Mooi.quote:
Dwemer constructs!quote:
Hey pik, heb je je nieuwe pc al? Je mag wel opschietenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:54 schreef RickoKun het volgende:
Azura is dat standbeeld met die halve maan?
Yes... De maakster van de handigste Daedric artifact.. In Morrowind anywayquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:54 schreef RickoKun het volgende:
Jonge, het eerste wat ik dacht was: "Heuj, daar heb je Azuraquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:54 schreef RickoKun het volgende:
Dat filmpje.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 11:50 schreef Brammie1 het volgende:
Planet Skyrim: Your Guide to the World of Elder Scrolls V
http://www.gamespot.com/x(...)/6342625?tag=topslot;thumb;2
.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 11:50 schreef Brammie1 het volgende:
Planet Skyrim: Your Guide to the World of Elder Scrolls V
http://www.gamespot.com/x(...)/6342625?tag=topslot;thumb;2
Fat gaat je niet lukken hoor. Of je moet door de main quest heen rennen. Maar als je het echt wil spelen. Haal je dat never nooit niet.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:03 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Zojuist maar eens Oblivion met alle uitbreidingen gehaald. Eens kijken of ik dan uit kan spelen voor Skyrim uitkomt
Mijn videokaart haalt de recommended eisen nietquote:
Dat zie je toch?quote:
Ja joh, ik heb het toch al eerder gezegd, je moet niet zoveel waarde hechten aan die min. specs. Het zal sowieso per persoon verschillen. Ik denk dat het wel goed voor je komtquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:34 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]Nou ja, medium moet hij toch wel aan kunnen?
Ja.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:38 schreef CantFazeMe het volgende:
Oh! Wat gaaf. Mooi. Witcher draaide ook goed?
Je geeft me hoop.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:38 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Ja joh, ik heb het toch al eerder gezegd, je moet niet zoveel waarde hechten aan die min. specs. Het zal sowieso per persoon verschillen. Ik denk dat het wel goed voor je komt
Ja, daar ging ik ook al vanuit. Nou ja, komt wel goed waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:41 schreef CantFazeMe het volgende:
Nou als je Witcher op med kan dan kan Skyrim zeker ook op med.
The Witcher 2?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:45 schreef CantFazeMe het volgende:
Heb je hem al eens op high geprobeerd?
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:49 schreef Rezania het volgende:
Zelfs op high werkt hij nog vloeiend.
Blijkbaar.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:51 schreef RickoKun het volgende:
[..]DUs je hebt the witcher 2 al vet lang gespeeld met alles op medium terwijl t op high kon?
Met een nieuwe card gooi je toch meteen alles op extreem om te kijken of het werkt? Ik iig welquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Blijkbaar.Vet lang is ook overdreven, ik heb die kaart pas 3 dagen.
Ik had het bij al mijn spelen al op extreem getest, behalve bij The Witcher 2.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Met een nieuwe card gooi je toch meteen alles op extreem om te kijken of het werkt? Ik iig wel
http://www.notebookcheck.net/NVIDIA-Quadro-FX-770M.11707.0.htmlquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:01 schreef Bakakame het volgende:
Bij mij geeft hij bij zo'n beetje alle spellen aan dat ik de Recommendation niet haal, omdat hij mijn videokaart niet goed pakt, ik heb een Quadro FX 770M.
Bij Skyrim doet hij 't ook...
Recommended is 1GB video RAM, Pixel shader version 3.0 en Vertex shader version 3.0
Ik heb 1.7GB, 4.0 en 4.0 en dat laat hij ook zien, maar hij zegt dat ik het niet heb.
In elk geval haal ik de quadcore en RAM stats niet, ik zal 'm toch redelijk moeten kunnen spelen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |