Ik mis een foto van Stevequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:15 schreef DutchErrorist het volgende:
Die foto van Wozniak maakt het topic gelijk een heel stuk leuker
Nee, de 3GS is het oudste model dat iOS 5 draait. Volgens mij gaat de originele Iphone niet hoger dan 3.1.3quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:04 schreef DutchErrorist het volgende:
Bij mij zag het er allemaal groen uit(Maar ja dat heb je met custom roms).
Oh en draait de originele iPhone de laatste iOS
Die statistieken zijn dus bullshit.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:07 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Nee, de 3GS is het oudste model dat iOS 5 draait. Volgens mij gaat de originele Iphone niet hoger dan 3.1.3
Het gaat dan ook om officiële support, en de originele iPhone heeft toch echt drie jaar lang officiële support gekregen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:04 schreef DutchErrorist het volgende:
Bij mij zag het er allemaal groen uit(Maar ja dat heb je met custom roms).
Oh en draait de originele iPhone de laatste iOS
Nee, je moet de grafiek gewoon goed lezen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:07 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Die statistieken zijn dus bullshit.
Correct ik dacht er even niet bij na dat hij in 2007 uit was gekomen. Maar hij heeft dus niet de volledige drie jaar het nieuwste OS gehad.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:08 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Nee, je moet de grafiek gewoon goed lezen.
Jawel. De originele iPhone kon iOS 1, 2 en 3 draaien. Pas bij iOS 4 (juni 2010) kon je de update niet meer installeren.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:10 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Correct ik dacht er even niet bij na dat hij in 2007 uit was gekomen. Maar hij heeft dus niet de volledige drie jaar het nieuwste OS gehad.
Nee. Elke iPhone heeft minstens drie generaties iOS gehad, dus drie jaar support met updates.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:07 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Die statistieken zijn dus bullshit.
Het gaat dan ook om "major versions"quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:10 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Correct ik dacht er even niet bij na dat hij in 2007 uit was gekomen. Maar hij heeft dus niet de volledige drie jaar het nieuwste OS gehad.
Ik heb al gezegd dat ik weer iets te snel zei.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:11 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Nee. Elke iPhone heeft minstens drie generaties iOS gehad, dus drie jaar support met updates.
Op wiki staat februari?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:11 schreef Tijn het volgende:
[..]
Jawel. De originele iPhone kon iOS 1, 2 en 3 draaien. Pas bij iOS 4 (juni 2010) kon je de update niet meer installeren.
Oke vooruitquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:13 schreef drbarisart het volgende:
[..]
Het gaat dan ook om "major versions"
http://en.wikipedia.org/wiki/IOS_version_historyquote:
quote:iOS 4 was made available to the public for the iPhone and iPod touch on June 21, 2010. This is the first major iOS release to drop support for some devices.
Ik doelde hieropquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:20 schreef Tijn het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/IOS_version_history
[..]
Kloptquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:28 schreef Tijn het volgende:
Er zijn geen releases geweest tussen februari en juni. Je kon dus de laatste versie van het OS draaien t/m juni. Die versie die je als laatste kon draaien was uit februari.
Hoe dan ook: een duidelijk voordeel van de iPhone boven Android-toestellen is dat je een aantal jaar via de officiële kanalen direct na release gebruik kunt maken van een update van het OS.
You say voordeel, I say nadeel...quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:42 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Klopt
Voordeel van Android is weer dat je (als je er verstand van hebt) zelf roms kan kiezen die je mooi vind en alles kan tweaken.
Nee maar mij wel, en het kan mij niet schelen wat Tante Truus wil.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:46 schreef Jarno het volgende:
[..]
You say voordeel, I say nadeel...
Zelf ROMS kiezen, really? Daar verover je Tante Truus op driehoog achter niet mee he.
Hardly een interessante doelgroep, de tweakende en tunende nerds.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:48 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Nee maar mij wel, en het kan mij niet schelen wat Tante Truus wil.
Ja hoor noem ze maar weer nerds.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:50 schreef Jarno het volgende:
[..]
Hardly een interessante doelgroep, de tweakende en tunende nerds.
Kan ook leuk zijn hoor, maar om dat als algemeen voordeel van het platform neer te zetten lijkt me wat overtrokken. Dat voordeel geld namelijk maar voor een klein gedeelte van de userbase. Het overgrote deel wil gewoon dat dat stomme ding het doet (wat naar ik aanneem ook prima met Android kan hoor).quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:56 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ja hoor noem ze maar weer nerds.
Daarnaast kan het mij niet schelen wat een interessante doelgroep is of niet. Nogmaals, ik ben niet iemand die telefoons met Android verkoopt, maar 1 die ze gebruikt. Ik vind het leuk om ze te rooten om er volgens een andere rom op te zetten en te tweaken naar mijn behoeftes.
Voor de derde keer het kan mij niets schelen wat andere mensen willen. Voor mij is het een voordeel voor anderen niet. Klaaaaar.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:59 schreef Jarno het volgende:
[..]
Kan ook leuk zijn hoor, maar om dat als algemeen voordeel van het platform neer te zetten lijkt me wat overtrokken. Dat voordeel geld namelijk maar voor een klein gedeelte van de userbase. Het overgrote deel wil gewoon dat dat stomme ding het doet (wat naar ik aanneem ook prima met Android kan hoor).
Oh je hebt gewoon last van je mening. Zeg dat dan!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:00 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Voor de derde keer het kan mij niets schelen wat andere mensen willen. Voor mij is het een voordeel voor anderen niet. Klaaaaar.
Wat is er nou dan?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:09 schreef Jarno het volgende:
[..]
Oh je hebt gewoon last van je mening. Zeg dat dan!
En niks klaar, dat zeg je maar tegen je hond.
Had je wat?!quote:
Uhu! Voordeel van android vind ik dan wel dat er meer gratis aps beschikbaar voor zijn. Draai nu 2 jaar froyo en ben opzich heel tevreden. Dat je hem kan rooten en rommen is leuk hoor (ben er niet aan begonnen) maar het overgrote deel van de gebruikers zal dat echt aan hun reet roesten.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:59 schreef Jarno het volgende:
[..]
Kan ook leuk zijn hoor, maar om dat als algemeen voordeel van het platform neer te zetten lijkt me wat overtrokken. Dat voordeel geld namelijk maar voor een klein gedeelte van de userbase. Het overgrote deel wil gewoon dat dat stomme ding het doet (wat naar ik aanneem ook prima met Android kan hoor).
Daarvoor zou ik wel een mac willen hebben, dat is echt geweldigquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:18 schreef remlof het volgende:
Nu een dag of drie volledig aan het werk op m'n MacBook Air, wat een geweldig apparaat
En wat is Coda een geweldig programma voor web development
Hihi (no homo), vrijdagmiddag he...quote:
quote:
Liefie!quote:
Einde van 2012!quote:AMSTERDAM – Gebruikers van de iPhone 4S moeten lang wachten op een Nederlandse versie van de spraakbesturing Siri.
Dat heeft een woordvoerder van Apple laten weten aan Tweakers.net op de dag dat de iPhone 4S in Nederland is geïntroduceerd.
De toepassing wordt op zijn vroegst pas aan het einde van 2012 of mogelijk nog later verwacht.
Via Siri kunnen gebruikers hun iPhone opdrachten laten uitvoeren door een vraag te stellen. Zo zijn bijvoorbeeld het weerbericht en de tijd op te vragen.
Apple liet eerder al weten dat Siri in eerste instantie alleen in het Engels, Frans en Duits beschikbaar was. Een woordvoerder vertelt dat in 2012 wel de talen Spaans, Italiaans, Japans, Koreaans en Chinees worden toegevoegd als spraakbesturing.
Nederlandse toepassing
Ook legt hij aan Tweakers uit waarom de Nederlandse toepassing zo lang op zich laat wachten.
"Siri moet alle accenten en dialecten herkennen. Daarvoer moet veel ingesproken worden door sprekers met al die accenten. Bovendien moeten Nederlandstalige diensten worden toegevoegd voor zaken als restaurantrecensies. We werken er hard aan, maar we weten niet wanneer Siri in het Nederlands klaar is."
En dit is natuurlijk zo'n gekleurd plaatje als het maar kan..quote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:05 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Einde van 2012!
Ik heb dit bericht nog net niet gedicteerd vanaf mijn Samsung, maar twijfelde er wel even over
[..]
En dit is natuurlijk zo'n gekleurd plaatje als het maar kan..De discussie verder niet eens waard.
Waarom gekleurd.. het klopt tochquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:05 schreef Adolecens het volgende:
[..]
En dit is natuurlijk zo'n gekleurd plaatje als het maar kan..De discussie verder niet eens waard.
Joh, hij is ook nog (lang) niet in het Nederlandsquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:51 schreef Crimyclown het volgende:
Vandaag de 4s opgehaald. Siri herkent helemaal niets in Nederland.
Dan moet je maar engels gaan lerenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:51 schreef Crimyclown het volgende:
Vandaag de 4s opgehaald. Siri herkent helemaal niets in Nederland.
Ik heb het over cafe's zoeken en stufquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:52 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Joh, hij is ook nog (lang) niet in het Nederlands
Duur? Of nette prijs? ooh prijs is 430, heb ik geboden, hij gaat in principe akkoord. Kan hem eind volgende week komen halen eventueel.quote:KenmerkenConditie: Nieuw Abonnement: Zonder abonnement Simlock: Zonder simlock Type: iPhone 4 Kleur: Zwart Levering: Ophalen of Verzenden Beschrijving iPhone 4 16GB te koop net 2,5 maand geleden omgeruild bij kpn
Telefoon is hagelnieuw
Beste Qwea,
De iphone is 16gb
KPN heeft hem omgeruild omdat hij niet meer aanging kreeg meteen nieuw toestel mee.
Lijkt me een prima prijs. Ik was gisteren in een Apple store hier in de VS en daar doen ze de iPhone 4 (8 GB-model) nu weg voor $ 550 (omgerekend ongeveer 390 euro).quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:16 schreef Qwea het volgende:
Iphone 4 16GB :
[..]
Duur? Of nette prijs? ooh prijs is 430, heb ik geboden, hij gaat in principe akkoord. Kan hem eind volgende week komen halen eventueel.
Moet je even hier aan account aanmaken:quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:02 schreef Nashje het volgende:
Vraagje:
M'n ma heeft een nieuwe iPad. Nu heb ik een Apple-ID aangemaakt, maar als ik nu dus een app wil downloaden krijg je dat gezeik dat je je creditcardgegevens in moet vullen. Hoe kan ik dit alsnog omzeilen?
Hmm, misschien hier: https://appleid.apple.com/cgi-bin/WebObjects/MyAppleId.woa/quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:06 schreef Nashje het volgende:
Ja het probleem is dat ik dus al met het gewenste emailadres zojuist een account heb aangemaakt....
Jammer dat ze er geen Lenovo bij hebben staanquote:
Wat wil je weten/voor wil gebruiken?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:28 schreef remlof het volgende:
Heeft iemand hier trouwens wel eens met Xcode gewerkt?
Ik heb nog niet echt tijd gehad om me er in te verdiepen, maar dat ga ik binnenkort zeker doen.
Een 8,6! De rest komt niet hoger dan een 7,7, de laagste krijgt een 7,3. Dat noem ik toch wel significant.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:55 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Jammer dat ze er geen Lenovo bij hebben staan
En grappig dat ze Apple zooooo ver boven de rest uit steekt en dan toch niet echt een veel hoger cijfer krijgt.
Ik denk dat Apple users vooral niet willen toegeven dat sommige dingen toch niet zo heel lekker werken en mensen met een W7 laptop wel gewoon schelden op hun apparaat.quote:
Omdat ze in de eerste kolommen alleen laten zien hoeveel procent "zeer tevreden" is (5/5). Waarschijnlijk heeft iets als Medion heel veel "tevreden" (4/5), zodat het cijfer alsnog hoog uitvalt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:55 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Jammer dat ze er geen Lenovo bij hebben staan
En grappig dat ze Apple zooooo ver boven de rest uit steekt en dan toch niet echt een veel hoger cijfer krijgt.
Ik denk niet dat het is. Ik erger me ook wel eens aan mijn MacBook Pro, vooral sinds de Wifi-bug in Lion. Het is volgens mij gewoon dat de rest zo goed werkt, dat de algemene indruk veel positiever isquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 10:36 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik denk dat Apple users vooral niet willen toegeven dat sommige dingen toch niet zo heel lekker werken en mensen met een W7 laptop wel gewoon schelden op hun apparaat.
WiFi bug?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 10:43 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het is. Ik erger me ook wel eens aan mijn MacBook Pro, vooral sinds de Wifi-bug in Lion. Het is volgens mij gewoon dat de rest zo goed werkt, dat de algemene indruk veel positiever is
Ja, als de MacBook uit standby komt wanneer je hem open klapt, duurt het heel lang voor hij verbinding met internet heeft. Het gaat veel sneller als je Airport uit- en inschakelt.quote:
Ik denk dat het ook wel een beetje dit is. Dat mensen haast trots op hun apparaat zijn. Apples kunnen ook van baggerkwaliteit zijn namelijk.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 10:36 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik denk dat Apple users vooral niet willen toegeven dat sommige dingen toch niet zo heel lekker werken en mensen met een W7 laptop wel gewoon schelden op hun apparaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |