ik werkte in een babyspeciaalzaak in de pooh-hoogtijdagen. Echt disturbing hoeveel mensen allerhande zooi met die kutbeer d'r op kochtenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:47 schreef milka82 het volgende:
Winnie de Pooh in slaapkamerzetting,de nachtmerrie! Vooral die blauw gele babykamers met dat beest all over...... Sorry wanneer ik hier iemand mee beledig maar dat vind ik echt het toppunt van wansmaak. Mijn schoonzusje heeft ook een Winnie op de muur van mijn aankomende neefje laten schilderen,blegh
Ik heb nog steeds een teddybeerquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:53 schreef Stormqueen het volgende:
ik ga dat ook doen denk ik. Sowieso alles met beren
het is dat ik je heel lief vind, maar ik kijk nu wel een beetje zo:quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:53 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds een teddybeer. Slaap ik ook nog mee
.
Herkenbaar.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:53 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds een teddybeer. Slaap ik ook nog mee
.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:07 schreef Stormqueen het volgende:
oh, en ik heb toch Catrice New York en Sydney gefaald, want toen ik dat display zag staan nam de hoarder in mij toch de overhand![]()
![]()
Haha dat mag, ik ben ondertussen de schaamte voorbijquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het is dat ik je heel lief vind, maar ik kijk nu wel een beetje zo:
ja maar, een heel groot kartonnen display met allemaal pallets!!!11!1einz!!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:56 schreef Lindytje het volgende:
[..]![]()
![]()
(ja, ik ben terug aan het lezen... )
Hoeveel Sydney waren er nog?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:58 schreef Stormqueen het volgende:
ik slaap met mijn levende beer
[..]
ja maar, een heel groot kartonnen display met allemaal pallets!!!11!1einz!!
I know, daarom had ik Sydney ook meteen mee gegaptquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:58 schreef Stormqueen het volgende:
ik slaap met mijn levende beer
[..]
ja maar, een heel groot kartonnen display met allemaal pallets!!!11!1einz!!
Hehehehequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:08 schreef Lindytje het volgende:
[..]
I know, daarom had ik Sydney ook meteen mee gegapt
Charmingquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hehehehe
De TV draait door, ik moet er altijd zooo hard om lachenmet knor!
ik had ook maar 1 pop. De heette afifeun.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:09 schreef Lindytje het volgende:
Oh, en ik had 1 barbie en 1 pop....
Ik hield van buiten spelen, uren rondjes rond het blok fietsen (ik wilde blijkbaar met 2 jaar in de winter met -5 helemaal ingepakt op mijn driewieler buiten rondjes fietsen... eindeloos) en knutselen...
Gips gieten FTW![]()
Die van mij had niet eens een naam...quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik had ook maar 1 pop. De heette afifeun.
Heb ik maar een jaar leuk gevonden ofzo, buiten spelen ftw ja!
in de bosjes gaan zitten en er dan achter komen dat het jeukbosjes zijnquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:13 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Die van mij had niet eens een naam...
Joh, ik heb uuuuren buiten doorgebracht
Ik was ook vet goed in verstoppertje spelen! Achter klimop tegen een schutting aan gaan zitten bijvoorbeeld
had dat gezegd, ik heb nog zat liggen hier ivm visagiequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:13 schreef Stormqueen het volgende:
oh, ik wilde nog nepwimpers voor morgen, maar omg wat een prijzen
Uiteindelijk 5 setjes van Essence gevonden, die waren nog het langst en het dikst ook, met 35% korting, dus maar 1,65 per setje
Of brandnetels... en niet willen gaan verzitten omdat je dan gebuut werdquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
in de bosjes gaan zitten en er dan achter komen dat het jeukbosjes zijn
daar denk ik niet aanquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:15 schreef Lindytje het volgende:
[..]
had dat gezegd, ik heb nog zat liggen hier ivm visagie
kinderenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:15 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Of brandnetels... en niet willen gaan verzitten omdat je dan gebuut werd
Moet wel lukken toch??quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
daar denk ik niet aan
Maar vond dit nog wel een aardige deal!
Nu nog bedenken hoe ik een evil versie van dit kan maken morgen
[ afbeelding ]
ik wil ook grotere ogen maken door middel van make-up!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:20 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Moet wel lukken toch??
In elk geval niet een te egale huid maken, lekker vlekkerig enzo, ogen een beetje uit laten lopen en vergeet de rode randjes rond je ogen niet
Soms vraag je je af of het mogelijk is voor een opleidingsinstituut om nog waziger te communiceren dan tijdens een stagequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:35 schreef AlbinoBambi het volgende:
Lalalalalalaaaaaaaa. Stagewerkplan =
Daar heb ik nog een mooie tutorial voorquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik wil ook grotere ogen maken door middel van make-up!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |