wijd openstaande klets natte ochtend kutquote:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wijd openstaande klets natte ochtend kut
ontzettend dikke ochtend lul
bravo, geslaagd.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wijd openstaande klets natte ochtend kut
ontzettend dikke ochtend lul
Mja, dat is dan tegenwoordig weer bekend door dat Oh Oh Cherso, maar Plork en de aannemers zijn wat ouder dan het programma.quote:
nja, woknok ken ik door Cherso, de plork en odol kende ik alquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:38 schreef CindieY het volgende:
[..]
Mja, dat is dan tegenwoordig weer bekend door dat Oh Oh Cherso, maar Plork en de aannemers zijn wat ouder dan het programma.
Ze bestaan ook al veel langer, maar wie gebruikte dat nou echt? Na Oh Oh Cherso werden die termen opeens vet veel gebruikt.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, woknok ken ik door Cherso, de plork en odol kende ik al
Dan moet je hem ook een tijdje van tevoren uit de koelkast halen!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:42 schreef CindieY het volgende:
Ook maar even klagen over voedsel: wie heeft ooit de term 'smeerbare kruidenboter' bedacht? Uit de koelkast is dat spul nooit smeerbaar, hoogstuit kun je er wat af schrapen.
plork, odol en pino gebruik ik heel af en toe. woknok nooitquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:40 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ze bestaan ook al veel langer, maar wie gebruikte dat nou echt? Na Oh Oh Cherso werden die termen opeens vet veel gebruikt.
Weet ik wel, maar ik erger me toch aan het feit dat 't er op staat!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:43 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Dan moet je hem ook een tijdje van tevoren uit de koelkast halen!
Net zoals dat je ijs een kwartiertje ofzo van tevoren uit de vriezer moet halen.
net als Dermatologisch Getest. ja, leuk, maar wat is de uitslag dan???quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:44 schreef CindieY het volgende:
[..]
Weet ik wel, maar ik erger me toch aan het feit dat 't er op staat!
Plork gebruikten we al toen ik in de brugklas zat en dat is lang geledenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:38 schreef minthy het volgende:
Lekker hoor, met z'n allen tegen één... Durven jullie wel?!
Nee, ik wist dit niet. Ik heb andere interesses
jij komt beneden aan de ontbijttafel en zegt: "mam, ik had me toch een odol!"?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:45 schreef naatje_1 het volgende:
Ik gebruik die termen nooit, afgezien van ODOL.
Boh ja, van die marketingtrucjes, verschrikkelijkquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
net als Dermatologisch Getest. ja, leuk, maar wat is de uitslag dan???
net zoals wasmiddelen die iedere keer beter wordenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:45 schreef CindieY het volgende:
[..]
Boh ja, van die marketingtrucjes, verschrikkelijk
Dat is een goede klacht voor Timur!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
net als Dermatologisch Getest. ja, leuk, maar wat is de uitslag dan???
Ja, ga er ook nog even overheen... Dat soort zooi interesseert me gewoon stomweg niet!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:45 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Plork gebruikten we al toen ik in de brugklas zat en dat is lang geleden
Lebbis (van Jansen) heeft ooit een tirade gehouden over de vernieuwde nuts. hij ging bellen met de nuts en vragen wat er nieuw is. dat meisje weet het niet en hij zegt: Zit er een Snickers in??quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:45 schreef CindieY het volgende:
[..]
Boh ja, van die marketingtrucjes, verschrikkelijk
Nou, daar zit wel wat in. Ik had van de week een gesprek met m'n huisgenoot, die constateerde namelijk dat er wel eens een plas water op de grond lag nadat ie de was had gedaan. Ik had allang geconstanteerd dat hij veel te veel wasmiddel gebruikt en ook nog eens vanish, dat gaat schuimen als een gek en het loopt er via het wasmiddelbakje er weer uit. Blijkt ie gewoon ruim 200 ml wasmiddel per wasbeurt te gebruikenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:46 schreef Evertjan het volgende:
[..]
net zoals wasmiddelen die iedere keer beter worden
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:43 schreef TheZapster het volgende:
Shalalala
Die 10 minutenversie van shalalala is ook zo briljant
weet je wat dan leuk is? dan zit er een dopje bij en ik was van de vorige wasmiddel gewend 1 dopje te gebruiken. koop ik andere waarbij ik maar een half dopje hoef te gebruiken. kwam ik pas na een keer of 5 achter. maak dan dat dopje ook de helft kleiner. eikols!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:48 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nou, daar zit wel wat in. Ik had van de week een gesprek met m'n huisgenoot, die constateerde namelijk dat er wel eens een plas water op de grond lag nadat ie de was had gedaan. Ik had allang geconstanteerd dat hij veel te veel wasmiddel gebruikt en ook nog eens vanish, dat gaat schuimen als een gek en het loopt er via het wasmiddelbakje er weer uit. Blijkt ie gewoon ruim 200 ml wasmiddel per wasbeurt te gebruiken
idem. ik vind het niet zo boeiend.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:49 schreef Cee het volgende:
Ik snap werkelijk waar niet wat er zo interessant of yeahyeah aan dit nummer is.
Wasvoorschriften zijn sowiesoquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
weet je wat dan leuk is? dan zit er een dopje bij en ik was van de vorige wasmiddel gewend 1 dopje te gebruiken. koop ik andere waarbij ik maar een half dopje hoef te gebruiken. kwam ik pas na een keer of 5 achter. maak dan dat dopje ook de helft kleiner. eikols!
twitter:henkwestbroek twitterde op zaterdag 29-10-2011 om 01:46:04Ging met een donker gemoed naar het extra weekend van 3FM en kwam vrolijk terug. Die 3 gasten werken op mij beter een doorsnee psychiater. reageer retweet
Dat heb ik nou met Lana Del Rey - Video Games en Gotye - Somebody That I Used To Know.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:49 schreef Cee het volgende:
Ik snap werkelijk waar niet wat er zo interessant of yeahyeah aan dit nummer is.
ik gooi er meestal een dopje inquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:51 schreef CindieY het volgende:
[..]
Wasvoorschriften zijn sowiesox een miljoen. Zoveel heb je niet nodig joh. Gewoon een beetje op gevoel in mikken. Zolang het maar geen 200 ml is, dat is een goed glas vol
twitter:Krystlmusic twitterde op zaterdag 29-10-2011 om 01:51:05We zijn er bijna!! ;-) Zijn er nog mensen gezellig wakker? reageer retweet
Dat sowieso. Vannacht kwam er nog iemand bij hem op bezoek, doodleuk keihard en keilang aanbellen ipv even af te spreken dat ze een belletje met de telefoon doen ofzo, omdat er wellicht al een huisgenoot ligt te pitten. Nouja, hopelijk niet te lang meer, ik ben hem meer dan spuugzat.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik gooi er meestal een dopje in200ml snap ik ook niet. mafkees die huisgenoot van je!
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:51 schreef 3rdRock het volgende:
twitter:henkwestbroek twitterde op zaterdag 29-10-2011 om 01:46:04Ging met een donker gemoed naar het extra weekend van 3FM en kwam vrolijk terug. Die 3 gasten werken op mij beter een doorsnee psychiater. reageer retweet
Van Lana Del Rey dacht ik dat in de loop van tijd het kwartje zou vallen. Maar ik ben het steeds meer gaan haten, dat apathisch gewauwel. Van Gotye had ik de zelfde verwachting en die is zeker uitgekomen, vind het een geweldig nummer. Alhoewel het wel te vaak gedraaid wordt.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:51 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Dat heb ik nou met Lana Del Rey - Video Games en Gotye - Somebody That I Used To Know.
Van Gotye kan ik het nog meer begrijpen dan Lana Del Rey...
Ik snap sowieso niet wat er zo leuk is aan de PSBquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:49 schreef Cee het volgende:
ik heb bovenburen en geen deurbel. dan gaan ze dus op straat staan schreeuwen of ze beuken op de deur....of ze gaan nog ff een half uurtje napraten in het halletje. dat halletje is achter mijn bank en 2m van mijn pc.....quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:53 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat sowieso. Vannacht kwam er nog iemand bij hem op bezoek, doodleuk keihard en keilang aanbellen ipv even af te spreken dat ze een belletje met de telefoon doen ofzo, omdat er wellicht al een huisgenoot ligt te pitten. Nouja, hopelijk niet te lang meer, ik ben hem meer dan spuugzat.
Mensen die geen rekening houden met een anderquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb bovenburen en geen deurbel. dan gaan ze dus op straat staan schreeuwen of ze beuken op de deur....of ze gaan nog ff een half uurtje napraten in het halletje. dat halletje is achter mijn bank en 2m van mijn pc.....
Ik dacht afgelopen week het kwartjesvalmoment meegemaakt te hebben, ik zat zelfs mee te neuriën... De daaropvolgende keer dat ik hem hoorde deed ik weerquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:53 schreef Cee het volgende:
Van Lana Del Rey dacht ik dat in de loop van tijd het kwartje zou vallen. Maar ik ben het steeds meer gaan haten, dat apathisch gewauwel. Van Gotye had ik de zelfde verwachting en die is zeker uitgekomen, vind het een geweldig nummer. Alhoewel het wel te vaak gedraaid wordt.
Ik had het over die dancetrack daarvoor.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:53 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet wat er zo leuk is aan de PSB. In de jaren 80 hebben ze 2 a 3 leuke nummers gemaakt en dat is het wel.
met hoge hakken de houten trap opbonken...die trap is van hout zonder bekleding en boven mijn bed....keukenkastjes dichtknallen, dat soort dingen...quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:55 schreef CindieY het volgende:
[..]
Mensen die geen rekening houden met een ander
stad in Iran (of daar in de buurt iig)quote:
oh-oh!quote:
jepquote:
Ik leef weer op na wat voedselquote:
ik niet, niet jouw mandje iigquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 02:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik denk dat ik binnen nu en een half uur m'n mandje in ga.
Ik al sinds 12 uur, maar ik zit nog op de bank. Tot 7 uur houd ik niet vol iig.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 02:02 schreef oh-oh het volgende:
Jaja, ik kijk ook mee, ik ben al een uur naar bed aan het gaan![]()
Iddquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 02:04 schreef FZN05 het volgende:
Toch nog een béétje Giel in de Freaknacht!
kinderen opgelet! Oma vertelt!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 02:07 schreef CindieY het volgende:
Och, dit is nog van de tijd dat ik naar discotheken ging
twitter:FredSiebelink twitterde op zaterdag 29-10-2011 om 02:09:19p.s. Stenders en ik hebben de 25 uur volgemaakt een tijdje geleden. Ik pleit ervoor dat Gerard en Michiel dat ook gaan doen #3fm. geen kunss reageer retweet
Eens!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 02:10 schreef hole1988 het volgende:
twitter:FredSiebelink twitterde op zaterdag 29-10-2011 om 02:09:19p.s. Stenders en ik hebben de 25 uur volgemaakt een tijdje geleden. Ik pleit ervoor dat Gerard en Michiel dat ook gaan doen #3fm. geen kunss reageer retweet
Dat gaat Veenstra echt niet redden, die valt nu al bijna in slaapquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 02:10 schreef hole1988 het volgende:
Die gaat morgen niet (zelf) zijn iPhone in ontvangst nemen van de koerier.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 02:10 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Dat gaat Veenstra echt niet redden, die valt nu al bijna in slaap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |