Daar zit weinig onflatteus bij toch?quote:Op woensdag 30 april 2014 16:01 schreef Kyara het volgende:
Ik had er vandaag zoveel dat ik er maar een collage van gemaakt heb....
[ link | afbeelding ]
+1quote:Op woensdag 30 april 2014 20:02 schreef innepin het volgende:
[..]
Daar zit weinig onflatteus bij toch?Ik kijk en denk alleen maar ohhhh cuuuuute!
Nou, ik vond er toch wel wat dorky gezichtuitdrukkingen bij zitten hoorquote:Op woensdag 30 april 2014 20:02 schreef innepin het volgende:
[..]
Daar zit weinig onflatteus bij toch?Ik kijk en denk alleen maar ohhhh cuuuuute!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
Yepquote:Op donderdag 6 augustus 2015 10:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
geeft ie je nou de vinger??
F. ook lief
quote:Op woensdag 5 augustus 2015 21:18 schreef Franny_G het volgende:
Wel zelf het goede voorbeeld geven dan!.
Toen ik Rome zat, stuurde mijn vriend vaak foto's en filmpjes door. Om deze heb ik echt heel hard moeten lachen. Hadden ze samen een stukkie gefietst naar het strand, echt heerlijk was het..
Ik moet meteen denken aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hopelijk zijn ze niet verdwaald![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door ingee op 08-08-2015 20:12:08 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tijdens het eten van bloemkool. Vrouw raakt altijd in paniek bij hoestjes, ik maak foto's. Ik weet niet wie van ons de betere moeder is...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |