Ja doe ik! Ja m'n lief doet alles met hout maken en ik doe alles verven en inrichten dat vind ik dan weer leuk. Kunnen we elkaar mooi aanvullen hihiquote:Op maandag 31 oktober 2011 14:13 schreef covie het volgende:
Sjonge ik vergeet de helft:
Kuukske wat fijnlijkt me zo speciaal als je voor het allereerst de baby allebei voelt!
![]()
En Zoë zet je wel een keer foto's in het babykamer topic want jou vriend maakt toch van alles zelf?
Gaat hij trouwens nou nog op uitzending?
Dat.quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:12 schreef Asyniur het volgende:
Oi, ik heb TJ's posts altijd gelezen met een korrel zout! In de zin van dat 'haal 'em maar' dat dat meer was zo van 'van mij magtie komen' dan dat ze het echt serieus meende.
Nope, richtlijn vitamine K is vernieuwd. Ook vitamine K-suppletie bij kunstvoeding.quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:20 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
D wel ja, K alleen als je borstvoeding geeft.
Die inwendige hechtingen waren eigenlijk vrij snel opgelost hoor. Die waren/zijn het probleem nooit geweest.
Ow, sinds wanneer? Want dat hebben wij dus niet meer gegeven na het stoppen met bv. En hoelang dan?quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:31 schreef WupWup het volgende:
[..]
Nope, richtlijn vitamine K is vernieuwd. Ook vitamine K-suppletie bij kunstvoeding.
ik geef ze gewoon vanaf een lepeltje. druppeltje water op de lepel zodat de druppels erop drijven.quote:
17 februari 2011. Vitamine K is alleen de eerste 12 weken.quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:32 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ow, sinds wanneer? Want dat hebben wij dus niet meer gegeven na het stoppen met bv. En hoelang dan?
Het cb had het laatst ook alleen over D![]()
Wij hebben D van de Hema (cheapass dat ik ben) en dat zijn 4 druppels.
Tsk Puck is van 8 februari. Nalatig CB weerquote:Op maandag 31 oktober 2011 14:38 schreef WupWup het volgende:
[..]
17 februari 2011. Vitamine K is alleen de eerste 12 weken.
Als harten geen moordkuilen zijn, zeg ik ook gewoon even wat ik ervan vind. Wat het probleem is met 'die hele TJ' snap ik niet.quote:Op maandag 31 oktober 2011 13:40 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wat een botte opmerking zo zeg.'die hele TJ'
Sorry, maar ook grenzen aangeven of aangeven dat je je ergert kan op een nette manier. Zoals ik het lees heeft TJ ook al het een en ander meegemaakt (miskramen) en zit er dus wel een heel verhaal achter. Dan vind ik dit zo wel heel kort door de bocht en lomp.
Lepeltje idd en inmiddels doet Puck zijn bekkie wijd open voor de vitamine D want het smaakt naar anijs en dat is lekkerquote:
Off topic maar yoghurt is leuk om te sproeien. Pfffffffffrrrrrrrttttttttttttquote:Op maandag 31 oktober 2011 14:41 schreef McLaura het volgende:
Stoere Puck! Thijs deed dat met Sinasprildrank. Dééd... want nu sproeit ie het door de kamer (en gaat het door zijn drinken).
Duidelijk.quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:37 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ik geef ze gewoon vanaf een lepeltje. druppeltje water op de lepel zodat de druppels erop drijven.
hij vindt t heerlijk
Moet je natuurlijk helemaal zelf weten, maar ik vind het persoonlijk heel onbeleefd. Daarnaast spreek je mensen irl toch hoop ik ook niet zo aan waar ze ook nog zelf bij zijn?quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:40 schreef McLaura het volgende:
[..]
Als harten geen moordkuilen zijn, zeg ik ook gewoon even wat ik ervan vind. Wat het probleem is met 'die hele TJ' snap ik niet.
DAT DAT!!!quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:44 schreef Faithz het volgende:
Wat ik trouwens iedereen aan kan raden:
Haal een pak kunstvoeding!!!!!!!!!!!!! Wij hadden dit niet in huis omdat het niet hoefde van de kraamzorg die de intake kwam doen. Je zou te snel in de verleiding komen... en de eerste nacht was een hel! Mijn mevrouw had namelijk nog niet genoeg voeding voor de eerste nacht.. Maar kleine Danne had wel hongerverschrikkelijk: van 1 tot 6 een hongerig kind die de boel bij elkaar krijst.
Van de verloskundige kregen we de volgende dag een pak Friso 1 voeding. Geschenk uit de hemel! Vanaf gisteren loopt de borstvoeding goed trouwens!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |