ik hoop jou er tegen te komenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:10 schreef Crack_ het volgende:
Het enige wat je aan die site hebt is dat je misschien zou kunnen kijken of je vent der op zit. Zou mooi zijn.
Of je spreek met iemand af voor een affaire, BLIJKT DAT JE MAN TE ZIJN![]()
Ja? Ik niet want dan zou ik vreemd gaan en jij ook. Noquote:
ALLEMAAL HOERUHHH!!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:13 schreef wise het volgende:
nou, geef je feedback maar:
http://www.victoriamilan.nl/form_feedback
keer gedaan, werd mij niet in dank afgenomenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja? Ik niet want dan zou ik vreemd gaan en jij ook. No. Als je spanning wil ga je maar in je blote kont voor de politie staan.
Maar spannend was 't welquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
keer gedaan, werd mij niet in dank afgenomen
Dat spanning gebeuren dan met politie
En fijn een nachtje in de celquote:
quote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja? Ik niet want dan zou ik vreemd gaan en jij ook. No. Als je spanning wil ga je maar in je blote kont voor de politie staan.
Misschien kan je er dan samen wel hartelijk om lachen en besluit je op dat moment de passie terug te gaan brengen (idee voor een romantische komedie misschien?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:10 schreef Crack_ het volgende:
Het enige wat je aan die site hebt is dat je misschien zou kunnen kijken of je vent der op zit. Zou mooi zijn.
Vrouwen die heel makkelijk zijn?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:21 schreef Crack_ het volgende:
Tof dat iedereen het er mee eens is.
Maar toch benieuwd.. is er niemand die iets in die site ziet?
Ik denk dat de meeste vrouwen, hoe hypocriet ook.. super boos zouden wordenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:22 schreef Piye het volgende:
Onterechte klacht een beete vrije liefde kan geen kwaad.
[..]
Misschien kan je er dan samen wel hartelijk om lachen en besluit je op dat moment de passie terug te gaan brengen (idee voor een romantische komedie misschien?).
Dit. Het is de 21ste eeuw hoorquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:13 schreef Kloonscanner het volgende:
[..]
Mensen die nog steeds vastzitten in het monogame
Idd die vergeet ik liever.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je vergeet de mannen eventjes denk ik.
noem mij dan maar ouderwets.quote:
Vent? Er gaan meer vrouwen dan mannen vreemd.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:10 schreef Crack_ het volgende:
En precies om die reden gaan zoveel mensen vreemd en is zo'n site een geniale manier om veel geld te verdienen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste vrouwen, hoe hypocriet ook.. super boos zouden worden. EN DIBS, NIET JATTEN.
Ik geloof het wel, vrouwen zijn wat achterbakser etc hequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:28 schreef valek het volgende:
[..]
Vent? Er gaan meer vrouwen dan mannen vreemd.
Jij mag de kinderenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
JE KUNT JE KOFFERS PAKKEN EN OPROTTEN.
Ik vind het gewoon beetje zwakquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:29 schreef Piye het volgende:
[..]
En precies om die reden gaan zoveel mensen vreemd en is zo'n site een geniale manier om veel geld te verdienen.
Precies en daarom gaan mensen dus vreemd, als je niet zo hysterisch deed kon hij het je gewoon vertellen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon beetje zwak. Ik heb een keer tegen iemand gezegd "als je op het punt staat vreemd te gaan sms me dan even om te zeggen dat het uit is, dan ga je tenminst niet vreemd"
.
Hahaha, inderdaad... Daarmee kun je straks in 2012 nooit transcenderen tot de dimensie van 72 maagden.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:13 schreef Kloonscanner het volgende:
[..]
Mensen die nog steeds vastzitten in het monogame
Vindt je dat al hysterisch ja?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:36 schreef Piye het volgende:
[..]
Precies en daarom gaan mensen dus vreemd, als je niet zo hysterisch deed kon hij het je gewoon vertellen.
Vraag jij je nooit af waarom er zoveel behoefte is om eens met een ander dan je partner het bed te delen? Denk je nooit "misschien is het wel niet zo natuurlijk om bij één persoon te blijven"? Ik wel namelijk.
Valt wel mee hoor, ik wist even geen beter woord. En bijna iedereen stelt die voorwaarde op voorhand. Daarom liegt iedereen erover.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vindt je dat al hysterisch ja?.. En ik weet dat het eigenlijk voor mensen 'natuurlijk' is om vreemd te gaan maar dat vind ik echt geen excuus. Ook al is je kut een waterval en je lul een vulkaan je hebt nog steeds hersenen. En als iemand met mij een relatie neemt is een van de voorwaarde dat deze persoon niett vreemd gaat, is hij het der niet mee eens dan ben ik gewoon niet de juiste persoon en kan hij mooi verder zoeken
.
Ik zou t erger vinden dat iemand liegt dan dat ie is vreemd gegaan en niks zegt. Je komt er toch wel (vaak) ooit achter en dan is t alleen maar kutter en kun je ineens nergens meer op vertrouwen :p..quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:09 schreef Piye het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, ik wist even geen beter woord. En bijna iedereen stelt die voorwaarde op voorhand. Daarom liegt iedereen erover.
Dus als jouw vriend/man (weet niet hoe het op het moment met jouw liefdesleven staat) naar je toe komt en zegt "Schat ik heb vandaag seks gehad met een ander meisje. Het spijt me heel erg maar ik kon me echt niet beheersen. Ik hou nog steeds heel veel van je en hoop dat je me kan vergeven." dan maak je er niet direct een einde (de relatie dus, niet je leven) aan? Zo wel, maakt het helemaal niks uit welke je nou erger vind.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik zou t erger vinden dat iemand liegt dan dat ie is vreemd gegaan en niks zegt. Je komt er toch wel (vaak) ooit achter en dan is t alleen maar kutter en kun je ineens nergens meer op vertrouwen :p..
Ik kan nu natuurlijk niet precies zeggen wat ik in zo'n situatie zal doen. Maar de kans is bij mij véél groter dat het aan blijft wanneer iemand het zelf meteen eerlijk tegen mij verteld dan wanneer ik er later achter kom. En alleen omdat wanneer je het verzwijgt je níks meer van die persoon kan aan nemen. Is de persoon vreemd gegaan maar zegt het wel eerlijk dan is er natuurlijk ook een stuk vertrouwen weg maar dan weet je tenminste dat die persoon wel eerlijk is en kun je hem op dat stuk nog wel vertrouwen zeg maar.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:32 schreef Piye het volgende:
[..]
Dus als jouw vriend/man (weet niet hoe het op het moment met jouw liefdesleven staat) naar je toe komt en zegt "Schat ik heb vandaag seks gehad met een ander meisje. Het spijt me heel erg maar ik kon me echt niet beheersen. Ik hou nog steeds heel veel van je en hoop dat je me kan vergeven." dan maak je er niet direct een einde (de relatie dus, niet je leven) aan? Zo wel, maakt het helemaal niks uit welke je nou erger vind.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:10 schreef Crack_ het volgende:
maar dan maak je het uit, dat is niet vreemd gaan.quote:
Ik zit ook op al die sites, gewoon om te kijken of mijn vriendin er niet op zit.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:10 schreef Crack_ het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |