abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103785217
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 14:13 schreef covie het volgende:
Sjonge ik vergeet de helft:

Kuukske wat fijn O+ lijkt me zo speciaal als je voor het allereerst de baby allebei voelt! O+

En Zoë zet je wel een keer foto's in het babykamer topic want jou vriend maakt toch van alles zelf?
Gaat hij trouwens nou nog op uitzending?
Ja doe ik! Ja m'n lief doet alles met hout maken en ik doe alles verven en inrichten dat vind ik dan weer leuk. Kunnen we elkaar mooi aanvullen hihi

Hij zou vandaag uitgezonden worden, maar hij kreeg 2weken te horen dat t niet door ging. (bezuinigingen) Hij moet wel op winteroefening maar das gelukkig niet in oorlogsgebied! O+ dus dat heb ik veelveel liever.
pi_103785218
Haha ok Asy dat is goed om te weten!
Arme DML :*

en vitamine K en D? moet ik dat alvast kopen?
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_103785284
D wel ja, K alleen als je borstvoeding geeft.

Die inwendige hechtingen waren eigenlijk vrij snel opgelost hoor. Die waren/zijn het probleem nooit geweest.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_103785416
Soda of biotex groen.
Maar ik zou het niet in huis halen. Het is zo opgehaald. Het ontsteekt ook niet in een uurtje opeens. Hier zag de kraam het wel aankomen. Zij gaf de schuld aan de 4-op-1 badkamer-gewoonte van het ziekenhuis.

Hier liggen beide standaard in huis (soda voor riolering en biotex voor nieuwe kleding op handwas). Dus je krijgt het vast wel op als je het niet hoeft te gebruiken ;)
pi_103785643
Van K krijgen ze toch zoveel van de VK dat ze het een week uit kunnen houden? Dus dat hoef je niet perse vooraf aan te schaffen. Alleen de kans op een ritje apotheek in die eerste week voor manlief. En dan kun je dan ook de D wel halen volgens mij..
pi_103785665
quote:
2s.gif Op maandag 31 oktober 2011 14:12 schreef Asyniur het volgende:
Oi, ik heb TJ's posts altijd gelezen met een korrel zout! In de zin van dat 'haal 'em maar' dat dat meer was zo van 'van mij magtie komen' dan dat ze het echt serieus meende.

Dat.
Persoonlijk vind ik het moraliserend gezeur van de reacties veel storender. Reageer dan gewoon niet :O
pi_103785691
K moet vanaf dag acht geloof ik als je borstvoeding geeft.
The way you rock'n'roll
pi_103785705
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 14:20 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
D wel ja, K alleen als je borstvoeding geeft.

Die inwendige hechtingen waren eigenlijk vrij snel opgelost hoor. Die waren/zijn het probleem nooit geweest.
Nope, richtlijn vitamine K is vernieuwd. Ook vitamine K-suppletie bij kunstvoeding.
pi_103785735
D en K vanaf dag 8 idd

K 5 druppels en D 10 (davitamon)
pi_103785769
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 14:31 schreef WupWup het volgende:

[..]

Nope, richtlijn vitamine K is vernieuwd. Ook vitamine K-suppletie bij kunstvoeding.
Ow, sinds wanneer? Want dat hebben wij dus niet meer gegeven na het stoppen met bv. En hoelang dan?
Het cb had het laatst ook alleen over D }:|

Wij hebben D van de Hema (cheapass dat ik ben) en dat zijn 4 druppels.
The way you rock'n'roll
  maandag 31 oktober 2011 @ 14:35:59 #261
30252 Soempie
Procreating
pi_103785873
Die druppels, hoe geef je die?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_103785913
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 14:35 schreef Soempie het volgende:
ik geef ze gewoon vanaf een lepeltje. druppeltje water op de lepel zodat de druppels erop drijven.
hij vindt t heerlijk :+
  maandag 31 oktober 2011 @ 14:37:19 #263
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_103785922
Ik moet zo nog een bad foto spammen van mevrouw O+

Ik moest deze week halen:
Vitamine D
Vitamine K (beide nodig na dag 8)
Extra kraamverband
Balneum badolie, extra vet
Badedas (badje voor hechtingen)
En en kolf enzo maar die heeft ook niet iedereen nodig

Als je je vent wel ff een paar momentjes wil missen de eerste dagen (ff rust :+) dan koop ie het nog niet, anders wel :)

Edit: und borstcompressen!
Trotse mamma :)
pi_103785964
@ Faithz en Jessie : Sjakies worden hele leuke kindjes :D
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_103785971
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 14:32 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Ow, sinds wanneer? Want dat hebben wij dus niet meer gegeven na het stoppen met bv. En hoelang dan?
Het cb had het laatst ook alleen over D }:|

Wij hebben D van de Hema (cheapass dat ik ben) en dat zijn 4 druppels.
17 februari 2011. Vitamine K is alleen de eerste 12 weken.
pi_103786003
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 14:38 schreef WupWup het volgende:

[..]

17 februari 2011. Vitamine K is alleen de eerste 12 weken.
Tsk Puck is van 8 februari. Nalatig CB weer }:|

Goed dat je het hier nog eens vermeldt ^O^
The way you rock'n'roll
pi_103786015
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 13:40 schreef Soempie het volgende:

[..]

Wat een botte opmerking zo zeg. :{ 'die hele TJ' :{w Sorry, maar ook grenzen aangeven of aangeven dat je je ergert kan op een nette manier. Zoals ik het lees heeft TJ ook al het een en ander meegemaakt (miskramen) en zit er dus wel een heel verhaal achter. Dan vind ik dit zo wel heel kort door de bocht en lomp.
Als harten geen moordkuilen zijn, zeg ik ook gewoon even wat ik ervan vind. Wat het probleem is met 'die hele TJ' snap ik niet.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
pi_103786021
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 14:35 schreef Soempie het volgende:
Lepeltje idd en inmiddels doet Puck zijn bekkie wijd open voor de vitamine D want het smaakt naar anijs en dat is lekker :') dus ik druppel het er zo in.
The way you rock'n'roll
pi_103786067
Oja, badedas kan ook nog. Maar daar geloofde mijn kraam niet zo in. En dat had ik dan weer niet in huis ;)
pi_103786069
Stoere Puck! Thijs deed dat met Sinasprildrank. Dééd... want nu sproeit ie het door de kamer (en gaat het door zijn drinken).
pi_103786111
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 14:41 schreef McLaura het volgende:
Stoere Puck! Thijs deed dat met Sinasprildrank. Dééd... want nu sproeit ie het door de kamer (en gaat het door zijn drinken).
Off topic maar yoghurt is leuk om te sproeien. Pfffffffffrrrrrrrtttttttttttt }:| :D
The way you rock'n'roll
  maandag 31 oktober 2011 @ 14:44:56 #272
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_103786166
Wat ik trouwens iedereen aan kan raden:

Haal een pak kunstvoeding!!!!!!!!!!!!! Wij hadden dit niet in huis omdat het niet hoefde van de kraamzorg die de intake kwam doen. Je zou te snel in de verleiding komen... en de eerste nacht was een hel! Mijn mevrouw had namelijk nog niet genoeg voeding voor de eerste nacht.. Maar kleine Danne had wel honger :'( verschrikkelijk: van 1 tot 6 een hongerig kind die de boel bij elkaar krijst.

Van de verloskundige kregen we de volgende dag een pak Friso 1 voeding. Geschenk uit de hemel! Vanaf gisteren loopt de borstvoeding goed trouwens!
Trotse mamma :)
  maandag 31 oktober 2011 @ 14:46:35 #273
30252 Soempie
Procreating
pi_103786227
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 14:37 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

ik geef ze gewoon vanaf een lepeltje. druppeltje water op de lepel zodat de druppels erop drijven.
hij vindt t heerlijk :+
Duidelijk. ^O^ Hoop dat die kleine van ons dan straks anijs lekker vindt. Het is een van de weinige dingen die ik echt niet weg krijg. :r

quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 14:40 schreef McLaura het volgende:

[..]

Als harten geen moordkuilen zijn, zeg ik ook gewoon even wat ik ervan vind. Wat het probleem is met 'die hele TJ' snap ik niet.
Moet je natuurlijk helemaal zelf weten, maar ik vind het persoonlijk heel onbeleefd. Daarnaast spreek je mensen irl toch hoop ik ook niet zo aan waar ze ook nog zelf bij zijn? :+
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_103786317
Dan kan je beter een paar pakjes kant en klare kunstvoeding kopen want als de borstvoeding eenmaal loopt zit je met een open pak wat je weg kan mikken en die krengen kosten gauw ¤10,- en zijn maar 4 weken houdbaar.
The way you rock'n'roll
pi_103786498
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 14:44 schreef Faithz het volgende:
Wat ik trouwens iedereen aan kan raden:

Haal een pak kunstvoeding!!!!!!!!!!!!! Wij hadden dit niet in huis omdat het niet hoefde van de kraamzorg die de intake kwam doen. Je zou te snel in de verleiding komen... en de eerste nacht was een hel! Mijn mevrouw had namelijk nog niet genoeg voeding voor de eerste nacht.. Maar kleine Danne had wel honger :'( verschrikkelijk: van 1 tot 6 een hongerig kind die de boel bij elkaar krijst.

Van de verloskundige kregen we de volgende dag een pak Friso 1 voeding. Geschenk uit de hemel! Vanaf gisteren loopt de borstvoeding goed trouwens!
DAT DAT!!!
dat VROEG ik aan die kraamzorg! nog vorige week! en zei zei neeeeee haal niks in huis je komt in verleiding idd.....pff ok dus voor de zekerheid 1 pak kant en klaar

en bedankt allemaal voor de adviezen over de spullekes! ik haal ze dus niet in huis, even afwachten hoe het gaat!
de reden dat ik het vroeg over de vit.k was dat het op de geboorte plan stond! of de kleine het mocht hebben na de bevalling meteen in het zh!
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')