Ik mis een foto van Stevequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:15 schreef DutchErrorist het volgende:
Die foto van Wozniak maakt het topic gelijk een heel stuk leuker
Nee, de 3GS is het oudste model dat iOS 5 draait. Volgens mij gaat de originele Iphone niet hoger dan 3.1.3quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:04 schreef DutchErrorist het volgende:
Bij mij zag het er allemaal groen uit(Maar ja dat heb je met custom roms).
Oh en draait de originele iPhone de laatste iOS
Die statistieken zijn dus bullshit.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:07 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Nee, de 3GS is het oudste model dat iOS 5 draait. Volgens mij gaat de originele Iphone niet hoger dan 3.1.3
Het gaat dan ook om officiële support, en de originele iPhone heeft toch echt drie jaar lang officiële support gekregen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:04 schreef DutchErrorist het volgende:
Bij mij zag het er allemaal groen uit(Maar ja dat heb je met custom roms).
Oh en draait de originele iPhone de laatste iOS
Nee, je moet de grafiek gewoon goed lezen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:07 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Die statistieken zijn dus bullshit.
Correct ik dacht er even niet bij na dat hij in 2007 uit was gekomen. Maar hij heeft dus niet de volledige drie jaar het nieuwste OS gehad.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:08 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Nee, je moet de grafiek gewoon goed lezen.
Jawel. De originele iPhone kon iOS 1, 2 en 3 draaien. Pas bij iOS 4 (juni 2010) kon je de update niet meer installeren.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:10 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Correct ik dacht er even niet bij na dat hij in 2007 uit was gekomen. Maar hij heeft dus niet de volledige drie jaar het nieuwste OS gehad.
Nee. Elke iPhone heeft minstens drie generaties iOS gehad, dus drie jaar support met updates.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:07 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Die statistieken zijn dus bullshit.
Het gaat dan ook om "major versions"quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:10 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Correct ik dacht er even niet bij na dat hij in 2007 uit was gekomen. Maar hij heeft dus niet de volledige drie jaar het nieuwste OS gehad.
Ik heb al gezegd dat ik weer iets te snel zei.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:11 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Nee. Elke iPhone heeft minstens drie generaties iOS gehad, dus drie jaar support met updates.
Op wiki staat februari?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:11 schreef Tijn het volgende:
[..]
Jawel. De originele iPhone kon iOS 1, 2 en 3 draaien. Pas bij iOS 4 (juni 2010) kon je de update niet meer installeren.
Oke vooruitquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:13 schreef drbarisart het volgende:
[..]
Het gaat dan ook om "major versions"
http://en.wikipedia.org/wiki/IOS_version_historyquote:
quote:iOS 4 was made available to the public for the iPhone and iPod touch on June 21, 2010. This is the first major iOS release to drop support for some devices.
Ik doelde hieropquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:20 schreef Tijn het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/IOS_version_history
[..]
Kloptquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:28 schreef Tijn het volgende:
Er zijn geen releases geweest tussen februari en juni. Je kon dus de laatste versie van het OS draaien t/m juni. Die versie die je als laatste kon draaien was uit februari.
Hoe dan ook: een duidelijk voordeel van de iPhone boven Android-toestellen is dat je een aantal jaar via de officiële kanalen direct na release gebruik kunt maken van een update van het OS.
You say voordeel, I say nadeel...quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:42 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Klopt
Voordeel van Android is weer dat je (als je er verstand van hebt) zelf roms kan kiezen die je mooi vind en alles kan tweaken.
Nee maar mij wel, en het kan mij niet schelen wat Tante Truus wil.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:46 schreef Jarno het volgende:
[..]
You say voordeel, I say nadeel...
Zelf ROMS kiezen, really? Daar verover je Tante Truus op driehoog achter niet mee he.
Hardly een interessante doelgroep, de tweakende en tunende nerds.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:48 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Nee maar mij wel, en het kan mij niet schelen wat Tante Truus wil.
Ja hoor noem ze maar weer nerds.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:50 schreef Jarno het volgende:
[..]
Hardly een interessante doelgroep, de tweakende en tunende nerds.
Kan ook leuk zijn hoor, maar om dat als algemeen voordeel van het platform neer te zetten lijkt me wat overtrokken. Dat voordeel geld namelijk maar voor een klein gedeelte van de userbase. Het overgrote deel wil gewoon dat dat stomme ding het doet (wat naar ik aanneem ook prima met Android kan hoor).quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:56 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ja hoor noem ze maar weer nerds.
Daarnaast kan het mij niet schelen wat een interessante doelgroep is of niet. Nogmaals, ik ben niet iemand die telefoons met Android verkoopt, maar 1 die ze gebruikt. Ik vind het leuk om ze te rooten om er volgens een andere rom op te zetten en te tweaken naar mijn behoeftes.
Voor de derde keer het kan mij niets schelen wat andere mensen willen. Voor mij is het een voordeel voor anderen niet. Klaaaaar.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:59 schreef Jarno het volgende:
[..]
Kan ook leuk zijn hoor, maar om dat als algemeen voordeel van het platform neer te zetten lijkt me wat overtrokken. Dat voordeel geld namelijk maar voor een klein gedeelte van de userbase. Het overgrote deel wil gewoon dat dat stomme ding het doet (wat naar ik aanneem ook prima met Android kan hoor).
Oh je hebt gewoon last van je mening. Zeg dat dan!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:00 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Voor de derde keer het kan mij niets schelen wat andere mensen willen. Voor mij is het een voordeel voor anderen niet. Klaaaaar.
Wat is er nou dan?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:09 schreef Jarno het volgende:
[..]
Oh je hebt gewoon last van je mening. Zeg dat dan!
En niks klaar, dat zeg je maar tegen je hond.
Had je wat?!quote:
Uhu! Voordeel van android vind ik dan wel dat er meer gratis aps beschikbaar voor zijn. Draai nu 2 jaar froyo en ben opzich heel tevreden. Dat je hem kan rooten en rommen is leuk hoor (ben er niet aan begonnen) maar het overgrote deel van de gebruikers zal dat echt aan hun reet roesten.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:59 schreef Jarno het volgende:
[..]
Kan ook leuk zijn hoor, maar om dat als algemeen voordeel van het platform neer te zetten lijkt me wat overtrokken. Dat voordeel geld namelijk maar voor een klein gedeelte van de userbase. Het overgrote deel wil gewoon dat dat stomme ding het doet (wat naar ik aanneem ook prima met Android kan hoor).
Daarvoor zou ik wel een mac willen hebben, dat is echt geweldigquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:18 schreef remlof het volgende:
Nu een dag of drie volledig aan het werk op m'n MacBook Air, wat een geweldig apparaat
En wat is Coda een geweldig programma voor web development
Hihi (no homo), vrijdagmiddag he...quote:
quote:
Liefie!quote:
Einde van 2012!quote:AMSTERDAM – Gebruikers van de iPhone 4S moeten lang wachten op een Nederlandse versie van de spraakbesturing Siri.
Dat heeft een woordvoerder van Apple laten weten aan Tweakers.net op de dag dat de iPhone 4S in Nederland is geïntroduceerd.
De toepassing wordt op zijn vroegst pas aan het einde van 2012 of mogelijk nog later verwacht.
Via Siri kunnen gebruikers hun iPhone opdrachten laten uitvoeren door een vraag te stellen. Zo zijn bijvoorbeeld het weerbericht en de tijd op te vragen.
Apple liet eerder al weten dat Siri in eerste instantie alleen in het Engels, Frans en Duits beschikbaar was. Een woordvoerder vertelt dat in 2012 wel de talen Spaans, Italiaans, Japans, Koreaans en Chinees worden toegevoegd als spraakbesturing.
Nederlandse toepassing
Ook legt hij aan Tweakers uit waarom de Nederlandse toepassing zo lang op zich laat wachten.
"Siri moet alle accenten en dialecten herkennen. Daarvoer moet veel ingesproken worden door sprekers met al die accenten. Bovendien moeten Nederlandstalige diensten worden toegevoegd voor zaken als restaurantrecensies. We werken er hard aan, maar we weten niet wanneer Siri in het Nederlands klaar is."
En dit is natuurlijk zo'n gekleurd plaatje als het maar kan..quote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:05 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Einde van 2012!
Ik heb dit bericht nog net niet gedicteerd vanaf mijn Samsung, maar twijfelde er wel even over
[..]
En dit is natuurlijk zo'n gekleurd plaatje als het maar kan..De discussie verder niet eens waard.
Waarom gekleurd.. het klopt tochquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:05 schreef Adolecens het volgende:
[..]
En dit is natuurlijk zo'n gekleurd plaatje als het maar kan..De discussie verder niet eens waard.
Joh, hij is ook nog (lang) niet in het Nederlandsquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:51 schreef Crimyclown het volgende:
Vandaag de 4s opgehaald. Siri herkent helemaal niets in Nederland.
Dan moet je maar engels gaan lerenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:51 schreef Crimyclown het volgende:
Vandaag de 4s opgehaald. Siri herkent helemaal niets in Nederland.
Ik heb het over cafe's zoeken en stufquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:52 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Joh, hij is ook nog (lang) niet in het Nederlands
Duur? Of nette prijs? ooh prijs is 430, heb ik geboden, hij gaat in principe akkoord. Kan hem eind volgende week komen halen eventueel.quote:KenmerkenConditie: Nieuw Abonnement: Zonder abonnement Simlock: Zonder simlock Type: iPhone 4 Kleur: Zwart Levering: Ophalen of Verzenden Beschrijving iPhone 4 16GB te koop net 2,5 maand geleden omgeruild bij kpn
Telefoon is hagelnieuw
Beste Qwea,
De iphone is 16gb
KPN heeft hem omgeruild omdat hij niet meer aanging kreeg meteen nieuw toestel mee.
Lijkt me een prima prijs. Ik was gisteren in een Apple store hier in de VS en daar doen ze de iPhone 4 (8 GB-model) nu weg voor $ 550 (omgerekend ongeveer 390 euro).quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:16 schreef Qwea het volgende:
Iphone 4 16GB :
[..]
Duur? Of nette prijs? ooh prijs is 430, heb ik geboden, hij gaat in principe akkoord. Kan hem eind volgende week komen halen eventueel.
Moet je even hier aan account aanmaken:quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:02 schreef Nashje het volgende:
Vraagje:
M'n ma heeft een nieuwe iPad. Nu heb ik een Apple-ID aangemaakt, maar als ik nu dus een app wil downloaden krijg je dat gezeik dat je je creditcardgegevens in moet vullen. Hoe kan ik dit alsnog omzeilen?
Hmm, misschien hier: https://appleid.apple.com/cgi-bin/WebObjects/MyAppleId.woa/quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:06 schreef Nashje het volgende:
Ja het probleem is dat ik dus al met het gewenste emailadres zojuist een account heb aangemaakt....
Jammer dat ze er geen Lenovo bij hebben staanquote:
Wat wil je weten/voor wil gebruiken?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:28 schreef remlof het volgende:
Heeft iemand hier trouwens wel eens met Xcode gewerkt?
Ik heb nog niet echt tijd gehad om me er in te verdiepen, maar dat ga ik binnenkort zeker doen.
Een 8,6! De rest komt niet hoger dan een 7,7, de laagste krijgt een 7,3. Dat noem ik toch wel significant.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:55 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Jammer dat ze er geen Lenovo bij hebben staan
En grappig dat ze Apple zooooo ver boven de rest uit steekt en dan toch niet echt een veel hoger cijfer krijgt.
Ik denk dat Apple users vooral niet willen toegeven dat sommige dingen toch niet zo heel lekker werken en mensen met een W7 laptop wel gewoon schelden op hun apparaat.quote:
Omdat ze in de eerste kolommen alleen laten zien hoeveel procent "zeer tevreden" is (5/5). Waarschijnlijk heeft iets als Medion heel veel "tevreden" (4/5), zodat het cijfer alsnog hoog uitvalt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:55 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Jammer dat ze er geen Lenovo bij hebben staan
En grappig dat ze Apple zooooo ver boven de rest uit steekt en dan toch niet echt een veel hoger cijfer krijgt.
Ik denk niet dat het is. Ik erger me ook wel eens aan mijn MacBook Pro, vooral sinds de Wifi-bug in Lion. Het is volgens mij gewoon dat de rest zo goed werkt, dat de algemene indruk veel positiever isquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 10:36 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik denk dat Apple users vooral niet willen toegeven dat sommige dingen toch niet zo heel lekker werken en mensen met een W7 laptop wel gewoon schelden op hun apparaat.
WiFi bug?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 10:43 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het is. Ik erger me ook wel eens aan mijn MacBook Pro, vooral sinds de Wifi-bug in Lion. Het is volgens mij gewoon dat de rest zo goed werkt, dat de algemene indruk veel positiever is
Ja, als de MacBook uit standby komt wanneer je hem open klapt, duurt het heel lang voor hij verbinding met internet heeft. Het gaat veel sneller als je Airport uit- en inschakelt.quote:
Ik denk dat het ook wel een beetje dit is. Dat mensen haast trots op hun apparaat zijn. Apples kunnen ook van baggerkwaliteit zijn namelijk.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 10:36 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik denk dat Apple users vooral niet willen toegeven dat sommige dingen toch niet zo heel lekker werken en mensen met een W7 laptop wel gewoon schelden op hun apparaat.
Geen last vanquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 10:57 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ja, als de MacBook uit standby komt wanneer je hem open klapt, duurt het heel lang voor hij verbinding met internet heeft. Het gaat veel sneller als je Airport uit- en inschakelt.
Ik heb dit op meerdere MacBooks gezien sinds de update naar Lion.
Welk nr? Is dat die van deze maand?quote:
Als Windows goed wordt beoordeeld, is het een goed systeem.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 10:36 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik ben onwijs kritisch. En waar ik om de haverklap gelul had met Windows heb ik nog geen geluk met Mac OS gehad. Plus dat ik persoonlijk vind dat Mac OS logischer is ingedeeld.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:13 schreef drbarisart het volgende:
[..]
Als Windows goed wordt beoordeeld, is het een goed systeem.
Als Apple goed wordt beoordeeld, zijn de gebruikers niet kritisch.
Beetje meten met twee maten. Alsof het niet mogelijk zou zijn dat Apple daadwerkelijk beter werkt.
Eenvoud reinheidquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ben onwijs kritisch. En waar ik om de haverklap gelul had met Windows heb ik nog geen geluk met Mac OS gehad. Plus dat ik persoonlijk vind dat Mac OS logischer is ingedeeld.
Programma's weggooien ook, gewoon in de prullenbak tyfen. Wtf? Ik was serieus opzoek naar het pictogram software
<Appeltje> <DEL> ook wel <cmd> <backspace> op sommige toetsenborden. Of naar prullenbak slepenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:30 schreef Renesite het volgende:
Hoe kan ik garageband 'nummers' weggooien? Er staat eentje op mijn bureaublad mij te irriteren...
Ja, mogelijk staat het ergens in Garageband. Maar daaruit kan ik hem ook niet halenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:43 schreef Mr.Noodle het volgende:
Dan is het bestand nog ergens in gebruik..
Vreemd. Want en weg is-iequote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:46 schreef Tijn het volgende:
Ik zou Finder even relaunchen. Misschien dat dat helpt.
Apart, ik en mijn huisgenote hebben er beiden last van. Ik heb wel op beide MacBooks dezelfde versie van Lion geïnstalleerd (aangeschaft via mijn account). Misschien dat ik gewoon pech heb, maar ik heb in vorige topics gezien dat meerdere mensen hier last van hebben.quote:
Ik kan bestanden als ze in gebruik zijn gewoon naar de prullenmand slepen hoor, alleen de prullenmand legen gaat dan niet. Ook is de melding dan anders.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:43 schreef Mr.Noodle het volgende:
Dan is het bestand nog ergens in gebruik..
Dus als je hem dichtklapt, en hem dan weer open doet, duurt het lang voordat je wifi het doet?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:12 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Apart, ik en mijn huisgenote hebben er beiden last van. Ik heb wel op beide MacBooks dezelfde versie van Lion geïnstalleerd (aangeschaft via mijn account). Misschien dat ik gewoon pech heb, maar ik heb in vorige topics gezien dat meerdere mensen hier last van hebben.
Ik snap echt geen reet van jullie problemen. Ik heb hem net ook ge-update, nergens last vanquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:12 schreef Svyatagor het volgende:
Lion.![]()
Net mijn MBP ook geupdated, krijg ik geen WiFi-verbinding meer. Op geen enkele manier. Schijnt vaker voor te komen, een fix is er (nog) niet. Vreemde is dat mijn iMac zonder problemen over ging, en nooit last heeft van slechte verbinding.
Je hebt het in ieder geval nodig voor de App Store een iCloud, toch?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:52 schreef Qwea het volgende:
Ik heb nog geen apple ID, nou ben ik er nooit zo'n fan van als bedrijven mijn huis adres e.d ook allemaal hebben, vandaar de vraag : Met AppleID kun je je product registreren. Wat heeft dat nou eigenlijk voor meer waarde?
Ja, maar ik koop toch nooit wat in de App Store en iCloud gebruik ik ook niet.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:55 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Je hebt het in ieder geval nodig voor de App Store een iCloud, toch?
Het probleem zit'm waarschijnlijk in de driver voor mijn WiFi-kaartje, die zou niet compatible zijn met Lion. Hij neemt bij een upgrade gewoon de kexts uit Snow Leopard over, en daar gaat het mis. Heb nu met terminal-gekloot (op een gegeven moment zag hij mijn hele airport-kaart niet meerquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik snap echt geen reet van jullie problemen. Ik heb hem net ook ge-update, nergens last van
Mooi, zo'n iPhone of iPad zonder apps.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, maar ik koop toch nooit wat in de App Store en iCloud gebruik ik ook niet.
Ik hoop dat het gaat om een Mac.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Mooi, zo'n iPhone of iPad zonder apps..
Niet vooraf conclusies trekken.Ik heb geen Iphone.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Mooi, zo'n iPhone of iPad zonder apps..
Als je geen apps wil/kan/gaat kopen geen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Niet vooraf conclusies trekken.Ik heb geen Iphone.
Dus, als je nog een antwoord hebt op mijn vraag ; wat voor verdere toegevoegde waarde het heeft, Zou dat mooi zijn.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:08 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Niets boeiends in elk geval, want ik heb het nog nooit gemist. Is het niet verplicht voor AppleCare ofzo? Maar goed, dat kan je altijd nog doen.
Ik heb ook geen apple carequote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Als je geen apps wil/kan/gaat kopen geen.
Altijd ruimte voor!quote:Op zondag 30 oktober 2011 09:29 schreef -_Tommy_- het volgende:
Ga een Mac mini halen straks... Gewoon omdat het erbij kan!
Ja, geen idee. Dat zou in het geval van t-mobile kunnen, van wat ik lees. Maar als ik hem bv koop van iemand, dan kan ik natuurlijk moeilijk garantie aantonen zonder bon, lijkt mij. En ik weet niet, maar vroegah kreeg je en je contract mee en een bon voor je foon.quote:Op zondag 30 oktober 2011 11:05 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Garantie claim je bij de verkoper, misschien dat sommige telefoonwinkels 2 jaar hebben toegezegd?
Dat betekend dat ze hem diezelfde dag nog gekocht hebbenquote:Op zondag 30 oktober 2011 11:05 schreef Qwea het volgende:
Iedereen verkoopt zijn iphone 4 op internet, met 2!! jaar garantie. Ik vraag me af hoe dat zit. Apple geeft maar een jaar toch? En zonder bon want er wordt geen bon bij een abo gegeven
hoe de fuck toon je dan garantie aan?
Wat vragen ze er nu voor? Ik heb de mijne al een maand geleden verkocht...quote:Op zondag 30 oktober 2011 11:05 schreef Qwea het volgende:
Iedereen verkoopt zijn iphone 4 op internet, met 2!! jaar garantie. Ik vraag me af hoe dat zit. Apple geeft maar een jaar toch? En zonder bon want er wordt geen bon bij een abo gegeven
hoe de fuck toon je dan garantie aan?
375. Half jaar oud, zonder krassen ect, met nog 1.5 jaar garantie.quote:Op zondag 30 oktober 2011 11:25 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Wat vragen ze er nu voor? Ik heb de mijne al een maand geleden verkocht...
En over het algemeen zitten de meeste rond de 400 a 425quote:Op zondag 30 oktober 2011 11:25 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Wat vragen ze er nu voor? Ik heb de mijne al een maand geleden verkocht...
Maar dan heb je alsnog een bon, lijkt mequote:Op zondag 30 oktober 2011 11:22 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Dat betekend dat ze hem diezelfde dag nog gekocht hebben
Gaat de garantie überhaupt mee naar de tweede koper?quote:Op zondag 30 oktober 2011 11:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar dan heb je alsnog een bon, lijkt me
Dunno. Dat is iets wat ik ook graag zou willen weten. Beetje zonde om een telefoon van 400 euro te kopen en geen garantie te hebben en hij nieuw 529 is met garantie.quote:Op zondag 30 oktober 2011 12:02 schreef Aether het volgende:
[..]
Gaat de garantie überhaupt mee naar de tweede koper?
Sommige bedrijven geven alleen aan de eerste koper garantie.
En misschien je 13de maand al is uitgekeerd?*lol*quote:Op zondag 30 oktober 2011 09:29 schreef -_Tommy_- het volgende:
Ga een Mac mini halen straks... Gewoon omdat het erbij kan!
Het eerste jaar heb je sowieso via apple garantie(fabrieksgarantie). Voor het 2de jaar moet je bij de verkopende partij zijn (bijv t-mobile of belcompany oid). Als je niet aan kan tonen dat het toestel bij hen is gekocht, heb je dus geen recht op het tweede jaar.quote:Op zondag 30 oktober 2011 13:06 schreef Qwea het volgende:
Oke, die Iphone die ik op het oog heb.....
Daarvan heeft ze het serienr bij apple ingevoerd. Daar staat dit :
[ afbeelding ]
Heb ik dan alsnog de bon nodig? of kan ik op basis van het serienr ook bij apple claimen?
Wat een gelul ook. Die bon kan ze dus nergens vinden. Had ik nog iemand waarvan de telefoon 2 maanden in gebruik was en die had ook al geen bon. De tyfus zeg. Ik begin er nu wel schijtziek van te wordenquote:Op zondag 30 oktober 2011 13:40 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Het eerste jaar heb je sowieso via apple garantie(fabrieksgarantie). Voor het 2de jaar moet je bij de verkopende partij zijn (bijv t-mobile of belcompany oid). Als je niet aan kan tonen dat het toestel bij hen is gekocht, heb je dus geen recht op het tweede jaar.
Aantonen kan je met een bon/aankoopsfactuur/telefonie contract waarop in elk geval het IMEI nummer van het toestel staat.
Nou ja, dat je in een verhuizing je doosje kwijt bent waar je bon in zit, kan ik heel goed inkomen. ik ben zelf verhuist en ik heb ook geen idee waar de fuck alles ligtquote:Op zondag 30 oktober 2011 14:11 schreef gohan16 het volgende:
Bij t-mobile krijg je gewoon een pakbon als ie opgestuurd wordt. In de winkel krijg je een echte winkelbon.
Zo'n bon/factuur vouw je toch gewoon 8x en stop je in het iphonedoosje? Zo heb ik het iig gedaan. Die gaat niet zomaar kwijt.
Ik heb slechte ervaringen gehad met een laptop zonder factuur. Dus ik accepteer niets meer zonder enig bewijs van aankoop. Bij defect(na 1 jaar) kun je dus ook fluiten naar je garantie.
Nee dat niet eens ;-)quote:Op zondag 30 oktober 2011 12:26 schreef galtfactory het volgende:
[..]
En misschien je 13de maand al is uitgekeerd?*lol*
Nice, als mediacenter?quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:16 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Nee dat niet eens ;-)
[ afbeelding ]
Kreeg de biografie erbij!
nice!!quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:16 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Nee dat niet eens ;-)
[ afbeelding ]
Kreeg de biografie erbij!
Idd. Zal wel goed verkopen daar in China.quote:Op zondag 30 oktober 2011 16:36 schreef Qwea het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)cbook-air-kloon.html
wat een kutding lijkt me dat zeg
Siri...quote:Op zondag 30 oktober 2011 12:51 schreef Mozy het volgende:
Mijn moeder heeft een 4S gekocht. Ben benieuwd hoe ie voelt. En hoe Siri op het steenkolen Engels van mijn moeder reageert.
Is dat niet dat je een jaar lang je zelf gemaakte apps mag publiceren in de App store?quote:Op maandag 31 oktober 2011 12:11 schreef remlof het volgende:
Wtf is dit?
[ afbeelding ]
http://store.apple.com/nl/product/D4521G/A
Dat is het abonnement dat je moet afsluiten om een jaar lang apps te mogen publiceren in de App Store.quote:Op maandag 31 oktober 2011 12:11 schreef remlof het volgende:
Wtf is dit?
[ afbeelding ]
http://store.apple.com/nl/product/D4521G/A
Probleemloos printer hier in een zakelijke omgeving, streamen etc thuis ook geen probleem en reverse scrollen staat hier gewoon uitquote:Op maandag 31 oktober 2011 13:47 schreef andre347 het volgende:
Dat Lion is stomste OS waar ik ooit mee heb gewerkt. De dingen die ik echt noodzakelijk zijn doen het niet (printen over netwerk, streamen over netwerk) en daar krijg je onzinnige dingen voor terug (scrollen)
Hackintosh? Anders trol.quote:Op maandag 31 oktober 2011 13:47 schreef andre347 het volgende:
Dat Lion is stomste OS waar ik ooit mee heb gewerkt. De dingen die ik echt noodzakelijk zijn doen het niet (printen over netwerk, streamen over netwerk) en daar krijg je onzinnige dingen voor terug (scrollen)
Sinds dat ik naar Lion ben gegaan kan ik niet meer streamen. Dit deed ik op Snow Leopard van Mac naar Windows via Samba shares (XBMC). Dat heeft Apple eruit gesloopt. En nu kan ik ineens ook niet meer printen via een gedeelde printer op een Windows PC.quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:12 schreef jackson het volgende:
[..]
Probleemloos printer hier in een zakelijke omgeving, streamen etc thuis ook geen probleem en reverse scrollen staat hier gewoon uit
Wij gebruiken hier windows 2008 server dus dat zal wat anders zijn qua werking gok ikquote:Op maandag 31 oktober 2011 14:45 schreef andre347 het volgende:
[..]
Sinds dat ik naar Lion ben gegaan kan ik niet meer streamen. Dit deed ik op Snow Leopard van Mac naar Windows via Samba shares (XBMC). Dat heeft Apple eruit gesloopt. En nu kan ik ineens ook niet meer printen via een gedeelde printer op een Windows PC.
Via Google kwam ik te weten dat Apple de Samba shares gewist heeft. Nu kan ik mijn externe HD (op de mac) niet benaderen vanaf mijn windows PC. Mijn Mac share vreemd genoeg wel.quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:18 schreef jackson het volgende:
[..]
Wij gebruiken hier windows 2008 server dus dat zal wat anders zijn qua werking gok ik. Toch zou dit geen probleem moeten zijn eigenlijk... Google weet ook niks? Je zal vast niet de enige zijn lijkt me.
Okquote:Op maandag 31 oktober 2011 19:38 schreef Ouqz het volgende:
Wat ik nu weer hoorde: Steve Jobs weigerde eerst chemo therapie en deed een aantal maanden aan alternatieve genezing. Als hij gewoon direct aan de chemo ging, leefde hij nu waarschijnlijk nog.
Hipsters
Staat ook gewoon in z'n bio dacht ik.quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:44 schreef Intrepidity het volgende:
Als jij het gehoord hebt, dan zal het wel waar zijn ook..
Correctquote:Op maandag 31 oktober 2011 19:46 schreef nietzman het volgende:
[..]
Staat ook gewoon in z'n bio dacht ik.
Yep, dat is wat zweverige bullshit met je doet. Al kan je natuurlijk nooit met zekerheid zeggen dat eerder ingrijpen tot een beter resultaat had geleid, ze waren er ook met de vertraging alsnog vroeg bij.quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:38 schreef Ouqz het volgende:
Wat ik nu weer hoorde: Steve Jobs weigerde eerst chemo therapie en deed een aantal maanden aan alternatieve genezing. Als hij gewoon direct aan de chemo ging, leefde hij nu waarschijnlijk nog.
Hipsters
Ik weet er het fijne niet van, maar hij had eerst een zeer behandelbare alvleesklier aandoening en dat is in die maanden dat hij aan de homeopatische middeltjes en vruchtensapjes zat verslechterd. Volgensmij staat er een redelijk gedetaileerd artikel in de vk.quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:52 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Yep, dat is wat zweverige bullshit met je doet. Al kan je natuurlijk nooit met zekerheid zeggen dat eerder ingrijpen tot een beter resultaat had geleid, ze waren er ook met de vertraging alsnog vroeg bij.
Dan nog zou ik denk ik liever natuurlijk ten onder gaan dan het proberen met een bak chemicalien met wellicht een paar procent extra kans.quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:52 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Yep, dat is wat zweverige bullshit met je doet. Al kan je natuurlijk nooit met zekerheid zeggen dat eerder ingrijpen tot een beter resultaat had geleid, ze waren er ook met de vertraging alsnog vroeg bij.
quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:58 schreef Intrepidity het volgende:
Dan nog zou ik denk ik liever natuurlijk ten onder gaan dan het proberen met een bak chemicalien met wellicht een paar procent extra kans.
quote:Steve Jobs' final words were "Oh wow, oh wow, oh wow." I imagine Bill Gates' final words will be more like "PAGE FAULT IN NON PAGE AREA."
Dat denk ik nietquote:Op maandag 31 oktober 2011 20:00 schreef Ouqz het volgende:
[..]
Succes. Steve heeft er spijt van gehad.
Wat een smerige errors waren dat ja. Blauwe schermen met die page error.quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
https://twitter.com/keithlaw/status/131081456410820609
[..]
Gooi m'n eigen vraag maar weer eens naar boven... Weet iemand dit?quote:Op zondag 30 oktober 2011 16:33 schreef -_Tommy_- het volgende:
Ik zat nu even te denken... Met iCloud hoef je je iPhone/iPad niet meer te syncen voor de contactpersonen en agenda. Aangezien ik m'n nieuwe Mac Mini wil gebruiken als mediacenter kan ik dan zowel de iPhone's/iPad's van mij en mijn vriendin syncen en updaten via de Mac Mini zonder de agenda en contactpersonen te syncen, maar wel er dus zo muziek op te kunnen zetten?
Hoop dat je ja bedoelt als in dat mijn theorie klopt of anders dat je ja bedoelt en hieronder een uitgebreid verslag doet van mijn gelijk/ongelijkquote:
Apple hoeft die 2 jaar niet te geven, maar de winkel. Zij zijn het verkooppunt en verantwoordelijk voor die "garantie". Wat overigens geen garantie is, maar daar is Radar natuurlijk niet duidelijk in, want zij willen gewoon een spraakmakend item.quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:38 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik ga lachen als iemand Apple gaat verdedigen over de garanties van 1 jaar ipv. 2 jaar (zie Radar).
Mooi, dat is briljant dan, dan dus 2 iPad's en 2 iPhones op de Mac Mini waar verder geen contactpersonen op staan en dan haal je dus die met iCloud van de de MacBooks van zowel mijn vriendin als de mijne!quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:45 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Ja ik weet het antwoord: ja je kunt je iDevices media laten syncen met een computer terwijl je contacten en agenda's met bijvoorbeeld iCloud synchroniseert.
Ga jij maar eens proberen na 1,5 jaar garantie te krijgen als je iets in de Apple Store bestelt.quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:45 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Apple hoeft die 2 jaar niet te geven, maar de winkel. Zij zijn het verkooppunt en verantwoordelijk voor die "garantie". Wat overigens geen garantie is, maar daar is Radar natuurlijk niet duidelijk in, want zij willen gewoon een spraakmakend item.
Bij Radar hebben ze het niet over de webshop.quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:49 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ga jij maar eens proberen na 1,5 jaar garantie te krijgen als je iets in de Apple Store bestelt.
Waarom? Het is toch bezopen dat je Applecare in de maag gesplitst krijgt terwijl je eigenlijk gewoon recht op garantie hebt? Dat is pas bezopen. Groot gelijk dat ze zich niet af laten poeieren.quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:57 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Bij Radar hebben ze het niet over de webshop.
Maar na 1,5 jaar kun je ook niet de garantie verwachten die je hebt binnen het eerste half jaar. Pas als je aan kunt tonen hoe en dat je het product normaal hebt gebruikt en kun je rekenen op een kosteloze reparatie. Mocht dit de levensduur van het product verlengen, dan betaal je ook nog eens een deel mee. Maarja, dat zegt Radar er natuurlijk niet bij, ze moeten toch weer een populair merk afkraken.Kan me er dood aan ergeren.
quote:There's a new Trojan virus in the wild targeting OS X users that steals GPU cycles to produce bitcoins, takes screenshots in an effort to steal personal information, and runs scripts that copy, among other things, your Safari history and .bash_history. This bit of malware, dubbed DevilRobber, was discovered in a BitTorrent download of GraphicConverter 7.4 from the Pirate Bay; there haven't been reports of it showing up in other BitTorrent downloads yet. The virus' most noticeable symptom is that your computer feels extra sluggish from DevilRobber using your GPU, so if your machine in inexplicably slow, it might be worth checking out some of the free OS X anti-virus programs, such as ClamXav and Sophos.
dank je!quote:
Zou absoluut niet mogen.... Als je regulieren schijf niet rammelt mag deze het zeker niet doen. Even checken of hij er echt lekker in zit ( maar dat is logisch ). Hij moet er wel goed klemmend inzitten.quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:27 schreef nietzman het volgende:
Ugh.
Heb net een OCZ Vertex 3 120GB schijf binnen om in m'n nieuwe MacBook te bouwen, rammelt 'ie!
Iemand dit eerder tegen gekomen? (Het klinkt alsof er in de HD behuizing iets los ligt te rammelen.)
Waarom stuur je hem niet meteen terug, dat er schroefjes uitvallen lijkt me niet al te goed.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:22 schreef nietzman het volgende:
Ik dus nog even rammelen, valt er gewoon een schroefje uit..
Mag hopen dat 'ie het nog doet, anders stuur ik 'm terug als DOA.
Tsja, er zit wel wat in. Er is kennelijk minder vraag, en nu alle iMacs en MacBooks thunderbolt hebben, valt een deel van het voordeel van een Mac Pro wel weg. Met een opgepompte iMac komen ook de pro's heel ver. Al blijft de Mac Pro vanwege zijn tweakability wel echt een tof ding.quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:15 schreef Tijn het volgende:
http://www.appleinsider.c(...)ture_of_mac_pro.html
Nu al uit???? Godverdomme, ik ben pas bij bladzijde 20 ofzoquote:Op maandag 31 oktober 2011 20:25 schreef Djoezt het volgende:
Net Steve Jobs by Walter Isaacson uit. Voor wie 'm nog niet gelezen heeft: zeker een aanrader. Meer dan eens toch wel geroerd.
Dat "recht op garantie" is veel beperkter dan wat AppleCare biedt. Voor AppleCare zijn geen ingewikkelde procedures nodig voordat je je product gerepareerd krijgt, plus dat het je de rechten die je al hebt overlapt.quote:Op dinsdag 1 november 2011 14:09 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Waarom? Het is toch bezopen dat je Applecare in de maag gesplitst krijgt terwijl je eigenlijk gewoon recht op garantie hebt? Dat is pas bezopen. Groot gelijk dat ze zich niet af laten poeieren.
Coda. Al heb ik heel vroeger (10 jaar geleden) ook wel BBedit gebruikt.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:01 schreef Dimens het volgende:
Welk programma gebruiken de HTML/CSS/JS/PHP'ers? Ik gebruik Textwrengler maar wanneer ik letters als é en ü gebruik, zie ik hele vreemde tekens op mijn site. Komt omdat UTF-8 aan staat en ik niet kan opslaan als ANSI.
Wat doen jullie hier tegen?
Heb je 99$ voor neergelegd?quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Coda. Al heb ik heel vroeger (10 jaar geleden) ook wel BBedit gebruikt.
Ik zit nog in mijn 14-daagse trialperiod van Coda. Maar ik ga het zeker kopen, ik declareer het wel bij m'n baasquote:
Ik zit ook in trial. Espresso moet je ook maar eens proberen. Vind ik zelf fijner werken, en je kan meteen uploaden naar FTP als je opslaat. Én het is goedkoper.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zit nog in mijn 14-daagse trialperiod van Coda. Maar ik ga het zeker kopen, ik declareer het wel bij m'n baas
NetBeans. Werkt goed met SVN en Zend.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:01 schreef Dimens het volgende:
Welk programma gebruiken de HTML/CSS/JS/PHP'ers? Ik gebruik Textwrengler maar wanneer ik letters als é en ü gebruik, zie ik hele vreemde tekens op mijn site. Komt omdat UTF-8 aan staat en ik niet kan opslaan als ANSI.
Prijs boeit niet, kwaliteit wel. En met Coda werk ik al rechtstreeks op de server. En het heeft ssh aan boordquote:Op dinsdag 1 november 2011 19:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik zit ook in trial. Espresso moet je ook maar eens proberen. Vind ik zelf fijner werken, en je kan meteen uploaden naar FTP als je opslaat. Én het is goedkoper.
Werk je live?quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Prijs boeit niet, kwaliteit wel. En met Coda werk ik al rechtstreeks op de server. En het heeft ssh aan boord
Yep, klein bedrijf, werken met z'n tweeën aan de code, dus SVN is ook niet echt nodig, al zouden we het nog wel kunnen gaan gebruiken.quote:
Waarom bouw je websites die geen UTF-8 gebruiken dan?quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:42 schreef Dimens het volgende:
Coda slaat blijkbaar ook als UTF-8 op want de tekst is nog steeds niet goed.
Ik wil "georiënteerd" schrijven maar wanneer ik hem opsla en open in mijn browser, dan staat het er als "georiënteerd".quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Waarom bouw je websites die geen UTF-8 gebruiken dan?
Zet de Codering anders dan.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:45 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik wil "georiënteerd" schrijven maar wanneer ik hem opsla en open in mijn browser, dan staat het er als "georiënteerd".
Waar doe ik dat in Textwrengler of in Coda?quote:
Tekst -> Codering. Is ASCII niet goed toevallig? Heb er verder geen verstand van hoor, UTF8 werkt bij mij altijd.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:51 schreef Dimens het volgende:
[..]
Waar doe ik dat in Textwrengler of in Coda?
Coda kan ik nergens iets vinden en in Textwrengler heb ik geen idee welke codering ik moet gebruiken.
Op Windows gebruik ik ANSI maar die staat er niet tussen.
Het is gelukt met Westers, gelukkig maar. Heel erg bedankt.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Tekst -> Codering. Is ASCII niet goed toevallig? Heb er verder geen verstand van hoor, UTF8 werkt bij mij altijd.
Deze twee dingen hebben niet zoveel met elkaar te maken.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Yep, klein bedrijf, werken met z'n tweeën aan de code, dus SVN is ook niet echt nodig.
Waarom gebruik je gewoon geen html entities?quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:01 schreef Dimens het volgende:
Kost Textmate geld? Zoek eigenlijk nog iets voor FTP-edits en snelle lokale edits.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:00 schreef Breuls het volgende:
Ik gebruikt NetBeans voor het reguliere ontwikkelwerk en TextMate voor FTP-edits, snelle lokale edits, als pasteboard voor losse fragmenten, en dergelijke. Ik programmeer er ook wel in, maar met NetBeans gaat het prettiger omdat die betere PHP-ondersteuning heeft.
Ben overigens erg benieuwd naar de nieuwe TextMate, die over een tijdje een eerste Alpha krijgt.
Le wat?quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:03 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Waarom gebruik je gewoon geen html entities?
Komt binnenkort in 2.0quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:26 schreef Dimens het volgende:
Jammer dat Coda geen Lion support heeft, dat je hem Full screen kunt gebruiken zoals Chrome en Safari.
Ik vind het verder wel een fijn programma, alleen dat mis ik eigenlijk nog. Veel beter dan Textwrengler wel.quote:
Ik gebruik eigenlijk nooit iets fullscreen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:26 schreef Dimens het volgende:
Jammer dat Coda geen Lion support heeft, dat je hem Full screen kunt gebruiken zoals Chrome en Safari.
Waar check je die cycles?quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:48 schreef Pino112 het volgende:
Mn MBP van juli heeft na 88 cycles een capaciteit van 86%, lijkt me niet echt goed toch?
Aah oke. Niet in Lion zelf dus.quote:
Coda alles.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:01 schreef Dimens het volgende:
Free trial van een maand, licentie kost ¤45 ofzo en is geloof ik ook wel te piraten, maar zeker bij tools die je (beroepsmatig) gebruikt om er zelf geld aan te verdienen vind ik een licentie wel zo netjes..quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:04 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Kost Textmate geld? Zoek eigenlijk nog iets voor FTP-edits en snelle lokale edits.
Que? Ik draai Coda altijd fullscreen onder Lion.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:26 schreef Dimens het volgende:
Nou ja, ik heb ook wel eens met een man of 6 aan dezelfde code gewerkt en dan kan je niet meer zonder SVN. Met één ander kan je nog zeggen "blijf daar en daar even af, dan ga ik er mee aan de slag".quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:56 schreef Litpho het volgende:
[..]
Deze twee dingen hebben niet zoveel met elkaar te maken.
Panicquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:22 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Coda alles.
Serieus ik zit er over na te denken om weer een mac te nemen alleen al vanwege Coda(en Quicksilver
)
Eens.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:41 schreef drbarisart het volgende:
[..]
Panicgeweldige apps maken zij ja. Ook Transmit is echt supergoed.
Omdat dat niet meer nodig is, mits je je charset meta tag op utf8 zet en je files als utf8 opslaat.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:03 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Waarom gebruik je gewoon geen html entities?
Wat een blok!quote:Op woensdag 2 november 2011 09:12 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.theverge.com/2(...)cbooks-power-adapter
Alleen wat minder handig om mee te nemen.quote:Op woensdag 2 november 2011 09:36 schreef Aether het volgende:
[..]
Wat een blok!
Dan vind ik dit een mooiere oplossing:
[ afbeelding ]
Als je een kopie maakt met een datum in de filenaam kun je toch net zo goed wel SVN gebruiken. Dan gebeurt het automatisch.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:34 schreef remlof het volgende:
Het andere voordeel is natuurlijk de versiehistorie, maar die vind ik nogal overated, als ik iets ingrijpends ga doen maak ik sowieso altijd een kopie van de file met de datum in de filename.
Nieuw is het bij elkaar 140, dus zeg 120 inc verzenden?quote:
Dan haak ik afquote:Op woensdag 2 november 2011 10:34 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Nieuw is het bij elkaar 140, dus zeg 120 inc verzenden?
I know, ik heb er jaren mee gewerkt. En daarvoor al met CVS.quote:Op woensdag 2 november 2011 10:28 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Als je een kopie maakt met een datum in de filenaam kun je toch net zo goed wel SVN gebruiken. Dan gebeurt het automatisch.
*kuch*Git*kuch*quote:Op woensdag 2 november 2011 10:28 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Als je een kopie maakt met een datum in de filenaam kun je toch net zo goed wel SVN gebruiken. Dan gebeurt het automatisch.
De (S)FTP gegevens van je site invullen, dan kan je er links onder "remote" doorheen bladeren.quote:Op woensdag 2 november 2011 09:15 schreef Dimens het volgende:
Ik ben wel tevreden met Coda, werkt echt fijn alleen moet ik nog wat van de functies ontdekken. Zo heb ik nog niet door hoe die live editor werkt, iemand die het mij kan vertellen?
Je mag bieden hoor.quote:
Ja. Paar tientjes.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:04 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Kost Textmate geld? Zoek eigenlijk nog iets voor FTP-edits en snelle lokale edits.
Laat ik het zo zeggen, als je er echt vanaf wilt en met een paar tientjes genoegen neemt wil ik het wel doen, maar zo dringend is het voor mij uberhaupt niet. En ik denk dat je toch wel een iets meer zit te denken dan een euro of 20-30quote:
Hmja, de dingen zijn gloednieuw, nog in het plastic, dus dat wordt 'm inderdaad nietquote:Op woensdag 2 november 2011 12:25 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, als je er echt vanaf wilt en met een paar tientjes genoegen neemt wil ik het wel doen, maar zo dringend is het voor mij uberhaupt niet. En ik denk dat je toch wel een iets meer zit te denken dan een euro of 20-30
Idem, idem, alleen gebruik ik iTerm.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:26 schreef Tijn het volgende:
Ik vind TextMate + Transmit een fijne combinatie. Ik hou niet zo van alles-in-1 software zoals Coda. Ik gebruik lieve losse tools ("the Unix way").
Verder gebruik ik Navicat voor databasewerk. En natuurlijk Terminal.
Mercurialquote:
Een wanproduct is het ook niet, maar ik vind het wel smerig van Apple dat ze blijkbaar alleen goede service verlengen als men Apple care heeft, want heb je dat niet en je wilt aanspraak maken op de garantie na een jaar dan ben je zwaar in je kont genomen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:14 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Dat "recht op garantie" is veel beperkter dan wat AppleCare biedt. Voor AppleCare zijn geen ingewikkelde procedures nodig voordat je je product gerepareerd krijgt, plus dat het je de rechten die je al hebt overlapt.
O, begrijp me trouwens niet verkeerd, ik zou ook nooit AppleCare kopen, maar ik vind het geen wanproduct.
Verkoop je de mouse los? Indien ja, wat moet je ervoor hebben?quote:Op woensdag 2 november 2011 10:27 schreef Svyatagor het volgende:
Ik heb hier nog een wireless toetsenbord en magic mouse over, gloednieuw, zaten bij mijn nieuwe iMac, maar ik ben al voorzien. Iemand interesse?
Krijg flashbacks van een collega die mijn Mac wel voor 250 euro willen kopen. Eerst 10 mails sturen met wat het ding allemaal erop en eraan heeft zitten. Vraag je aan wat voor prijs ze zitten te denken, roepen ze "250 euro".quote:Op woensdag 2 november 2011 12:25 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, als je er echt vanaf wilt en met een paar tientjes genoegen neemt wil ik het wel doen, maar zo dringend is het voor mij uberhaupt niet. En ik denk dat je toch wel een iets meer zit te denken dan een euro of 20-30
Zoals je ziet gaat het nog regelmatig mis. Met HTML entities weet je zeker dat het goed gaat.quote:Op woensdag 2 november 2011 07:54 schreef Chevalric het volgende:
Omdat dat niet meer nodig is, mits je je charset meta tag op utf8 zet en je files als utf8 opslaat.
Liever het hele setje in één keer. Als dat de komende niet lukt, hoor je van me.quote:Op woensdag 2 november 2011 14:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Verkoop je de mouse los? Indien ja, wat moet je ervoor hebben?
Ik weet niet wat je voor zo'n muis over hebt, maar op de site van iCentre > Uitverkoop staat er ook één.quote:Op woensdag 2 november 2011 14:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Verkoop je de mouse los? Indien ja, wat moet je ervoor hebben?
Gewoon proberen.quote:Op donderdag 3 november 2011 14:50 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Heb een haarscheur ontdekt in mijn 3GS van 13 maanden oud. Kon ik hier nu iets mee?
Ik bedoel meer: wat zijn de eisen voor een haarscheur (grootte enzo)? Bij wie moet ik zijn, Apple of T-Mobile? Etc? Krijg ik dan een nieuwe 3GS, is het verstandig mijn jailbreak eraf te halen, etc?!quote:
Start nu op in 8 seconden?quote:Op donderdag 3 november 2011 20:35 schreef T_Fuff het volgende:
Zo ssd in mbp geknald, man o man wat snel
Denk niet dat dit onder garantie gaat vallen. Die haarscheur zat er niet in toen je het apparaat nieuw kocht, en is dus later ontstaan. Dit soort "klachten" vallen meestal alleen het eerste halfjaar binnen de wettelijke garantie. Gerechtelijk kun je -voor zover ik weet- hier niks mee. Maar je kunt het altijd proberenquote:Op donderdag 3 november 2011 18:36 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Ik bedoel meer: wat zijn de eisen voor een haarscheur (grootte enzo)? Bij wie moet ik zijn, Apple of T-Mobile? Etc? Krijg ik dan een nieuwe 3GS, is het verstandig mijn jailbreak eraf te halen, etc?!
gaat daar eigk nog studentenkorting af? nee he?quote:Op donderdag 3 november 2011 14:48 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je voor zo'n muis over hebt, maar op de site van iCentre > Uitverkoop staat er ook één.
Mijn MacBook Air blaast niet eens wanneer ik Grand Theft Auto San Andreas speel, warm wordt hij er ook niet echt van.quote:Op donderdag 3 november 2011 21:01 schreef Qwea het volgende:
ik hoor mijn MBP nu voor de eerste x blazen
What the fuck, ik kill tweetdeck en hij kapt gelijk met belachelijk hard blazenquote:Op donderdag 3 november 2011 21:04 schreef Dimens het volgende:
[..]
Mijn MacBook Air blaast niet eens wanneer ik Grand Theft Auto San Andreas speel, warm wordt hij er ook niet echt van.
O, ik dacht 1 jaarquote:Op donderdag 3 november 2011 20:59 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Dacht dat T-Mobile twee jaar garantie gaf...
Nee, doen ze niet aan. Anders had ik hem al gekochtquote:Op donderdag 3 november 2011 21:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
gaat daar eigk nog studentenkorting af? nee he?
ook stomquote:Op donderdag 3 november 2011 21:13 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee, doen ze niet aan. Anders had ik hem al gekocht
Tmobile 2 jaar garantie en haarscheurtjes is gewoon garantie.quote:Op donderdag 3 november 2011 21:07 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
O, ik dacht 1 jaar? Zou kunnen hoor
Toen gebeld of langs de winkel gegaan? Jailbreak eraf halen?quote:Op donderdag 3 november 2011 21:16 schreef nelisb het volgende:
[..]
Tmobile 2 jaar garantie en haarscheurtjes is gewoon garantie.
Heb 2 x een nieuwe gehad.
Niet getimed, maar gebruiksklaar in 13 sec. Net firmware upgrade gedaan, misschien trim nog enablen. Heb het idee dat het wel sneller kan maar damn wat een verademing als je nooit met een ssd hebt gewerkt.quote:
moet je battlefield 3 even opstarten en spelen...quote:Op donderdag 3 november 2011 21:04 schreef Dimens het volgende:
[..]
Mijn MacBook Air blaast niet eens wanneer ik Grand Theft Auto San Andreas speel, warm wordt hij er ook niet echt van.
Ik had het over wettelijke garantie, geen fabrieksgarantiequote:Op donderdag 3 november 2011 21:16 schreef nelisb het volgende:
[..]
Tmobile 2 jaar garantie en haarscheurtjes is gewoon garantie.
Heb 2 x een nieuwe gehad.
Lijkt me ook totaal niet logisch, hoe lang gaat 'ie mee met normaal gebruik? Misschien kalibreren en kijken of je dan wel normale waardes krijgt.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:29 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit lijkt me niet helemaal gezond toch?
Jep.quote:Op donderdag 3 november 2011 20:59 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Dacht dat T-Mobile twee jaar garantie gaf...
Ik denk niet dat mijn MacBook Air dat spel aankan. Hij kan GTA San Andreas net aan, maar dat is logisch voor zo'n klein apparaat.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:11 schreef FUFR het volgende:
[..]
moet je battlefield 3 even opstarten en spelen...
mijn mbp kreeg het best warm
Blijven lezen. Hij is briljant!quote:Op vrijdag 4 november 2011 11:42 schreef Tijn het volgende:
Ik heb nu een pagina of 100 gelezen in de biografie en man oh man wat was Steve Jobs een complete nutcase
Kalibreren is toch gewoon helemaal leegtrekken tot 0% en dan weer opladen? Al een paar keer gedaan, helpt niet.quote:Op vrijdag 4 november 2011 10:37 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Lijkt me ook totaal niet logisch, hoe lang gaat 'ie mee met normaal gebruik? Misschien kalibreren en kijken of je dan wel normale waardes krijgt.
De eerste helft van het boek is wel het meest interessante. En ja, hij was 'bijzonder'.quote:Op vrijdag 4 november 2011 11:42 schreef Tijn het volgende:
Ik heb nu een pagina of 100 gelezen in de biografie en man oh man wat was Steve Jobs een complete nutcase
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |