SPOILER: SysteemeisenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trailers
http://www.gameinformer.c(...)c-dragon-action.aspx
http://www.gametrailers.com/episode/gametrailers-tv/137?ch=1
http://www.bethblog.com/i(...)live-action-trailer/
Previews
Fok!Games - http://games.fok.nl/previ(...)crolls-v-skyrim.html
Wired - http://www.wired.com/gamelife/2011/10/skyrim-hands-on/
Gamekings - http://www.gamekings.tv/v(...)er-scrolls-v-skyrim/
Reviews
-
Algemene info
Bron: http://www.gamefaqs.com/b(...)ls-v-skyrim/57934750SPOILER: Algemene informatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Additionele informatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Platform-Poll :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.![]()
![]()
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGEĦ![]()
ik zit al hele dagen te fantaseren over builds die ik kan nemen
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.![]()
Is al bekend of de 360 versio een regio lock heeft?Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035![]()
Nee, maar dat is toch meestal standaard zo?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:45 schreef Jesse_ het volgende:
Is al bekend of de 360 versio een regio lock heeft?Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
Ik ga nu (vandaaG) op zoek naar een nieuwe PCvan rond de 1250 euro. Hier zal ik met gemak alles op ultra kunnen zetten
![]()
Ik ook, het moet nou echt eens snel de 11de worden.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:44 schreef leeell het volgende:
ik zit al hele dagen te fantaseren over builds die ik kan nemen
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
jaloers, ik ben gedwongen hem op dequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:45 schreef RickoKun het volgende:
Ik ga nu (vandaaG) op zoek naar een nieuwe PCvan rond de 1250 euro. Hier zal ik met gemak alles op ultra kunnen zetten
Console
te kopen
Jaloers.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:45 schreef RickoKun het volgende:
ik moet de 11de naar een verjaardagsfeest in het MIDDEN van het landmoet ik blijven pitten waardoor ik pas de 12de terug ben
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:46 schreef leeell het volgende:
[..]
jaloers, ik ben gedwongen hem op deConsole
te kopen
![]()
![]()
Zeg dat je ziek bent.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:46 schreef RickoKun het volgende:
ik moet de 11de naar een verjaardagsfeest in het MIDDEN van het landmoet ik blijven pitten waardoor ik pas de 12de terug ben
Vaak wel, maar lang niet altijdquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, maar dat is toch meestal standaard zo?
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
Dat is wel kut.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:47 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik heb op mijn familienaam beloofd dat ik eens naar dat feest toe zou gaanDus ik moet wel
11 november een verjaardag van een oom
3 x raden wie niet gaat
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:49 schreef leeell het volgende:
11 november een verjaardag van een oom
3 x raden wie niet gaat
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGEĦ![]()
11 november: begin van een, tot nu toe tenminste, huiswerk vrij weekend.
Ik ga hem vrijwillig voor de xbox halen terwijl mijn specs minimaal goed genoeg zijn voor medium.
U mad?I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Nee, jouw verlies, niet het mijne.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:59 schreef Seam het volgende:
Ik ga hem vrijwillig voor de xbox halen terwijl mijn specs minimaal goed genoeg zijn voor medium.
U mad?
Dan heb je geen mods he. Het grootste minpunt. (voor mij dan)quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:59 schreef Seam het volgende:
U mad?-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
klopt, ik haal voor beide, gewoon voor de mods op de PCquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:16 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Dan heb je geen mods he. Het grootste minpunt. (voor mij dan)
aangezien ik niet altijd op de PC kan, maar wel altijd op xbox, en sowieso ga ik niet alleen spelen als ik toegang tot mijn PC heb, daarom maar allebeiOp maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Mods.Kan niet wachten om te zien wat de community allemaal gaat maken.
i7-2600quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:45 schreef RickoKun het volgende:
8 GB RAM
GTX 560 Ti
120 GB SSD
2 TB old skool HDD
een Z68 architectuur moederbord
En uiteraard een degelijke voeding erin. 700/750W ofzo.
Hoewel ik even zou wachten met bestellen als ik jou was. Door de overstromingen in Thailand zijn de HDD prijzen omhoog geschoten, sommige modellen zijn verdubbeld in prijs.Of toch du vader?![]()
Omdat een 580 meteen ¤450 kost en ATI kut drivers heeftquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:29 schreef drumstickNL het volgende:
Vanwaar een GTX 560 Ti met een budget van 1250? (En wel een SSD.)
En SSD is gewoon een baze performance boost. SSD is echt een benodigdheid in een nieuwe PC, anders ben je gewoon dom bezig.
Of toch du vader?![]()
Mijn 1-jaar oude pc zit nog boven de req specs. Maar ik ben fucked met een overclocked HD5850..Get it and Bet it![]()
'k Heb zelf ook een nvidia kaart idd om van het driver gezeik af te komen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:29 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Omdat een 580 meteen ¤450 kost en ATI kut drivers heeftEn SSD is gewoon een baze performance boost. SSD is echt een benodigdheid in een nieuwe PC, anders ben je gewoon dom bezig.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
PS3 hier. Kijk er alsnog erg naar uit, zit er nu alleen wel aan te denken BF3 te halen om me een beetje af te leiden tot de 11e
.
![]()
Misschien maak ik wel gewoon een boze Orc Berserker met een two-handed axe
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
two handed elven blademaster met light armor en enchantingquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Misschien maak ik wel gewoon een boze Orc Berserker met een two-handed axe
Dilemma 's alom
Hmmm thanks mate. Ik zal dit in het achterhoofd nemen en de tweakers best buy guide erbij houden voor checking van de prijsquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:27 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
i7-2600
8 GB RAM
GTX 560 Ti
120 GB SSD
2 TB old skool HDD
Hoewel ik even zou wachten met bestellen als ik jou was. Door de overstromingen in Thailand zijn de HDD prijzen omhoog geschoten, sommige modellen zijn verdubbeld in prijs.![]()
![]()
Dan wel dualwield he?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:03 schreef leeell het volgende:
[..]
two handed elven blademaster met light armor en enchanting
Dilemma 's alom
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
uiteraard ,quote:
maar ik ga toch voor battle mage met sword/destruction dualwield voor close range en Destruction in beide voor long range, en dan een keertje wat met illusion doen (zag er in de demo verdomd handig uit) en alteration, omdat het leven in TES altijd makkelijker maaktOp maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Beter i5 2500k en 2x GT570/560Ti. SSD heb je voor games niet echt nodig, scheelt iets opstarttijd/laadtijd. Heb zelf wel SSD, werkt verder wel goed maar voor gameperformance niet nodig. Desnoods 2x 2TB in RAID-0, wel slomer dan SSD maar loopt ook redelijk.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:27 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
i7-2600
8 GB RAM
GTX 560 Ti
120 GB SSD
2 TB old skool HDD
Hoewel ik even zou wachten met bestellen als ik jou was. Door de overstromingen in Thailand zijn de HDD prijzen omhoog geschoten, sommige modellen zijn verdubbeld in prijs.
2500k is in games gelijkwaardig aan 2600, maar scheelt best wat euro. En unlocked voor overclocks.
SLI is wel beetje over the top voor skyrim, aan 1 kaart zou je genoeg hebben. Als je ook BF3 speelt heb je daar wel wat aan.
[ Bericht 5% gewijzigd door Jero_nimo op 28-10-2011 13:17:55 ]![]()
Mijn Zelda hypemeter begint te stijgen en daardoor mijn Skyrim hypemeter te zakken. Kan iemand me overhalen niet een tijdje te wachten tot ie goedkoper wordt?.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
Gast, luister eens naar jezelf.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:32 schreef speknek het volgende:
Mijn Zelda hypemeter begint te stijgen en daardoor mijn Skyrim hypemeter te zakken. Kan iemand me overhalen niet een tijdje te wachten tot ie goedkoper wordt?.
No resentment ever evened out a weaker hand![]()
Ik geef toe dat dat altijd het meest zinnige geluid is, maar ik wilde nu juist een keer jullie horen.quote:They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
Gij zult Skyrim spelen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:36 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik geef toe dat dat altijd het meest zinnige geluid is, maar ik wilde nu juist een keer jullie horen.No resentment ever evened out a weaker hand![]()
Wacht lekker.
Kan je je na Hyrule gered te hebben tenminste helemaal onderdompelen in Skyrim.
(met het risico dat Skyrim in het niet valt bij Skyward Sword)Het is geel en staat in mijn ondertitel!
Zelda neem ik sinds wind waker al niet meer serieus, zeker niet in vergelijking met elder scrolls
Conscience do cost.![]()
Ik heb SLI nooit gementioned. Ik zei GTX560 Ti, niet '2x', niet 'SLI', niks in die trant. -edit- Verkeerd begrepen, had in je eerste zin 'en 2x GT570/560Ti' niet gelezen. Mijn fout.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:09 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Beter i5 2500k en 2x GT570/560Ti. SSD heb je voor games niet echt nodig, scheelt iets opstarttijd/laadtijd. Heb zelf wel SSD, werkt verder wel goed maar voor gameperformance niet nodig. Desnoods 2x 2TB in RAID-0, wel slomer dan SSD maar loopt ook redelijk.
2500k is in games gelijkwaardig aan 2600, maar scheelt best wat euro. En unlocked voor overclocks.
SLI is wel beetje over the top voor skyrim, aan 1 kaart zou je genoeg hebben. Als je ook BF3 speelt heb je daar wel wat aan.
SSD is niet per se nodig voor games nee, maar het scheelt enorm veel in opstart tijden van je OS en laadtijden van spellen. Als je een nieuwe PC koopt met zo'n groot budget is een SSD gewoon een must. Dat scheelt gewoon enorm in laadtijden in het algemeen.
Overclocken is volgens mij sowieso geen vlak waar RickoKun zich op gaat bevinden, dus daarvoor hoef je niet de i5 te nemen boven die i7. Bovendien tonen de meeste benchmarks aan dat zelfs met een overclock van die i5-2500k naar 4.5 Ghz, je bij gamen niet eens een merkbare performance boost hebt. Ik zou voor de i7 gaan, die HyperThreading ondersteunt, wat de i5 niet doet. Wederom, het gaat niet alleen maar over gamen. Als je echt op de centen moet letten dan zeg ik ja, neem een i5-2500k. Maar met een budget van ¤1250 is dat niet het geval, dus ik zeg ga voor HT -> 2600.
[ Bericht 3% gewijzigd door Luchtkoker op 28-10-2011 14:53:11 ]Of toch du vader?![]()
Ik weet trouwens niet waar mijn specs lijstje op uit komt qua prijs, misschien als je nog 200 euro over hebt in dat budget dat je er inderdaad nog een 2e kaart bij kan gooien.
Maar ik weet niet, GTX560 Ti is op zich al een hele goede kaart, SLI is niet echt enorm nodig. Al helemaal niet voor Skyrim inderdaad.Of toch du vader?![]()
Nice! Ik ga mij idd overigens niet op overclocking etc. bevinden, ben ik te onkundig in en heb geen zin in gezever met overhitte als ik t zelf wel ga proberen
-edit-
Misschien dat ik idd wel 260 ga halen, en later voor als games schokkerig beginnen te gaan, een 2de aanschaf.
[ Bericht 20% gewijzigd door Rickocum op 28-10-2011 15:11:56 ]![]()
Is ook niet echt nodig. Je zult niet echt veel verschil merken met zo'n setup of je CPU nou op 3.4 Ghz ligt of 3.8Is voornamelijk e-peen.
Of toch du vader?![]()
Mja, overclocken is niet echt nodig met zo'n pc nee. Vooral niet voor Skyrim. Het schijnt ook dat ze de engine echt een stuk beter hebben geoptimaliseerd dan bij oblivion. Mag ook wel met zo'n doorontwikkelde engine. Dus je zal het waarschijnlijk sowieso op ultra kunnen spelen met de specs die nu genoemd zijn. Wat je er verder mee wil is eigen smaak. Maken laadtijden je niets uit en wil je puur pc voor gamen heb je meer aan betere videokaarten dan SSD en i7 2600. Wil je gewoon allround goede pc dan kan je mooie SSD en 2600 nemen. i7 is stuk sneller in videobewerken enzo dan i5, voor gamen maakt niet zoveel uit. Kijk wel uit met de SSD, sommige controllers blijken nogal brak (sandforce uit bijv. vertex3). Maar dat kan je op tweakers wel vinden, en niet iedereen heeft er last van. gebruik zelf al jaartje ofzo de vertex2 met volle tevredenheid. Voeding is inderdaad wel belangrijk. Ik geloof dat XFX wel goede voedingen heeft. Kijk daarvoor ook even in voedingentopic van tweakers. Veel plezier met uitzoeken enzo in ieder geval!![]()
Heb zelf ook een Vertex2, maandje of 3-4 nu, werkt heerlijkAlles start zo snel op
Of toch du vader?![]()
Mooi.quote:En zag ik daar nou de Dark Brotherhood?
![]()
Ik kan echt niet meer wachtendas einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht![]()
Dwemer constructs!quote:![]()
Als Oblivion een ding miste dan was het wel Dwemer materiaal.
![]()
Hey pik, heb je je nieuwe pc al? Je mag wel opschietenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:54 schreef RickoKun het volgende:
Azura is dat standbeeld met die halve maan?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.![]()
Yes... De maakster van de handigste Daedric artifact.. In Morrowind anywayquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:54 schreef RickoKun het volgende:
Azura is dat standbeeld met die halve maan?![]()
![]()
11 november, het eind van mijn studiejaar.Op woensdag 20 april 2011 14:38 schreef gogosweden het volgende:
Jij bent geil![]()
Jonge, het eerste wat ik dacht was: "Heuj, daar heb je Azuraquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:54 schreef RickoKun het volgende:
Azura is dat standbeeld met die halve maan?"
Planet Skyrim: Your Guide to the World of Elder Scrolls V
http://www.gamespot.com/x(...)/6342625?tag=topslot;thumb;2Wel lekker blijven plakken hè?![]()
Dat filmpje.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 11:50 schreef Brammie1 het volgende:
http://www.gamespot.com/x(...)/6342625?tag=topslot;thumb;2Net alsof het een documentaire is.
Zojuist maar eens Oblivion met alle uitbreidingen gehaald. Eens kijken of ik dan uit kan spelen voor Skyrim uitkomt![]()
![]()
.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 11:50 schreef Brammie1 het volgende:
http://www.gamespot.com/x(...)/6342625?tag=topslot;thumb;2
Prachtig filmpje, begint nu echt te kriebelen![]()
![]()
Godverdomme. Mijn pc is naar de klote.
Ofja, dat wil zeggen 1 van mijn Corsair Dominator reepjes heeft de geest gegeven.
Ik dacht zelf nog lekker dan, dan moet ik nu nieuw geheugen kopen en over een maand of 2 als ik ga upgraden kan ik dat wegflikkeren. Om nu te upgraden is er even eht geld eigenlijk niet voor.
Toen zag ik ineens op de site van 4launch dat er 5 jaar garantie op het geheugen zit dus even gebeld.
Inderdaad garantie, maar omdat het een setje van 2x2GB is moet ik de hele set opsturen, ookal is maar 1 reepje defect. Dat gaat hem dus niet worden, want dat zit ik minimaal 1 week zonder werkende pc
Afgesproken dat ze een nieuwe set bestellen en zodra die binnen is dat ik even langs rij en de defecte set opruil voor een nieuwe.
Dat is dus prima geregeld weer bij 4launch. Nu maar hopen dat ze voor de 11de die nieuwe set binnen hebben, want 2GB schiet toch echt te kort.
vosss is de naam,
Fat gaat je niet lukken hoor. Of je moet door de main quest heen rennen. Maar als je het echt wil spelen. Haal je dat never nooit niet.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:03 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Zojuist maar eens Oblivion met alle uitbreidingen gehaald. Eens kijken of ik dan uit kan spelen voor Skyrim uitkomt![]()
![]()
Waarom niet? Hij heeft nog 12 dagen, 9 uur en 10 minuten.
Dat zijn in totaal 297 uur en 10 minuten.
Na 100 uur heb je het wel gezien in Oblivion, dus dan houdt hij nog +/- twee derde van de tijd die nog resteert tot de launch over
vosss is de naam,
![]()
Ja dat is toch zo?
Ik zou zeggen 1/3de Oblivion spelen, 1/3de werken en 1/3 slapen.
Prima invulling van de laatste paar dagen voor de launch; me dunkt
vosss is de naam,
Mijn videokaart haalt de recommended eisen nietquote:Even afwachten hoe die draait en anders een nieuwe kopen.
![]()
![]()
Yeah baby
Dat zie je toch?quote:Ja, het is gelukt. En wat een verbetering, ben er erg blij mee.
Nog bedankt voor je advies, het was erg behulpzaam.
Oh! Wat gaaf. Mooi. Witcher draaide ook goed?█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.![]()
Ja joh, ik heb het toch al eerder gezegd, je moet niet zoveel waarde hechten aan die min. specs. Het zal sowieso per persoon verschillen. Ik denk dat het wel goed voor je komtquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:34 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]Nou ja, medium moet hij toch wel aan kunnen?
Of toch du vader?![]()
Ja.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:38 schreef CantFazeMe het volgende:
Oh! Wat gaaf. Mooi. Witcher draaide ook goed?Hij stelde medium voor, dus daar heb ik hem maar op gehouden, maar dat gaat allemaal wel vloeiend. En het ziet er ook goed uit.
Je geeft me hoop.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:38 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Ja joh, ik heb het toch al eerder gezegd, je moet niet zoveel waarde hechten aan die min. specs. Het zal sowieso per persoon verschillen. Ik denk dat het wel goed voor je komtNu maar hopen dat je gelijk hebt.
Alleen die soundcard klopt niet, geen idee hoe ik dat kan veranderen.
Nou als je Witcher op med kan dan kan Skyrim zeker ook op med.█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.![]()
Ja, daar ging ik ook al vanuit. Nou ja, komt wel goed waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:41 schreef CantFazeMe het volgende:
Nou als je Witcher op med kan dan kan Skyrim zeker ook op med.
The Witcher 2?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:45 schreef CantFazeMe het volgende:
Heb je hem al eens op high geprobeerd?Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:49 schreef Rezania het volgende:
Zelfs op high werkt hij nog vloeiend.DUs je hebt the witcher 2 al vet lang gespeeld met alles op medium terwijl t op high kon?
![]()
Blijkbaar.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:51 schreef RickoKun het volgende:
[..]DUs je hebt the witcher 2 al vet lang gespeeld met alles op medium terwijl t op high kon?
Vet lang is ook overdreven, ik heb die kaart pas 3 dagen.
Met een nieuwe card gooi je toch meteen alles op extreem om te kijken of het werkt? Ik iig welquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Blijkbaar.Vet lang is ook overdreven, ik heb die kaart pas 3 dagen.
Bij mij geeft hij bij zo'n beetje alle spellen aan dat ik de Recommendation niet haal, omdat hij mijn videokaart niet goed pakt, ik heb een Quadro FX 770M.
Bij Skyrim doet hij 't ook...
Recommended is 1GB video RAM, Pixel shader version 3.0 en Vertex shader version 3.0
Ik heb 1.7GB, 4.0 en 4.0 en dat laat hij ook zien, maar hij zegt dat ik het niet heb.
In elk geval haal ik de quadcore en RAM stats niet, ik zal 'm toch redelijk moeten kunnen spelen![]()
![]()
![]()
Ik had het bij al mijn spelen al op extreem getest, behalve bij The Witcher 2.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Met een nieuwe card gooi je toch meteen alles op extreem om te kijken of het werkt? Ik iig wel![]()
Waar kun je die specs testen voor Skyrim?I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
http://www.notebookcheck.net/NVIDIA-Quadro-FX-770M.11707.0.htmlquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:01 schreef Bakakame het volgende:
Bij mij geeft hij bij zo'n beetje alle spellen aan dat ik de Recommendation niet haal, omdat hij mijn videokaart niet goed pakt, ik heb een Quadro FX 770M.
Bij Skyrim doet hij 't ook...
Recommended is 1GB video RAM, Pixel shader version 3.0 en Vertex shader version 3.0
Ik heb 1.7GB, 4.0 en 4.0 en dat laat hij ook zien, maar hij zegt dat ik het niet heb.
In elk geval haal ik de quadcore en RAM stats niet, ik zal 'm toch redelijk moeten kunnen spelen![]()
Max Memory, 512 MB. Die 1.7 GB lijkt me ook wel wat hoog voor zo'n kaart...Of toch du vader?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: