weet ik, is een helen goeien!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:37 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Daar heb ik nog een mooie tutorial voor
Jaaa, het is echt heel erg.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:36 schreef megamandy het volgende:
[..]
Soms vraag je je af of het mogelijk is voor een opleidingsinstituut om nog waziger te communiceren dan tijdens een stage
Altijd fijn!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:38 schreef Lindytje het volgende:
Omzetbelasting was piece of cake en ik hoef niks te betalen. Altijd goed
Och wijffie toch....quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:41 schreef Diconnected het volgende:
Auw. Ben thuis. En m'n arts is geschrokken van de toestand van m'n knie. Knie is drama. Komt er op neer dat ie verrot is, kraakbeen naar de klote, mag nooit meer sporten, heb eig een operatie nodig voor iemand van 65m'n arts had tranen in der ogen toen ze me het vertelde, de verpleging ook. Daarna toen zij weg waren, ben ik zelf ook in janken uitgebarsten... Dit valt echt heel zwaar op m'n dak
zal morgen in de wat verdere details treden, ga nu even doelloos voor de tv hangen
Ik heb ze allevier.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:41 schreef megamandy het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn de lakjes van de Big City Life van Catrice. Alleen die gele wil ik niet. De rest ga ik morgen even halenVind de kleurtjes echt heel leuk!
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:41 schreef Diconnected het volgende:
Auw. Ben thuis. En m'n arts is geschrokken van de toestand van m'n knie. Knie is drama. Komt er op neer dat ie verrot is, kraakbeen naar de klote, mag nooit meer sporten, heb eig een operatie nodig voor iemand van 65m'n arts had tranen in der ogen toen ze me het vertelde, de verpleging ook. Daarna toen zij weg waren, ben ik zelf ook in janken uitgebarsten... Dit valt echt heel zwaar op m'n dak
zal morgen in de wat verdere details treden, ga nu even doelloos voor de tv hangen
Dat is kutquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:41 schreef Diconnected het volgende:
Er zat bij mij iemand die altijd 'ididenteit' zei... En in sommige therapie-fases komt dat woord nogal vaak voorquote:
Daarom neem ik altijd wagenziektetabletjes voordat ik naar een pretpark ga.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:52 schreef Lindytje het volgende:
Oh, walibi was tof trouwens!!!
Afgezien van het feit daten ik na 5 uur allebei zo in de auto zaten:
Misselijk gek!! De tering!
Dat is slim!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:53 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Daarom neem ik altijd wagenziektetabletjes voordat ik naar een pretpark ga.
Wagenziektetabletjes!! Echt een geweldig concept waardoor je de hele dag in achtbanen kan zonder misselijk te worden.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:57 schreef megamandy het volgende:
Ik ben 1x geweest toen het nog Six Flags was. Alleen was ik al misselijk voordat ik überhaupt in het park was door de autoritHet is zo ver weg vanuit hier, dat is zo jammer.
Zeker!! Bewaard tot het laatst, was het waardquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:57 schreef Stormqueen het volgende:
de goliath is de eindbaas van walibi!!!11!!
Whoot!! Peekshur!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:57 schreef PriemGirl het volgende:
Dico jeetje...............Dikke knuffel...
En woei 10cm van mijn haar af
Daar begin ik al niet aanquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:59 schreef Stormqueen het volgende:
ik word alleen ziek in die klote sombrero's
Nee man. Mijn haar was best lang; volgens mij zie je het niet eens. Het is dat de kapster zelf zei dat ze er 10cm vanaf had gehaadl...quote:
quote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:59 schreef Lindytje het volgende:
Oh, en ik ben 3x ge-kop-stoot door een agressieve geit
Gaan we samen?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:01 schreef PriemGirl het volgende:
Ooo hebben we het over walibi?Is zo vreselijk lang geleden
Ik hou van achtbanen
Jaaa meet in walibiquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:01 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Gaan we samen?Is ook echt superlang geleden hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |