Oh echt?quote:Op zondag 30 oktober 2011 07:51 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Het deed mss geen pijn, maar je voelt wel degelijk wat hoor!
Zeker als het niet lukt en ze gaan zitten peuren.
quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:05 schreef Faithz het volgende:
Wij zijn lekker aan het genieten in ons nestje met onze kleine vent en dan is er ineens nog maar weinig tijd voor Fok! Maar hier gaat het super.
Ik hoop dat het met jullie allemaal ook goed gaat!
En met de meid van Susie?
Ik ben normaal zo nuchter, al raak ik m'n baan kwijt, geen probleem, vind wel een nieuwe. Een huis, vervangbaar, trouwen, ach waarom. Maar met deze beeb denk ik elke dag, oh god is het wel goed? Is het geen lege vruchtzak? Zou t nou bij mij ook mis gaan met 8 weken etc etc. Wat kan je jezelf gek maken he.quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:29 schreef clauwheee het volgende:
Inderdaad KatyM, ik kan de dagen ook wel vooruit kijken. Deze nuchtere Grunningse is zo onzeker als de pest. Ik tel echt af naar 8 november, dan heb ik de eerste echo. We zitten dicht bij elkaar!
Ik ben er ook bang voor. Ik kijk nu maar uit naar volgende week, weer een week verderquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:22 schreef Fee-nix het volgende:
O vreselijk is dat wachten he KatyM! Dat duurt zooooo lang. Niks aan te doen ben ik bang.
En toch gaat dat gebeuren, ik voel 't aan m'n waterquote:Op maandag 31 oktober 2011 08:22 schreef Incantrix het volgende:
Nou, technisch gesproken een plusjeMaar ik hou mezelf vooralsnog pupo tot een week of 12, we durven er nog niet vanuit te gaan dat het deze keer zomaar ineens goed zal gaan
Even inbreken, foliumzuur helpt ook bij kuitkramp! Veel vrouwen slikken dat niet meer na de 12 weken, maar bij kuitkramp is het wel aan te raden. Het hielp bij mij in elk geval bij kuitkramp én bij mijn restless leggs...quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:20 schreef Incantrix het volgende:
voor jou, Evenstar!
Ennuhm, in het kader van de kuitkramp: ik meen dat Xenia tijdens mijn zwangerschap van Stef kwam met de tip om sunlight-zeep onder je matras aan het voeteneinde te leggen (ik meen een paar cm. Van de bedrand aan de zijkant af, maar hang me er niet aan op). Hoe het werkte wist niemand, maar er waren volgens mij meerdere dames die er baat bij hadden. En nouja, een blokje zeep van een paar euro (hier in elk geval te koop bij de plusmarkt) kun je je denk ik geen al te grote buil aan vallen
Pffff da's veel of niet? Waarom slik je nog zoveel?quote:Op maandag 31 oktober 2011 08:48 schreef flugeltje het volgende:
Zou het daarom zijn dat ik er eigenlijk geen last van heb? Ook niet bij Willem... Ik slik 800mg foliumzuur per dag...
Ik heb voor Willem 4 miskramen gehad, ik slik daarom dubbele hoeveelheden zwangerschapsvitaminen en bij Willem ook nog aspirine... Eigenlijk meer onder het 'baat het niet..." mom dan dat het bewezen is hoorquote:Op maandag 31 oktober 2011 09:09 schreef TimeJumper het volgende:
Nou respect voor je hoor Evenstar, petje af. Maar net als Deepfreeze wens ik je ook een veel voorspoediger zwangerschap
[..]
Pffff da's veel of niet? Waarom slik je nog zoveel?
Ik slik de "gewone" zwangerschapsvitaminen nog steeds, die standaardddingen waar alles in zit.
Ik heb gisteravond zijn beddegoed weer afgehaald, weer gewassenen weer opgemaakt dit keer mét dekentje.
Hij mag komen ik ben er klaar voor![]()
(en straks duurt he t nog 3 weken
![]()
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gister trouwens wel verschillende harde buiken gehad, ik denk dat m'n lichaam zegt dat ik het wat rustiger aan moet gaan doen....
[ Bericht 48% gewijzigd door flugeltje op 31-10-2011 10:47:35 ]Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
ga slapen mensch, ieder half uur is er 1quote:Op maandag 31 oktober 2011 11:21 schreef Asyniur het volgende:
Pff, kindlief is weg en ik wil slapen! Alleen nou moet ik wachten op de loodgieter die rond de middag komt. Zucht...
quote:Ow en ik weet even niet meer wie het idee had dat haar bekken doormidden lag, maar hier hetzelfde.
quote:Maarrrr ik voel de baby!![]()
Heel herkenbaar, want bekkenpijn.... Aan de bel trekken bij een fysio dus!quote:Op maandag 31 oktober 2011 11:22 schreef Kuukske het volgende:
Wat een dotje Fluug.
Even een vraag, want ik wil niet klagen. Maar wel weten.
M'n stuitje! BOH! Wat een pijn als ik lang (en ik zit nu pas 3,5 uur) op m'n bureastoel zit??
Natuurlijk wel met plaspauzes, sociaal hangen bij collega's (staand) enzo. Maar damn.
Herkenbaar voor iemand? Tips iemand?
Net zo'n druktemaker als Harry dus het zal wel een jungske zijnquote:Op maandag 31 oktober 2011 11:24 schreef Cooki het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
en... schopt ie als n jungske of mept ze als een maedje?![]()
Ah oké, daar moet ik morgen heen dus ik zal het eens aankaarten.quote:Op maandag 31 oktober 2011 11:27 schreef innepin het volgende:
Heel herkenbaar, want bekkenpijn.... Aan de bel trekken bij een fysio dus!
quote:Op maandag 31 oktober 2011 11:29 schreef Kuukske het volgende:
Oew Asy, dan kunnen Pietertje en Smurf en Sjeng gezellig playdaten. En de broers kunnen opletten.
Lekker onderuit zakken,quote:Op maandag 31 oktober 2011 11:22 schreef Kuukske het volgende:
Wat een dotje Fluug.
Even een vraag, want ik wil niet klagen. Maar wel weten.
M'n stuitje! BOH! Wat een pijn als ik lang (en ik zit nu pas 3,5 uur) op m'n bureastoel zit??
Natuurlijk wel met plaspauzes, sociaal hangen bij collega's (staand) enzo. Maar damn.
Herkenbaar voor iemand? Tips iemand?
Ben net t erug van controle, weer andere gyn, die weer een echo deed, zei dat het vruchtwater wel verminderd was maar dit was normaal aan het eind van de zwangerschap maar dat er nog genoeg zat.quote:Op maandag 31 oktober 2011 09:16 schreef Fee-nix het volgende:
Ja vind ik nou ook Kuukskewoensdag
![]()
. (En daarbij is het de thuiswerkdag van mijn man, dus als ik iets moet plannen, plan ik het altijd op die dag
)
Kom maaaaaaaaar baby van TJ, mama is er klaar voor. Hoe laat moet je vandaag op controle?
Nou en dan nog niks melden ook hé... Het is dat ik eens naar de balie stapte...quote:Op maandag 31 oktober 2011 11:43 schreef Fee-nix het volgende:
Wat een zieken allemaal zeg! Beterschap. Hoop dat dit virusje ons overslaat.
Asy voelt de baby.
TJ voor niks zorgen gemaakt... Nouja gelukkig maar. En die wachttijden zijn superrrrr irritant!
Misschien als ik genoeg zeurquote:Op maandag 31 oktober 2011 11:52 schreef bitterend het volgende:
TJ willen ze echt gaan inleiden bij 38 weken?
Nirak![]()
quote:Op maandag 31 oktober 2011 11:55 schreef innepin het volgende:
TJ, fijn dat alles goed bleek te zijn. Ik vind je opmerking "ze kunnen 'm halen" geloof ik wel een beetje vreemd.. je hebt je zorgen gemaakt, alles blijkt ok te zijn, ze houden jou en baby goed in de gaten, dan is het toch beter dat je beeb gewoon op z'n plek blijft zitten tot ie er zelf klaar voor is, als je zelf geen noemenswaardige klachten hebt behalve dan je zorgen maken?
Ja ik ben ook een beetje vreemdquote:Op maandag 31 oktober 2011 11:59 schreef bitterend het volgende:
Ja ik vraag me ook af of artsen dus echt een kind uit gaan halen omdat mama zat het zwanger zijn zat is![]()
![]()
Maareh ja ik heb voor de 6de keer een blaasontsteking
Hi Nirakquote:Op maandag 31 oktober 2011 11:51 schreef Vlindur het volgende:
Haai Nirak
Heerlijk he, dat eigen wereldje
We hebben 2 foto's gehad, maar we willen veel meer Danne zien!
dat dus. dat vond ik de vorige keer ook al 'ja ik ben bijna 37 weken'van mij mogen ze m halen'quote:Op maandag 31 oktober 2011 11:55 schreef innepin het volgende:
TJ, fijn dat alles goed bleek te zijn. Ik vind je opmerking "ze kunnen 'm halen" geloof ik wel een beetje vreemd.. je hebt je zorgen gemaakt, alles blijkt ok te zijn, ze houden jou en baby goed in de gaten, dan is het toch beter dat je beeb gewoon op z'n plek blijft zitten tot ie er zelf klaar voor is, als je zelf geen noemenswaardige klachten hebt behalve dan je zorgen maken?
aan de reacties te zien klaagt ze blijkbaar genoeg om op te vallenquote:Op maandag 31 oktober 2011 12:59 schreef covie het volgende:
Nou ja zo erg klaagt ze toch ook weer niet?
Mij nooit opgevallen eerlijk gezegd.
Snap wel dat jullie het raar vinden dat ze vraagt om een inleiding en als dat ECHT zo is, vind ik dat ook raar want het gaat wel om je kind. Maar ze is niet de eerste die klaagt dat ze er genoeg van heeft. En ik kan me best voorstellen dat je op het laatst denkt "laat maar komen".
Oke om ook daadwerkelijk om een inleiding te vragen gaat ver, maar ik las dat eigenlijk alsof ze dat meer als grapje zei (vandaar toch diesmiley's)
En als je net die docu van zembla hebt gekeken en dezelfde dag hoort dat het vruchtwater minder is, dan ging ik ook niet fijn het weekend in.
Daar hoor je me ook niet over. Dat snap ik helemaal...quote:Op maandag 31 oktober 2011 12:59 schreef covie het volgende:
En als je net die docu van zembla hebt gekeken en dezelfde dag hoort dat het vruchtwater minder is, dan ging ik ook niet fijn het weekend in.
Ja tuuk mag je wel klagen, het ging hier alleen even over TJ die over het algemeen alleen máár negatief over haar zwangerschap kan praten.quote:Op maandag 31 oktober 2011 13:04 schreef Kuukske het volgende:
Ik durf nu eigenlijk niet te zeggen hoe godsvergeten @!#$@#!!@&^% zeer m'n stuitje doet..
JD heeft de beeb trouwens ook gevoeld dit weekend. Ik lag op m'n rug, hand op m'n buik en ineens voelde ik zon keiharde plop
. En toen zei ik tegen JD (die nog sliep
) "WHOAH! JE HAND SNEL! En toen voelde hij ook een plop
. Of zijn wij gek en kan dat nog niet bij eh... 19,5 week?
quote:Op maandag 31 oktober 2011 12:59 schreef covie het volgende:
sinds ik in deze topic post eigenlijk...april dus.quote:Op maandag 31 oktober 2011 12:59 schreef covie het volgende:
Mij nooit opgevallen eerlijk gezegd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |