Ik heb morgenavond pas tijd om de boel bij te werken, dus tot 20:00u heeft men de tijd.quote:Op zondag 13 november 2011 20:32 schreef eentwee het volgende:
Kan me niet voorstellen dat aan de deadline heel strikt wordt vastgehouden, dat was andere keren ook niet zo.
Hier is nog steeds niets gewijzigd.quote:Op zondag 13 november 2011 22:02 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb morgenavond pas tijd om de boel bij te werken, dus tot 20:00u heeft men de tijd.
Daarna worden er knopen gehakt en gaan er koppen rollen
je kan ook hier meedoen:quote:Op maandag 14 november 2011 17:12 schreef GooseFM het volgende:
He jammer, royaal te laat met aanmeldenVolgende dan maar.
*topic in de gaten gaat houden*
Je hoeft niet gelijk iedereen weg te jagenquote:Op maandag 14 november 2011 17:28 schreef computergirl het volgende:
[..]
je kan ook hier meedoen:
FOK! Wordfeud laddercompetitie #3
Ah bedankt! ^_^quote:Op maandag 14 november 2011 17:28 schreef computergirl het volgende:
[..]
je kan ook hier meedoen:
FOK! Wordfeud laddercompetitie #3
Ik zeg toch 'ook' :pquote:Op maandag 14 november 2011 17:44 schreef D. het volgende:
[..]
Je hoeft niet gelijk iedereen weg te jagen
Alweer uitstel?quote:Op zondag 13 november 2011 22:02 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb morgenavond pas tijd om de boel bij te werken, dus tot 20:00u heeft men de tijd.
Daarna worden er knopen gehakt en gaan er koppen rollen
RobertdeJ - woordbakker 381 - 457quote:
1. Twinkles - TanteJanne ..?quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:55 schreef D. het volgende:
Dan is de ene helft van de finale al bekend
Ik heb nog geen aanmeldingen gezien voor een nieuwe competitie, dus ga er vanuit dat dit voorlopig de laatste was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |