Thema was tof, expansion was om te huilen. Vanilla en TBC waren vele malen beter.quote:Op maandag 31 oktober 2011 12:03 schreef Reuzelbek het volgende:
Vind het zelf ook wel jammer dat ik de tijd van WotLK gemist heb. Het thema spreekt me veel meer aan dan dat van Cata
Ben gestopt met TBC. Solo levelen met een enh shaman was echt een hell. Wel hardcore toen nog. Ook vond ik TBC iets te veel scifi aanvoelen. Het was overigens wel een stuk creatiever en origineler bedacht dan de aangekondigde uitbreiding. Ik vind de toevoegingen tof maar het concept nogal inspiratieloos. Beetje voor de hand liggend allemaal.quote:Op maandag 31 oktober 2011 12:07 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Thema was tof, expansion was om te huilen. Vanilla en TBC waren vele malen beter.
'Pleads Guilty' voor het weggooien van 6/9 t3 druid set :/quote:Op maandag 31 oktober 2011 11:26 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Naxx was er tot patch 3.0. Dus bijna heel TBC ook nog. Of speelde je toen ook nog niet?
En tier 3 weggooien? Dat is de grootste ingame misdaad die je kunt plegen en ik betwijfel dat iemand dat ook maar heeft gedaan.
Ik heb een full t3 priest set en Anathema weggegooidquote:Op maandag 31 oktober 2011 14:24 schreef bubalus het volgende:
[..]
'Pleads Guilty' voor het weggooien van 6/9 t3 druid set :/
Helemaal niks. Je zal het zelf wel uitlokkenquote:Op maandag 31 oktober 2011 17:37 schreef TwyLight het volgende:
Zeg isa, wat heb jij tegen die Sarahchan gezegd?sinds ik tegen jou iets zij over flowercake met glaives en jij aannam dat dat Sarah ofzo was loopt ze de hele dag emotes naar mij te doen.
Ja maar het is wel heel toevallig dat ik tegen jou wat zei over Flowercake die altijd de hele dag in SW staat blij te doen met glaives, dat jij toen zei "Oh, dat is sarah!" en dat er sinds toen ineens ene Sarahchan (iemand anders dus, die ook nog eens toevallig Sarah heet, en glaives heeft) de hele dag emotes naar mij loopt te doenquote:Op maandag 31 oktober 2011 18:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Helemaal niks. Je zal het zelf wel uitlokken
ja die helm en zwaard ook tig keer gehadquote:Op maandag 31 oktober 2011 19:15 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Bah niet de mount wel die helm :[[[
Het gevecht is ook niks, was na een paar pogingen om te zien hoe het gevecht ging al doodquote:Op maandag 31 oktober 2011 23:47 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Ja, bij de maelstrom toch? Vind het totaal niet indrukwekkend. Alleen het verhaal is er tof bij verzonnen. Maar het gevecht is echt niks imo.
Ik vond het verschil daar in normal en heroic veel gaver! Dat je tijdens het gevecht dus bepaalt wat je doet.quote:Op dinsdag 1 november 2011 09:05 schreef Sapstengel het volgende:
Vooral die hardmodes toen Ulduar nog echt de hoogste raid was. I Choose You Steelbreaker, Firefighter etc.
klopt, maar of je het per dag 9 x probeert of 1 x maakt de kans groter dat hij dropt. Dat het dan niet op je main is maar op een alt is bijna niet meer dan logischquote:Op maandag 31 oktober 2011 11:39 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Als je met 1 karakter speelt, is de kans precies even klein dat hij valt..
Inderdaadquote:Op dinsdag 1 november 2011 09:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vond het verschil daar in normal en heroic veel gaver! Dat je tijdens het gevecht dus bepaalt wat je doet.
Een FPS van 10 hebben. Nee dankjequote:Op dinsdag 1 november 2011 11:04 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Ik wou dat ze weer terug gingen naar 40 man.
Dat is bij mij ook wel eens gebeurdquote:Op dinsdag 1 november 2011 15:25 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb de wotlk versie nog steeds niet
Nieuwe manier van afk gaan in bg's ontdekt. Met behulp van een script oid blijf je iemand op je mount volgen. En als die dood is, dan volg je de volgende. En als je zelf dood gaat dan mount je up en volg je de eerste de beste teammaatHeb iemand eens bestudeert en kwam tot deze conclusie. Enige wat char deed was op een mount de dichtstbijzijnde alliance volgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |