Goed gezienquote:Op dinsdag 20 december 2011 13:43 schreef RobertoCarlos het volgende:
Thanx voor de reacties
Het gaat om een opgave over de F-toets, dus daarin kan heel weinig vaud gaan. In die opgave wordt verwezen 'de groepen mannen en vrouwen' uit opgave 10. Hieruit moet je dan natuurlijk de N pakken.
Alleen blijkt, nu ik het nog een keer heb bekeken, dat het niet opgave 10 moet zijn waar je de gegevens uit haalt, maar opgave 11En dan krijg je er wel gewoon p=0.0858 en klopt het antwoord wel met het antwoordenmodel.
Oftewel: de verwijzing in de vraag is vaud
quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:45 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Goed gezienen mooi dat het nu klopt.
Ohh, sorry, neequote:Op dinsdag 20 december 2011 13:46 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]En ik dacht ff dat je het had over mijn tentamen Toetsende Statistiek van morgen die niet door zou gaan
Hey thanks! Moet te doen zijn iddquote:Op dinsdag 20 december 2011 10:43 schreef SH. het volgende:
[..]
Psychologie is al een makkelijke studie, dan is een paar uur extra niet zo'n moeiteEn het hoeft ook niet zo moeilijk; deze vragen (.docx) heb ik in een uurtje ofzo geschreven.
(Edit: Negeer de spelfouten)
Ik denk inderdaad dat dat nog wel even blijft...quote:Op zondag 8 januari 2012 02:47 schreef das_phantom het volgende:
http://zorg.vkbanen.nl/ba(...)er-de-arm/66257.html
Andere afgestudeerden die zich hierin herkennen? Ik helaas wel en ben ook begonnen met tweede studie om die reden
Hm, ik begin me een beetje zorgen te maken wat betreft de studie die ik volg als ik dit soort artikelen leesquote:Op zondag 8 januari 2012 02:47 schreef das_phantom het volgende:
http://zorg.vkbanen.nl/ba(...)er-de-arm/66257.html
Andere afgestudeerden die zich hierin herkennen? Ik helaas wel en ben ook begonnen met tweede studie om die reden
Dat klinkt netjes! Ik heb helemaal geen werkervaringquote:Op zondag 8 januari 2012 15:52 schreef crossover het volgende:
Ik ben nog niet afgestudeerd, maar ik maak me ook geen zorgen omdat ik twee relevante bijbanen heb. Als ik ben afgestudeerd heb ik 4 + 2 jaar werkervaring.
Je hebt gelijkquote:Op zondag 8 januari 2012 16:15 schreef crossover het volgende:
Ik zou sowieso gaan zoeken naar relevante bijbanen. Het is bovendien nog erg leuk ook.
Ik zie dat niet zo negatief en ik maak me er niet zo'n zorgen om.quote:Op zondag 8 januari 2012 17:19 schreef MeloD het volgende:
Crossover, ik ben misschien een pessimist, maar ook met relevante bijbanen vrees ik dat het erg lastig zal worden de overgang naar basispsycholoog te maken. Tenzij je in je bijbanen uitgebreid bezig bent met onderzoeken, diagnosticeren en behandelen.
Ik hoop zelf na mijn afstuderen ergens aan het werk te kunnen als psychodiagnostisch medewerker (hoewel ik daar officieel de BAPD voor mis) of dyslexiebehandelaar. Basispsycholoog heb ik enkele tijd geleden al als "komende jaren buiten bereik" bestempeld.
We zullen het zien bij mijquote:Op zondag 8 januari 2012 15:52 schreef crossover het volgende:
Ik ben nog niet afgestudeerd, maar ik maak me ook geen zorgen omdat ik twee relevante bijbanen heb. Als ik ben afgestudeerd heb ik 4 + 2 jaar werkervaring.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |