Boedismequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:43 schreef Levolution het volgende:
De valse hoop dat ik ooit ware vrijheid zal vinden.
is dat lekker als mix?quote:
Dit maar dan 1 november omdat dan Under the Mistletoe uitkomtquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:54 schreef Quisho het volgende:
Eigenlijk wil ik niet leven maar 2 november is de GTA V trailer. Nog maar ff wachten dan
Heerlijk, als je hem lang in je lijf heb moeten houden dan dat gevoel als die dikke bruine drol eruitglijdt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:13 schreef motorbloempje het volgende:
Regelmatig een flink potje schijten
Hoax! Vrouwen poepen helemaal niet...quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:13 schreef motorbloempje het volgende:
Regelmatig een flink potje schijten
HOAX FOK!kers hebben geen seks.quote:
Maar helaas worden we allemaal binnenkort vernietigd door de Bilderbergers in FEMA-kampen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 03:19 schreef Zolder het volgende:
Hoop, hoop dat dingen in de toekomst beter worden
Wat doe jij mij na danquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:51 schreef Salmiak het volgende:
Ik leef puur op de spelfouten in topictitels op Fok! Dankzij mensen als TS kan ik nog wel een jaartje of 70 mee
Ja we hebben niet allemaal Havo/VWO gedaan hequote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:51 schreef Salmiak het volgende:
Ik leef puur op de spelfouten in topictitels op Fok! Dankzij mensen als TS kan ik nog wel een jaartje of 70 mee
VMBOquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:29 schreef Quisho het volgende:
[..]
Ja we hebben niet allemaal Havo/VWO gedaan he
Had je post niet gezien omdat ik alleen naar TT's kijkquote:
Maar we hebben wel allemaal op de basisschool gezeten.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:29 schreef Quisho het volgende:
[..]
Ja we hebben niet allemaal Havo/VWO gedaan he
Gta red levensquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:54 schreef Quisho het volgende:
Eigenlijk wil ik niet leven maar 2 november is de GTA V trailer. Nog maar ff wachten dan
Maar de TS bedoeld wat is je doel?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:03 schreef Karina het volgende:
Ik leef van de liefde (en zuurstof en eten en drinken).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |