Goed genoeg. Stefan de Walle is zijn echte naam.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:43 schreef Etcetera het volgende:
= Bram van der Vlugt
Enne.... Sjaakie van Flodder ismaar ik weet zijn naam niet
Ik ook niet, vandaar dequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:48 schreef ß het volgende:
nee, ik ben toch zo weg. ik kan alleen niet goed tegen dingen die niet kloppen.
quote:
Zoiets ja. Noord, oost, zuid en west zijn goedquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:58 schreef banaantjeEE het volgende:
noord, oost, noordoost, zuid, west enzovoort
Neem aan dat je voortborduurt op Baszh. Maar bij hem zijn er wel twee fout, dus die moeten geschrapt worden...quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:01 schreef FireFox1 het volgende:
Westpoort
Nieuw-West
Geboren en getogen Amsterdammert
Maar ik reken dit wel goed, voordat iemand hem wegkaaptquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:02 schreef plagvreugd het volgende:
[..]
Neem aan dat je voortborduurt op Baszh. Maar bij hem zijn er wel twee fout, dus die moeten geschrapt worden...
pffquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:03 schreef plagvreugd het volgende:
[..]
Maar ik reken dit wel goed, voordat iemand hem wegkaapt
Oud-Zuid is geen stadsdeel, enkel een gebied. Kan verder geen fouten meer zien in zijn post.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:02 schreef plagvreugd het volgende:
[..]
Neem aan dat je voortborduurt op Baszh. Maar bij hem zijn er wel twee fout, dus die moeten geschrapt worden...
True. Sorry. Koken leidt af.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:04 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Oud-Zuid is geen stadsdeel, enkel een gebied. Kan verder geen fouten meer zien in zijn post.
Oh. Eehm... Transmission System Induction of zo?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:17 schreef DrNick het volgende:
Nee, iets met Transmission System Induction
Nou, jij komt nog het dichtstbij. Injection is goed. De rest =quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:20 schreef DrNick het volgende:
Nee, nee. Ik speel voor Transmission Safety Injection. Final answer.
Goed bedacht, maar nee.quote:
Bijna goed!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:23 schreef plagvreugd het volgende:
tomato soup injection?
(ben nu tomatensoep aan t eten)
Twincharger is eigenlijk het woord wat ik zocht, maar dit reken ik ook goed.quote:
Overigens vond ik mijn antwoord beter, DrNick mist een R.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:29 schreef plagvreugd het volgende:
turbocharged stratified?
*geen idee wat ik zeg*
Mierenneukerquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:34 schreef plagvreugd het volgende:
[..]
Overigens vond ik mijn antwoord beter, DrNick mist een R.
Maar we gaan vrolijk verder
Nou ja, ik was ook nog eens eerderquote:
Ach kind, jij mag ook wel een punt hoor.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:36 schreef plagvreugd het volgende:
[..]
Nou ja, ik was ook nog eens eerder
Nee dank u m'neer.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:37 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ach kind, jij mag ook wel een punt hoor.
Jawel, ik wilde een punt maken, hoef geen punt te hebben.quote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:39 schreef plagvreugd het volgende:
[..]
Jawel, ik wilde een punt maken, hoef geen punt te hebben.
goed ideequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:43 schreef plagvreugd het volgende:
Zullen we het weer over mogelijke eerste modellen van Ford hebben?
Nee, volgens Wikipedia gingen ze van de A naar T.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:54 schreef plagvreugd het volgende:
Heb ik het goed? Ja, wilde gok, ik dacht als Ford-T een later model is, zijn ze mssn gewoon bij A begonnen
Uit welk land komt het bedrijf Brink’s, dat vooral bekend is om de waardetransport-auto's?
Oh ok. Ga ik zo lezen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:56 schreef DrNick het volgende:
[..]
Nee, volgens Wikipedia gingen ze van de A naar T.
Nee.quote:
Yeps.quote:
quote:
Idd. Ben zo brutaal geweest vuurvos nog een berichtje te sturen, maar (nog) geen respons...quote:
Lees de OP.quote:
Stand deel 2454quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |