt noemen jullie het een typische spitsengoalquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dost was echt slecht
Volgens mij was die eerste penalty ook zijn eerste balcontact. Daarna nog een penalty en een intikker
Wel mooi dat Da Forehead sinds vorige week zijn oogkleppen niet meer op heeftquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:30 schreef Fenomeno het volgende:
Die eerste van arsenal was echt een noobgoal met die cutback
Ik ben geen ajacied maar 2 pingels en het was echt een intikker de laatse noem ik geen topspits meteen of een echte spits anders kon Guidetti ook met 2 pingels een IF krijgen... Narsingh was gewoon the man of the match betrokken bij 3 van de 4 goals en zelf 1 gemaakt...quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:29 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Als een Ajacied zo'n goal maakt noemen jullie het een typische spitsengoalAlleen de samenvatting gezien zeker? Dost had nog goede passjes, onder andere bij een schot van Narsingh wat gewoon niet in de samenvatting zat...
Ja dat zou idd mooi zijn... Boerigter met een hoge pace en schot zou ook mooi zijn maarja clasie etc ook allemaal spelers die je wel mist dit seizoen...quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:34 schreef Tim86 het volgende:
Narsingh zou echt een vette speler moeten zijn in FUT...74 met 5 star skills en 90 pace ofzo
zo sweaty zie je ze niet vaak neequote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:30 schreef Fenomeno het volgende:
Jep. Vorig jaar had ik een Heerenveen team gemaakt, nu is dat zowat onmogelijk. Met 2 spitsen spelen ga je niet doen als ze zo fucking traag zijn. Dus 1 spits. 4-3-3/4-3-2-1 vallen af want geen RW. Houd je over 4-2-3-1 maar daar staat Assaidi kutquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:34 schreef Tim86 het volgende:
Narsingh zou echt een vette speler moeten zijn in FUT...74 met 5 star skills en 90 pace ofzo
Bony, Musa, Chanturiaquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:35 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ja dat zou idd mooi zijn... Boerigter met een hoge pace en schot zou ook mooi zijn maarja clasie etc ook allemaal spelers die je wel mist dit seizoen...
Als ze die formatie fixen is het goed te doen toch? Dan heeft hij met El Ak een Marokkaanse teamgenoot voor chem boost.dan haal je 8 of 9quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:36 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Jep. Vorig jaar had ik een Heerenveen team gemaakt, nu is dat zowat onmogelijk. Met 2 spitsen spelen ga je niet doen als ze zo fucking traag zijn. Dus 1 spits. 4-3-3/4-3-2-1 vallen af want geen RW. Houd je over 4-2-3-1 maar daar staat Assaidi kut
Ik hoop dat ze het bij de winter transferperiode wel doen ...quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:38 schreef DutchSL het volgende:
Zwak van EA ook dat ze weigeren ontbrekende spelers alsnog toe te voegen.
Ja EA faalt hard. WTF moeten we met allemaal kneuzen enzo van Roda die nooit spelen. En van Bony snap ik het helemaaaal niet. Ik denk echt dat ze die zijn 'kwijtgeraakt' ergens want ze hadden m 1 op 1 kunnen overzetten.quote:
LM op LCAM speelt veel verder naar achteren volgens mijquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als ze die formatie fixen is het goed te doen toch? Dan heeft hij met El Ak een Marokkaanse teamgenoot voor chem boost.dan haal je 8 of 9
Ze kunnen geen nieuwe spelers aan de FUT database toevoegen. Alleen upgrades en downgrades.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:38 schreef DutchSL het volgende:
Zwak van EA ook dat ze weigeren ontbrekende spelers alsnog toe te voegen, misschien na de winterstop, vorig jaar kreeg je toen volgens mij ook nieuwe spelers en veel upgraded spelers.
Zeggen ze...quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ze kunnen geen nieuwe spelers aan de FUT database toevoegen. Alleen upgrades en downgrades.
Bullshit, dat kan technisch echt wel of het moet een volstrekt waardeloze pauper database zijn.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ze kunnen geen nieuwe spelers aan de FUT database toevoegen. Alleen upgrades en downgrades.
Zou dat een verrassing zijn dan?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:41 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Bullshit, dat kan technisch echt wel of het moet een volstrekt waardeloze pauper database zijn.
Ze doen het gewoon niet.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:30 schreef Fenomeno het volgende:
Die 3-4 was zo'n typische fout van de AI waarbij je verdediger de bal net niet kan raken maar toch z'n voet uitsteekt en daarna al z'n snelheid kwijt is.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:45 schreef Tim86 het volgende:
De 3-4 van Arsenal leek me een fail van de impact engine
Check is je Tradepile:Pquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:50 schreef Lindgren. het volgende:
Ik koop een 4-2-2-2 formatiekaart, maar kan 'm nergens vinden.
Nee, staat ie ook niet. FUT liep zeg maar heel even vast (met zo'n draaiend cirkeltje links in beeld) dus ik druk op vorige. Hoor ik Katsjing (coins geluid) en m'n kaart staat nog op de veilinglijst.quote:
En dan zeggen ze dat FIFA niet realistisch is.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:50 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Die 3-4 was zo'n typische fout van de AI waarbij je verdediger de bal net niet kan raken maar toch z'n voet uitsteekt en daarna al z'n snelheid kwijt is.
bij FIFA was je de keeper echt niet zoals van Persie voorbijgekomenXD Die had allang al hands gemaakt buiten 16 of em nog gepakt als je langs rende:Pquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En dan zeggen ze dat FIFA niet realistisch is.
Teveel moeite:Pquote:
Boeiend, zo uniek is dat toch nietquote:Op zondag 30 oktober 2011 00:02 schreef BDIL het volgende:
GVD Speel tegen een gast met 5 man achterin....
Wel als hij met Messi en Ronaldo speelt....quote:
Ja, hij was niet nodig en hij kwam niet aan, maar toch was het wel geinigquote:Op zondag 30 oktober 2011 00:04 schreef Dudeweiser het volgende:
Leuke rabonapass van Chery trouwens.
teveel fifa gespeeld denk ikquote:Op zondag 30 oktober 2011 00:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, hij was niet nodig en hij kwam niet aan, maar toch was het wel geinig
De slechste keuze was toch Latijn. En wear blijft het picje?? :/(quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:27 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik baal zo dat ik geen Wi A heb gekozen he, slechtste keuze tot nu toe.
En sorry wouter.
nee wiskunde B was erger. Ik ga nu die pica maken jaquote:Op zondag 30 oktober 2011 00:25 schreef detennismaster het volgende:
[..]
De slechste keuze was toch Latijn. En wear blijft het picje?? :/(
Dit is je eerste screenshot ooit ofzo?quote:Op zondag 30 oktober 2011 00:29 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
en een linkje voor de liefhebbers.
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#e2zrvOEXbbQgt
oeps dat is inderdaad niet zo goed gegaan neequote:Op zondag 30 oktober 2011 00:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dit is je eerste screenshot ooit ofzo?
Niemand kan iets met die postzegel van je FUT team
En nu, zo'n uur later staat ie ineens bij nieuwe itemsquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:52 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nee, staat ie ook niet. FUT liep zeg maar heel even vast (met zo'n draaiend cirkeltje links in beeld) dus ik druk op vorige. Hoor ik Katsjing (coins geluid) en m'n kaart staat nog op de veilinglijst.Heb 'm nog maar een keer gekocht.
GEEN KANDJIquote:Op zondag 30 oktober 2011 00:29 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
en een linkje voor de liefhebbers.
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#e2zrvOEXbbQgt
quote:
Hij is MLS bronze.quote:Op zondag 30 oktober 2011 00:53 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]![]()
ik wil dit team gebruiken als United States bronze/MLS bronze, maar ik zal ns kijken of ik hem kan aanschaffen.
ja ik bedoel dat ie geen Amerikaan is, dus dat ik als eerst voor een Amerikaanse spits ben gegaan.quote:
Haha, ben nog steeds bang voor teambesturingstrucje. Nu tegen enorme lagger, 2-0 voor. Hij's denk ik z'n pron aan het downloaden en nog even potje spelen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 03:07 schreef n0ir het volgende:
Ik win altijd als iemand met een guest speelt. Vooral op zaterdagavond zijn het waarschijnlijk een paar vrienden die flink aan het bier zitten.
Net in de 89' en 90e minuut een 2-0 achterstand omgebogen in een gelijkspel. Lavezzi. In de verlenging kwam ik op voorsprong maar we gingen met 3-3 de penaltyserie in die ik won. Die gast moet gebaald hebben
![]()
Ik koop ze voor 200-250.quote:Op zondag 30 oktober 2011 07:28 schreef Toefjes het volgende:
Zo, een zooi shiney gold contracts gekocht. Voor 4000c kan ik er weer een wedstrijd of 70 tegenaan. Kost geen drol nog steeds die dingen
Ik voor 300. kon er 1tje voor 250 krijgen, maar had geen geduld om voor die 50 coins extra voordeel te wachten. Maar ik geniet er van zolang het kan. Vorig jaar waren contracten gewoon 1000 tot 1200 coins voor een shiney. hoop niet dat het die kant uitgaat straks weer.quote:Op zondag 30 oktober 2011 10:35 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik koop ze voor 200-250.Sommige mensen snappen het begrip discard value gewoon niet.
Arme jij. Ik ben eindelijk vrij op zondag voor 't eerst sinds lange tijdquote:
volg je EASPORTS op Twitter? Er worden regelmatig topics gepost die dat op zouden kunnen lossen.quote:
Had ik ook last van. Heb 1 of andere kutrouter. Heb de PS3 nu rechstreeks op de modem aangesloten, gaat als een zonnetjequote:
Al wil je variatie dan moet je ook FUT gaan spelen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 12:04 schreef PLAE@ het volgende:
Nu zo'n 15 potjes online gespeeld. En serieus 13 van de 15 potjes was de tegenstander Manchester City of Real Madrid. Komop zeg....waar is de fantasie gebleven![]()
1x kwam ik Bayern Munchen tegen en 1x Schalke.
Kom ik met m'n Ajax aankakken
nu pas wakker?quote:Op zondag 30 oktober 2011 13:51 schreef GuRBuH het volgende:
Goedesmorgens! Dost IF?
Teams zoals die van Harregarre zijn wel nice, maar op een gegeven moment heeft iedereen die Serie A speelt op 10/11 posities exact hetzelfde
quote:Op zondag 30 oktober 2011 13:51 schreef GuRBuH het volgende:
Goedesmorgens! Dost IF?
Teams zoals die van Harregarre zijn wel nice, maar op een gegeven moment heeft iedereen die Serie A speelt op 10/11 posities exact hetzelfde
quote:
quote:
quote:
quote:Wikipedia wrote:
Indoctrinatie (of: indoctrineren) is een vorm van manipulatie door het systematisch en eenzijdig onderwijzen van aanvechtbare overtuigingen of opvattingen, met de bedoeling dat deze kritiekloos worden aanvaard. Het woord heeft een sterke negatieve connotatie en als gewenst beschouwde beïnvloeding wordt niet als indoctrinatie betiteld.
Een van je spelers heet Baezquote:Op zondag 30 oktober 2011 14:23 schreef Dudeweiser het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#fFtkhVnvbbQyC
probeer je ons nou weer te indoctrineren?quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:25 schreef GuRBuH het volgende:
[ afbeelding ]
Chong Tese
Mooie vrij trap van Diop. Toch?
http://www.easports.com/media/play/video/100622685
Replay Theatre
Nee, ik probeer altijd zo veel mogelijk te editen om dubbelpost te voorkomen. Maar toen had ik die laatste edit gemaakt en kwam de volgende pagina. Dan ziet niemand hoe hard die Replay Theatre faalt. Had de camera gecentreerd achter Diop zelf en dan krijg je deze meukquote:Op zondag 30 oktober 2011 14:26 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
probeer je ons nou weer te indoctrineren?
een verdomd mooie vrije trap ja![]()
Dikke vrije trap.quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:25 schreef GuRBuH het volgende:
[ afbeelding ]
Chong Tese
Mooie vrij trap van Diop. Toch?
http://www.easports.com/media/play/video/100622685
Replay Theatre
ben ik dan de enige die deze pagina 's ochtends aanklikt en de hele dag open laat staan?quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:29 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Nee, ik probeer altijd zo veel mogelijk te editen om dubbelpost te voorkomen. Maar toen had ik die laatste edit gemaakt en kwam de volgende pagina. Dan ziet niemand hoe hard die Replay Theatre faalt. Had de camera gecentreerd achter Diop zelf en dan krijg je deze meuk
quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:30 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ben ik dan de enige die deze pagina 's ochtends aanklikt en de hele dag open laat staan?
Jij hebt alle 300 posts op 1 pagina?quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:30 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ben ik dan de enige die deze pagina 's ochtends aanklikt en de hele dag open laat staan?
nee mijn computer gaat ook wel eens uitquote:Op zondag 30 oktober 2011 14:50 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Jij hebt alle 300 posts op 1 pagina?
Oh ja ik ook, maar bij mij is het verdeeld in 13 pagina's...quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:52 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee mijn computer gaat ook wel eens uitmaar als ik internet aanslinger zet ik gewoon het topic open en ga ik andere dingen doen
Bleef je echt doorspelen ja? Ik leg 'm dan ook gewoon weg als ik al 5 goals voor heb ( je krijgt niet meer coins dan voor 5 goals).quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:54 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Oh ja ik ook, maar bij mij is het verdeeld in 13 pagina's...
Net 10-0 gewonnen die bij 5-0 zn controller weglegtKon het niet laten om tijdens dat laatste filmpje even een berichtje te sturen: "You were a lot better second half".
Ik probeer nog wat mooie goals te maken.quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:02 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Bleef je echt doorspelen ja? Ik leg 'm dan ook gewoon weg als ik al 5 goals voor heb ( je krijgt niet meer coins dan voor 5 goals).
Ik kreeg de 10-0 in mn schermquote:Op zondag 30 oktober 2011 14:54 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Oh ja ik ook, maar bij mij is het verdeeld in 13 pagina's...
Net 10-0 gewonnen die bij 5-0 zn controller weglegtKon het niet laten om tijdens dat laatste filmpje even een berichtje te sturen: "You were a lot better second half".
quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik kreeg de 10-0 in mn schermZou Koeman straks ook zn controller neerleggen? Het Ronald Koeman-effect. Ongelooflijk dat er clubs in blijven trappen en deze man aanstellen
Troost je, mijn AZ heeft ie ook aardig verneukt, en kijk waar we nu staan. Het komt wel goed in de kuip, alleen gaat het even duren. (zure appel door financiele situatie)quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:24 schreef vandermar het volgende:
[..]kijk dan hoe er verdedigd wordt
Fernandez loopt alleen maar achteruit, G. Fernandez loopt 45 minuten lang buitenspel
Beide hadden gewoon niet moeten beginnen, iedereen weet het maar toch doet Koeman het.
Bagger aids bende. Nu maar een presentatie maken omdat Feyenoord kut speelt en er niets te halen valt en zo eerder klaar ben.
In het voorjaar naar Categorie 2, nu hopen dat ze niet gelijk al het geld in transfers donderen, ben je weer terug bij afquote:Op zondag 30 oktober 2011 15:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Troost je, mijn AZ heeft ie ook aardig verneukt, en kijk waar we nu staan. Het komt wel goed in de kuip, alleen gaat het even duren. (zure appel door financiele situatie)
hahah best wel een fail eigenlijk zoquote:Op zondag 30 oktober 2011 15:30 schreef Toefjes het volgende:
Net het Halloween begonnen, wat een farce. Je doet 4-3-3 ipv 4-2-2-2, gooit alle posities om, en je hebt chemistry van 30. Tegenstander trapt af, pauzeert, dan weet jij genoeg. Uiteindelijk speel je met 2 normale teams tegen elkaar
Ja of EA is echt zo dom of het boeit ze geen fuck. Denk het laatste.quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:31 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hahah best wel een fail eigenlijk zo
sowieso het laatste, zolang ze maar geld verdienen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:36 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ja of EA is echt zo dom of het boeit ze geen fuck. Denk het laatste.
Ach, de beloning is 4000 ipv 1900 voor een gewoon toernooi. Geld zullen ze er niet aan verdienen, maar belachelijk dat je zo gemakkelijk onder de regels uitkunt. Als de tegenstander niet gelijk zou pauzeren zou ik mn spelers wel laten staan waar ze stonden trouwens. Wel eerste ronde gewonnen gelukkig trouwensquote:Op zondag 30 oktober 2011 15:38 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
sowieso het laatste, zolang ze maar geld verdienen.
Nah, in 41212 zou je een gek kunnen vinden die er 12K voor geeft, ik heb er 4.5 voor betaaldquote:Op zondag 30 oktober 2011 15:22 schreef vandermar het volgende:
een speler van 12K in mijn bronzen pakje. Myles Weston
93 pace.
Maar ik ga hem behouden voor mijn bronzen englishmen
Ik heb 4-4-2 als formatiequote:Op zondag 30 oktober 2011 15:45 schreef laucas het volgende:
[..]
Nah, in 41212 zou je een gek kunnen vinden die er 12K voor geeft, ik heb er 4.5 voor betaald
je clubbie gaat weer lekker man.....quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:46 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb 4-4-2 als formatiekan er wel wat voor krijgen denk ik
terug van vakantie?quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:52 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
je clubbie gaat weer lekker man.....
quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:57 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja haha. Was wel vet, maar nu weer lekker fifa doen
Dat is de instelling!quote:Op zondag 30 oktober 2011 16:08 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
denk het wel, wiskunde heb ik geen zin meer in
ik weet hetquote:
Verliezen dacht ik?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 30 oktober 2011 16:18 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Verliezen dacht ik?Vernederend dit. Lijkt me echt kut Feyenoord supporter te zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Verliezen dacht ik?die zit te huilen in een hoekje. Ik neem het hem niet kwalijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Verliezen dacht ik?Ik was even aan het huilenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Denk het niet, moet nog een presentatie gemaakt worden en ik moet nog hardlopenquote:
o. dan misschien niet nee. succes dan maar!quote:Op zondag 30 oktober 2011 16:33 schreef vandermar het volgende:
[..]
Denk het niet, moet nog een presentatie gemaakt worden en ik moet nog hardlopen
Zou goed kunnen. Ik zat AZquote:Op zondag 30 oktober 2011 18:30 schreef DannyDeko het volgende:
Nieuw record? 1 uur en 20 minuten niets gepost O_o
dit gaat niet goed zoquote:Op zondag 30 oktober 2011 18:30 schreef DannyDeko het volgende:
Nieuw record? 1 uur en 20 minuten niets gepost O_o
Als je dit soort wedstrijden wint en de rest maar punten blijft morsen...quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:40 schreef StijnDa het volgende:
AZ komt even goed weg ja. Toch nog 3 punten.
Tja morsen... PSV werd de punten wel een beetje ontnomen gisteren naar mijn mening, maarja.quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als je dit soort wedstrijden wint en de rest maar punten blijft morsen...
Aan de andere kant, het is wel verre van overtuigend. Hopelijk de komende tijd wat rustiger, hele linkerrijtje hebben we inmiddels gehad
Mee eens, maar Rutten toonde zich weer eens laf door direct na de rode kaart een defensieve wissel toe te passen, terwijl ze beter waren. Maar ja, volgend weekend weer een speelrondequote:Op zondag 30 oktober 2011 18:42 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Tja morsen... PSV werd de punten wel een beetje ontnomen gisteren naar mijn mening, maarja.
Je speelt met een man minder, tegen FC Twente en je staat voor. Je CDM wordt eruit gestuurd, natuurlijk vervang je dan Wijnaldum door Engelaar om het verdedigend op slot te houden.quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Mee eens, maar Rutten toonde zich weer eens laf door direct na de rode kaart een defensieve wissel toe te passen, terwijl ze beter waren. Maar ja, volgend weekend weer een speelronde
maar strootman staat LCMquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:43 schreef laucas het volgende:
een CAM op CDM is natuurlijk slecht voor je chemistry
Are you talking about your penis?quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:46 schreef Lindgren. het volgende:
Mijn status gaat van Beperkt naar Middelzwaar en weer terug, op random momenten.Ik snap er niks van.
die van mij van open naar open.quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:46 schreef Lindgren. het volgende:
Mijn status gaat van Beperkt naar Middelzwaar en weer terug, op random momenten.Ik snap er niks van.
Nee man, IF Dani Fernandez met als grootste skill achteruit lopen en tegenstanders slaan. Is hij nogal goed in vandaag gebleken.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:10 schreef GuRBuH het volgende:
Niet om in herhaling te vallen, maar na alle samenvattingen te hebben gezien zou ik toch IF Dost proberen deze week
.
succes ermee.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:10 schreef GuRBuH het volgende:
Niet om in herhaling te vallen, maar na alle samenvattingen te hebben gezien zou ik toch IF Dost proberen deze week
.
En 98 miljoen mensen hebben nergens last van en levert EA hoop geld op.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:24 schreef Fuszy het volgende:
Gelukkig is de oplossing na 3x goed gaan toch geen oplossing. De laatste 5 wedstrijden weer een leuke disconnect. Ik heb dus ook echt geen zin om een kabel van mijn kamer naar de router te leggen alleen maar omdat FUT het niet doet. Dat zou dan tot nu toe de enige oplossing kunnen zijn.
Die 2% waar EA het over heeft vind ik ook wel grappig. 2% dan zou je denken, dat is niet zoveel. Stel EA verkoopt het spel 100 miljoen keer, dan heeft 2 miljoen mensen last van die end of match disconnects.
5 miljoen keer verkocht.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:24 schreef Fuszy het volgende:
Gelukkig is de oplossing na 3x goed gaan toch geen oplossing. De laatste 5 wedstrijden weer een leuke disconnect. Ik heb dus ook echt geen zin om een kabel van mijn kamer naar de router te leggen alleen maar omdat FUT het niet doet. Dat zou dan tot nu toe de enige oplossing kunnen zijn.
Die 2% waar EA het over heeft vind ik ook wel grappig. 2% dan zou je denken, dat is niet zoveel. Stel EA verkoopt het spel 100 miljoen keer, dan heeft 2 miljoen mensen last van die end of match disconnects.
Op zich een logische gedachte, maar als je een CAM Vervangt door een CDM (heerlijk, het fifa jargonquote:Op zondag 30 oktober 2011 18:47 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Je speelt met een man minder, tegen FC Twente en je staat voor. Je CDM wordt eruit gestuurd, natuurlijk vervang je dan Wijnaldum door Engelaar om het verdedigend op slot te houden.
Daarna nog die bal van Mertens binnenkant paal, erg lullig gewoon.
Twente heeft kopsterke backs?quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Op zich een logische gedachte, maar als je een CAM Vervangt door een CDM (heerlijk, het fifa jargon) is het er om vragen dat de (vaak kopsterke) backs van de tegenpartij heerlijk mee naar voren kunnen komen. Maar goed, zij krijgen meer betaald dan ik, dus zij zullen er wel meer verstand van hebben
Een back is iets anders dan een verdediger..quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
DouglasEn Fer kon zn gang gaan dus.
Ik zat even te denken aan de links- en rechtsback.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
DouglasEn Fer kon zn gang gaan dus.
Ow? Zo goed ben ik niet in het jargon. Back = achter toch? = logischerwijs verdediger? Afijn, is wel duidelijk wat ik bedoel.. Terug trekken was zonde want psv was voetballend gewoon sterker.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Een back is iets anders dan een verdediger..
Linksback/rechtsback alleen in het Nederlands, maar in het Engels gebruiken ze wel weer de term centreback (CBquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ow? Zo goed ben ik niet in het jargon. Back = achter toch? = logischerwijs verdediger? Afijn, is wel duidelijk wat ik bedoel.. Terug trekken was zonde want psv was voetballend gewoon sterker.
Ach, AZ 6 punten los en het hele linkerrijtje afgewerkt, dat is het belangrijkstequote:Op zondag 30 oktober 2011 20:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Linksback/rechtsback alleen in het Nederlands, maar in het Engels gebruiken ze wel weer de term centreback (CB) dus het kan ook wel verwarrend zijn
quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:54 schreef TheFastOne het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn suggestie voor de volgende OPchick.
Ik hou van anti-heldenquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:55 schreef TheFastOne het volgende:
Waarom heb je trouwens Andries Jonker als fotootje?
Heeerlijk, maar te grote tetten!quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:54 schreef TheFastOne het volgende:
[ afbeelding ]
Mooiste vrouw van de wereld en een jaar jonger dan ik. Helaas redelijk onbereikbaar.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:54 schreef TheFastOne het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |