En wat is daar het praktisch nut van?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:09 schreef bobbernaut het volgende:
[ afbeelding ]
YES MINECRAFT MET CONTROLLER!!!!
dat ding besteld bij deal extreme? do tell of het een beetje goed te configureren enzo is?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:09 schreef bobbernaut het volgende:
[ afbeelding ]
YES MINECRAFT MET CONTROLLER!!!!
niet?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:02 schreef Trollscience het volgende:
Heeft iemand enig idee hoe ik Bedrock vernietig in Survival 1.8.1?
bedrock kan niet kapotquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:02 schreef Trollscience het volgende:
Heeft iemand enig idee hoe ik Bedrock vernietig in Survival 1.8.1?
ja in creative kan het wel kapot, dat moeten ze nog ff fixenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:03 schreef mschol het volgende:
[..]
in creative in 1.9xxx anders wel
kan je zo in het niets hakken
juist niet, nu kun je er makkelijk mee bouwen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:04 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
ja in creative kan het wel kapot, dat moeten ze nog ff fixen
waarom zou je er mee willen bouwenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:06 schreef maurisioo het volgende:
[..]
juist niet, nu kun je er makkelijk mee bouwen.
Een kamer vol met TNT ontploft. Met bedrock eromheen heeft de omgeving er geen last vanquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:07 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
waarom zou je er mee willen bouwen
obsidian?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:09 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Een kamer vol met TNT ontploft. Met bedrock eromheen heeft de omgeving er geen last van.
hoe bedoel je, er is wel een olie modquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:20 schreef Trollscience het volgende:
Is er eigenlijk een mod voor gas?
Heb je modloader?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:30 schreef cool15 het volgende:
[..]
hoe bedoel je, er is wel een olie mod
http://www.minecraftforum(...)ng-building-engines/
alleen krijg ik hem niet werkent, als iemand mij daarbij zou willen helpen
quote:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:40 schreef maurisioo het volgende:
pre 5 werkt wss toch niet met mod nog
Ik heb hem illegaal gedownloadquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:14 schreef maurisioo het volgende:
ik niet echt, ben namelijk bezig met een speciale map met een grote stad.
voor iedereen die even wil kijken (of meehelpen):
109.72.41.16
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:15 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik heb hem illegaal gedownloadAnders zou ik best wel willen helpen
.
"Outdated client"quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:16 schreef maurisioo het volgende:
[..]
zet hem wel even in offline mode, kun je erin komen.
maar koop hem gewoon
edit: als het goed is zou je nu kunnen inloggen
waaromquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:19 schreef maurisioo het volgende:
heb je nog de oude versie. Server draait op 1.9 5
ja bij DX, maar moet ff uitvinden hoe ik mn knopjes moet configurerenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:02 schreef mschol het volgende:
[..]
dat ding besteld bij deal extreme? do tell of het een beetje goed te configureren enzo is?
Een schone versie van minecraft 1.8.1 gebruiken, en als je voor buildcraft 2.2.0 gaat, geen andere mods installeren. Hij is niet erg compatibel met andere mods, als je wel andere wilt gebruiken moet je terug naar MC 1.7.3 geloof ik.quote:
werkt verdrinken niet meer? anders van hoog laten vallenquote:
er was toch zo manier met een cactus? en ik ben niet goed met "verdrink" trapsquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:39 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
werkt verdrinken niet meer? anders van hoog laten vallen
met cactus heb je altijd kans dat de spullen daar in vallen. Ik denk dat fallingdamage traps het best zijnquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:41 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
er was toch zo manier met een cactus? en ik ben niet goed met "verdrink" traps
ja want daar gaan geen spullen in wegquote:
enchantsquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:18 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Yep, dan krijg je ook nog XP voor enchants!
fuck idd kiershar helemaal vergeten !!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:23 schreef vogelkooi het volgende:
Kijk eens op youtube naar kiershar´s channel.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:39 schreef maurisioo het volgende:
HEY RICKO HETIS NOG NIET FOLOTOOID!!!!1!!!!!!!!11!!!!
OHOE GAGAAT HET?!?!?!?!??!!? OK GR
HAHAHHAHAHHAA MAUUUU JNGOEN!!!!! JAWEL GOED HIRE HAHA MT NU WEER WEG HEY GR AAN TINE OK GR GRquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:39 schreef maurisioo het volgende:
HEY RICKO HETIS NOG NIET FOLOTOOID!!!!1!!!!!!!!11!!!!
OHOE GAGAAT HET?!?!?!?!??!!? OK GR
nee, ik weet niet wat voor lava traps jij maakt maar bij mij werkt het.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:08 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
ja want daar gaan geen spullen in weg
ik voel jequote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:25 schreef naim380 het volgende:
Haat aan creepersXD jesus wat zijn die toch krengen
picfailquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:55 schreef naim380 het volgende:
[ afbeelding ]
als ik maar de groene ben.
meetbobbernautmodquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:51 schreef Berend. het volgende:
Iemand nog een leuke mod waar je een aantal uur in kan steken? Zoals BuildCraft etc
IK redball!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:58 schreef MineraalWater het volgende:
Wie heeft hier een iphone/ipod en weet hoe dat ene spelletje heet met zo'n rood balletje dat je allemaal challenges moet doen met epic deuntjes op de achtergrond?
Super slecht inderdaadtwitter:notch twitterde op dinsdag 20-09-2011 om 18:26:08By the way, I will nerf the endermen block carrying. It was a horrible idea. reageer retweet
waarom was dat een slecht idee, maakt het alleen lastiger om iets moois te krijgen.. lijkt me perfect voor adventure zoekers..quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:44 schreef Berend. het volgende:
Super slecht inderdaadtwitter:notch twitterde op dinsdag 20-09-2011 om 18:26:08By the way, I will nerf the endermen block carrying. It was a horrible idea. reageer retweet
het eerste wat ik deed toen ik met mijn broertje local een server opzette was een "disable enderman blockmoving" plugin aanslingeren strontirritand. Zeker in een mobtrapquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:53 schreef mschol het volgende:
[..]
waarom was dat een slecht idee, maakt het alleen lastiger om iets moois te krijgen.. lijkt me perfect voor adventure zoekers..
euhmm mobtraps doen toch niks meer... (as in: ze laten niks meer vallen als je em niet zelf kilt)quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:54 schreef gogosweden het volgende:
[..]
het eerste wat ik deed toen ik met mijn broertje local een server opzette was een "disable enderman blockmoving" plugin aanslingeren strontirritand. Zeker in een mobtrap![]()
SMP > griefquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:53 schreef mschol het volgende:
[..]
waarom was dat een slecht idee, maakt het alleen lastiger om iets moois te krijgen.. lijkt me perfect voor adventure zoekers..
True, maargoed. Er zou dan ook wat moeten zijn om ze tegen te houden. Iedere nacht je huis kapot is niet leukquote:Op zondag 30 oktober 2011 10:24 schreef mschol het volgende:
[..]
part of the game , dan had er maar een creative server op gezet moeten worden
Nieuwelingen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:35 schreef JaimyLee het volgende:
Godverdomme ik heb m'n 5000e post gemist
Neequote:Op zondag 30 oktober 2011 11:10 schreef RickoKun het volgende:
HEY IS VERSIE 1.9 ER AL HEB HT NOG NIET GEVRAAGD ZIE HET NIET IN DE OP STAAANA
Volgens mij is pre-5 er jaquote:Op zondag 30 oktober 2011 11:11 schreef gogosweden het volgende:
heb ik nog wat gemist?
waarom spelen er zo weinig mensen op drumpie meer?
is er al een nieuwe pre-release uit? (ik heb pre 4)
verder nog nieuws?
Oh, even kijken danquote:Op zondag 30 oktober 2011 11:02 schreef SosuaCafe het volgende:
Je hebt nu mooncraft op de ipad.. Soort minecraft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik speel nu ff wat andere games. Tot de final release uit is.quote:Op zondag 30 oktober 2011 11:11 schreef gogosweden het volgende:
heb ik nog wat gemist?
verder nog nieuws?
ik ookquote:Op zondag 30 oktober 2011 11:32 schreef Mender het volgende:
[..]
Ik speel nu ff wat andere games. Tot de final release uit is.
Ja pre-5 is er bit.ly/tnnArWquote:Op zondag 30 oktober 2011 11:11 schreef gogosweden het volgende:
heb ik nog wat gemist?
verder nog nieuws?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |