www.canyourunit.comquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:17 schreef Seam het volgende:
Waar kun je die specs testen voor Skyrim?
Top bedankt, als ik thuis ben toch maar eens kijken hoe goed mijn PC er voor staat.quote:
Hmm, dan geeft CYRI het dus sowieso verkeerd aanquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:18 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
http://www.notebookcheck.net/NVIDIA-Quadro-FX-770M.11707.0.html
Max Memory, 512 MB. Die 1.7 GB lijkt me ook wel wat hoog voor zo'n kaart...
Doet hij wel vaker, ik heb bijvoorbeeld echt geen 2,4GB aan grafisch geheugen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:50 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Hmm, dan geeft CYRI het dus sowieso verkeerd aan
Achja, kijk wel hoe het eruit komt te zien, spelen doe ik het toch wel
Wat aww yeah?quote:
Precies. Daarom zeg ik mensen niet teveel waarde te hechten aan dat soort sites, aangerade specs, etc. In de praktijk wil het nog wel eens vies mee- of tegenvallen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:14 schreef vosss het volgende:
[..]
Wat aww yeah?
Ik wil niet lullig doen, echt niet, maar een 540M is een flutkaart van heb ik jou daar.
Zie deze site:
http://www.videocardbenchmark.net/high_end_gpus.html
540M - 732 punten
4890 - 1938 punten
260 - 1742 punten
Je zit royaal onder de recommended specs met die videokaart; me dunkt.
Dus aw yeah maar niet te vroeg
Hij zit met zn mobility kaartje net boven de minimum specs en dat is een ouwe X1800XT geloof ik.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:23 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Precies. Daarom zeg ik mensen niet teveel waarde te hechten aan dat soort sites, aangerade specs, etc. In de praktijk wil het nog wel eens vies mee- of tegenvallen.
Ik heb een 6870. Die scoort op die site iets onder de 6850, maar iedereen weet dat de 6870 de snellere van de 2 isquote:
Precies. De specs hoeven niks te zeggen over de uiteindelijke performance.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:22 schreef vosss het volgende:
[..]
Hij zit met zn mobility kaartje net boven de minimum specs en dat is een ouwe X1800XT geloof ik.
Ik kocht toen Oblivion uit kwam een X1900XTX en dat was een model nieuwe en sneller dan die X1800. Met die X1900XTX kon ik Oblivion _redelijk_ draaien.
Nou dan weet je het wel. Succes met Skyrim met je flutvideokaart
Volgens mij kijkt die site alleen maar naar het beschikbare geheugen. Er zijn mensen met een onboard videochip die compleet verbaast zijn dat een spel niet draait en roepen dan van jamaar ik heb 4 gieg geheugen op de videokaart!!!!!
Nou zal het op de laptop ook wel niet full HD resolutie worden en dan kunnen die mobiele kaartjes vaak nog aardig meekomen. Maar NIET op high detail wat met 'recommended hardware zou moeten kunnen.... Site lijkt idd alleen naar geheugen en DX-compliance te kijken wat videokaarten betreft.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:22 schreef vosss het volgende:
[..]
Hij zit met zn mobility kaartje net boven de minimum specs en dat is een ouwe X1800XT geloof ik.
In Oblivion ook, samen met de Skeleton Key.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:23 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Yes... De maakster van de handigste Daedric artifact.. In Morrowind anyway
Ik zit op een laptop dus kan het niet gemakkelijk vervangen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:14 schreef vosss het volgende:
[..]
Wat aww yeah?
Ik wil niet lullig doen, echt niet, maar een 540M is een flutkaart van heb ik jou daar.
Zie deze site:
http://www.videocardbenchmark.net/high_end_gpus.html
540M - 732 punten
4890 - 1938 punten
260 - 1742 punten
Je zit royaal onder de recommended specs met die videokaart; me dunkt.
Dus aw yeah maar niet te vroeg
Ja, op high inderdaad. Maar daarbovenop komen nog wat opties. Sowieso een Ultra-high. Misschien nog wat andere dingen zoals AA enzo die je met een 4890 niet aan kan zetten bijvoorbeeld op high.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:00 schreef vosss het volgende:
Welnee ben je gek. Die recommended specs is een 4890 en er zijn slechts 37 videokaarten die tussen de recommended en de jouwe zitten.
Jij zit aan de onderkant.
Die site van of je het kan draaien is verre van betrouwbaar, dat sowieso, maargoed, dat een game anno 2011 en dan ook nog eens een triple A titel een recommended videokaart van een 4890 meegeeft dat geeft toch te denken.
Waar blijft godverdomme die PS4 en die XBox720???
Een 4890...die van mij is vorig jaar stuk gegaan net binnen garantie van 2 jaar en daar heb ik een 5770 voor terug gekregen omdat ie al niet meer leverbaar was. Inmiddels is die ook al weer vervangen.
Ik kan er nog steeds niet bij. Een 4890 als recommended om alles op high te gooien.![]()
![]()
Gegarandeerd dat het wachten is op de mods.
Ik snap niks van wat jij zegt maar ik ben dan ook geen pc gamerquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:00 schreef vosss het volgende:
Welnee ben je gek. Die recommended specs is een 4890 en er zijn slechts 37 videokaarten die tussen de recommended en de jouwe zitten.
Jij zit aan de onderkant.
Die site van of je het kan draaien is verre van betrouwbaar, dat sowieso, maargoed, dat een game anno 2011 en dan ook nog eens een triple A titel een recommended videokaart van een 4890 meegeeft dat geeft toch te denken.
Een 4890...die van mij is vorig jaar stuk gegaan net binnen garantie van 2 jaar en daar heb ik een 5770 voor terug gekregen omdat ie al niet meer leverbaar was. Inmiddels is die ook al weer vervangen.
Ik kan er nog steeds niet bij. Een 4890 als recommended om alles op high te gooien.![]()
![]()
Gegarandeerd dat het wachten is op de mods.
2013 / 2014quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:00 schreef vosss het volgende:
Kort gezegd heb je niet zo'n hele beste kaart, niet genoeg voor high in ieder geval. Maar low/med kan je wel draaien denk ik. Scratch dat, hij heeft het van de verkeerde site. Je kaart is zo'n beetje vergelijkbaar met de 4890 en dus zou je hem ook op high kunnen spelen. Iets betrouwbaardere benchmark site: TomsHardwarequote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:17 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik snap niks van wat jij zegt maar ik ben dan ook geen pc gamer
Dat dus.quote:En hij is boos dat Skyrim de recommended specs zo laag heeft liggen. Doordat de consoles de grafische kwaliteiten van de games tegenhouden.
Op de factuur van je pcquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:17 schreef Seam het volgende:
Waar kun je die specs testen voor Skyrim?
Netjes, thanks!quote:Op zondag 30 oktober 2011 11:10 schreef Troonwoord het volgende:
Volledige proloog van Elder Scrolls: Skyrim (Warning !! SPOILERS)
Inderdaad, ik wil het helemaal niet zien.quote:
Daar ga ik dus niet op klikken hequote:Op zondag 30 oktober 2011 11:10 schreef Troonwoord het volgende:
Kut nu zit ik dit te kijken terwijl ik moet studeren.quote:Op zondag 30 oktober 2011 11:10 schreef Troonwoord het volgende:
Sweeeeeeet.quote:Op zondag 30 oktober 2011 11:10 schreef Troonwoord het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
Die pijlen die idd niet naar die beer gaan maar een halve meter de grond in vallen voor hemquote:Op zondag 30 oktober 2011 14:27 schreef 2dope het volgende:
Waarom zijn het altijd zulke ontiegelijk slechte spelers die in dit soort footage spelen.
Sowieso, het hele idee van dat stukje is om de damage amplifier van een sneak attack te introduceren. Gaat die mongool TEGEN die beer aan staanquote:Op zondag 30 oktober 2011 14:31 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Die pijlen die idd niet naar die beer gaan maar een halve meter de grond in vallen voor hem
Of dat is een foutje van bethesda's kant..
Jaaa dat is gewoon ronduit belachelijk, maar ik volg sowieso niks van die hele gast.quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:49 schreef 2dope het volgende:
[..]
Sowieso, het hele idee van dat stukje is om de damage amplifier van een sneak attack te introduceren. Gaat die mongool TEGEN die beer aan staanGek hè dat 'ie wakker wordt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Time was so long ago
And things come back you see
To where they don't belong
And every drop of sea is the whole ocean
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |