tis geen reeks he? of welquote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:31 schreef Cooki het volgende:
of liever deze? mn eigen starwars boys![]()
[ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
of een TM smiley, mag ookquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:09 schreef twentemeisje het volgende:
Cooki ik pies zowat in mijn broek!
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:34 schreef Cooki het volgende:
[..]je weet hoe t hier werkt elmo?
![]()
als je reageert op iemand moet je daarna zelf n foto plaatsen![]()
duss kom maar op jij
edit: t biedt wel hoop voor alle mamas die nu met n baby zitten van![]()
![]()
want t droogt toch heul aardig op, he, toch, zeg ja
hihi maar zijn haardracht blijft ongeveer hetzelfdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
+1quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:54 schreef Asyniur het volgende:
innepin, die van jou spant echt de kroon
er zijn heul wat mannen jaloers op die haargrensquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:50 schreef Lenaatje het volgende:
hihi maar zijn haardracht blijft ongeveer hetzelfde
omg BJquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:12 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik heb ook een unicum; zo kennen julle (en ik) mijn blij ei niet:
[ afbeelding ]
alweer een paar weken geleden.. dramaqueenmodus
Mee eens! Alleen de tweede in de middelste rij is wel wat minder charmantquote:Op woensdag 9 mei 2012 17:38 schreef Fee-nix het volgende:
Ahhh Midas. Sorry maar t is bijna onmogelijk om hem niet charmant op de foto te zetten
.
Euhm, nou, ik hoop eigenlijk dat het nog bijtrekt en dat ze gewoon de bouw van mijn lief heeft!quote:Op vrijdag 14 september 2012 10:16 schreef Iwanius het volgende:
@Susie
Leuke foto en begrijp mij niet verkeerd als ik zeg dat ik in je dochter de toekomstige nieuwe "Agnes Jongerius" van de FNV zie.Ik bedoel daarmee dat je dochter nu al dezelfde olijke,stevige postuur heeft van deze voormalige FNV vrouw.
quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:13 schreef Kyara het volgende:
ze ziet er uit alsof ze een raceauto nadoet. Helm heeft ze al
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgen ga ik dit topic (en de vorige delen) even doorspitten![]()
Die is helemaal niet erg!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 09:37 schreef Kyara het volgende:
Die middelste van september is echt de allerergste foto die ooit van hem gemaakt is. Die is echt heel erg.
quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:10 schreef Suikertante het volgende:
Kyara herinnerde me aan dit topic, meteen maar een bijdrage (crosspost met babytopic)!Dit is toch wel een van de meest memorabeleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgen ga ik dit topic (en de vorige delen) even doorspittengeweldig
![]()
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:21 schreef Suikertante het volgende:
Ik moet ook wéér lachen nu ik terug kijk.
Mijn broertje had hem aan een vriend laten zien en die vroeg een week later "hoe zijn Suikertante + man er eigenlijk onder?". Mijn broertje begreep er niets van, maar toen bleek dat hij écht dacht dat er iets mis was met F![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:51 schreef Fee-nix het volgende:
Marjolijntje, duckface![]()
.
Kyara dat overzicht is leuk! En die van september vind ik ook helemaal niet erg. Die laatste van maart
.
[..]![]()
![]()
Zal ik ook hier eens een bijdrage doen. Eigenlijk gooi ik meestal meteen alle lelijke foto's weg... (Maar van S heb ik wel wat lelijke, want het was gewoon echt geen mooie babyHet was een heeeeeeeel lieve baby
).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
O dat vind ik een hele lieve verklaringquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:44 schreef RockabeIIa het volgende:
Haha die oefent alle gezichtsspieren
In juni had ik geen echt lelijke foto's. Dat was ook lastig met het overzichtjequote:Op woensdag 14 augustus 2013 03:42 schreef Gulara het volgende:
Kyara, ik weet dat die middelste van september onflatteus is maar hier zou ik het ook niet zeggen. De middelste van juni lijkt wel een beetje op de mijnes trouwens.
Ja, dat is een hele mooie schattige foto, die is voor in het foto topicquote:
Daar zit weinig onflatteus bij toch?quote:Op woensdag 30 april 2014 16:01 schreef Kyara het volgende:
Ik had er vandaag zoveel dat ik er maar een collage van gemaakt heb....
[ link | afbeelding ]
+1quote:Op woensdag 30 april 2014 20:02 schreef innepin het volgende:
[..]
Daar zit weinig onflatteus bij toch?Ik kijk en denk alleen maar ohhhh cuuuuute!
Nou, ik vond er toch wel wat dorky gezichtuitdrukkingen bij zitten hoorquote:Op woensdag 30 april 2014 20:02 schreef innepin het volgende:
[..]
Daar zit weinig onflatteus bij toch?Ik kijk en denk alleen maar ohhhh cuuuuute!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
Yepquote:Op donderdag 6 augustus 2015 10:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
geeft ie je nou de vinger??
F. ook lief
quote:Op woensdag 5 augustus 2015 21:18 schreef Franny_G het volgende:
Wel zelf het goede voorbeeld geven dan!.
Toen ik Rome zat, stuurde mijn vriend vaak foto's en filmpjes door. Om deze heb ik echt heel hard moeten lachen. Hadden ze samen een stukkie gefietst naar het strand, echt heerlijk was het..
Ik moet meteen denken aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hopelijk zijn ze niet verdwaald![]()
[ Bericht 7% gewijzigd door ingee op 08-08-2015 20:12:08 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tijdens het eten van bloemkool. Vrouw raakt altijd in paniek bij hoestjes, ik maak foto's. Ik weet niet wie van ons de betere moeder is...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |