Dan ben je een beste boi...quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:26 schreef Panzermaus het volgende:
Gewoon leg press erbij. Snelle sets van 200 kg 20 reps.
Leg presses uiteraard.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:48 schreef Jahr00n het volgende:
Wat voor been oefeningen doen jullie nog verder op squatten na? Ik doe alleen nog lunges verder kan ik niks verzinnen want machines doe ik niet.
calf raises kan toch ook prima op een machine?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:48 schreef Jahr00n het volgende:
Wat voor been oefeningen doen jullie nog verder op squatten na? Ik doe alleen nog lunges verder kan ik niks verzinnen want machines doe ik niet.
Hamstring curls, leg extensions, leg press, calf raises. Maar allemaal machines dusquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:48 schreef Jahr00n het volgende:
Fixed, je zit in het verkeerde topic.quote:
Die lijkt me gruwelijk. Morgen maar eens proberen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 09:06 schreef Jac0bus het volgende:
Reverse calf raises heb ik ook wel eens geprobeerd. Volgens mij als je die ook serieus traint plus gewone calf raises kan je echt zieke onderbenen creëren.
Weleens zonder muziek geprobeerd?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 10:29 schreef o.us het volgende:
Kent iemand hier een te downloaden playlist van powersongs voor tijdens het trainen? Telkens mijn iPod instellen op Genre -> Club -> Shuffle begint een beetje te vervelen.
Dan ga ik minder inzet tonen heb ik het idee. Maar nee, dat heb ik nog niet gedaan.quote:
Ik heb nog een link naar de Zyzz tribute list die ik ook aan een paar anderen had gegeven. Hebben?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 10:37 schreef o.us het volgende:
[..]
Dan ga ik minder inzet tonen heb ik het idee. Maar nee, dat heb ik nog niet gedaan.
Hoezo?
Ik kan me voor mijn gevoel beter concentreren zonder muziek maar dat is voor iedereen anders. En je inzet moet altijd hetzelfde zijn en eigenlijk niet afhangen van de muziek, al kan ik begrijpen dat het je in een bepaalde 'flow' brengt.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 10:37 schreef o.us het volgende:
[..]
Dan ga ik minder inzet tonen heb ik het idee. Maar nee, dat heb ik nog niet gedaan.
Hoezo?
Graag!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 10:45 schreef Jac0bus het volgende:
Gewone calf raises doe ik trouwens niet schematisch, gewoon af en toe thuis calf raises met lichaamsgewicht, op 1 been. Dan branden ze ook flink na 25 reps.
[..]
Ik heb nog een link naar de Zyzz tribute list die ik ook aan een paar anderen had gegeven. Hebben?
Precies. Tijdens het trainen voel ik me op een gegeven moment sterker en harder als ik train met club- of housemuziek op. Brengt mij in een bepaalde "flow".quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 10:46 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Ik kan me voor mijn gevoel beter concentreren zonder muziek maar dat is voor iedereen anders. En je inzet moet altijd hetzelfde zijn en eigenlijk niet afhangen van de muziek, al kan ik begrijpen dat het je in een bepaalde 'flow' brengt.
Wat voor schema gebruik je?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 11:18 schreef o.us het volgende:
Nog een vraagje btw; hoeveel rustdagen zijn essentieel? Ik heb nu maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag allemaal getrained met sessies (KT en cardio achteraf) met ongeveer 1,5 tot 2 uur. Een maat van mij zegt dat ik van het weekend rust moet nemen. Maar aan de andere kant heb ik best wel zin om te trainen.
Wat is jullie advies?
Ik heb twee schema's waar ik de komende weken alle spiergroepen mee train. Die twee schema's moet ik om de trainingsdag wisselen en dat moet ik zo aanhouden voor de komende twee weken.quote:
Naja als je al 4 keer getraind heb deze week zou ik rust nemen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 11:23 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik heb twee schema's waar ik de komende weken alle spiergroepen mee train. Die twee schema's moet ik om de trainingsdag wisselen en dat moet ik zo aanhouden voor de komende twee weken.
One-legged calf raises voor en na het hardlopen. In de gym doe ik alleen squats voor mijn benen, al werk ik ze met deadlifts ook indirect.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:48 schreef Jahr00n het volgende:
ROMANIAN DEADLIFT & GLUTE-HAM RAISEquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:48 schreef Jahr00n het volgende:
Niet echt.quote:
Cable deadlifts..? Kom op man...quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 11:47 schreef Stereotomy het volgende:
Gisteren iemand stiff legged cable deadlifts zien doenIemand ervaring met deze oefening? Hoe vind je hem?
Alleen vandaag of heel t weekend?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 11:24 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Naja als je al 4 keer getraind heb deze week zou ik rust nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |