daar denk ik niet aanquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:15 schreef Lindytje het volgende:
[..]
had dat gezegd, ik heb nog zat liggen hier ivm visagie
kinderenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:15 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Of brandnetels... en niet willen gaan verzitten omdat je dan gebuut werd
Moet wel lukken toch??quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
daar denk ik niet aan
Maar vond dit nog wel een aardige deal!
Nu nog bedenken hoe ik een evil versie van dit kan maken morgen
[ afbeelding ]
ik wil ook grotere ogen maken door middel van make-up!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:20 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Moet wel lukken toch??
In elk geval niet een te egale huid maken, lekker vlekkerig enzo, ogen een beetje uit laten lopen en vergeet de rode randjes rond je ogen niet
Soms vraag je je af of het mogelijk is voor een opleidingsinstituut om nog waziger te communiceren dan tijdens een stagequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:35 schreef AlbinoBambi het volgende:
Lalalalalalaaaaaaaa. Stagewerkplan =
Daar heb ik nog een mooie tutorial voorquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik wil ook grotere ogen maken door middel van make-up!
weet ik, is een helen goeien!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:37 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Daar heb ik nog een mooie tutorial voor
Jaaa, het is echt heel erg.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:36 schreef megamandy het volgende:
[..]
Soms vraag je je af of het mogelijk is voor een opleidingsinstituut om nog waziger te communiceren dan tijdens een stage
Altijd fijn!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:38 schreef Lindytje het volgende:
Omzetbelasting was piece of cake en ik hoef niks te betalen. Altijd goed
Och wijffie toch....quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:41 schreef Diconnected het volgende:
Auw. Ben thuis. En m'n arts is geschrokken van de toestand van m'n knie. Knie is drama. Komt er op neer dat ie verrot is, kraakbeen naar de klote, mag nooit meer sporten, heb eig een operatie nodig voor iemand van 65m'n arts had tranen in der ogen toen ze me het vertelde, de verpleging ook. Daarna toen zij weg waren, ben ik zelf ook in janken uitgebarsten... Dit valt echt heel zwaar op m'n dak
zal morgen in de wat verdere details treden, ga nu even doelloos voor de tv hangen
Ik heb ze allevier.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:41 schreef megamandy het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn de lakjes van de Big City Life van Catrice. Alleen die gele wil ik niet. De rest ga ik morgen even halenVind de kleurtjes echt heel leuk!
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:41 schreef Diconnected het volgende:
Auw. Ben thuis. En m'n arts is geschrokken van de toestand van m'n knie. Knie is drama. Komt er op neer dat ie verrot is, kraakbeen naar de klote, mag nooit meer sporten, heb eig een operatie nodig voor iemand van 65m'n arts had tranen in der ogen toen ze me het vertelde, de verpleging ook. Daarna toen zij weg waren, ben ik zelf ook in janken uitgebarsten... Dit valt echt heel zwaar op m'n dak
zal morgen in de wat verdere details treden, ga nu even doelloos voor de tv hangen
Dat is kutquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:41 schreef Diconnected het volgende:
Er zat bij mij iemand die altijd 'ididenteit' zei... En in sommige therapie-fases komt dat woord nogal vaak voorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |