Er is anders ruimschoots de tijd, en de deadline is flexibel (omdat ik zelf meestal om 0:00u al op bed lig)quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 08:59 schreef kwiwi het volgende:
Ik wil ook graag meespelen.
Never mind.. Zie net dat er met deadlines om 0.00u gewerkt wordt en zit in een andere tijdzone dus dat gaat niet werken.
- data bijgewerkt -quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 09:09 schreef Byte_Me het volgende:
uitslag Tomlam - Byte_Me: 379-426
sorry voor de late melding
Correct. Excuses. Aangepast.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 10:39 schreef Homdeck het volgende:
In het overzicht staat dat ik tegen maringo moet maar svk heeft hun pot toch gewonnen?
Voor de volledigheidquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 09:09 schreef Byte_Me het volgende:
uitslag Tomlam - Byte_Me: 379-426
sorry voor de late melding
Ikke ( nog) niet.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:36 schreef Homdeck het volgende:
Ik ben er zelf wel een beetje klaar mee. Misschien hebben meer mensen dit.
Ergens reclame maken?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:27 schreef D. het volgende:
Volgens mij ging het aanmelden bij de eerste editie vlotter
Met deze competitie, met competities in het algemeen, of met WF?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:36 schreef Homdeck het volgende:
Ik ben er zelf wel een beetje klaar mee. Misschien hebben meer mensen dit.
Met WF.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:43 schreef D. het volgende:
[..]
Met deze competitie, met competities in het algemeen, of met WF?
Gefeliciteerd. Zeer verdiend, heb de hele pot achter de feiten aan gelopen.quote:
mooi samengevatquote:Op zondag 30 oktober 2011 14:22 schreef eentwee het volgende:
In een razend spannend potje heb ik met mijn laatste woord 'tuf' aan het langste eind getrokken tegen Byte_Me. Ik nam een voorsprong met 'kroegje' 6x woordwaarde maar Byte_Me maakte mijn naam waar (:P) door mijn 'zonen' op TW te verlengen tot amazonen, en van wortel maakte hij ook op TW penwortel. Uiteindelijk gaf de doorslag dat ik mijn letters weg kon spelen en mijn tegenstander nog een paar letters over had, waaronder een q. Stand:
parasiet12 - Byte_Me: 451 - 431
van mij mag je, hoe eerder we beginnen met de finale, des te eerder kan de 2e competitie beginnenquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:24 schreef eentwee het volgende:
Moet ik svk nu al uitnodigen voor de finale?
Gedaan! Succesquote:Op maandag 31 oktober 2011 10:20 schreef svk1985 het volgende:
[..]
van mij mag je, hoe eerder we beginnen met de finale, des te eerder kan de 2e competitie beginnen
jij ook succes, weet niet in hoeverre ik vandaag woorden leg... iets met werk en zoquote:
Je geniet daarvan?quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:13 schreef AnneX het volgende:
Is het mogelijk ??? Om af en toe een screenshot te plaatsen hier?
Zodat wij kunnen meegenieten van mooie en slim gelegde woordjes?
Of wooooorden in de finale !
Succes svk en eentwee![]()
Van harte gefeliciteerdquote:Op maandag 31 oktober 2011 16:41 schreef eentwee het volgende:
Verschil is op het eind opgelopen, want het was heel lang spannend.. beetje geflatteerde uitslag dus.
Ik begon met 5 klinkers en kon geen vijfletterwoord maken, daarom mijn s en t bewaard en het woord "ai" gelegd. Svk legde 'warren' neer waarna ik mijn bordje leeg kon spelen met 'pastorie' door de p als joker te gebruiken. Ik werd ogenblikkelijk gecounterd met 'schend' voor 90 punten en kon aan een inhaalrace beginnen. Daarna ging het voorspoedig, 'doodeng' op de tw, 'hyena' met dw. Met kadavers haalde ik nog een keer 40 bonuspunten. Op het eind had svk1985 geen klinkers meer waardoor ik mijn eigen voorzet bij een tw kon inkoppen. Daarna kon ik ook mijn b,j,d,f,g nog kwijt op gunstige plekken terwijl mijn tegenstander met 4 n'en zat en een q overhield.
Bedankt aan de organisatie!Volgens mij is D. de enige die mij verslagen heeft..
Je mag mij wel inviten hoor!!quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:47 schreef twinkles het volgende:
Van harte!
Dan kunnen we straks eindelijk weer meedoen :p
Iemand zin in een oefenpotje?
Dat doet me goedquote:Op maandag 31 oktober 2011 16:41 schreef eentwee het volgende:
Verschil is op het eind opgelopen, want het was heel lang spannend.. beetje geflatteerde uitslag dus.
Volgens mij is D. de enige die mij verslagen heeft..
tja, rustig beginnen aan de werkweek met een spannend potje wordfeud naast je laptop...quote:Op maandag 31 oktober 2011 18:26 schreef D. het volgende:
Ik wilde net melden dat de finale kan beginnen......maar die is al klaar lees ik
Minimaal 32, en vanaf 48 hebben we een ronde meer.quote:Op maandag 31 oktober 2011 18:39 schreef svk1985 het volgende:
[..]
tja, rustig beginnen aan de werkweek met een spannend potje wordfeud naast je laptop...
aangezien het nog niet storm loopt met aanmeldingen voor ronde 2, misschien een idee te beginnen met 32 mensen??
Ja! :-Dquote:Op woensdag 2 november 2011 17:28 schreef D. het volgende:
Het loopt niet erg vlotjes met aanmelden
Ik hoop op nog 6 deelnemers (voor 8 poules van 4 mensen), en anders gewoon maar beginnen,
want ik neem aan dat men zit te 'wachten'
Dan ga ik straks de boel opzetten en kunnen we beginnenquote:
quote:Op woensdag 2 november 2011 17:28 schreef D. het volgende:
Het loopt niet erg vlotjes met aanmelden
Ik hoop op nog 6 deelnemers (voor 8 poules van 4 mensen), en anders gewoon maar beginnen,
want ik neem aan dat men zit te 'wachten'
Je weet dat na 18 normaal 19 komt?quote:Op woensdag 2 november 2011 17:47 schreef PhysicsRules het volgende:
[quote]Op maandag 31 oktober 2011 17:12 schreef computergirl het volgende:
Aanmeldingen voor de 2e FOK! Wordfeud POULES competitie
1. D. - D8
2. Maringo - MaringoDC
3. Sdivad - RobertdeJ
4. Twinkles - TanteJanne
5. woordbakkertje - woordbakker
6. svk1985 - svk1985
7. Diaan73 - PeaceDiaan
8. Lijnloos - Lijnloos
9. Flitspaal - groot monster
10. Annex - Elisabed
11. WordFreud - EvertK
12. Borisz - Boriszz
13. _Flea_ - Trein_Stel
14. PurePoisonPerfume - lstvl
15. tomtomaat-FSTEO
16. Peaceman - peace1111
17. Stormqueen - stormqueen
18. charmed_angel - Faithy-Miranda
20. computergirl - Wendy-Amsterdam
Hier posten jaquote:Op woensdag 2 november 2011 20:58 schreef de_boswachter het volgende:
Uitslagen hier posten?
Ik kan dus gewoon 3 uitnodigingen sturen?
Da's een l (kleine L dusquote:Op woensdag 2 november 2011 21:16 schreef de_boswachter het volgende:
Die PurePoison... wat is de usernaam precies, met een i of L ?
Het is je inmiddels geluktquote:Op woensdag 2 november 2011 21:16 schreef de_boswachter het volgende:
Die PurePoison... wat is de usernaam precies, met een i of L ?
Wat je daarmee doet moet je zelf weten, zolang jullie ook maar binnen 4 dagen een spelletje spelen voor de competitiequote:Op woensdag 2 november 2011 22:17 schreef crv het volgende:
Ik zat al in een game tegen c_a, Wat doen we daar mee ?
Ja, en ik erbij... Kan ik wel mn revange in 1 keer nemen tegen jullie alle tweequote:Op woensdag 2 november 2011 21:16 schreef svk1985 het volgende:
Finalisten van ronde 1 nu bij elkaar in de poule.... fijne loting
Jouw buigers nekten me, hele potje voorgestaan! Goed gespeeld!quote:Op donderdag 3 november 2011 21:10 schreef Diaan73 het volgende:
Na een hele spannende partij heb ik zojuist met 436-349 gewonnen van stormqueen. Bedankt stormqueen!!
Dat was ook een gelukstreffer. Ook het geluk van de juiste letters!quote:Op donderdag 3 november 2011 21:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jouw buigers nekten me, hele potje voorgestaan! Goed gespeeld!
Inderdaad een leuk potje!quote:Op donderdag 3 november 2011 21:59 schreef DoeNutz het volgende:
Net in een leuke pot van peaceman - peace1111 gewonnen.
DoeNutz 463 - Peace1111 418
Goed gespeeld!
Je was erg lastig, je begon enorm goedquote:
.quote:Op donderdag 3 november 2011 17:43 schreef AnneX het volgende:
Gupske - roept hard naar Gupske .....
Mijn invite komt niet aan???
Wil je mij dan inviten : Elisabed
Dat was het potje tegen Paulssquote:Op donderdag 3 november 2011 22:46 schreef crv het volgende:
[..]
Je was erg lastig, je begon enorm goed
Ik ben mezef kwijt in de competiesiequote:Op vrijdag 4 november 2011 09:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat was het potje tegen PaulssMaar van jou heb ik idd ook verloren
Ik kreeg alleen nog maar klinkers op het laatst
[ afbeelding ]
Het is dan ook wel een zware poule al meteen in de eerste rondequote:Op vrijdag 4 november 2011 09:32 schreef svk1985 het volgende:
zo haal je de finale, zo lig je er in de 1e ronde uit
svk1985 - parasiet12 390-444
svk1985 - maringoDC 476-513
Leuk potje, en nog een close finish met die laatste van 32 punten van jou!quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:33 schreef Lijnloos het volgende:
Een waar "kodak"-momentje, maar toch verloren van joran... 317-331... Screenshot wel gemaakt, maar lukt nu niet om te plaatsen...
Graag gedaan. Leuk potje!! Jij ook bedankt.quote:Op zaterdag 5 november 2011 14:10 schreef Diaan73 het volgende:
Tot de laatste zet toe was het spannend, maar heb ik gewonnen met 341-333.
Tomtomaat bedankt voor het spelen!
315-317.quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:43 schreef Lijnloos het volgende:
En weer een potje klaar...
Lijnloos - EvertK : 358-349... Ik had zowaar FOK als laatste letters, maar kon hem niet in een keer kwijt.
En lijnloos - groot monster: 310 - 312? (uit mijn hoofd)... Spannend tot op het allerlaatst...
Maar goed, met slechts 1 gewonnen wedstrijd neem ik aan dat het voor mij ophoudt. Gefeliciteerd!
Dom, dom, dom, in mijn pot tegen Lijnloos. Ik dacht dat ik mijn Y niet meer kwijt kon. GA gespeeld in mijn laatste beurt. In plaats daarvan had ik op een andere plek uit gekund met GAY. Dan had ik gewonnen. Ook te nonchalant omdat ik lang voor stond. Nou ja, eigen schuld, dikke bult.quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:47 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
[quote]Op zaterdag 5 november 2011 23:43 schreef Lijnloos het volgende:
En weer een potje klaar...
Lijnloos - EvertK : 358-349... Ik had zowaar FOK als laatste letters, maar kon hem niet in een keer kwijt.
En lijnloos - groot monster: 310 - 312? (uit mijn hoofd)... Spannend tot op het allerlaatst...
Maar goed, met slechts 1 gewonnen wedstrijd neem ik aan dat het voor mij ophoudt. Gefeliciteerd!
Ik had niet eens gezien dat ie al afgelopen wasquote:Op zondag 6 november 2011 17:31 schreef woordbakkertje het volgende:
Eindstand woordbakker - D.8. 505 - 348. Eindelijk een keer gewonnen van D.8.
Ik wist al dat deze pot voor mij niet meer er toe deed. 2 keer winnen was genoegquote:Op zondag 6 november 2011 20:05 schreef D. het volgende:
[..]
- data bijgewerkt -
En beide door naar ronde 2
Tja jammer, ik ben dus niet door naar 2e ronde.quote:Op zondag 6 november 2011 20:05 schreef D. het volgende:
[..]
- data bijgewerkt -
En beide door naar ronde 2
Ja hé....quote:Op zondag 6 november 2011 22:40 schreef Diaan73 het volgende:
Maar wel gewonnen van elisabed/annex met 399-355. Leuke en spannende pot!
Was heel spannend idd.quote:Op maandag 7 november 2011 13:20 schreef Sdivad het volgende:
Een heel spannende pot tegen lstvl heb ik met de laatste steen in mijn voordeel weten te beslissen: 412-408
Dit is de meest originele !quote:Op maandag 7 november 2011 13:23 schreef crv het volgende:
het is niet handig WF in een bus die over slecht wegdek rijd te spelen
Ik wil wel een rematch, maar dat kan vanavond pas... moet nu werken.. en te druk om WF te kunnen doen.quote:Op maandag 7 november 2011 14:04 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dit is de meest originele !![]()
![]()
Beter dan mijn gezeur dat het aan de letters ligt op mijn plankje.
Nu ik uit de comp. ben, wil ik wel spelen.
Zijn er nog meer "losers" die zin hebben in een spelletje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |