Dat is wel jammerquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jammergenoeg is dat er door onzekerheden een beetje uit.
Iedereen is gek behalve ik.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan is de overgrote meerderheid van de mensen gek?
Misschien ben je dan eerder gek als je het niet wilt.
Zullen we een deal sluiten dan. Als ik een vrouw tegen kom die een kinderwens heeft stuur ik die aan jou door. En jij vrouwen die geen kinderwens hebben aan mijquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:03 schreef mrk.n het volgende:
Ik weet wel dat als ik later een relatie heb met een vrouw die geen kinderen wil ik daar niet verder mee wil. Ik vind kinderen leuk.
Ik was ook een bijdehand irritant kind vroeger. Gemeen ook, heb voor veel drama's gezorgd.
Roda-Ajax begint om 18:45.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:09 schreef Nairua het volgende:
Nou heren, dames, wat zijn de plannen voor vanavond?
Vroeg slapen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:09 schreef Nairua het volgende:
Nou heren, dames, wat zijn de plannen voor vanavond?
Ja, superzwart.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:24 schreef Cassandra87 het volgende:
Huh is fok bij iedereen zwart ineens?
Die van ons is wat dat betreft perfectquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:12 schreef Newbie114 het volgende:
Ik huilde blijkbaar echt bijna non-stop als baby. Van mijn kleuter/peutertijd staat mij niets/weinig nog bij en vertellen mijn ouders niets over.
Ik vind kinderen ook "wel leuk" als ze van iemand anders zijn. Als die gaan krijsen heb ik ook zo iets van "meh, ga maar". Maar je eigen kind is compleet wat anders. Ik weet dat ik klink als zo'n irritante muts uit OUD maar volgens mij ben je gewoon hardwired om helemaal "oeh en aah" te gaan als het je eigen kind is.quote:
Ik hoop voor iedere ouder dat het waar is.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:27 schreef Catbert het volgende:
[..]
Die van ons is wat dat betreft perfectZe huilt als ze honger heeft. Dan gaat er een tepel in en ff later slaapt ze weer als een roosje
[..]
Ik vind kinderen ook "wel leuk" als ze van iemand anders zijn. Als die gaan krijsen heb ik ook zo iets van "meh, ga maar". Maar je eigen kind is compleet wat anders. Ik weet dat ik klink als zo'n irritante muts uit OUD maar volgens mij ben je gewoon hardwired om helemaal "oeh en aah" te gaan als het je eigen kind is.
Kun je dat mijn vriend duidelijk maken?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:27 schreef Catbert het volgende:
Ik vind kinderen ook "wel leuk" als ze van iemand anders zijn. Als die gaan krijsen heb ik ook zo iets van "meh, ga maar". Maar je eigen kind is compleet wat anders. Ik weet dat ik klink als zo'n irritante muts uit OUD maar volgens mij ben je gewoon hardwired om helemaal "oeh en aah" te gaan als het je eigen kind is.
*aai*quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:28 schreef Cassandra87 het volgende:
nou mijn vriend lacht me uit dus ik zal wel spoken zien
Dat kunnen spoken heul nietquote:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:36 schreef Sinji het volgende:
Wel jammer dat je maar zo'n klein deel van je beeldscherm benut.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |