Een meewerkplek, als het goed is, heb een afspraak met de Senior Beleidsmewerker Vrijwilligerswerk, maar heb verder geen idee. Spannend!quote:
Ik denk sowieso dat het handig is om VOOR je de GZ in gaat relevante werkervaring te hebbenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:13 schreef MeloD het volgende:
Over de GZ-opleiding: het is nu toch ook zo dat je relevante werkervaring nodig hebt?
Dank uquote:
Nee joh, gewoon een beetje inlezen en bedenken wat jij zoekt. Lekker ontspannen, als het klikt dan klikt het en anders niet.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:13 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Dank uBen nu al zenuwachtig... Maar de mevrouw-aan-de-telefoon zei wel dat het om een kennismakingsgesprek niet, dan hoef ik niet echt te solliciteren, toch?
Xx
Beetje laat omdat ik een paar dagen weg was.. Maar een 7,6 gehaald voor de werkgroep dus ik kwam precies uit op een 6 qua eindcijfer! Ben er blij genoeg mee.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:59 schreef RobertoCarlos het volgende:
Alopex, hoe heeft het bij jou uitgepakt met PKG? Moet je herkansen?
Gilze-Rijen it isquote:Op zondag 22 januari 2012 11:07 schreef MeloD het volgende:
Nog gefeliciteerd Tink
Ben je er al uit wat je gaat doen?
Wacht af... Ik bedoel, als jij klaar bent weet je gewoon niet hoe de markt is. En die minimale aantal vacatures komt puur omdat je afhankelijk bent van de overheid & dat is nu bagger.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:37 schreef Roos88R het volgende:
Bedankt voor je reactie.
Je moet dus eigenlijk gewoon in de baan rollen. Maar zijn er dan echt niet wat namen van functies waar ze een cognitieve psycholoog zoeken? Ik ben niet bepaald een netwerker en vraag mij ook af of er voldoende werk te vinden is in die richting.
Dat is correct.quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:58 schreef automatic_ het volgende:
Ik had vandaag een sollicitatiegesprek voor een bijbaantje met mijn HBO diploma. Zij hebben ook een eigen praktijk voor diagnostiek etc. Toen vroeg die man wat ik eigenlijk mag als ik straks klaar ben als Kinder-Jeugd Psycholoog / Basispsycholoog.
En toen dacht ik.. Tja... Goede vraag!
Naar mijn weten mag je (als je de diagnostische aantekening hebt) wel diagnostiek doen, maar moet dat onder supervisie staan van een GZ-psycholoog (of hoger), toch...? Ik mag alles doen (intake, onderzoek, uitslaggesprek), maar de GZ-psycholoog moet ook zijn handtekening zetten.
Klopt dit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |