Volgend weekend.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hai Axel
Was jij nu vandaag naar die vriendin van je geweest of zou dat een andere keer zijn?
Prima; ik kan me voorstellen dat je soms behoefte hebt om alle vervelende dingen gewoon eruit te gooien. Dat je gewoon ergens lekker kunt zeiken zonder dat het consequenties heeft. Zo ben ik hier ook ooit begonnen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:44 schreef kree het volgende:
[..]
Ja ben ik ook wel een beetje maar vooral hier dan denk.
In het echte leven valt het wel mee, maarja heb wel de hoop om een leuke meid te vinden op niet al te lange termijn en ondertussen droom ik er maar over
Ah toch nog iemand dan wel hahaquote:
Misschien is mijn beeld van de moeilijkheidsgraad van vrienden maken wat vertekend, omdat het me al jaren niet lukt. Een vriendin vinden is me op een gegeven moment een soort van bijna gelukt voor heel even. In mijn beleving was dat veel makkelijker.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Van de 3 miljard zijn er vast ook wel een paar die jouw vrienden willen zijn
Ik zie het verschil niet zo tussen het krijgen van vrienden of een vriendin in jouw redenering?
Moguh. Slaapt jullie baby eigenlijk een beetje door, of houdt ze jullie hele nachten wakker?quote:
Las ik het van de week nu goed in een oogopslag? Word je vader?quote:
nee dat is kroelenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 11:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
"Gewoon in iemands armen liggen, dichtbij elkaar zijn en hopen dat je voor altijd zo kan blijven liggen?
Naar mijn mening een veel beter gevoel dan seks hoor"
is niet hetzelfde als neuken, mrk
Hoi hier.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 11:25 schreef formerjellybean het volgende:
Oh dan zie ik hem . Ik heb beetje een bizarre avond gehad dus geef ik daar maar de schuld aan
Ik zeg ook niet dat dat neuken is. Ik zeg dat dat kroelen is.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 11:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
"Gewoon in iemands armen liggen, dichtbij elkaar zijn en hopen dat je voor altijd zo kan blijven liggen?
Watjequote:Op zaterdag 29 oktober 2011 11:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
Nee , dat is vanavond , ik ga gewoon door. Ik kwam Martin tegen met een meisje , uhhhh correctie ik zag hem zoenen met een meisje , meisje deed waarschijnlijk niet haar best want ik herkende hem en we hebben gewoon staan praten ( we zijn nog gewoon vrienden) , ik had gevraagd voor de tekening( Hij is proefkonijn voor een tekening want hij krijgt een beetje de eerste tekening van mij met copics) stuur ik naar zijn mail en als die hem leuk vind mag die hem hebben zoniet hou ik hem lekker zelf omdat ik dat eigenlijk gewoon al lang wilde doen en hij wist ineens geen houding te geven en begon te zeggen dat die het momenteel even niet meer . Hij was een beetje lichtelijk in de war dat die mij weer zag na een poosje.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 11:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
Je bedoelt bij die Elvis cover band?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |