Het gevecht is ook niks, was na een paar pogingen om te zien hoe het gevecht ging al doodquote:Op maandag 31 oktober 2011 23:47 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Ja, bij de maelstrom toch? Vind het totaal niet indrukwekkend. Alleen het verhaal is er tof bij verzonnen. Maar het gevecht is echt niks imo.
Ik vond het verschil daar in normal en heroic veel gaver! Dat je tijdens het gevecht dus bepaalt wat je doet.quote:Op dinsdag 1 november 2011 09:05 schreef Sapstengel het volgende:
Vooral die hardmodes toen Ulduar nog echt de hoogste raid was. I Choose You Steelbreaker, Firefighter etc.
klopt, maar of je het per dag 9 x probeert of 1 x maakt de kans groter dat hij dropt. Dat het dan niet op je main is maar op een alt is bijna niet meer dan logischquote:Op maandag 31 oktober 2011 11:39 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Als je met 1 karakter speelt, is de kans precies even klein dat hij valt..
Inderdaadquote:Op dinsdag 1 november 2011 09:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vond het verschil daar in normal en heroic veel gaver! Dat je tijdens het gevecht dus bepaalt wat je doet.
Een FPS van 10 hebben. Nee dankjequote:Op dinsdag 1 november 2011 11:04 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Ik wou dat ze weer terug gingen naar 40 man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |