Ik heb er gewoond, het klinkt naar waarheid.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Allemaal wel lachen, maar de mensen die dit soort hilarische grappen verzinnen wonen niet in een echte kutbuurt.
Volgens mij willen ze hem als voorbeeld stellen voor hard beleid.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:09 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Voor Mauro zal waarschijnlijk wel iets worden gefixed...
De komende 50 jaar levert hij geld op...quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:11 schreef exile79 het volgende:
Waarom nou weer over die neger? Dat heeft ons alleen gister al een paar ton gekost. Alsof hij de enige is. Of weg ermee, of allemaal blijven. Gezeik. We hebben toch wel meer aan ons hoofd?
Want?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:12 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nu komende 50 jaar levert hij geld op...
Dat is net zulke waarheid als dat alle Marokkanen crimineel zijn.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:12 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Ik heb er gewoond, het klinkt naar waarheid.
Dat congres is er uiteraard niet speciaal voor deze zaak.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:10 schreef Caland het volgende:
Een congres of er een neger mag blijven
Ja, dat is wel een positieve instelling. En die tonnen die hij al gekost heeft zal hij ook nog opleveren? Ik vraag het me af. En voor mij part blijft hij hoor, maakt geen reet uit, maar dat gelul elke dag weer over hem, dat vind ik overdreven.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Belasting betalen als hij gaat werken (of roken).
Nee, dat snap ik. Maar dan nog zal het alleen daarover gaan als men het morgen over het congres heeft.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:13 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dat congres is er uiteraard niet speciaal voor deze zaak.
Oooooww, mijn uitkering. Oh nee, dan is het goed. Pfweeeuw. Knap hoor trouwens, dat je wist dat ik een uitkering heb.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
MBO diploma => werken => belasting betalen => jouw uitkering
Humor om te lachenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat is net zulke waarheid als dat alle Marokkanen crimineel zijn.
Het lijkt vaak zo.
Ik heb ook een uitkering maar ik werk gewoon 40 uurquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:15 schreef exile79 het volgende:
[..]
Oooooww, mijn uitkering. Oh nee, dan is het goed. Pfweeeuw. Knap hoor trouwens, dat je wist dat ik een uitkering heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |