abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103838722
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 november 2011 17:46 schreef leeell het volgende:
ik kan me een tutorial pop-up herinneren dat je dingen als kisten/kratten soms kon verplaatsen via pick-up en er zo een schat of wat dan ook achter/onder lag
In Oblivion etc. al of in Skyrim?
  dinsdag 1 november 2011 @ 17:57:06 #202
256666 leeell
I know you're lonely
pi_103838742
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 17:56 schreef lkb9000 het volgende:

[..]

In Oblivion etc. al of in Skyrim?
Oblivion, is me altijd bij gebleven

juist omdat ik het nooit gebruikte
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
pi_103838757
In oblivion mensen vermoorden met giftige appels die je op tafel kon leggen, dat was echt fantastisch! })
I am not lost, it's just I've no idea where I am
  Eindredactie Games dinsdag 1 november 2011 @ 17:59:23 #204
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_103838829
Er was ook een quest, ik geloof voor de thieves guild, waar je een of ander object moest optillen om hetgeen er onder lag te ontdekken. Één of andere treasure ofzo, boeit ook niet verder. Punt is dat alle objecten die je kon optillen, je ook aan de kant kon 'lopen' :')
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Eindredactie Games dinsdag 1 november 2011 @ 18:00:14 #205
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_103838868
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 17:57 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
In oblivion mensen vermoorden met giftige appels die je op tafel kon leggen, dat was echt fantastisch! })
Dat was wel vet idd, bij de dark brotherhood. Ook al was gewoon afslachten 10x sneller, het waren eigenlijk best wel pussies allemaal.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  dinsdag 1 november 2011 @ 18:01:46 #206
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_103838935
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 november 2011 17:52 schreef 2dope het volgende:

[..]

En dan pakte je een rotte appel van de grond die toevallig van iemand anders was;

"Stop right there, criminal scum!"
:') En weg is al je mega loot

quote:
2s.gif Op dinsdag 1 november 2011 17:59 schreef 2dope het volgende:
Er was ook een quest, ik geloof voor de thieves guild, waar je een of ander object moest optillen om hetgeen er onder lag te ontdekken. Één of andere treasure ofzo, boeit ook niet verder. Punt is dat alle objecten die je kon optillen, je ook aan de kant kon 'lopen' :')
:') In die mega saaie taveernes keihard over die tafels jumpen terwijl alle borden en shit er vanaf pleurt en iedereen stoïcijns naar een muur blijft kijken :o
pi_103840345
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 november 2011 17:52 schreef 2dope het volgende:

[..]

En dan pakte je een rotte appel van de grond die toevallig van iemand anders was;

"Stop right there, criminal scum!"
Tering, wat was dat irritant zeg. :') Hoop echt dat ze dat hebben weggelaten.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_103841218
You N'wah!
pi_103841599
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 november 2011 16:19 schreef Luchtkoker het volgende:
Hij is kennelijk uitgelekt op de X360 en wordt nu geupload naar usenet. Jammer dat m'n omgebouwde Xbox360 op dit moment in Sardinië, zo'n 1700 km verderop, is :')

Ach, wil hem toch op PC, maar zou leuk zijn geweest ;(
Que?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  Moderator / Redactie FP dinsdag 1 november 2011 @ 19:02:35 #210
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_103841716
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 november 2011 18:52 schreef lkb9000 het volgende:
You N'wah!
_O_
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_103843420
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 november 2011 19:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Que?
Hij ligt op op onze boot, die huidig in Sardinië ligt. :@
Of toch du vader?
pi_103843858
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 november 2011 19:31 schreef Luchtkoker het volgende:

[..]

Hij ligt op op onze boot, die huidig in Sardinië ligt. :@
Laat hem even naar Nederland varen door iemand, gewoon speciaal voor die Xbox. :P :')
pi_103844773
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 18:01 schreef RickoKun het volgende:

[..]

:') En weg is al je mega loot

[..]

:') In die mega saaie taveernes keihard over die tafels jumpen terwijl alle borden en shit er vanaf pleurt en iedereen stoïcijns naar een muur blijft kijken :o
Dit klinkt weer zo herkenbaar :o, of in de barakken alles voor de ogen van de guards van de tafel lopen, gewoon puur om ze te pesten.

Dat hele xbox ding slaat ook nergens op, het is 8gb en heel veul mensen proberen het tegelijk te downloaden, terwijl nauwelijks mensen hem seeden, dus je hebt zo'n beetje rond de 10/11e :D
Time was so long ago
And things come back you see
To where they don't belong
And every drop of sea is the whole ocean
pi_103845065
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 november 2011 11:28 schreef internal het volgende:

[..]

Klinkt als een prima systeem.
Jep, Battlefield 3 op 1920x1200 op ultra zonder problemen. En dat met een 6870 :D!
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  dinsdag 1 november 2011 @ 20:11:12 #215
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_103845626
Welke kaart prop je erin nigga?

Edit laat maar zie t al :P
pi_103845786
Had jij die nieuwe pc nou al besteld of niet? :@
vosss is de naam,
pi_103847078
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 19:57 schreef AppleBite het volgende:

[..]

Dit klinkt weer zo herkenbaar :o, of in de barakken alles voor de ogen van de guards van de tafel lopen, gewoon puur om ze te pesten.

Dat hele xbox ding slaat ook nergens op, het is 8gb en heel veul mensen proberen het tegelijk te downloaden, terwijl nauwelijks mensen hem seeden, dus je hebt zo'n beetje rond de 10/11e :D
Onwetend :') Usenet met 100/100 lijntje, binnen 10 min binnen.
Of toch du vader?
pi_103847151
Schijnt indeed wel de volledige versie te zijn wat ik her en der lees.

Ik vraag me af of ik me in kan houden als ie voor de pc ook een paar dagen voor de 11de lekt :X

Kopen doe ik hem toch meteen. :)
vosss is de naam,
pi_103847422
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 november 2011 20:36 schreef vosss het volgende:

Ik vraag me af of ik me in kan houden als ie voor de pc ook een paar dagen voor de 11de lekt :X

Ik ga gewoon wachten, like a boss. :7
pi_103847660
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 november 2011 20:36 schreef vosss het volgende:

"Probleem" (of juist goede zaak) is dat het spel misschien zal lekken maar hij alsnog waarschijnlijk onspeelbaar zal zijn tot de lancering op Steam. Er zullen namelijk delen van het spel ontbreken die je nodig hebt om te spelen, die pas 11/11 om middernacht op Steam beschikbaar worden om te downloaden. De kans dat er dus vóór 11/11 een speelbare PC versie is is zeer minimaal.
Of toch du vader?
pi_103847852
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 november 2011 20:35 schreef Luchtkoker het volgende:

[..]

Onwetend :') Usenet met 100/100 lijntje, binnen 10 min binnen.
Dat lukte dus bij om een of andere vage reden niet :') , dus ging ik maar op die andere site kijken,
maar ik hoef hem sowieso niet te hebben aangezien mijn xbox toch niet is omgebouwd :')
Time was so long ago
And things come back you see
To where they don't belong
And every drop of sea is the whole ocean
pi_103848068
Ik ga eerst de game piraten, want ik wil zien of het te buggy is op het moment. Zodra de game zeker weten stabiel is koop ik hem :)

Oblivion heb ik ook grijs gespeeld :D Was er tientallen uren mee zoet zonder ook maar de hoofdquest aan te raken xD

Dark Brotherhood O+
pi_103848195
quote:
die pas 11/11 om middernacht op Steam beschikbaar worden om te downloaden.
Dat is toch wel gewoon nederlandse tijd of niet?

Ik heb hem namelijk origineel de 10de als het meezit, dus dan kan ik van de 10de op de 11de om 00:01 toch aan de slag of niet? :@
vosss is de naam,
pi_103848355
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 november 2011 20:45 schreef Luchtkoker het volgende:

[..]

"Probleem" (of juist goede zaak) is dat het spel misschien zal lekken maar hij alsnog waarschijnlijk onspeelbaar zal zijn tot de lancering op Steam. Er zullen namelijk delen van het spel ontbreken die je nodig hebt om te spelen, die pas 11/11 om middernacht op Steam beschikbaar worden om te downloaden. De kans dat er dus vóór 11/11 een speelbare PC versie is is zeer minimaal.
Hoezo zou je van Steam afhankelijk zijn als de retail versie uitlekt? Of is de kans groter dat er een digitale versie uitlekt?
pi_103848357
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 november 2011 20:54 schreef vosss het volgende:

[..]

Dat is toch wel gewoon nederlandse tijd of niet?

Ik heb hem namelijk origineel de 10de als het meezit, dus dan kan ik van de 10de op de 11de om 00:01 toch aan de slag of niet? :@
Als het goed is wordt het per tijdzone bekeken, dus wij hebben hem gewoon om middernacht CET ja.
Of toch du vader?
pi_103848368
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 november 2011 20:57 schreef Rezania het volgende:

[..]

Hoezo zou je van Steam afhankelijk zijn als de retail versie uitlekt? Of is de kans groter dat er een digitale versie uitlekt?
De retail PC versie op Disc heeft ook Steam nodig om eenmalig te activeren.
Of toch du vader?
pi_103848409
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 november 2011 20:57 schreef Luchtkoker het volgende:

[..]

Echt waar? Dat wist ik niet. Wel apart trouwens.
pi_103848462
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 november 2011 20:57 schreef Luchtkoker het volgende:

[..]

Als het maar niet net zo lang duurt als toen bij HL2 omdat de halve wereld tegelijkertijd zit te activeren :(
vosss is de naam,
pi_103848530
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 november 2011 20:59 schreef vosss het volgende:

[..]

Als het maar niet net zo lang duurt als toen bij HL2 omdat de halve wereld tegelijkertijd zit te activeren :(
_O- Ik verwacht dat dat wel gaat gebeuren. :')
pi_103848824
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 november 2011 20:59 schreef vosss het volgende:

[..]

Steam is vele malen beter geworden sindsdien. Ik weet inderdaad ook nog de tijd van HL2 en dat Steam net uit was, wat had ik een hekel aan dat "kutplatform" zeg. Ik heb serieus jaren Steam ontweken en ook Steam games die ik zou kopen gewoon gepirate omdat ik om Steam heen wilde :')

Laatst (inmiddels al weer tijd geleden) toch maar tegen wil en dank weer geinstalleerd, en vind dat het echt heel erg goed is geworden. Verwacht dan ook niet ál te veel problemen. :)
Of toch du vader?
pi_103850296
Ik ben verdomd blij dat Skyrim Steamworks gebruikt, aangezien m'n nieuwe laptop geen optical disc drive heeft (ik vond een extra HDD belangrijker), en ik al een pre-order heb van de dvd versie.
Gewoon downloaden op Steam met m'n key dus *O*

Donderdag heb ik m'n nieuwe laptop :9~
  † In Memoriam † dinsdag 1 november 2011 @ 21:33:23 #232
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_103850394
Ik snap die steam activering onzin echt niet. Binnen een dag is er een crack om het te omzeilen. De enigen die Bethseda er mee heeft zijn de mensen die de game kopen. Die moeten die rommel weer installeren en gedoe.
pi_103850428
Het voorkomt wel dat er illegaal wordt gespeeld vóór de release.
Of toch du vader?
pi_103850435
Hopelijk kun je ook saves via Steam syncen, dat zou voor mij echt ideaal zijn aangezien ik een laptop en desktop heb :')
pi_103850736
Kan dat bij enige andere games dan? Ik heb er nog nooit van gehoord (via Steam saves syncen), dus het lijkt me sterk. Zou niet zo moeilijk moeten zijn om een bestandje te copypasten naar een andere map op een andere computer, echter..
Of toch du vader?
pi_103851052
De map waar de savegames worden opgeslagen delen via Dropbox, zou moeten werken! (alle bestanden van die map zijn dan op beide PC's hetzelfde, dus er moeten geen bestanden in diezelfde map staan die niet verwisselbaar zijn)
pi_103851130
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 november 2011 21:38 schreef Luchtkoker het volgende:
Kan dat bij enige andere games dan? Ik heb er nog nooit van gehoord (via Steam saves syncen), dus het lijkt me sterk. Zou niet zo moeilijk moeten zijn om een bestandje te copypasten naar een andere map op een andere computer, echter..
Steam heeft wel Steam Cloud of zoiets.
pi_103851315
Nouja in theorie moet dat natuurlijk gewoon kunnen. Dat is hetzelfde als even je savegames op een andere partitie parkeren als je een re-install doet.

Die kun je ook gewoon weer terug zetten.

Maargoed, als ik kijk wat sommige games aan data innemen als je flink wat savegames hebt dan vraag ik me af of dat niet heel erg veel schijfruimte bij Steam in gaat nemen met miljoenen verkochte exemplaren.

Die van Oblivion waren geloof ik 15MB per stuk uit mn hoofd.

100 savegames is niets gek voor een TES game. 1,5GB per speler
Zeg dat 2 miljoen mensen meedoen. Dan heb je het al over 3.000.000 GB aan savegames :X

Tel er maar niet op zou ik zeggen :')
vosss is de naam,
pi_103851463
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 november 2011 21:47 schreef vosss het volgende:
Nouja in theorie moet dat natuurlijk gewoon kunnen. Dat is hetzelfde als even je savegames op een andere partitie parkeren als je een re-install doet.

Maargoed, als ik kijk wat sommige games aan data innemen als je flink wat savegames hebt dan vraag ik me af of dat niet heel erg veel schijfruimte bij Steam in gaat nemen met miljoenen verkochte exemplaren.

Zeg dat 2 miljoen mensen meedoen. Dan heb je het al over 3.000.000 GB aan savegames :X

Steam Cloud is dan ook alleen voor sommige games, The Witcher 2 heeft die functie bijvoorbeeld niet.
pi_103851602
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 november 2011 21:47 schreef vosss het volgende:

Dat is de fout van Bethesda, als ze gebruik zouden maken van incremental updates was dat niet zozeer nodig geweest
pi_103851712
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 november 2011 21:50 schreef Rezania het volgende:
The Witcher 2 heeft die functie bijvoorbeeld niet.
Die ben ik toevallig nog eens aan het installeren om te kijken hoeveel beter dat draait op mn nieuwe moederbord en processor _O_
vosss is de naam,
pi_103851749
maar 6gb om te installeren op de pc? Beetje weinig
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_103851882
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 21:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
maar 6gb om te installeren op de pc? Beetje weinig
Bron?
Of toch du vader?
pi_103851953
pi_103852006
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 november 2011 21:55 schreef Luchtkoker het volgende:

[..]

Bron?
gewoon bekend gemaakt hoor tijdens de specs :)

http://www.dualshockers.c(...)ethesda-says-no-way/
quote:
Because content doesn’t take lots more space if you know how to build an open world game, which we do.

Oblivion was, what, 4 (Gb) something? Did it have more content than these games being mentioned that have 2x or 3x the install?

6 gigs: New engine and we’re much better at compression (art/voice/data). It’s huge yet more optimized than we’ve had before. And faster.
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
pi_103852086
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 21:57 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

[..]

Ah oke. Ik was ook niet sceptisch hoor, ik wilde gewoon een bron. :)
Of toch du vader?
pi_103852102
Iemand al streams aan het kijken? Ben ze zelf met moeite aan het vermijden.
pi_103852134
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 21:57 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

[..]

Ze geven toch goede redenen waarom het maar 6GB is? Persoonlijk vond ik de 16GB van The Witcher 2 een beetje overdreven, dat hoeft niet al te vaak voor te komen imo.
pi_103852143
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 november 2011 21:58 schreef Luchtkoker het volgende:

[..]

Ah oke. Ik was ook niet sceptisch hoor, ik wilde gewoon een bron. :)
Haha heb je natuurlijk ook recht op ;). maar goed ik vind het ook een beetje weinig
pi_103852204
Ach, size doesn't matter hè. Nog nooit zo toepasselijk geweest ;)
Of toch du vader?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')