Dat is wel geniaalquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mwah zo ernstig hoeft ook weer niet, maar die ene straf bijvoorbeeld waar de winkelmanager de zoveelste winkeldief begroette met een boeket bloemen, een speech en ballonnen alsmede geklap van het personeel en een cheque ter waarde van de 1000'ste winkeldief was dan wel weer ludiek.
Ach geintje moet kunnen toch, die vrouw heeft waarschijnlijk niks over gehouden aan haar zakkenrol activiteit aangezien ze betrapt en aangehouden is, dan hoef je haar ook niet verder in het gevang te gooien.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Heel redelijk, want de politie dient zich van dit soort puberale ongein te onthouden.
quote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:30 schreef eriksd het volgende:
haha, half punt aftrek bij oefenrechtbank wegens teveel jij-bakken en grappen.
Haha, prachtig!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Van die danseressen en band erbij, hehe baas.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:30 schreef eriksd het volgende:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Van die danseressen en band erbij, hehe baas.
Ik vind dat eigenlijk een compliment.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:30 schreef eriksd het volgende:
Volgens mij is er geen CDA detachering in Angola.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:43 schreef Friek_ het volgende:
Mauro lid laten worden van het CDA; wat een strategische meesterzet zou dat zijn. Hexagon heeft wel een puntje.
En dan?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:43 schreef Friek_ het volgende:
Mauro lid laten worden van het CDA; wat een strategische meesterzet zou dat zijn. Hexagon heeft wel een puntje.
Moreel schuldgevoel wel in Nederland, te weten bij onze fatsoensrakkers. Of nou ja, fatsoen.. nogal een rekbaar begrip in christelijke kringen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Volgens mij is er geen CDA detachering in Angola.
De kerk is fokking prominent in Afrika. Zieltjes zijn makkelijk te winnen als ze honger hebben.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:48 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Moreel schuldgevoel wel in Nederland, te weten bij onze fatsoensrakkers. Of nou ja, fatsoen.. nogal een rekbaar begrip in christelijke kringen.
Hm, ik vind acht jaar gratis wonen in Nederland, studie krijgen, zorg krijgen toch wel aardig gul.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:48 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Moreel schuldgevoel wel in Nederland, te weten bij onze fatsoensrakkers. Of nou ja, fatsoen.. nogal een rekbaar begrip in christelijke kringen.
Heeft hij dat zelf gedaan of heeft zijn omgeving dat gedaan.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:58 schreef Voorschrift het volgende:
En al helemaal cru omdat Mauro zielig is omdat hij zichzelf in de schijnwerpers heeft geworpen, voor honderden anderen die die kans niet hebben gehad draaien we ons niet eens om. Als iedere asielzoeker met een zielig verhaal voor de camera zou verschijnen dan kan je volgens mij wel een nieuwe zender 24/7 in het leven roepen.
Dat maakt niet uit, het resultaat is hetzelfde en even onwenselijk.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Heeft hij dat zelf gedaan of heeft zijn omgeving dat gedaan.
In Afrika is hij net zo'n outsider als hier. Zo consistent zijn we wel als mensheid.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:59 schreef GSbrder het volgende:
Die jongen kan met zijn MBO-diploma toch meteen opperbevelhebber van Angola worden?
Als je als Angolees in het racistische Limburg overleeft, moet de bush-bush ook te doen zijn.
Ik ben met je eens dat het allemaal geen schoonheidsprijs verdient, maar ik geloof ook niet dat de oppositie nu alleen maar opportunistisch bezig is. Het is allemaal makkelijk zolang zo'n kind een nummertje is, maar krijgt het een gezicht, dan wordt het ongemakkelijk.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, het resultaat is hetzelfde en even onwenselijk.
Albayrak heeft hem nota bene geweigerd een verblijfsvergunning te geven en nu is de PvdA samen met de SP en GL de grootste schreeuwlelijk. Mij hou je niet meer voor de gek, die Mauro kan niemand ene reet schelen, het enige waar Den Haag op uit is is prime-time zieltjes winnen.
Maar nu ze in de oppositie zitten is het ineens niet meer PvdA's beslissing en is het CDA de grote boze wolf, terwijl Leers gewoon handelt naar wat Albayrak van de PvdA(!) beslist heeft.
Neen het is veel leuker de PvdA te wijzen op hun Pilate gedrag van handen in onschuld wassen over de rug van deze jongen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:00 schreef Boze_Appel het volgende:
Kunnen jullie het niet over klokjes gaan hebben ofzo?
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:01 schreef waht het volgende:
[..]
In Afrika is hij net zo'n outsider als hier. Zo consistent zijn we wel als mensheid.
Toen ik laatst een wat oudere mevrouw hielp met een computer, had zij het over 'Kerstklok'quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:00 schreef Boze_Appel het volgende:
Kunnen jullie het niet over klokjes gaan hebben ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(...) Misschien worden jullie[Nederlanders] wel de economische vluchtelingen aan de grens met de afsluitdijk tussen Nederland en Fryslan.
-Linkse Boomknuffelaar
Ah, dus zonder foto kon de PvdA het geen en moer schelen en na een uitzending bij Shownieuws of weet ik veel welke zender hebben ze gezien dat hij miraculeus er toch jong en zwart uit ziet en nu moet het dak van de Tweede Kamer geschreeuwd worden om hem hier te houden? Ik weet niet hoor, maar in mijn ogen ziet hij er gewoon uit als een jong volwassen Angolees.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben met je eens dat het allemaal geen schoonheidsprijs verdient, maar ik geloof ook niet dat de oppositie nu alleen maar opportunistisch bezig is. Het is allemaal makkelijk zolang zo'n kind een nummertje is, maar krijgt het een gezicht, dan wordt het ongemakkelijk.
Whatever, PvdA mag mijn reet kussen evenals de rest van Den Haag, t gaat nu over Mauro.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Neen het is veel leuker de PvdA te wijzen op hun Pilate gedrag van handen in onschuld wassen over de rug van deze jongen.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:05 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Toen ik laatst een wat oudere mevrouw hielp met een computer, had zij het over 'Kerstklok'hahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Carpe Libertatem
Dat zal dan wel, maar de PvdA heeft destijds zelf de "Oprotten!" stempel op z'n aanvraag gedrukt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:06 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Whatever, PvdA mag mijn reet kussen evenals de rest van Den Haag, t gaat nu over Mauro.
Er wordt volgens mij helemaal niemand voor de gek gehoudenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ah, dus zonder foto kon de PvdA het geen en moer schelen en na een uitzending bij Shownieuws of weet ik veel welke zender hebben ze gezien dat hij miraculeus er toch jong en zwart uit ziet en nu moet het dak van de Tweede Kamer geschreeuwd worden om hem hier te houden?
Wie hou je voor de gek?
Het kan me inmiddels niets schelen. De echte tragedie hier is dat de volksvertegenwoordiging zo verdomde wanhopig is om belangrijk te willen zijn dat ze over dit soort extreem irrelevante en specifieke zaken gaan debatteren.quote:
Dan zal ik wel een disfunctionele geest hebben, ik zie gewoon een sympathieke gekleurde jongeman.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Er wordt volgens mij helemaal niemand voor de gek gehoudenZo werkt de menselijke geest nu eenmaal, zien is voelen.
Ja, het is echt volledig kansloos dat de heren/dames politici zo bezig met 1 geval. Beschamend kansloos.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:07 schreef waht het volgende:
[..]
Het kan me inmiddels niets schelen. De echte tragedie hier is dat de volksvertegenwoordiging zo verdomde wanhopig is om belangrijk te willen zijn dat ze over dit soort extreem irrelevante en specifieke zaken gaan debatteren.
Eigenlijk moet iemand al die lui in de Tweede Kamer vertellen: Wat doen jullie hier? Ga wat nuttigs doen.
Ik zie de headlines volgende week al, aangezien we er toch zo van in de ban zijn en de rest niet meer boeit in dit land:quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:10 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ja, het is echt volledig kansloos dat de heren/dames politici zo bezig met 1 geval. Beschamend kansloos.
Landgenoten en Mauroquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik zie de headlines volgende week al, aangezien we er toch zo van in de ban zijn en de rest niet meer boeit in dit land:
"Mauro mag blijven, beurzen schieten omhoog, Beatrix reageert verheugd vanuit Aruba!".
Weet ik.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat zal dan wel, maar de PvdA heeft destijds zelf de "Oprotten!" stempel op z'n aanvraag gedrukt.
Oh, dat zie ik niet eens, ik zie een middelmatige gewone jongen die de speelbal is geworden van allerlei diensten en emotionele volwassenen. Mij persoonlijk maakt het dus ook niet uit waar hij blijft, maar in het algemeen zou ik het wel netjes vinden als de procedure werd ingekort zodat deze situaties zich niet meer voor kunnen doen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dan zal ik wel een disfunctionele geest hebben, ik zie gewoon een sympathieke gekleurde jongeman.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:12 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Landgenoten en Mauro
[ afbeelding ]
Overleg Merkel & Sarkozy over verblijf Mauroquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik zie de headlines volgende week al, aangezien we er toch zo van in de ban zijn en de rest niet meer boeit in dit land:
"Mauro mag blijven, beurzen schieten omhoog, Beatrix reageert verheugd vanuit Aruba!".
Obama spreekt zijn zorgen uit over het uitblijven van een beslissing over Mauro, de wereldeconomie in gevaar en beurzen wankelen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:13 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Overleg Merkel & Sarkozy over verblijf Mauro
Dus jij bent niet bevattelijk voor een Mauro/pleegouders die zelf de media opgezocht hebben en dit circus op zich afgeroepen hebben.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dan zal ik wel een disfunctionele geest hebben, ik zie gewoon een sympathieke gekleurde jongeman.
Nu je het toch over Obama hebt, het Witte Huis is groot genoeg, kan Mauro daar niet heen?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Obama spreekt zijn zorgen uit over het uitblijven van een beslissing over Mauro, de wereldeconomie in gevaar en beurzen wankelen.
Precies, hij is een speelbal dit wordt gebruikt en misbruikt voor eigen politiek gewin voor de oppositie, de hem nota bene jaren geleden zelf de laan uit hebben gestuurd.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, dat zie ik niet eens, ik zie een middelmatige gewone jongen die de speelbal is geworden van allerlei diensten en emotionele volwassenen. Mij persoonlijk maakt het dus ook niet uit waar hij blijft, maar in het algemeen zou ik het wel netjes vinden als de procedure werd ingekort zodat deze situaties zich niet meer voor kunnen doen.
Veiligheidsraad neemt resolutie aan over verblijf Mauro in Nederland.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:13 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Overleg Merkel & Sarkozy over verblijf Mauro
China boycot bezoek Dalai Lama aan Mauro.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:15 schreef waht het volgende:
[..]
Veiligheidsraad neemt resolutie aan over verblijf Mauro in Nederland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |