steek er nog 1 opquote:Op dinsdag 1 november 2011 10:33 schreef RickoKun het volgende:
Ok 2 nov voor jullie maar ik werk bij ign en heb vip status echt vette trailer is t!
Ach gelukkig is het hartstikke simpel.quote:Op dinsdag 1 november 2011 11:16 schreef vosss het volgende:
Nog 10 dagen de tijd om mijn nieuwe systeem in elkaar te steken.
Dat is al weer wat jaartjes geleden dat ik zelf een systeem in elkaar zette.
De laatste volledig nieuwe pc is in 2008 geweest en toen heb ik die door de winkel voor 2 tientjes ofzo in elkaar laten zetten.
Daarna zijn er alleen wat andere videokaarten en een HDD ingezet.
de laatste keer dat ik echt een pc zelf helemaal in elkaar gezet heb is denk ik rond 2006 ofzo geweest
Ik weet nog wel dat het vroeger best wel eens gekut kon zijn met een nieuw moederbord installeren en dan voornamelijk met die stekkertjes voor de resetknop en de powerknop en dergelijke.
Maargoed, vandaag komt mn 2500K en mn Gigabyte GA-Z68X-UD3H-B3 binnen. Hopelijk een beetje op tijd.
In principe als alles goed gaat zou ik dat toch wel binnen niet al te lange tijd gewoon weer up and running moeten hebben. Oude moederbord eruit, nieuwe erin, schijven erin, videokaart erin en even een fresh install van W7
quote:Op dinsdag 1 november 2011 11:19 schreef internal het volgende:
[..]
Ach gelukkig is het hardstikke simpel.
Makkelijker dan spellenquote:
Ik verwacht ook niet echt problemen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 11:19 schreef internal het volgende:
[..]
Ach gelukkig is het hardstikke simpel.
Ah ik lees het nu pas "hardstikke" da's inderdaad behoorlijk slechtquote:
Klinkt als een prima systeem.quote:Op dinsdag 1 november 2011 11:22 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik verwacht ook niet echt problemen.
Ik heb 2 interne SATA schijven, een DVD brander, 2 reepjes van 4GB geheugen en een videokaart.
Verder heb ik 2 casefans en aan de voorkant wat usb aansluitingen.
Dat moet hendig goed komen lijkt me
Ik heb ook een nasa systeem. Vierkant en er komt een láwaai af joh! 2 schermen erop aangesloten en dat loopt allemaal fijn. Internet is ook erg snel dus dat gaat wel goed. Laatst nog een beetje stof eruit gehaald met de stofzuigers dus mijn pc is er klaar voor.quote:
Er zijn áltijd 'problemen' is mijn ervaring, meestal veroorzaakt door onwetendheid of onkunde van ondergetekende echter en dus meestal zo opgelost.quote:Op dinsdag 1 november 2011 11:22 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik verwacht ook niet echt problemen.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:55 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ik heb ook een nasa systeem. Vierkant en er komt een láwaai af joh! 2 schermen erop aangesloten en dat loopt allemaal fijn. Internet is ook erg snel dus dat gaat wel goed. Laatst nog een beetje stof eruit gehaald met de stofzuigers dus mijn pc is er klaar voor.
Leuk, maar dat ga ik toch niet doen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:05 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
De pc pre-release versie is ook al te downloaden schijnbaar
Same, het is een kale versie voor zover ik het gehoord heb.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Leuk, maar dat ga ik toch niet doen.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:04 schreef Catch_me het volgende:
Heb zojuist mijn review copy op mijn xbox HDD geinstalleerd
En dan pakte je een rotte appel van de grond die toevallig van iemand anders was;quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:45 schreef RickoKun het volgende:
Ik ben trouwens benieuwd of dat 'oppakken' nu wel een functie heeft. 't Heeft ieg in Fallout, Oblivion en Fallout new vegas geen enkele functie gehad
Enige dat ik het ooit gebruikt heb was helemaal in het begin bij oblivion, om die kettingen vast te pakken in de cel waarin je bevrijd werd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |