Ah ja zou kunnen, ik was al aan het twijfelen, maar ik dacht dat Anthony buiten Man on Fire niet zoveel heeft geacteerdquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:15 schreef Gillingham het volgende:
Marc Antony, die laatste. Vraag me niet waarom ik dat weet...
Helaas...? De nummer twee van de maand zit nu pas op de helft van de nummer één!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:19 schreef RanTheMan het volgende:
Gillingham maarkt helaas voor Sam de 4e!
dat is toch marshal uit How I met Your Mother?quote:
Dat wel ja. Maar begrijp niks van je vorige post.quote:
Ik heb geen flauw idee. Ken How I Met Your Mother niet. Een film neem ik aan?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:40 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
dat is toch marshal uit How I met Your Mother?
nee een serie, de opvolger van friends in de 21ste eeuw zeg maarquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:41 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee. Ken How I Met Your Mother niet. Een film neem ik aan?
Was je zo inspiratieloos?quote:
Ah, geen wonder dat ik het niet ken.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:41 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
nee een serie, de opvolger van friends in de 21ste eeuw zeg maar
RanTheMan +1quote:Bandits
Je maakt in ieder geval de 5 vol, Maar krijg nog een puntje van jequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:45 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Was je zo inspiratieloos?
Superbad
Moneyball
Forgetting Sarah Marshall
Hoezo nu nog gemaakt? Komt er een remake van? Kurosawa is helaas al een tijdje dood.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:53 schreef RanTheMan het volgende:
Heb maar ff gekeken en volgens mij is het goed al word High en Low nu nog gemaakt, je hebt er 7 dus geen probleem denk ik
Daarbij is "RAN" natuurlijk de beste film
Geen idee, ik zag hem hier staan op imdb:quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:55 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Hoezo nu nog gemaakt? Komt er een remake van? Kurosawa is helaas al een tijdje dood.
Ik bedoel deze: High and Low
Seven Samurai = Shichinin no Samurai.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:02 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Geen idee, ik zag hem hier staan op imdb:
[ afbeelding ]
en zie dat hij dood is, beetje vaag
Die kun jij stuk voor stuk dromen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:10 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ik zie een Denzel film.
Training Day
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:10 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Die kun jij stuk voor stuk dromen.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:48 schreef dyonvbaal het volgende:
die cover heb ik op spotnet voorbij zien komen. Women?
Welk thema wil je liever zien volgende maand?quote:
alle vormen van animatie?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:31 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]Enkelvoud dan, The Woman
[..]
Welk thema wil je liever zien volgende maand?
Doe maar Oost Europese grensgeschillen voor 1846 alstublieft.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:31 schreef SamuelofSEK het volgende:
Welk thema wil je liever zien volgende maand?
quote:No woman can resist the temptation of potential rejuvenation
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:50 schreef Gillingham het volgende:
Shichinin no Samurai
Kagemusha
Ran
High and Low
Hidden Fortress
Ikiru
Jeej! kende je de film of wist je gewoon wat er tussen de stokjes zat?quote:
dan moet ik vooralsnog passenquote:
Neen...quote:
quote:You think you're the only one doin' time,? You think you're here all alone? You think I'm not in here with you?
de quote was al niet meer nodigquote:
quote:Five 29-ton trucks worth of polystyrene rubble was used to create scenes of destruction throughout the film.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:50 schreef Baszh het volgende:
harry potter and the deathly hallows 2 ?
michel+1quote:
Nee, maar ik durf je niet te vertellen wat het wel is.quote:
Kom maar met een leuke vraag zou ik zeggenquote:Op zondag 30 oktober 2011 10:12 schreef The_Substitute het volgende:
Dus de vraag is:
Laten we het ook zo'n rustige zondag worden?
Dus alleen NL-se films?quote:Op zondag 30 oktober 2011 10:15 schreef FireFox1 het volgende:
Kom maar met een leuke vraag zou ik zeggen![]()
Geen westeren, musicals, arthouse, anime, jaren '20-'70 of buitenlandse films bitte
VS uitgezonderd uiteraardquote:
Nee, sorry Fox. Je krijgt waar je om vraagt.quote:
Helemaal goed.quote:
quote:Known for not being especially humble
Sarcastic humorous deliveries while remaining completely stonefaced
Distinctive drawling voice
Often plays egotistical but likable jerks
quote:
Je vraagt erom, hè, zometeen.quote:
Oh oh...quote:Op zondag 30 oktober 2011 10:44 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Je vraagt erom, hè, zometeen.![]()
Kung Fu Panda?
Geweldige filmquote:
quote:Op zondag 30 oktober 2011 11:14 schreef Njosnavelin het volgende:
3. Good Will Hunting -verkeerde plaatje
5. the talented mr Ripley
6. Confessions of a dangerous mind -deze had ik niet snel verwacht
![]()
1. the Bourne identity?
3 is ook niet oceans twelve of thirteen, voor de duidelijkheid.quote:Op zondag 30 oktober 2011 11:20 schreef Njosnavelin het volgende:
Confessions of a dangerous mind heb ik een aantal keer gezienMaar misschien had ik hem beter tot het eind bewaard eigenlijk
![]()
2 Good Will Hunting dan? - nog steeds verkeerde plaatje
en 3 Ocean's eleven? - wel in de buurt, fox weet deze wel, denk ik.
quote:
quote:'Danny deVito' was considered for the role of Senor, but the character was cut from the script.
quote:When the film was in development in 1984,wanted Jack Nicholson to play
.
Neequote:
quote:Thomas Brodie-Sangster was originally set to play the titular character, but had to drop out due to scheduling conflicts.
quote:Claude Berri and Roman Polanski were interested in directing.
Goed he!quote:
si senorquote:
Hilarity mocht 'm zelf inkoppen van mij.quote:Op zondag 30 oktober 2011 12:32 schreef InTrePidIvity het volgende:
Apart dat jullie drie goede namen weten te noemen, maar dan de titel weer niet
ik reken hem goed, maar tis eigenlijk: The adventures of Tintinquote:
The_Subsitute +1quote:Op zondag 30 oktober 2011 12:42 schreef The_Substitute het volgende:
Stardust
Stage Beauty
Romeo & Julliette
The Mod Squad
quote:
quote:Dreamworks wanted to remake the movie with a bigger budget and better known actors rather than release the film as it was and use the original as a DVD extra.
quote:The actors weren't given scripts but were given guidelines on how to behave or what to discuss in their scenes.
quote:Filmed for USD$15,000 and grossed USD$9.1 million in its first week in the US, breaking the record of highest-grossing weekend ever for a movie playing at less than 200 theaters.
Jupquote:Op zondag 30 oktober 2011 14:04 schreef SamuelofSEK het volgende:
pell, dat is die gast van paranormal activity toch?
Misschien moet je horror daar ook maar bijzetten, want daar bakte je ook erg weinig vanquote:Op zondag 30 oktober 2011 10:15 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Kom maar met een leuke vraag zou ik zeggen![]()
Geen westeren, musicals, arthouse, anime, jaren '20-'70 of buitenlandse films bitte
Het was deze maand toch de grote-horror-vragen-show? Kan me niet herinneren dat ik andere genres voorbij heb zien komen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:10 schreef SamuelofSEK het volgende:
Misschien moet je horror daar ook maar bijzetten, want daar bakte je ook erg weinig van
Dat komt vooral omdat Sands en ik zoveel vragen moesten stellenquote:Op zondag 30 oktober 2011 14:11 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Het was deze maand toch de grote-horror-vragen-show? Kan me niet herinneren dat ik andere genres voorbij heb zien komen.
quote:
quote:
Het laatste plaatje is de titelquote:Op zondag 30 oktober 2011 17:22 schreef De-Sombrero het volgende:
Is het laatste plaatje trouwens een soort van hint?
Moet alleen nog een woordje voor.quote:
Handigquote:Op maandag 31 oktober 2011 00:21 schreef Doff het volgende:
Oh shit, heb de goede titel per ongeluk opgezocht. Begon met de titel Sand Devil al te kijken of ik 'm had gezien.
Heb 'm overigens wel gezien. Zelfs 3,5* gegeven.
quote:
quote:
Stand Oktober 2011:quote:
quote:The soundtrack for the movie is especially cool and features so many authentic sounds from the era. Popular groups like KISS, Aerosmith, Foghat, ZZ Top, Bob Dylan, The Runaways and others will blast through your home theater speakers and make you feel like you’re out on the town with your best buddies.
quote:This is a perfect time to use the old saying “Unless you’ve seen it, you really won’t know just how great it is”. The way the story gives the viewer a close up look into the lives of these mischevous, rebellious but likable kids just makes you feel like you’re part of their inner circle. Its the final day of school on the eve of summer 19## and the excitement of being free is beginning.
quote:From there we go on an adventure with our new friends Mitch, Pink, Wooderson, Don, Cynthia, Benny, Simone and relive the wildness and abandon of those golden days when you were invincible and the only thing that mattered was looking for any new thrills that came along.
Wel bij opsomvragen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:04 schreef picodealion het volgende:
Had de post al klaarstaan ja Baszh, maar ik mocht niet nog een antwoord plaatsen.
Nog zes te gaan. En de titel.quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:02 schreef picodealion het volgende:
Ik zie James Caan, Roger Moore
, Billy Connolly
en Anthony Hopkins
.
quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:02 schreef picodealion het volgende:
En linksboven is Brick Top uit Snatch?![]()
Nog vijf te gaan. En de titel.quote:
Nog drie te gaan. En de titel.quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:04 schreef ShaoliN het volgende:
Michael Cain![]()
Roger Moore![]()
Gene Hackman![]()
Anthony Hopkins![]()
Robert Redford![]()
James Caan![]()
quote:
Nog drie te gaan. En de titel niet meer.quote:
quote:
Nog twee te gaan. Die zwart-witte plaatjes had ik al als laatste verwacht. Allebei toch aardig bekend.quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:07 schreef ShaoliN het volgende:
Sean Connery natuurlijk, Verkeerde bond.![]()
quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:09 schreef ShaoliN het volgende:
Die andere 2 zijn zeker NLers of Duitsers?
Ik heb die oude bond-films niet gezien, maar hij lijkt zo weinig op de Connery die ik ken uit recentere films dat ik er voor het gemak maar vanuit ging dat het Moore wasquote:Op maandag 31 oktober 2011 16:07 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Wat is dat toch met die Moore, jongens? Kijk eens goed.
Kan ook.quote:
Die kon ook natuurlijk. Ik bedoelde Ryan O'Neal.quote:
Geen tijd voor een vraag?quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:23 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Die kon ook natuurlijk. Ik bedoelde Ryan O'Neal.
Nee, mag er weer vandoor.quote:
Quote van welke acteur en uit welke film ?quote:"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tanhauser gate. All those moments will be lost in time like tears in rain. Time to die."
quote:
Je zit dichterbij dan je denktquote:Op maandag 31 oktober 2011 17:51 schreef dyonvbaal het volgende:
doet me denken aan Moulin Rouge, maar is het niet...
Haha, de namen zijn goed, maar de film nietquote:Op maandag 31 oktober 2011 17:56 schreef dyonvbaal het volgende:
voor als het australia is, en nicole goed is, dan alvast als 2de naam Hugh Jackman
zo'n idee had ik al, maar ik kom niet op een titel... ik weet zeker dat ik em gezien heb...quote:
Nee, maar er doet wel een dwerg in meequote:Op maandag 31 oktober 2011 18:05 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
zo'n idee had ik al, maar ik kom niet op een titel... ik weet zeker dat ik em gezien heb...
vast niet Gnomeo & Juliet
Niet in de film, maar in de cast. Beetje cryptisch, dat wel.quote:Op maandag 31 oktober 2011 18:06 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik wilde zetten Flushed away, maar daar zitten geen dwergen in...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |