Neem aan dat je voortborduurt op Baszh. Maar bij hem zijn er wel twee fout, dus die moeten geschrapt worden...quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:01 schreef FireFox1 het volgende:
Westpoort
Nieuw-West
Geboren en getogen Amsterdammert
Maar ik reken dit wel goed, voordat iemand hem wegkaaptquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:02 schreef plagvreugd het volgende:
[..]
Neem aan dat je voortborduurt op Baszh. Maar bij hem zijn er wel twee fout, dus die moeten geschrapt worden...
pffquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:03 schreef plagvreugd het volgende:
[..]
Maar ik reken dit wel goed, voordat iemand hem wegkaapt
Oud-Zuid is geen stadsdeel, enkel een gebied. Kan verder geen fouten meer zien in zijn post.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:02 schreef plagvreugd het volgende:
[..]
Neem aan dat je voortborduurt op Baszh. Maar bij hem zijn er wel twee fout, dus die moeten geschrapt worden...
True. Sorry. Koken leidt af.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:04 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Oud-Zuid is geen stadsdeel, enkel een gebied. Kan verder geen fouten meer zien in zijn post.
Oh. Eehm... Transmission System Induction of zo?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:17 schreef DrNick het volgende:
Nee, iets met Transmission System Induction
Nou, jij komt nog het dichtstbij. Injection is goed. De rest =quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:20 schreef DrNick het volgende:
Nee, nee. Ik speel voor Transmission Safety Injection. Final answer.
Goed bedacht, maar nee.quote:
Bijna goed!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:23 schreef plagvreugd het volgende:
tomato soup injection?
(ben nu tomatensoep aan t eten)
Twincharger is eigenlijk het woord wat ik zocht, maar dit reken ik ook goed.quote:
Overigens vond ik mijn antwoord beter, DrNick mist een R.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:29 schreef plagvreugd het volgende:
turbocharged stratified?
*geen idee wat ik zeg*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |