Mensenquote:
dan kan het toch alsnog gewoon kloppen dat het iemand opvalt dat het je daar niet zo bevalt?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:32 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik heb nooit de intentie gehad hier langer te blijven dan tijdens mn studie.
maar t slaat nergens op, omdat t niet zo isquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:35 schreef rival het volgende:
[..]
dan kan het toch alsnog gewoon kloppen dat het iemand opvalt dat het je daar niet zo bevalt?
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:38 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb zin in een lang bad, bier erbij, muziekje en een boek.
Naar de Randstadquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:35 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Mensenmaar CL
nee maar echt t onbegrip ook, je gaat toch niet weg uit Maastricht, zo'n mooie stad
WTF heb ik hier te zoeken NA m'n studie? geen ene moeren de banenmarkt is hier ook niet fantastisch ofzo
Ik las een bad met bierquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:38 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb zin in een lang bad, bier erbij, muziekje en een boek.
Jij mag vodka natuurlijkquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]Zonder dat vieze bier dan he.
Jeuj!quote:
quote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:44 schreef missbehavin het volgende:
Waarom luister ik iets met de tekst "You play the secretary, I'm the boss tonight"?
Met wie heb jij afgesproken vanavond?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:44 schreef missbehavin het volgende:
Waarom luister ik iets met de tekst "You play the secretary, I'm the boss tonight"?
Ik moet ook nog boodschappen doenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:44 schreef Memento-Mori het volgende:
Goed, net thuis van werk-action-schoenenreus-readers kopen en nu moet ik nog naar de supermarkt, dus schop mezelf er nu ff heen, kan ik straks relaxen (met mn nieuwe pantoffels)
Kom je vanavond naar Friso? Thema is @ The Movies en speciaaaaaal voor jou heb ik een oscar voor beste Mannelijke Bi-rolquote:
Damn you Kanye.quote:
Niemandquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Met wie heb jij afgesproken vanavond?
Is dat vanavond ja?! Maar als wie moet ik dan gaan?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kom je vanavond naar Friso? Thema is @ The Movies en speciaaaaaal voor jou heb ik een oscar voor beste Mannelijke Bi-rol
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:47 schreef CherryLips het volgende:
Ew, ik ben een beetje uitgeschoten met m'n haarlak. Nasty.
Sjors Clooney?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:47 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Is dat vanavond ja?! Maar als wie moet ik dan gaan?
Je mag biggel wel lenen snuit.quote:
Ik zou toch maar even met iemand afspreken vanavond, MissB.quote:
PeeWee Herman dan?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:49 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Daar lijk ik toch heul niet op!
Oh?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zou toch maar even met iemand afspreken vanavond, MissB.
Ja, anders heb je voor Jan Doedel naar kayne geluisterd. En dat zou wel heul tragisch zijn.quote:
Kanye is leukquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, anders heb je voor Jan Doedel naar kayne geluisterd. En dat zou wel heul tragisch zijn.
Snitchquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:57 schreef stbabylon het volgende:
Ik ben wel bezig vandaag met mijn anti-mod gedrag
Eerst al het hele nieuwe SC gebeuren en de gesprekken in de FB.
Nu het gedrag van een moderator onder de aandacht brengen van de FA's
En nu eens kijken hoe je morgen IRL een grote bek hebt tegen yvonnequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:57 schreef stbabylon het volgende:
Ik ben wel bezig vandaag met mijn anti-mod gedrag
Eerst al het hele nieuwe SC gebeuren en de gesprekken in de FB.
Nu het gedrag van een moderator onder de aandacht brengen van de FA's
Ik zal mij morgen precies zo gedragen tegen iedereen zoals ik altijd doe als ik diegene net ontmoetquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En nu eens kijken hoe je morgen IRL een grote bek hebt tegen yvonne.
We zullen zienquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zal mij morgen precies zo gedragen tegen iedereen zoals ik altijd doe als ik diegene net ontmoet
Uiteraard los van hun functie op FOK, want die boeit mij IRL geen fuck. Zoals je weet
Maakt mij het uit wie het was. Ik zag weer een relmoment. Je dacht toch niet echt dat ik geinteresseerd ben in het homeopathie topicquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:02 schreef Godtje het volgende:
Klagen over vogeltjesdansDie staat hoog op de lijst van FOK! josti's
Kan je in 1 adem noemen met: pietverdriet, Banshee, etc etc
Ik ben er toch pas om 19:15, ik vind het best.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
We zullen zien.
ga eerst met Yv langs Re en MissBliss trouwens, maar we zijn er wel op tijd.
I knowquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben er toch pas om 19:15, ik vind het best.
Kunnen Re en MissBliss niet gewoon naar de kroeg komen dan?
Meteen die piemel uit de broek?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zal mij morgen precies zo gedragen tegen iedereen zoals ik altijd doe als ik diegene net ontmoet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |