Dat zal wel meevallen, denk ik....quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:21 schreef D. het volgende:
[..]
Neuh, omdat anders dadelijk het spreekwoordelijke hek van de dam is
Ik heb morgenavond pas tijd om de boel bij te werken, dus tot 20:00u heeft men de tijd.quote:Op zondag 13 november 2011 20:32 schreef eentwee het volgende:
Kan me niet voorstellen dat aan de deadline heel strikt wordt vastgehouden, dat was andere keren ook niet zo.
Hier is nog steeds niets gewijzigd.quote:Op zondag 13 november 2011 22:02 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb morgenavond pas tijd om de boel bij te werken, dus tot 20:00u heeft men de tijd.
Daarna worden er knopen gehakt en gaan er koppen rollen
je kan ook hier meedoen:quote:Op maandag 14 november 2011 17:12 schreef GooseFM het volgende:
He jammer, royaal te laat met aanmeldenVolgende dan maar.
*topic in de gaten gaat houden*
Je hoeft niet gelijk iedereen weg te jagenquote:Op maandag 14 november 2011 17:28 schreef computergirl het volgende:
[..]
je kan ook hier meedoen:
FOK! Wordfeud laddercompetitie #3
Ah bedankt! ^_^quote:Op maandag 14 november 2011 17:28 schreef computergirl het volgende:
[..]
je kan ook hier meedoen:
FOK! Wordfeud laddercompetitie #3
Ik zeg toch 'ook' :pquote:Op maandag 14 november 2011 17:44 schreef D. het volgende:
[..]
Je hoeft niet gelijk iedereen weg te jagen
Alweer uitstel?quote:Op zondag 13 november 2011 22:02 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb morgenavond pas tijd om de boel bij te werken, dus tot 20:00u heeft men de tijd.
Daarna worden er knopen gehakt en gaan er koppen rollen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |