Vind ze nou niet heel erg bijzonder.quote:Op maandag 14 november 2011 10:31 schreef zuiderbuur het volgende:
Onlangs vroeg ik me af....hoe zou het zijn met Jon Huntsman, de voormalige ambassadeur in China?
[ afbeelding ]
Huntsman zegt ook zelf dat hij er niet achter staat (wat de mogelijkheid niet wegneemt dat het geregisseerd isquote:Op maandag 14 november 2011 14:05 schreef Monolith het volgende:
Vind ze nou niet heel erg bijzonder.
Ze zijn in ieder geval niet lelijk. Nu maar hopen dat er NIET eentje lesbisch is, anders krijgt Huntsman een Cheney-probleem.quote:Op maandag 14 november 2011 14:05 schreef Monolith het volgende:
Vind ze nou niet heel erg bijzonder.
Ik had em nog niet gezien. Het zal in ieder geval geen stemmers trekken..... maar goed, Obama rookte tot een jaar geleden ook nog gewoon. Alleen niet in een campagne spot.quote:Op maandag 14 november 2011 15:19 schreef zuiderbuur het volgende:
[..]
Huntsman zegt ook zelf dat hij er niet achter staat (wat de mogelijkheid niet wegneemt dat het geregisseerd is)
Ik vind wel dat Cain's originele promotiefilmpje inderdaad wel bizar is, en dus een zeer gemakkelijk slachtoffer voor een parodie:![]()
Blijkbaar is Cain zelf geen roker, en iemand die zelf kanker heeft overleefd, en hier probeert hij uit te leggen waarom dat roken in zijn filmpje zit:
http://www.huffingtonpost(...)effer_n_1066039.html
Mij lijkt het dat Herman Cain een nieuwe controverse rond roken wil creëren rond zichzelf, in de hoop dat men minder aandacht besteedt aan zijn handtastelijkheden...
Tja.... ik heb ook heel weinig met em. Rare vogel is dat, heel erg Christelijk conservatief. Het lijkt dat veel Cain supporters - althans in deze poll - naar hem zijn overgestapt.quote:
Hij heeft toch wel charisma. En is ook behoorlijk intelligent.quote:Op maandag 14 november 2011 20:10 schreef maartena het volgende:
[..]
Tja.... ik heb ook heel weinig met em. Rare vogel is dat, heel erg Christelijk conservatief. Het lijkt dat veel Cain supporters - althans in deze poll - naar hem zijn overgestapt.
3 januari. Iowa.quote:Op maandag 14 november 2011 20:11 schreef rubbereend het volgende:
Wanneer zijn de eerste voorverkiezingen?
Intelligent? Komt niet verder dan 'ik maak keuzes op basis wat adviseurs aan mij voorleggen' en is totaal onbekend met beleid op bepaalde punten. Misschien intelligent genoeg voor SimCity.quote:Op maandag 14 november 2011 20:11 schreef Morendo het volgende:
[..]
Hij heeft toch wel charisma. En is ook behoorlijk intelligent.
Streetwise? Wat bedoel je daarmee?quote:Op maandag 14 november 2011 22:01 schreef Morendo het volgende:
[..]
Streetwise dan. Maar een effectieve politicus
Is dat streetwise slim? Of gewoon wat in het wilde weg roepen met de arrogante houding dat het allemaal wel goed komt.quote:As for the other hot-button issue, whether we should resume torturing suspected terrorists, Cain pulled out this gem: “I do not agree with torture, period. However, I will trust the judgment of our military leaders [as to] what is torture.”
Moderator: Is waterboarding torture or an “enhanced interrogation technique”?
Cain: I agree that it is an "enhanced interrogation technique.”
Moderator: So you support it?
Cain: Yes.
(...)
Cain was remarkably honest about how little he knows, about anything. Is Pakistan a friend or foe? “We don’t know.” Would you send American ground forces to clear out the sanctuaries in Pakistan? “That is a discussion that I would make after consulting with commanders on the ground” (and with the Afghans and Pakistanis too). How would you know when to overrule your military commanders? I’m afraid I dropped my pen in astonishment, so didn’t get an exact quote, but Cain said that he would surround himself with “the right people … multiple groups of people offering different ideas,” then choose the ideas that “make sense.” (So that’s how it’s done.)
There are a few things Cain was certain about. Obama made a bad decision in backing the Arab Spring, which is “getting totally out of hand” because a “majority” of those people are Muslim Brotherhood. He also wants to keep Gitmo going full-time and forget about trying detainees in civilian courts “because they’re terrorists.”
http://www.slate.com/arti(...)e_china_.single.html
Dat hij bewezen heeft in de slangenkuil van D.C. resultaten te boeken. Contract with America, en zo.quote:
Hij is "streetwise" in het zakelijke leven. Hij heeft nog nooit een politiek ambt bekleed, is nog nooit tot iets verkozen (behalve wellicht in zijn CEO board of directors), en derhalve heeft dus noch ervaring in Washington, noch ervaring met een constituency.quote:Op maandag 14 november 2011 22:01 schreef Morendo het volgende:
Streetwise dan. Maar een effectieve politicus
Hij is jarenlang leider geweest van de Republikeinen in het huis?! Zelfs speaker.....quote:Op dinsdag 15 november 2011 00:46 schreef maartena het volgende:
Hij heeft nog nooit een politiek ambt bekleed, is nog nooit tot iets verkozen (behalve wellicht in zijn CEO board of directors), en derhalve heeft dus noch ervaring in Washington, noch ervaring met een constituency.
Ik las niet, sorry....quote:Op dinsdag 15 november 2011 00:48 schreef Morendo het volgende:
Hij is jarenlang leider geweest van de Republikeinen in het huis?! Zelfs speaker.....
Of heb je het ov er Cain?
Ik zou als Republikein in ieder geval echt enorm teleurgesteld zijn in de keuzes die overgebleven zijn..... Ik zou nog liever McCain hebben eigenlijk.quote:Op maandag 14 november 2011 21:50 schreef Montov het volgende:
Maar het blijft fantastisch, na Trump, Bachmann, Perry, Christie en Cain krijgen we nu Gingrich. Men wil zo graag een anti-Mitt maar dat blijken allemaal idioten te zijn. Ok, Christie is geen idioot, maar wil niet meedoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |