In Oblivion etc. al of in Skyrim?quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:46 schreef leeell het volgende:
ik kan me een tutorial pop-up herinneren dat je dingen als kisten/kratten soms kon verplaatsen via pick-up en er zo een schat of wat dan ook achter/onder lag
Oblivion, is me altijd bij geblevenquote:
Dat was wel vet idd, bij de dark brotherhood. Ook al was gewoon afslachten 10x sneller, het waren eigenlijk best wel pussies allemaal.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:57 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
In oblivion mensen vermoorden met giftige appels die je op tafel kon leggen, dat was echt fantastisch!
quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:52 schreef 2dope het volgende:
[..]
En dan pakte je een rotte appel van de grond die toevallig van iemand anders was;
"Stop right there, criminal scum!"
quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:59 schreef 2dope het volgende:
Er was ook een quest, ik geloof voor de thieves guild, waar je een of ander object moest optillen om hetgeen er onder lag te ontdekken. Één of andere treasure ofzo, boeit ook niet verder. Punt is dat alle objecten die je kon optillen, je ook aan de kant kon 'lopen'
Tering, wat was dat irritant zeg.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:52 schreef 2dope het volgende:
[..]
En dan pakte je een rotte appel van de grond die toevallig van iemand anders was;
"Stop right there, criminal scum!"
Que?quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:19 schreef Luchtkoker het volgende:
Hij is kennelijk uitgelekt op de X360 en wordt nu geupload naar usenet. Jammer dat m'n omgebouwde Xbox360 op dit moment in Sardinië, zo'n 1700 km verderop, is![]()
Ach, wil hem toch op PC, maar zou leuk zijn geweest
quote:
Laat hem even naar Nederland varen door iemand, gewoon speciaal voor die Xbox.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:31 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Hij ligt op op onze boot, die huidig in Sardinië ligt.
Dit klinkt weer zo herkenbaarquote:Op dinsdag 1 november 2011 18:01 schreef RickoKun het volgende:
[..]En weg is al je mega loot
[..]In die mega saaie taveernes keihard over die tafels jumpen terwijl alle borden en shit er vanaf pleurt en iedereen stoïcijns naar een muur blijft kijken
Jep, Battlefield 3 op 1920x1200 op ultra zonder problemen. En dat met een 6870quote:
Onwetendquote:Op dinsdag 1 november 2011 19:57 schreef AppleBite het volgende:
[..]
Dit klinkt weer zo herkenbaar, of in de barakken alles voor de ogen van de guards van de tafel lopen, gewoon puur om ze te pesten.
Dat hele xbox ding slaat ook nergens op, het is 8gb en heel veul mensen proberen het tegelijk te downloaden, terwijl nauwelijks mensen hem seeden, dus je hebt zo'n beetje rond de 10/11e![]()
Ik ga gewoon wachten, like a boss.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:36 schreef vosss het volgende:
Schijnt indeed wel de volledige versie te zijn wat ik her en der lees.
Ik vraag me af of ik me in kan houden als ie voor de pc ook een paar dagen voor de 11de lekt
Kopen doe ik hem toch meteen.
"Probleem" (of juist goede zaak) is dat het spel misschien zal lekken maar hij alsnog waarschijnlijk onspeelbaar zal zijn tot de lancering op Steam. Er zullen namelijk delen van het spel ontbreken die je nodig hebt om te spelen, die pas 11/11 om middernacht op Steam beschikbaar worden om te downloaden. De kans dat er dus vóór 11/11 een speelbare PC versie is is zeer minimaal.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:36 schreef vosss het volgende:
Schijnt indeed wel de volledige versie te zijn wat ik her en der lees.
Ik vraag me af of ik me in kan houden als ie voor de pc ook een paar dagen voor de 11de lekt
Kopen doe ik hem toch meteen.
Dat lukte dus bij om een of andere vage reden nietquote:Op dinsdag 1 november 2011 20:35 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
OnwetendUsenet met 100/100 lijntje, binnen 10 min binnen.
Dat is toch wel gewoon nederlandse tijd of niet?quote:die pas 11/11 om middernacht op Steam beschikbaar worden om te downloaden.
Hoezo zou je van Steam afhankelijk zijn als de retail versie uitlekt? Of is de kans groter dat er een digitale versie uitlekt?quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:45 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
"Probleem" (of juist goede zaak) is dat het spel misschien zal lekken maar hij alsnog waarschijnlijk onspeelbaar zal zijn tot de lancering op Steam. Er zullen namelijk delen van het spel ontbreken die je nodig hebt om te spelen, die pas 11/11 om middernacht op Steam beschikbaar worden om te downloaden. De kans dat er dus vóór 11/11 een speelbare PC versie is is zeer minimaal.
Als het goed is wordt het per tijdzone bekeken, dus wij hebben hem gewoon om middernacht CET ja.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:54 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat is toch wel gewoon nederlandse tijd of niet?
Ik heb hem namelijk origineel de 10de als het meezit, dus dan kan ik van de 10de op de 11de om 00:01 toch aan de slag of niet?
De retail PC versie op Disc heeft ook Steam nodig om eenmalig te activeren.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoezo zou je van Steam afhankelijk zijn als de retail versie uitlekt? Of is de kans groter dat er een digitale versie uitlekt?
Echt waar? Dat wist ik niet. Wel apart trouwens.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:57 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
De retail PC versie op Disc heeft ook Steam nodig om eenmalig te activeren.
Als het maar niet net zo lang duurt als toen bij HL2 omdat de halve wereld tegelijkertijd zit te activerenquote:Op dinsdag 1 november 2011 20:57 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
De retail PC versie op Disc heeft ook Steam nodig om eenmalig te activeren.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:59 schreef vosss het volgende:
[..]
Als het maar niet net zo lang duurt als toen bij HL2 omdat de halve wereld tegelijkertijd zit te activeren
Steam is vele malen beter geworden sindsdien. Ik weet inderdaad ook nog de tijd van HL2 en dat Steam net uit was, wat had ik een hekel aan dat "kutplatform" zeg. Ik heb serieus jaren Steam ontweken en ook Steam games die ik zou kopen gewoon gepirate omdat ik om Steam heen wildequote:Op dinsdag 1 november 2011 20:59 schreef vosss het volgende:
[..]
Als het maar niet net zo lang duurt als toen bij HL2 omdat de halve wereld tegelijkertijd zit te activeren
Steam heeft wel Steam Cloud of zoiets.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:38 schreef Luchtkoker het volgende:
Kan dat bij enige andere games dan? Ik heb er nog nooit van gehoord (via Steam saves syncen), dus het lijkt me sterk. Zou niet zo moeilijk moeten zijn om een bestandje te copypasten naar een andere map op een andere computer, echter..
Steam Cloud is dan ook alleen voor sommige games, The Witcher 2 heeft die functie bijvoorbeeld niet.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:47 schreef vosss het volgende:
Nouja in theorie moet dat natuurlijk gewoon kunnen. Dat is hetzelfde als even je savegames op een andere partitie parkeren als je een re-install doet.
Die kun je ook gewoon weer terug zetten.
Maargoed, als ik kijk wat sommige games aan data innemen als je flink wat savegames hebt dan vraag ik me af of dat niet heel erg veel schijfruimte bij Steam in gaat nemen met miljoenen verkochte exemplaren.
Die van Oblivion waren geloof ik 15MB per stuk uit mn hoofd.
100 savegames is niets gek voor een TES game. 1,5GB per speler
Zeg dat 2 miljoen mensen meedoen. Dan heb je het al over 3.000.000 GB aan savegames
Tel er maar niet op zou ik zeggen
Dat is de fout van Bethesda, als ze gebruik zouden maken van incremental updates was dat niet zozeer nodig geweestquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:47 schreef vosss het volgende:
Nouja in theorie moet dat natuurlijk gewoon kunnen. Dat is hetzelfde als even je savegames op een andere partitie parkeren als je een re-install doet.
Die kun je ook gewoon weer terug zetten.
Maargoed, als ik kijk wat sommige games aan data innemen als je flink wat savegames hebt dan vraag ik me af of dat niet heel erg veel schijfruimte bij Steam in gaat nemen met miljoenen verkochte exemplaren.
Die van Oblivion waren geloof ik 15MB per stuk uit mn hoofd.
100 savegames is niets gek voor een TES game. 1,5GB per speler
Zeg dat 2 miljoen mensen meedoen. Dan heb je het al over 3.000.000 GB aan savegames
Tel er maar niet op zou ik zeggen
Die ben ik toevallig nog eens aan het installeren om te kijken hoeveel beter dat draait op mn nieuwe moederbord en processorquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:50 schreef Rezania het volgende:
The Witcher 2 heeft die functie bijvoorbeeld niet.
Bron?quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
maar 6gb om te installeren op de pc? Beetje weinig
gewoon bekend gemaakt hoor tijdens de specsquote:
quote:Because content doesn’t take lots more space if you know how to build an open world game, which we do.
Oblivion was, what, 4 (Gb) something? Did it have more content than these games being mentioned that have 2x or 3x the install?
6 gigs: New engine and we’re much better at compression (art/voice/data). It’s huge yet more optimized than we’ve had before. And faster.
Ah oke. Ik was ook niet sceptisch hoor, ik wilde gewoon een bron.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
gewoon bekend gemaakt hoor tijdens de specs
http://www.dualshockers.c(...)ethesda-says-no-way/
[..]
Ze geven toch goede redenen waarom het maar 6GB is? Persoonlijk vond ik de 16GB van The Witcher 2 een beetje overdreven, dat hoeft niet al te vaak voor te komen imo.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
gewoon bekend gemaakt hoor tijdens de specs
http://www.dualshockers.c(...)ethesda-says-no-way/
[..]
Haha heb je natuurlijk ook recht opquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:58 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Ah oke. Ik was ook niet sceptisch hoor, ik wilde gewoon een bron.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |