quote:
quote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:11 schreef stevenmac26 het volgende:
ze vinden mij kut
onbegrijpelijk en onterecht
Lees de OP nogmaals!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:12 schreef MissVanity het volgende:
Modjes vinden niks van mij. Ik ben best onopvallend en dan ineens sla ik toe
quote:Iedereen weet ondertussen wel hoe een user over een mod/FA denkt, voorbeelden hiervan zijn niet nodig, die kennen jullie allemaal wel.
Misschien is het leuk als de modjes in dit topic een boekje open doen over wat ze van een user vinden en waarom?
Helemaal niet, lief koorknaapjequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:11 schreef stevenmac26 het volgende:
ze vinden mij kut
Hard dit.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:12 schreef MissVanity het volgende:
Modjes vinden niks van mij. Ik ben best onopvallend en dan ineens sla ik toe
quote:
Prof_Hoax basht niet in mijn topicsquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:14 schreef stevenmac26 het volgende:
maar ts prof hoax komt dit topic toch zodrekt weer kapen
En alsof smegmanus over iedereen nu wat gaat zeggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 1 januari 2012 03:39 schreef liesje1979 het volgende:
Mochten we kinderen willen, hebben we je nodig, just so you know. :')
Waar troll ik danquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:14 schreef smegmanus het volgende:
TS is best een leuke user soms, jammer dat 'ie soms nogal baggert.
Trollen is zo 2007
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:14 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Prof_Hoax basht niet in mijn topics
Daarbij zijn er meer modjes dan alleen Smegmanusja maar smegmanus is de enige aanwezig zeg maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
bohhh die gaat in mn foboquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:16 schreef smegmanus het volgende:
Stevenmac: goede user, ondanks dat ie voor Ajax is
wat zeg jijquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:15 schreef smegmanus het volgende:
Zweetteef heeft overal een mening over en weet dat op botte wijze te brengen.
Is een kloon.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:10 schreef SpermaDonor het volgende:
- Ga niet tegen de uitspraken van de modjes in
- Maak het met zijn allen zo gezellig mogelijk hier, en misschien kunnen we er wat van leren.
quote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:15 schreef smegmanus het volgende:
Zweetteef heeft overal een mening over en weet dat op botte wijze te brengen.
Is een kloon.
Ontkennenquote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:19 schreef smegmanus het volgende:
ikbennieuwopfok: is helemaal niet meer nieuw, 60 notes waarvan 58 terecht.
Plaatst tvp's die niet nodig zijn en maakt vaak topics met als TT "THE CHAMPIONS!!" met OP "tuutututututututu"
Trollscience: kutuser.quote:
PIquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:20 schreef Trollscience het volgende:
Mensen met eenals standaard UI
_______5
Ex-mod, zuur.quote:
Geen idee wij jij bentquote:
Niemand mag jou: je stinktquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:22 schreef 3M1N3M het volgende:
Opa.Bakkenbaard haat mij, vanuit het diepst van zijn ziel.
Vogeltjesdans is de verhouding normaal.
Smegmanus, daar schuilt een groeiende haat van binnen denk ik.
Yvonne mag mij niet.
Myraela en ik hebben laatst nog gevochten.
Yvonne was toen dronken.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:24 schreef Zweetteef het volgende:
Yvonne vind me fantastisch daarom kreeg ik een eigen topic![]()
![]()
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:24 schreef Zweetteef het volgende:
Yvonne vind me fantastisch daarom kreeg ik een eigen topic![]()
![]()
Mij niet meer herkennenquote:
Zat je er niet ver naastquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:24 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Hier heb je mijn mening:
Irritante belabberde relkloon die miserabel faalt.
Owja, router configureren op afstand.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:24 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Mij niet meer herkennenSchaam je diep
En je ondertitel klopt nietquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:25 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Owja, router configureren op afstand.
Trojan achtergelaten: lekker zusje heb je
Ik haat niet.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:25 schreef 3M1N3M het volgende:
Die was te verwachten
Maar ik als 12 jarige troll, geniet van jullie haat!
Links naar die goede topics dan? Ik krijg ze niet gevonden.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:22 schreef smegmanus het volgende:
Kleine aanvulling voor Trollscience: Post veel in ONZ FB :'')
Kan soms ook lief doen. Maakt doorgaans goede topics.
Baggeren in zijn topic straft hij genadeloos af met harde woorden
quote:
Deze manquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Links naar die goede topics dan? Ik krijg ze niet gevonden.
Jonge ik probeer een beetje te paaien hierquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het is "Nah G ik ben hooggeleid G.... altijd goedgeleid en shit"quote:
Dat is geen ondertitel G.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:27 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Het is "Nah G ik ben hooggeleid G.... altijd goedgeleid en shit"
Een nieuw topic openenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wat dan ook je weet nu wel wat ik bedoel G. Fucked up Gquote:
Daar heb ik een uitspraak gestolen van Rellende_rotscholierquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:27 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Een nieuw topic openen
Ik heb nog gezocht ook
Haha het is wel een ondertitelquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:28 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Wat dan ook je weet nu wel wat ik bedoel G. Fucked up G
Ik dacht al, iets van dit komt me bekend voor.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:28 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Daar heb ik een uitspraak gestolen van Rellende_rotscholier.
Beter slecht gejat dan ... euh ja.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:28 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Daar heb ik een uitspraak gestolen van Rellende_rotscholier.
HAHAHA WAT EEN LUECKUN GRABJUN ZEG AHHAHAHAHA!11!1oneelf!1quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:29 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Haha het is wel een ondertitel
GEFOPT!
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:30 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
HAHAHA WAT EEN LUECKUN GRABJUN ZEG AHHAHAHAHA!11!1oneelf!1
Jij bent mijn grote voorbeeld.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik dacht al, iets van dit komt me bekend voor.
Als de modjes jou een kutuser zouden vinden zouden ze nog mild zijn ook. Wat een pure ONZ-tyfus weer.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:30 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Dat krijg je als je iemand helpt: stank voor dank.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:30 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Ja ONZ-tyfus hoort in ONZ thuis. Buiten ONZ ben ik roomser dan de pausquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als de modjes jou een kutuser zouden vinden zouden ze nog mild zijn ook. Wat een pure ONZ-tyfus weer.
Kan ik mee leven.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:31 schreef smegmanus het volgende:
Rellende_Rotscholier: komt uit de goede regionen des lands.
Direct, maar fair.. soms. Kan hard overkomen, is IRL een zachte lieve jongen.
Zolang je maar niet in KLB komt vind ik het best.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:32 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Ja ONZ-tyfus hoort in ONZ thuis. Buiten ONZ ben ik roomser dan de paus
Hmm daar ben je 4 jaar te laat meequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zolang je maar niet in KLB komt vind ik het best.
Opbokken.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:33 schreef Zweetteef het volgende:
smagmanus je miet toch hier nog ff rechtzetten dat ik geen kloon ben
nee hoor stevenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:11 schreef stevenmac26 het volgende:
ze vinden mij kut
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:33 schreef smegmanus het volgende:
Prof_Hoax: reserve-brandweerman. mag alleen uitrukken met een klein brandje.
Wil graag mod worden, als hij ooit mod van ONZ word kap ik direct
Heeft een kleine piemel, post met een kloon in KPD namelijk.
WIe?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:33 schreef Zweetteef het volgende:
smagmanus je miet toch hier nog ff rechtzetten dat ik geen kloon ben
Geefbaar. Slechts 4 notes, derhalve schatjequote:
Boos omdat ik een topic sloot; misschien terecht maar weet het niet tactisch te brengen; moet leren inlikken. Verder wel een goede user, soms bagger maar dat neem ik maar voor lief.quote:
Kwaliteitsuserquote:
Het spijt mij smegmanus. Ik zal het nooit meer doenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:35 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Geefbaar. Slechts 4 notes, derhalve schatje
Edit: scheld met kanker; dat is zwak
Deze manquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:33 schreef smegmanus het volgende:
Zachte haartjes, hoort bij de meest toffe ONZ-users. Tegenwoordig zeldzaam verschijnsel tussen de hopeloze hoeveelheid kleuters.quote:
En wat vindt u van mij danquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zachte haartjes, hoort bij de meest toffe ONZ-users. Tegenwoordig zeldzaam verschijnsel tussen de hopeloze hoeveelheid kleuters.
Je weet het wel tactisch te vertellenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:37 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Boos omdat ik een topic sloot; misschien terecht maar weet het niet tactisch te brengen; moet leren inlikken. Verder wel een goede user, soms bagger maar dat neem ik maar voor lief.
Deze man is pure kwaliteit. Heeft een obsessie voor dieren, met name de gnoe.quote:
Typt vaak met capitals om aandacht te krijgen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:38 schreef Zweetteef het volgende:
IK MOET NU WEG. SMAGA STUUR MAAR VIA DM WANT DIT KAN NATUURLIJK NIET!!
Auw... dat doet pijnquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niet bijzonder genoeg om iets over te onthouden.
quote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zachte haartjes, hoort bij de meest toffe ONZ-users. Tegenwoordig zeldzaam verschijnsel tussen de hopeloze hoeveelheid kleuters.
Deze gaan in mijn CV.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:39 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Deze man is pure kwaliteit. Heeft een obsessie voor dieren, met name de gnoe.
Goede maat om in een houten hut te bivakkeren, staand. Geen homo; straight. Heeft 30 kloons.
Jij wel...quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:41 schreef Myraela het volgende:
Mag ik ook iets over FA's en mods zeggen? Ik wil me namelijk graag verder inlikken zodat ik mijn kleurtje niet verlies.
Dat zei ik ook de eerste keer, maar op een gegeven moment glijdt het makkelijk en voel je niks meer.quote:
geheel nietquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:44 schreef Rezania het volgende:
Ik denk dat mij irritant en/of bijdehand vinden.
Monopoly?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:43 schreef smegmanus het volgende:
Myraela:Tof wijf. Heeft een kloon die erg veel op haar "originele" account lijkt
Nee, doet alleen maar SC.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:44 schreef Rezania het volgende:
Ik denk dat mij irritant en/of bijdehand vinden.
welke mods.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:45 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Nee, doet alleen maar SC.
Heeft veel notes van overijverige kutmods
Kom eens op een meetquote:
KLB mods zeker?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:45 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Nee, doet alleen maar SC.
Heeft veel notes van overijverige kutmods
Damagikniezegguh.quote:
Van voor naar achter, niet van links naar rechts. Appel owns.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:42 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik wil me bij jou inlikken myraela. tips aub?
appeltjesquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Van voor naar achter, niet van links naar rechts. Appel owns.
Zaterdag ben ik bij een meet, maar zij nietquote:
ik zie jou al voor me bij een meet. "Hallo, ik ben henk, AKA Spermadonorquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:47 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Zaterdag ben ik bij een meet, maar zij niet
niet durven afgeven op klb mods in de hoop mod te worden.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:47 schreef Trollscience het volgende:
[..]
KLB-mods overijverige kutmods noemen_!
Ik stel me natuurlijk wel voor als SpermaDonor, want anoniem hè .quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:48 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik zie jou al voor me bij een meet. "Hallo, ik ben henk, AKA Spermadonor"
Notewaardig inderdaad.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:47 schreef Trollscience het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:48 schreef smegmanus het volgende:
leeell: belachelijk veel notes.
Mod geworden om in te dammen, net zoals mij
Nu een brave user en goede mod.
Dat was ik van planquote:
Met hun heb ik wel de meeste conflicten mee gehad.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:47 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Heb ik jou al gehad?quote:
en dan van te voren ff je hand nat maken voor extra effectquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:48 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Ik stel me natuurlijk wel voor als SpermaDonor, want anoniem hè .
Geen OV op zaterdag en niet genoeg toffe mensen om geld uit te geven.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:47 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Zaterdag ben ik bij een meet, maar zij niet
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:48 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
niet durven afgeven op klb mods in de hoop mod te worden.
Jij bent heul geen mod!quote:
Dus ik ben niet tof genoegquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Geen OV op zaterdag en niet genoeg toffe mensen om geld uit te geven.
Ik heb een autoquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
qftquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wie nietquote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:50 schreef Rezania het volgende:
Wat vinden de mods eigenlijk van Trollscience?
Ik mag niet met vreemden mensen meerijden van mijn mama. De vorige keer werd ze heel boos.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:50 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Ik heb een autopik je wel op hoor
Die wink.gif in iedere post begint me te irriteren.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:50 schreef SpermaDonor het volgende:
Ik heb een autopik je wel op hoor
Echt waar?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:53 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Die wink.gif in iedere post begint me te irriteren.
Dit de rest van FOK! : http://forum.fok.nl/user/history/328471quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:53 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik stel me altijd netjes voor heur.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik mag niet met vreemden mensen meerijden van mijn mama. De vorige keer werd ze heel boos.
ik wacht nog steeds op mijn 1e kaarsje danquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:54 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
als elke mod me hier nou ff een lieve note erbij geeft, dan heb ik 50 kaarsjes op mijn note taart
Zo origineel deze user.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:54 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Ik stel me altijd netjes voor heur.
ik bedoelde eigenlijk dat ik alleen jou wilde maar dan op een andere manier. alhoewel je me best de les mag lezenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:54 schreef Myraela het volgende:
FkTwkGs2012 is overigens een ondergewaarde user. Goede humor, slechte bagger. Zoals het hoort. Zoekt veel aandacht, maar valt daarin niet negatief op.
Ja je weet tochquote:
ik wilde jouw mening nietquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:54 schreef smegmanus het volgende:
Sorry FkTwkGs2012: is eigenlijk een jongetje maar men weet nog niet of dat stulpje een klit is of een piemel; in deen beginne een kutuser, begint het nu te leren. Mede door goed moderatiewerk van een niet nader te noemen mod. Zou best een goede mod zijn maar wil mij niet als collega.
Jij krijgt een krat bierquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ik wacht nog steeds op mijn 1e kaarsje dan
Ik weet het, is een verslaving...quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:53 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ha-ha.quote:
positieve aantekeningen zijn datquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:55 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Jij krijgt een krat bierNotecollector!
huh?????quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dit de rest van FOK! : http://forum.fok.nl/user/history/328471
Nee?quote:
Ssssssssssssstquote:
Mee eens.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:58 schreef smegmanus het volgende:
HeatWave: moet meets op vrijdag gaan houden
quote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:02 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Myraela
Mooi en strak en lief en verstandig
En met slotjes ontzettend handig
Voor u zou ik een altaar bouwen
Om uw verlies zou ik tot mijn dood moeten rouwenmyraela
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Myraela![]()
![]()
[ afbeelding ]
jaloerse biatch die je er bentquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:03 schreef Trollscience het volgende:
[..]_______________________________________
Herpes geinfecteerde inlikker.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:03 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
jaloerse biatch die je er bent
alleen bij myraela. omdat lief en lekker en schoonquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:04 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Herpes geinfecteerde inlikker.
282 maarquote:
wie ben jijquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:10 schreef BoleroPower het volgende:
Nou Modjes wat vinden jullie van mij!
Ik vind jou niets.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:10 schreef BoleroPower het volgende:
Nou Modjes wat vinden jullie van mij!
je kunt mijn account inclusief notes overnemen. bied maar!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:12 schreef BoleroPower het volgende:
[..]
Lezen knul, er staat toch echt BoleroPower
Geen idee; 0 notesquote:
Ik heb rond de 50 notes en u?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:22 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
je kunt mijn account inclusief notes overnemen. bied maar!
Correctquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:30 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Geen idee; 0 notes
Duidelijk een GC user.
gelukkig houdt smegje zijn seks en gevoelsleven volledig gescheiden. aightquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:31 schreef Monopoly het volgende:
Volgens mij vind Smegmanus mij wel oké, of komt dat door die hete stomende sex van vannacht
Precies.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:31 schreef Monopoly het volgende:
Volgens mij vind Smegmanus mij wel oké, of komt dat door die hete stomende sex van vannacht
Beetje wel, soms.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:37 schreef Superthomas het volgende:
waarschijnlijk vinden ze mij f*ing irritant
Nee maar dat kan nog komen?quote:
mits pics van je boezemquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:42 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
een lesbisch hamermeisje. mag ik jou groot maken in onz?
NOESSSSSquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:43 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Beetje wel, soms.
[..]
Nee maar dat kan nog komen?
ow ik ben geen chick. ik kan je wel een woeste pic van mijn pielemuisje sturen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:43 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
mits pics van je boezem
[..]
NOESSSSS![]()
ohquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:44 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ow ik ben geen chick. ik kan je wel een woeste pic van mijn pielemuisje sturen.
Nee inderdaad, opflikkeren lul.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:51 schreef Gridlok het volgende:
Ik kom hier nooit, niemand kent mij....
Ik spuug op jouw gezicht.quote:
Jij bent een held.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:51 schreef Gridlok het volgende:
Ik kom hier nooit, niemand kent mij....
Juist niet.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:20 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ben jij niet bang voor het niets van de dood als jij nergens in gelooft
Ik ben mod, ik mag dat.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:21 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Waarom steel jij mijn tekst?
een ouwe gare viespeuk.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat vinden jullie van mij
Kan goed hakkenquote:
Komt een beetje gefrustreerd over.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:30 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
En wat vinden jullie van mij ?
Nee joh. Je bent een schatjequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:15 schreef Gummiebeer het volgende:
En ikke dan?
Kut user. Dat gaat smegmanus zeggen voorspel ik.
Ze vinden jou een wannebe-mod die irritant is omdat hij niet wil wegblijven uit feedback, wedden.quote:
Hebben ze jou ook weer vrijgelaten?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:38 schreef computerprobleem het volgende:
Hallo moderators,
wat vinden jullie van mij? Ik ben volgens jullie toch een van de beste en serieuze users op dit forum?
Ik maak altijd goeden topics namelijk.
Gr
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:38 schreef computerprobleem het volgende:
Hallo moderators,
wat vinden jullie van mij? Ik ben volgens jullie toch een van de beste en serieuze users op dit forum?
Gr
Een leugenaar.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:38 schreef computerprobleem het volgende:
Hallo moderators,
Gr
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:33 schreef smegmanus het volgende:
Bedankt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:49 schreef LompeHork het volgende:
HAHAHA nee grapje.
Rez is een toffe peer.
Hihi, je hebt zeker je grappige jas aangetrokken!quote:
Blokkendoosjostiquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:38 schreef computerprobleem het volgende:
Hallo moderators,
Gr
Dat nog niet wetenquote:
Dames en heren: ROOquote:
Heeft ie gelijk in.quote:
Ik wens je een klaplong toe, want dat moet kunnen in deze tijd.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:31 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik wens je niets want dat mag niet.
Het is er ook de tijd voor hé! De "k" zit immers weer in de maand.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik wens je een klaplong toe, want dat moet kunnen in deze tijd.
- sukkel -quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:35 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Het is er ook de tijd voor hé! De "k" zit immers weer in de maand.
zo'n reactie is voor niemand leukquote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:35 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Kan iemand ook zijn/haar mening over mij geven?
gr gr
geile gerrut
Alsjeblieft smeg?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:42 schreef smegmanus het volgende:
Iemand anders mag even z'n mening geven hoor
ik wil bij deze aan alle mensen die mijn originele post hebben gelezen mijn welgemeende excuses aanbieden. was beetje gefrustreerd over iets waar ik niets mee kan en dan gal ik er soms wat ellende uit.quote:
Te laat note heb je toch alquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:45 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik wil bij deze aan alle mensen die mijn originele post hebben gelezen mijn welgemeende excuses aanbieden. was beetje gefrustreerd over iets waar ik niets mee kan en dan gal ik er soms wat ellende uit.sorry
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe ik tochquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:42 schreef smegmanus het volgende:
Iemand anders mag even z'n mening geven hoor
Begon als baggeraar maar heeft zijn leven gebeterd, lijkt het.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:42 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Alsjeblieft smeg?
Hihi piemelbrie.
Lief knaapjequote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:44 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
smegmanus:
Snapt het verschil tussen reserve en vrijwillig niet echt, het is zondeIs blind. Ziet mijn posts van: Ik wil geen mod worden wil alleen een tagje over het hoofd of is te vergeetachtig om ze te onthouden.
En snapt de werking van een kloonscan nog niet echt. is altijd stoer en toppie joppie, tot er serieus iets gevraagd wordt is hij te lui en te laks om antwoord tegeven. Snapt ook vaak niet waar het over gaat dus gaat maar quasie pedosexuele geteinte berichtjes neerplempen.
Oh, is een ware internet held!
Aanvulling: Heeft wel altijd briljante opmerkingen waar ik vaak om in een deuk mag liggen.
Desondanks blijft het een onaardige en niet zo heel erg vriendelijk in omgang zijnde mod.
Precies wat ik van je verwacht hadquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:00 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Begon als baggeraar maar heeft zijn leven gebeterd, lijkt het.
[..]
Lief knaapje
Ik wel, die user met die goeie UIquote:
Ik kan ze niet zienquote:
Betalen met je schrale harsesquote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:43 schreef Akkerr het volgende:
Hoezo betalen mensen dan 4,50 voor hun notes, dan kan je toch net zo goed een pimpabonnement van 4 euro nemen?
Alleen min termijn is 6 maanden. 4*6 = ¤24 voor 6 maanden notes bekijken.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:47 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Betalen met je schrale harses
[..]
*fobocheck* naaaaah ik weet het nog nietquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:42 schreef Beach het volgende:
Smegmanus vindt mij denk ik wel aardig. Ludo en Myr ook. Van de rest van de modjes weet ik het niet.
Mega-jailbait-postquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:03 schreef Dalando het volgende:
Al zou ik graag wel nog willen weten wat Smegje van mij denkt.
ikmagje nohomoquote:
ken ik nietquote:
nietsquote:
ken ik nietquote:
zeer onschuldige (overbodige) note ook nogquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:49 schreef Fopje het volgende:
Heb nog maar 1 note dus echt slecht kan het volgens mij niet zijn?
Ghehequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:09 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Mega-jailbait-post
Verder goede user, haalt soms goede punten naar boven.
En dan bedoel ik niet tepels
yepquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:52 schreef Fopje het volgende:
manman, wat ben ik braaf. Ik ben nieuwsgierig wat die ene note is. Maar daar moet ik echt 4,50 voor neerleggen?
gewoon mod worden, nog goedkoper ookquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:53 schreef Fopje het volgende:
Ik kom er nooit nog wel achter want als ik hier een paar jaar ben zal ik wel een abo doen
ik ken jou, telt dat ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |