Ik had er graag ook een antwoordsleutel bij gezien, om nou alles weer in het boek op te gaan zoeken die ik op dat moment niet eens bij me had..quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:08 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Vind ik ook waardeloos. En bij de paar voorbeeldvragen die er wel zijn, staat niet eens een antwoord, moet je dan ergens zelf op gaan zoeken.![]()
Ik zie het iig wel, ik ga iig niet al die DSM rijtjes leren en anders doe ik het toch gewoon eind januari toch nog een keertje...
PKG-tentamen wordt echt een ramp, TS daarentegen is een eitje.quote:Op zondag 18 december 2011 21:06 schreef Alopex het volgende:
[..]
Ik had er graag ook een antwoordsleutel bij gezien, om nou alles weer in het boek op te gaan zoeken die ik op dat moment niet eens bij me had..
Succes morgen in ieder geval. Ben benieuwd wat het gaat worden. Het idee van slechts 2 keuzes maakt me zowel blij als bang.
Heb ook wel vertrouwen in TS, M&T afgesloten met een 8 en een goede wiskunde A basis om me te helpen bij de stof. Verder een 7,7 voor SPSS om eventueel te compenseren. Moet goedkomen!quote:Op zondag 18 december 2011 21:21 schreef Warren het volgende:
[..]
PKG-tentamen wordt echt een ramp, TS daarentegen is een eitje.
Haha, ja, die werkgroepen waren echt faalquote:Op zondag 18 december 2011 21:28 schreef Alopex het volgende:
[..]
Heb ook wel vertrouwen in TS, M&T afgesloten met een 8 en een goede wiskunde A basis om me te helpen bij de stof. Verder een 7,7 voor SPSS om eventueel te compenseren. Moet goedkomen!
Hoop dat werkgroepcijfer voor PKG een beetje hoog uitvalt dan, maar dat zal wel niet. Wat een falende werkgroep. Beetje zelfhulp-wat-niemand-echt-serieus-neemt.
Jeeej....!quote:Op zondag 18 december 2011 21:57 schreef Sandertje23 het volgende:
Morgen tentamen Persoonlijkheidsstoornissen
Persoonlijkheidsstoornissen? Dat is wel vrij specifiek.quote:Op zondag 18 december 2011 21:57 schreef Sandertje23 het volgende:
Komt wel goed, toch? Moet meteen aan deze denken... (elke auto is er eentje)quote:Op zondag 18 december 2011 21:57 schreef Sandertje23 het volgende:
Moet toch ook een keertje behandeld worden?quote:Op zondag 18 december 2011 22:03 schreef crossover het volgende:
[..]
Persoonlijkheidsstoornissen? Dat is wel vrij specifiek.
Volgens mij hebben wij (tilburg) dat niet. Het zit waarschijnlijk in psychopathologie en sowieso in persoonlijkheidspsychologie (waar ik morgen tentamen van heb).quote:Op zondag 18 december 2011 22:05 schreef SH. het volgende:
[..]
Komt wel goed, toch? Moet meteen aan deze denken... (elke auto is er eentje)
[..]
Moet toch ook een keertje behandeld worden?
Klopt, het is ook onderdeel van de minor richting Klinische Psychologie. Met het prachtige dikke handboek Persoonlijkheidspathologie: http://books.google.nl/bo(...)erDN-UgC&redir_esc=yquote:Op zondag 18 december 2011 22:03 schreef crossover het volgende:
[..]
Persoonlijkheidsstoornissen? Dat is wel vrij specifiek.
Het is erg veel en ik weet niet wat hij gaat vragen (geen voorbeeldvragen en een andere docent dan vorig jaar). Ik moest wel lachen om dat plaatjequote:Op zondag 18 december 2011 22:05 schreef SH. het volgende:
Komt wel goed, toch? Moet meteen aan deze denken... (elke auto is er eentje)
Ik vond dat een leuk vak!quote:Op zondag 18 december 2011 22:07 schreef crossover het volgende:
[..]
Volgens mij hebben wij (tilburg) dat niet. Het zit waarschijnlijk in psychopathologie en sowieso in persoonlijkheidspsychologie (waar ik morgen tentamen van heb).
Grappig dat er zoveel variatie is in wat mensen (zelfs van dezelfde uni soms) leuke en minder leuke vakken vinden... In mijn tijd gaf Brenda den Ouden *ofzoiets* dat vak en het sloeg echt helemaal nergens opquote:Op maandag 19 december 2011 07:27 schreef crossover het volgende:
Persoonlijkheidsleer? Ja ik ook welJammer dat ik de helft heb moeten missen, maar vond het voor de rest erg interessant.
Over smaak valt niet te twisten...quote:Op maandag 19 december 2011 11:39 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb ook Persoonlijkheidsleer gehad van haar en ik vond het een prima vak
Maar goed; als je ook de Sociale kant kiest, dan kan ik mij voorstellen dat dit minder interessant is voor je.
En ontwikkelingsstoornissen heeft veel overlap met psychopathologie.
Waar is de sleutel? Ik zie niks op bb.quote:Op maandag 19 december 2011 17:27 schreef Alopex het volgende:
Netnetnetnet gehaald! 22 foutMaar het is een voldoende en ik ben er blij mee. Ik vond het echt een vreselijk tentamen, ik wist meer dan de helft niet zeker (of had überhaupt geen idee waar de vraag over ging, bij heel veel dingen moest ik me heel hard afvragen of ik daar ooit wel iets over gelezen had..)
Staat onder Course information.quote:Op maandag 19 december 2011 17:53 schreef Warren het volgende:
[..]
Waar is de sleutel? Ik zie niks op bb.
Ah bedankt. Zucht.. en ik maar steeds kijken naar de announcements en course documentsquote:Op maandag 19 december 2011 17:59 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Staat onder Course information.
De sukkels trouwensAls ze nou ff een announcement geplaatst hadden, dan had ik niet 1,5 uur hoeven zitten wachten op de sleutel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |