ik wil hem eigenlijk [voornaam]2.0 noemen...quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Usain Gerard Tjibbe Samuel
Mooie voornamen voor een halfbloedje he?
Held.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:18 schreef 3rdRock het volgende:
domien stond met een mokkeltje te sjansen.
[..]
ik wil hem eigenlijk [voornaam]2.0 noemen...
Wat gebeurde er nou precies.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:20 schreef Sirolf het volgende:
Beetje jammer dat UitHetRaam-chaos van net dan weer totaal niet in beeld was...
TV-regie was té geschokt om te reageren?
bij radio moet je ook je fantasie gebruikenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:20 schreef Sirolf het volgende:
Beetje jammer dat UitHetRaam-chaos van net dan weer totaal niet in beeld was...
TV-regie was té geschokt om te reageren?
Ik had precies hetzelfde!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat gebeurde er nou precies.
Ik snapte er geen reet van.
Wat gebeurde er eigenlijk? Ik keek en luisterde maar kreeg het nog niet echt mee.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:20 schreef 3rdRock het volgende:
haha, Gerard stond echt met zo'n blik van: WTF!
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:20 schreef Evertjan het volgende:
[..]
bij radio moet je ook je fantasie gebruiken
Desoriëntatie is ook weer een uiterste.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:20 schreef Evertjan het volgende:
[..]
bij radio moet je ook je fantasie gebruiken
henk hing 1 of ander idioot rocknrollverhaal op en Tess probeerde een andere camera uit het raam te gooien dan dat de bedoeling was...quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:21 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat gebeurde er eigenlijk? Ik keek en luisterde maar kreeg het nog niet echt mee.
En Frankie Boeijen dan?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:21 schreef 3rdRock het volgende:
Gers, de nummer 1 hit uit mijn geboortestadsamen met Torre de grootste artiesten uit deze stad
die is toch een beetje uit de tijd langzamerhand. Gers en De Staat zijn van nuquote:
+1 ik dacht dat hij die Rob van gebouwbeheer was....quote:
wat een vergelijkingquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:25 schreef Cee het volgende:
Waarom blijven ze die wijven er bij roepen? Ik ga toch ook niet bij een lopend buffet steeds de zelfde pudding m'n bord vol scheppen?
je weet dat ik op Dotan lijk?quote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:25 schreef Cee het volgende:
Waarom blijven ze die wijven er bij roepen? Ik ga toch ook niet bij een lopend buffet steeds de zelfde pudding m'n bord vol scheppen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |