ik hoop jou er tegen te komenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:10 schreef Crack_ het volgende:
Het enige wat je aan die site hebt is dat je misschien zou kunnen kijken of je vent der op zit. Zou mooi zijn.
Of je spreek met iemand af voor een affaire, BLIJKT DAT JE MAN TE ZIJN![]()
Ja? Ik niet want dan zou ik vreemd gaan en jij ook. Noquote:
ALLEMAAL HOERUHHH!!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:13 schreef wise het volgende:
nou, geef je feedback maar:
http://www.victoriamilan.nl/form_feedback
keer gedaan, werd mij niet in dank afgenomenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja? Ik niet want dan zou ik vreemd gaan en jij ook. No. Als je spanning wil ga je maar in je blote kont voor de politie staan.
Maar spannend was 't welquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
keer gedaan, werd mij niet in dank afgenomen
Dat spanning gebeuren dan met politie
En fijn een nachtje in de celquote:
quote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja? Ik niet want dan zou ik vreemd gaan en jij ook. No. Als je spanning wil ga je maar in je blote kont voor de politie staan.
Misschien kan je er dan samen wel hartelijk om lachen en besluit je op dat moment de passie terug te gaan brengen (idee voor een romantische komedie misschien?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:10 schreef Crack_ het volgende:
Het enige wat je aan die site hebt is dat je misschien zou kunnen kijken of je vent der op zit. Zou mooi zijn.
Of je spreek met iemand af voor een affaire, BLIJKT DAT JE MAN TE ZIJN![]()
Vrouwen die heel makkelijk zijn?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:21 schreef Crack_ het volgende:
Tof dat iedereen het er mee eens is.
Maar toch benieuwd.. is er niemand die iets in die site ziet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |