Je was erg lastig, je begon enorm goedquote:
.quote:Op donderdag 3 november 2011 17:43 schreef AnneX het volgende:
Gupske - roept hard naar Gupske .....
Mijn invite komt niet aan???
Wil je mij dan inviten : Elisabed
Dat was het potje tegen Paulssquote:Op donderdag 3 november 2011 22:46 schreef crv het volgende:
[..]
Je was erg lastig, je begon enorm goed
Ik ben mezef kwijt in de competiesiequote:Op vrijdag 4 november 2011 09:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat was het potje tegen PaulssMaar van jou heb ik idd ook verloren
Ik kreeg alleen nog maar klinkers op het laatst
[ afbeelding ]
Het is dan ook wel een zware poule al meteen in de eerste rondequote:Op vrijdag 4 november 2011 09:32 schreef svk1985 het volgende:
zo haal je de finale, zo lig je er in de 1e ronde uit
svk1985 - parasiet12 390-444
svk1985 - maringoDC 476-513
Leuk potje, en nog een close finish met die laatste van 32 punten van jou!quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:33 schreef Lijnloos het volgende:
Een waar "kodak"-momentje, maar toch verloren van joran... 317-331... Screenshot wel gemaakt, maar lukt nu niet om te plaatsen...
Graag gedaan. Leuk potje!! Jij ook bedankt.quote:Op zaterdag 5 november 2011 14:10 schreef Diaan73 het volgende:
Tot de laatste zet toe was het spannend, maar heb ik gewonnen met 341-333.
Tomtomaat bedankt voor het spelen!
315-317.quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:43 schreef Lijnloos het volgende:
En weer een potje klaar...
Lijnloos - EvertK : 358-349... Ik had zowaar FOK als laatste letters, maar kon hem niet in een keer kwijt.
En lijnloos - groot monster: 310 - 312? (uit mijn hoofd)... Spannend tot op het allerlaatst...
Maar goed, met slechts 1 gewonnen wedstrijd neem ik aan dat het voor mij ophoudt. Gefeliciteerd!
Dom, dom, dom, in mijn pot tegen Lijnloos. Ik dacht dat ik mijn Y niet meer kwijt kon. GA gespeeld in mijn laatste beurt. In plaats daarvan had ik op een andere plek uit gekund met GAY. Dan had ik gewonnen. Ook te nonchalant omdat ik lang voor stond. Nou ja, eigen schuld, dikke bult.quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:47 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
[quote]Op zaterdag 5 november 2011 23:43 schreef Lijnloos het volgende:
En weer een potje klaar...
Lijnloos - EvertK : 358-349... Ik had zowaar FOK als laatste letters, maar kon hem niet in een keer kwijt.
En lijnloos - groot monster: 310 - 312? (uit mijn hoofd)... Spannend tot op het allerlaatst...
Maar goed, met slechts 1 gewonnen wedstrijd neem ik aan dat het voor mij ophoudt. Gefeliciteerd!
Ik had niet eens gezien dat ie al afgelopen wasquote:Op zondag 6 november 2011 17:31 schreef woordbakkertje het volgende:
Eindstand woordbakker - D.8. 505 - 348. Eindelijk een keer gewonnen van D.8.
Ik wist al dat deze pot voor mij niet meer er toe deed. 2 keer winnen was genoegquote:Op zondag 6 november 2011 20:05 schreef D. het volgende:
[..]
- data bijgewerkt -
En beide door naar ronde 2
Tja jammer, ik ben dus niet door naar 2e ronde.quote:Op zondag 6 november 2011 20:05 schreef D. het volgende:
[..]
- data bijgewerkt -
En beide door naar ronde 2
Ja hé....quote:Op zondag 6 november 2011 22:40 schreef Diaan73 het volgende:
Maar wel gewonnen van elisabed/annex met 399-355. Leuke en spannende pot!
Was heel spannend idd.quote:Op maandag 7 november 2011 13:20 schreef Sdivad het volgende:
Een heel spannende pot tegen lstvl heb ik met de laatste steen in mijn voordeel weten te beslissen: 412-408
Dit is de meest originele !quote:Op maandag 7 november 2011 13:23 schreef crv het volgende:
het is niet handig WF in een bus die over slecht wegdek rijd te spelen
Ik wil wel een rematch, maar dat kan vanavond pas... moet nu werken.. en te druk om WF te kunnen doen.quote:Op maandag 7 november 2011 14:04 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dit is de meest originele !![]()
![]()
Beter dan mijn gezeur dat het aan de letters ligt op mijn plankje.
Nu ik uit de comp. ben, wil ik wel spelen.
Zijn er nog meer "losers" die zin hebben in een spelletje?
Is goed, ik zie de invite wel verschijnen.quote:Op maandag 7 november 2011 14:09 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik wil wel een rematch, maar dat kan vanavond pas... moet nu werken.. en te druk om WF te kunnen doen.
Dat probleem ken ik uit de laddercompetitie...quote:Op dinsdag 8 november 2011 09:44 schreef crv het volgende:
en de pot met woordbakker word ook al niks. die legt continue 30+ woorden neer
Flitspaal legt continu 80+ woorden neer. Beetje frustrerendquote:Op dinsdag 8 november 2011 09:44 schreef crv het volgende:
en de pot met woordbakker word ook al niks. die legt continue 30+ woorden neer
Oh dan heb ik nog een kans om door te gaan op puntensaldo geloof ik.quote:Op dinsdag 8 november 2011 10:06 schreef Maringo het volgende:
MaringoDC - joran079 481 - 414
Eindelijk een keer als eerste door in de deze competitie
Idd weggevaagdquote:Op dinsdag 8 november 2011 12:02 schreef woordbakkertje het volgende:
FSTEO - woordbakker 294 - 530.
Het gaat lekker
Voelt goed he......quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door Flitspaal op 08-11-2011 20:33:27 ]
Na twee beurten ieder was het al 200-150 ofzo.quote:Op dinsdag 8 november 2011 23:33 schreef eentwee het volgende:
Nog een uitslag uit poule I
parasiet12 - ziggyziggyziggy: 544 - 381
Het is 392 - 277 geworden. In mijn nadeel.quote:Op dinsdag 8 november 2011 23:57 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
En PhysicsRules en ik spelen het nog even uit voor de eer.
Er is net begonnen met een nieuwe competitie. Dus hou het topic in de gaten als er weer met een nieuwe aanmeldlijst word begonnen. Dan kan je jezelf daar erbij zetten voor de volgende competitie.quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:36 schreef _Flea_ het volgende:
Kan ik me al aanmelden voor de volgende poule competitie?
Goeie comeback!quote:Op woensdag 9 november 2011 17:09 schreef woordbakkertje het volgende:
Net tegen Doenutz gewonnen, 466 -395. De hele wedstrijd achtergestaan maar kon in de laatste beurt endogeen voor 92 punten kwijt.
Als animo blijft afnemen komt er misschien wel geen volgende rondequote:Op vrijdag 11 november 2011 09:42 schreef crv het volgende:
Ik heb niet zo heel veel tijd om regelmatig hier te checken dus als er een volgende ronde start wil ik gewoon meedoen. dus als iemand me dan hoe danook op de lijst wil opnemen dan ben ik erg dankbaar daarvoor
Blijven wij toch wel tegen elkaar spelen hoop ikquote:Op vrijdag 11 november 2011 10:42 schreef D. het volgende:
[..]
Als animo blijft afnemen komt er misschien wel geen volgende ronde
Dat staat buiten de competitie hequote:Op vrijdag 11 november 2011 11:09 schreef crv het volgende:
[..]
Blijven wij toch wel tegen elkaar spelen hoop ik
off course, jij bentquote:
het wachten is niet op mijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
maar hoe doe je datquote:Op vrijdag 11 november 2011 14:43 schreef AnneX het volgende:
Toch vind ik wel leuk om afen toe een screenshot te zien van het eindspel...
Als dat lukt.
Ter leringh ende vermaeck...
Als ik dat kon, had ik het gedaanquote:Op vrijdag 11 november 2011 14:43 schreef AnneX het volgende:
Toch vind ik wel leuk om afen toe een screenshot te zien van het eindspel...
Als dat lukt.
Ter leringh ende vermaeck...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |