ja bij DX, maar moet ff uitvinden hoe ik mn knopjes moet configurerenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:02 schreef mschol het volgende:
[..]
dat ding besteld bij deal extreme? do tell of het een beetje goed te configureren enzo is?
Een schone versie van minecraft 1.8.1 gebruiken, en als je voor buildcraft 2.2.0 gaat, geen andere mods installeren. Hij is niet erg compatibel met andere mods, als je wel andere wilt gebruiken moet je terug naar MC 1.7.3 geloof ik.quote:
werkt verdrinken niet meer? anders van hoog laten vallenquote:
er was toch zo manier met een cactus? en ik ben niet goed met "verdrink" trapsquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:39 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
werkt verdrinken niet meer? anders van hoog laten vallen
met cactus heb je altijd kans dat de spullen daar in vallen. Ik denk dat fallingdamage traps het best zijnquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:41 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
er was toch zo manier met een cactus? en ik ben niet goed met "verdrink" traps
ja want daar gaan geen spullen in wegquote:
enchantsquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:18 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Yep, dan krijg je ook nog XP voor enchants!
fuck idd kiershar helemaal vergeten !!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:23 schreef vogelkooi het volgende:
Kijk eens op youtube naar kiershar´s channel.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:39 schreef maurisioo het volgende:
HEY RICKO HETIS NOG NIET FOLOTOOID!!!!1!!!!!!!!11!!!!
OHOE GAGAAT HET?!?!?!?!??!!? OK GR
HAHAHHAHAHHAA MAUUUU JNGOEN!!!!! JAWEL GOED HIRE HAHA MT NU WEER WEG HEY GR AAN TINE OK GR GRquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:39 schreef maurisioo het volgende:
HEY RICKO HETIS NOG NIET FOLOTOOID!!!!1!!!!!!!!11!!!!
OHOE GAGAAT HET?!?!?!?!??!!? OK GR
nee, ik weet niet wat voor lava traps jij maakt maar bij mij werkt het.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:08 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
ja want daar gaan geen spullen in weg
ik voel jequote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:25 schreef naim380 het volgende:
Haat aan creepersXD jesus wat zijn die toch krengen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |