er is door een groningse 80plusser ooit tegen mij gezegd...Oe liek op Jamai.....quote:
Ik weet wel wat lekker is hoorquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Godsiesodemieterdehallee zeg. Nondeju.
van wie??quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:28 schreef cinnamongirl het volgende:
OMG Dotan is de zoon van Patty Harpenau
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Komt me vaag bekend voor die naam/quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:28 schreef cinnamongirl het volgende:
OMG Dotan is de zoon van Patty Harpenau
Dat was een twent geen groninger want zo praten wij nietquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
er is door een groningse 80plusser ooit tegen mij gezegd...Oe liek op Jamai.....
nja, t was een vriendin van de oma van mn ex en ze zat in een bejaardenhuis in jouw woonplaats.....maar t kan zijn dat ze het anders zei. alleen Jamai heb ik onthoudenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:31 schreef themauster het volgende:
[..]
Dat was een twent geen groninger want zo praten wij niet
Was 't geen Vlaamse die 'amai' zei?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, t was een vriendin van de oma van mn ex en ze zat in een bejaardenhuis in jouw woonplaats.....maar t kan zijn dat ze het anders zei. alleen Jamai heb ik onthouden
Oeehhh spannend!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:32 schreef Vlindur het volgende:
Ja hoi. Kindlief wat teletubbies (téties) wil kijken enzo![]()
Donderdag ga ik bevallen!
in een noordgroninger bejaardenhuis? vast nietquote:
succes! laat je ff weten of het beviel?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:32 schreef Vlindur het volgende:
Ah Hunsingoheerdquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, t was een vriendin van de oma van mn ex en ze zat in een bejaardenhuis in jouw woonplaats.....maar t kan zijn dat ze het anders zei. alleen Jamai heb ik onthouden
ja, daar is een zaaltje bij en daar vierde oma haar verjaardag. ik verstond letterlijk niemand!quote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:32 schreef Vlindur het volgende:
Daarna poepen is engerquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:34 schreef alors het volgende:
[..]spannend! Sterkte en succes enzo, lijkt me doodeng!
Welkom in Grunn, ik werk ook in een verzorgingstehuis dus ik hoor het dagelijksquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, daar is een zaaltje bij en daar vierde oma haar verjaardag. ik verstond letterlijk niemand!
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:37 schreef alors het volgende:
Oude studio beeldenvond ik veel gezelliger...
Van die matige kwaliteitsclipjes.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:37 schreef alors het volgende:
Oude studio beeldenvond ik veel gezelliger...
dingen over levenscoaches ga ik niet eens lezen. nieuwewetse gedoe!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:34 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
och waar moet ik beginnen, lees dit . Ze gaat al heel wat jaartjes mee...nu is ze weer in het nieuws als levenscoach van Vanity in dit drama.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |