Ik ben er ook bang voor. Ik kijk nu maar uit naar volgende week, weer een week verderquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:22 schreef Fee-nix het volgende:
O vreselijk is dat wachten he KatyM! Dat duurt zooooo lang. Niks aan te doen ben ik bang.
En toch gaat dat gebeuren, ik voel 't aan m'n waterquote:Op maandag 31 oktober 2011 08:22 schreef Incantrix het volgende:
Nou, technisch gesproken een plusjeMaar ik hou mezelf vooralsnog pupo tot een week of 12, we durven er nog niet vanuit te gaan dat het deze keer zomaar ineens goed zal gaan
Even inbreken, foliumzuur helpt ook bij kuitkramp! Veel vrouwen slikken dat niet meer na de 12 weken, maar bij kuitkramp is het wel aan te raden. Het hielp bij mij in elk geval bij kuitkramp én bij mijn restless leggs...quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:20 schreef Incantrix het volgende:
voor jou, Evenstar!
Ennuhm, in het kader van de kuitkramp: ik meen dat Xenia tijdens mijn zwangerschap van Stef kwam met de tip om sunlight-zeep onder je matras aan het voeteneinde te leggen (ik meen een paar cm. Van de bedrand aan de zijkant af, maar hang me er niet aan op). Hoe het werkte wist niemand, maar er waren volgens mij meerdere dames die er baat bij hadden. En nouja, een blokje zeep van een paar euro (hier in elk geval te koop bij de plusmarkt) kun je je denk ik geen al te grote buil aan vallen
Pffff da's veel of niet? Waarom slik je nog zoveel?quote:Op maandag 31 oktober 2011 08:48 schreef flugeltje het volgende:
Zou het daarom zijn dat ik er eigenlijk geen last van heb? Ook niet bij Willem... Ik slik 800mg foliumzuur per dag...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |