Winnen van D.quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:21 schreef crv het volgende:
Mijn laatste game met D.( de anderen laat ik liever niet zien
[ afbeelding ]
dat valt ook niet mee inderdaad, maar met een beetje gelukquote:Op vrijdag 11 november 2011 15:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Winnen van D.![]()
![]()
is mij nog steeds niet gelukt!
Misschien komt dat geluk ook eens bij mij langs..quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:24 schreef crv het volgende:
[..]
dat valt ook niet mee inderdaad, maar met een beetje geluk
Zeg, da's off-topic hier hequote:Op vrijdag 11 november 2011 15:21 schreef crv het volgende:
Mijn laatste game met D.( de anderen laat ik liever niet zien
[ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Neuh, omdat anders dadelijk het spreekwoordelijke hek van de dam isquote:Op vrijdag 11 november 2011 16:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat zeg je alleen omdat je dat potje verloren hebt.![]()
![]()
Dat zal wel meevallen, denk ik....quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:21 schreef D. het volgende:
[..]
Neuh, omdat anders dadelijk het spreekwoordelijke hek van de dam is
Ik heb morgenavond pas tijd om de boel bij te werken, dus tot 20:00u heeft men de tijd.quote:Op zondag 13 november 2011 20:32 schreef eentwee het volgende:
Kan me niet voorstellen dat aan de deadline heel strikt wordt vastgehouden, dat was andere keren ook niet zo.
Hier is nog steeds niets gewijzigd.quote:Op zondag 13 november 2011 22:02 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb morgenavond pas tijd om de boel bij te werken, dus tot 20:00u heeft men de tijd.
Daarna worden er knopen gehakt en gaan er koppen rollen
je kan ook hier meedoen:quote:Op maandag 14 november 2011 17:12 schreef GooseFM het volgende:
He jammer, royaal te laat met aanmeldenVolgende dan maar.
*topic in de gaten gaat houden*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |