quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]Ghehehe....
Ja zaad in de bek en poep op de stok, we zijn net papegaaitjes!
Het wijf!quote:
Ik denk eerder dat ie een joint bedoeltquote:
Jonko is van die straattaal die je in zijn stad vaak hoortquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat ie een joint bedoelt
Dat weet ik schatquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jonko is van die straattaal die je in zijn stad vaak hoort
Dat is inherent aan de vrijdag.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:08 schreef missbehavin het volgende:
Oh ik ben zo niet-productief vandaag
Ik ook nietquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:08 schreef missbehavin het volgende:
Oh ik ben zo niet-productief vandaag
Nee, dit keer ligt het aan mezelf.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:10 schreef BukkakeBaas het volgende:
[..]
Dat is inherent aan de vrijdag.
Bossman is er niet?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, dit keer ligt het aan mezelf.
http://twitter.com/#quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:12 schreef xFriendx het volgende:
Ah, lekker uitgeslapen. Zo even lunchen en dan op naar de sportschool
Was even een tegenstelling showen, tegen het inproductieve van MissB inquote:
Ook dat ja.quote:
Moet je doen. Je lijkt talent te hebben...quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:13 schreef xFriendx het volgende:
Overigens doe ik niet aan Twitter en zuks.
Ik zou er wel een flinke groep mee bereiken ja. In de trein zit iedereen te loeren op de schermpjes. De boel een beetje hersenspoelen en Rutte vervangen als premierquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:14 schreef BukkakeBaas het volgende:
[..]
Moet je doen. Je lijkt talent te hebben...
Je bent de baas niet werd net in het vorige topic gemeld.quote:
Daniel neemt het mee naar achteren, Re zegt nee, en we moderen verderquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:16 schreef Godtje het volgende:
Nou de modjes zijn PVV stemmers en willen geen integratie.
En zoals iedereen weet is er geen zinnig woord te wisselen met PVV stemmers
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je bent de baas niet werd net in het vorige topic gemeld.
Ik zie het.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:19 schreef Barbusse het volgende:
Babs, ze hebben je topic doodvermoord
Waar je maagdelijke topic haar onschuld zal verliezen door keihard anaal gemod te wordenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zie het.
Ze nemen het mee naar achteren...
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waar je maagdelijke topic haar onschuld zal verliezen door keihard anaal gemod te worden
Jij bent geen multitaskhoer?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:22 schreef ook_gek het volgende:
Hoi
Vond het net zo gezellig! Ik kan toch geen 3 reeksen gaan volgen
Lach er maar omquote:
Sorry barbquote:
Hoer wel, multitast stukje niet neequote:
Ja, hoe moet je dit nu goedmaken he?quote:
Het ging aan z'n eigen succes ten onder...quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:26 schreef CherryLips het volgende:
Die mega-SC was een succes, zie ik.
Tssss, je doet het hier maar mee.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, hoe moet je dit nu goedmaken he?
Dat is dan wel eeen stukje teleurstelling wat we mee moeten nemen in je beoordeling....quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:26 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hoer wel, multitast stukje niet nee
Ik ben ook even niet aan het Fokken, mis gelijk een hele reeksquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:27 schreef BukkakeBaas het volgende:
[..]
Het ging aan z'n eigen succes ten onder...
Dus we gaan niet batsen? Mijn hart piem0l, wat doe je?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Tssss, je doet het hier maar mee.
He, hij is tijdelijk dicht. Er worden goede ideeën geopperd in de FB (door mij onder andere). Wie weet! Misschien hebben we wel straks geen HVJJN reeks meer en is mijn doel geslaagdquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben ook even niet aan het Fokken, mis gelijk een hele reeks
Valt niks te beoordelen. Ga er van uit dat je niks aan me hebt op welke manier dan ook. Kan ik alleen maar mee vallen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat is dan wel eeen stukje teleurstelling wat we mee moeten nemen in je beoordeling....
Ben je beroepsmilitair of zo? Hope for the best, prepare for the worst.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:29 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Valt niks te beoordelen. Ga er van uit dat je niks aan me hebt op welke manier dan ook. Kan ik alleen maar mee vallen.
Nee laten we dat maar niet doen, dat is het begin van het einde...quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dus we gaan niet batsen? Mijn hart piem0l, wat doe je?![]()
![]()
Mensen willen niet mengen; Allemaal stiekem PVVérquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
He, hij is tijdelijk dicht. Er worden goede ideeën geopperd in de FB (door mij onder andere). Wie weet! Misschien hebben we wel straks geen HVJJN reeks meer en is mijn doel geslaagd
Racisten!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
Mensen willen niet mengen; Allemaal stiekem PVVér
Ik was erbij. Toen, in oktober 2011...quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben ook even niet aan het Fokken, mis gelijk een hele reeks
Welk begin van welk einde?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee laten we dat maar niet doen, dat is het begin van het einde...
Moddisten?quote:
Gewoon, HET eindequote:
quote:
Ik ben al gaan kerstshoppenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:29 schreef CherryLips het volgende:
De eerste kerstreclame op de radio. Bedankt, Bol.com.
Haha.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben al gaan kerstshoppen
2x al.....
Gotta love women.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:42 schreef Ripley het volgende:
Ik ben gisteren uit eten geweest met 4 vriendinnen en daarna nog met wat ex-collega's wezen stappen en ik vind dat er te veel superleuke vrouwen achter enorme eikels aanlopen
Ik heb het hier wel over seks van zulks hemelbestormend niveau dat engelen er hun geslachtsloosheid voor opgeven hoor.quote:
Hetgeen het statement "Vrouwen vallen op klootzakken" weer eens kracht bijzetquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:42 schreef Ripley het volgende:
Ik ben gisteren uit eten geweest met 4 vriendinnen en daarna nog met wat ex-collega's wezen stappen en ik vind dat er te veel superleuke vrouwen achter enorme eikels aanlopen
Hahahaha!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:42 schreef Ripley het volgende:
Ze de andere kant op wijzenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:42 schreef Ripley het volgende:
Ik ben heul niet zo van de Kerst, maar dit zijn DE momenten om engeltjes te shoppenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:42 schreef MNR het volgende:
[..]
Haha.
Wij gaan in december naar de Kerstmarkt
Ja, dat gebeurt wel eens he..quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:42 schreef Ripley het volgende:
Ik heb brox gelijk gesmst dat ik des te blijer met hem was dus hij vindt dat ik vaker met mijn vriendinnen moet afsprekenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hetgeen het statement "Vrouwen vallen op klootzakken" weer eens kracht bijzet
Aha.... Kijk, dat wist ik nog niet van je, dat je een zwak hebt voor engeltjes.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben heul niet zo van de Kerst, maar dit zijn DE momenten om engeltjes te shoppen
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:44 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb brox gelijk gesmst dat ik des te blijer met hem was dus hij vindt dat ik vaker met mijn vriendinnen moet afspreken
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ben je beroepsmilitair of zo? Hope for the best, prepare for the worst.
Ik vermoed niet dat zij hetzelfde over hun vriend denken als dat jij dat doet. Heck, kan zelfs zo zijn dat zij denken: waarom loopt Rip achter die eikel van een brox aanquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:44 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb brox gelijk gesmst dat ik des te blijer met hem was dus hij vindt dat ik vaker met mijn vriendinnen moet afspreken
Misschien kun je'm verhuren?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:44 schreef Ripley het volgende:
[..]
nou nee, want dat doe ik nietquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vermoed niet dat zij hetzelfde over hun vriend denken als dat jij dat doet. Heck, kan zelfs zo zijn dat zij denken: waarom loopt Rip achter die eikel van een brox aan
Ja, dat snap ik wel. Maar die vrouwen hebben dat niet zo door meestal. Dat zij het over jou zeggen was overdreven. Geloof wel dat het bij jou goed zit. Maar het grote probleem aan dat soort vrouwen is dat ze niet in zien dat hij een eikel is.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:56 schreef Ripley het volgende:
[..]
nou nee, want dat doe ik nietAls een kerel afspreekt en gewoon niet komt opdagen ga ik bijvoorbeeld niet ellenlang sms-en. Hou toch op. Brox behandelt mij met respect en dan krijg je dat ook terug, als een kerel je niet normaal behandeld moet je gewoon niet als een hondje er achteraan gaan lopen. Dat irriteerde me gisteren mateloos.
Amenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:56 schreef Ripley het volgende:
[..]
nou nee, want dat doe ik nietAls een kerel afspreekt en gewoon niet komt opdagen ga ik bijvoorbeeld niet ellenlang sms-en. Hou toch op. Brox behandelt mij met respect en dan krijg je dat ook terug, als een kerel je niet normaal behandeld moet je gewoon niet als een hondje er achteraan gaan lopen. Dat irriteerde me gisteren mateloos.
Respect:quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:56 schreef Ripley het volgende:
[..]
Maar Re is wel grappigquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:00 schreef stbabylon het volgende:
Oh God, Daniel en Re snappen er ook werkelijk geen fuck van he
Vertel!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:00 schreef stbabylon het volgende:
Oh God, Daniel en Re snappen er ook werkelijk geen fuck van he
Denk dat ze het ook vaak niet willen zien.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik wel. Maar die vrouwen hebben dat niet zo door meestal. Dat zij het over jou zeggen was overdreven. Geloof wel dat het bij jou goed zit. Maar het grote probleem aan dat soort vrouwen is dat ze niet in zien dat hij een eikel is.
Is dat de fout van die kerel of van dat meiske?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:03 schreef Ang3l het volgende:
Jamaar.... knappe mannen zijn nou eenmaal vaak eikels. Die weten dat ze knap zijn en er mee weg kunnen komen bij de oppervlakkige meisjes!
En voor de mensen die geen PI's zienquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:04 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oh dat moet met knipoog Pi anders snapt niemand het meer hier op dit forum.
Het zijn ook nog eens echt knappe en slimme vrouwen met een goede baan. Het is ook gewoon een soort wanhoop heb ik het gevoel, of dat ze niet beseffen dat ze beter verdienen. En maar excuses voor die eikel verzinnen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik wel. Maar die vrouwen hebben dat niet zo door meestal. Dat zij het over jou zeggen was overdreven. Geloof wel dat het bij jou goed zit. Maar het grote probleem aan dat soort vrouwen is dat ze niet in zien dat hij een eikel is.
Zi je dat! Ik zeg ONS TOPIC!!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:06 schreef Godtje het volgende:
Maar we hebben de afgelopen maanden met gezonde arbeid wat mensen hier geruimd.
We kunnen toch wel wat mensen ontvangen? Kan iemand de koekjes en de thee klaar zetten?
Dan kan baby ze officieel uitnodigen in ons topic.
Het was niet serieus bedoeld?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:04 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oh dat moet met knipoog Pi anders snapt niemand het meer hier op dit forum.
Godt die de hele tijd zichzelf quotequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zi je dat! Ik zeg ONS TOPIC!!![]()
Net een kliekje.
Oh neequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zi je dat! Ik zeg ONS TOPIC!!![]()
Net een kliekje.
Ik ken ze ook in mijn omgeving. En ik heb ook wel de vrouwen gehad dat ik een eikel werd vanwege hun wanhopige gedrag. Ik blijf die puber die de grens opzoekt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:06 schreef Ripley het volgende:
[..]
Het zijn ook nog eens echt knappe en slimme vrouwen met een goede baan. Het is ook gewoon een soort wanhoop heb ik het gevoel, of dat ze niet beseffen dat ze beter verdienen. En maar excuses voor die eikel verzinnen.
Ik 1 groot nieuw SC topic geopendquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Geen zin in, ik eis een samenvatting in Jip en Janneke-taal.
Dat is geen jip en jannekequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik 1 groot nieuw SC topic geopend
Daniel niet andere SC topics dicht gooi
Re moeilijk lullen
Ah. Wat al 5 jaar lang gebeurt dus.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik 1 groot nieuw SC topic geopend
Daniel niet andere SC topics dicht gooi
Re moeilijk lullen
Oooh zo herkenbaarquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:56 schreef Ripley het volgende:
Ja, maar nu had het werkelijk potentie. Er waren al tegen de 80 posts van mensen uit Singles, R&P en AVNZGG (of zoiets)quote:
Verandering is eng hè? Dat moet je ook niet doen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, maar nu had het werkelijk potentie. Er waren al tegen de 80 posts van mensen uit Singles, R&P en AVNZGG (of zoiets)
We zijn gewoon apen joh.. er is een nieuw speeltje met nieuwe speelmaatjes.. even aftasten en kijken.. en dan de rug toekerenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, maar nu had het werkelijk potentie. Er waren al tegen de 80 posts van mensen uit Singles, R&P en AVNZGG (of zoiets)
En niet willen!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Verandering is eng hè? Dat moet je ook niet doen.
Ja, dat was nou juist de perfecte kans om alle andere speeltjes weg te knikkeren!@quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
We zijn gewoon apen joh.. er is een nieuw speeltje met nieuwe speelmaatjes.. even aftasten en kijken.. en dan de rug toekeren
Door al die opsplitsingen is het er ook gewoon niet beter op geworden. Moet in 10 reeksen posten om iedereen te spreken en veel leuke mensen gaan weg.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Viel wel op dat de meeste tegenstand uit de R&P SC kwam...quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Verandering is eng hè? Dat moet je ook niet doen.
Ja, die zitten er allemaal al 7 jaar.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Viel wel op dat de meeste tegenstand uit de R&P SC kwam...
Ik ookquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:14 schreef Cue_ het volgende:
Volgens mij ben ik zowel voor als tegen
merk het zelf in m'n posts![]()
Posten in de R&P SC..quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:15 schreef stbabylon het volgende:
Ik ben naar de R&P SC, wie gaat er mee?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je die irritatie ook uitgesproken?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:56 schreef Ripley het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:25 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Wat moet ik in godsnaam met een Sinterklaas?.
Vrouwen zijn gewoon rare wezensquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:42 schreef Ang3l het volgende:
Wel grappig aaaaaaal die vrouwen die Rip's verhaal herkenbaar vinden. En dan nog zijn er vrouwen die het doen. Hoe ken da dan toch he?
I am gonna hold my horsequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:42 schreef Ang3l het volgende:
Wel grappig aaaaaaal die vrouwen die Rip's verhaal herkenbaar vinden. En dan nog zijn er vrouwen die het doen. Hoe ken da dan toch he?
Oh ik ben er ook wel eens ingetrapt hoor.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:42 schreef Ang3l het volgende:
Nou, nondeju zeg!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:58 schreef Kreator het volgende:
Dat waren net inderdaad aardige melkfabrieken, bij die dikke milf in het ziekenhuis.
Alle vrouwen hier staan inderdaad gelijk aan ALLE Nederlandse vrouwenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:42 schreef Ang3l het volgende:
Dat inderdaad. Je hebt alleen van die vrouwen die er niets van leren en het blijven doen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:50 schreef missbehavin het volgende:
Oh ik ben er ook wel eens ingetrapt hoor.
Ik probeer het uiteraardquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:07 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat inderdaad. Je hebt alleen van die vrouwen die er niets van leren en het blijven doen.
quote:
Tegen mijn vriendinnen spreek ik dat behoorlijk duidelijk uit inderdaad. Later op de avond waren er ook wat viavia kennissen bij en die ergerden me het meest, maar ik vond het niet echt mijn plaats om tegen iemand die ik 3 keer heb gesproken te roepen dat ze me mateloos irriteertquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:25 schreef MNR het volgende:
[..]
Heb je die irritatie ook uitgesproken?
Ik merk bij mezelf dat ik me erg kan irriteren aan het feit dat een vriendin iets ziet/vindt en het dan niet zegt. Ik vind eerlijkheid de mooiste eigenschap in een vriendschap
Ik waardeer dat ook erg in een vriendin. Gewoon open zijnquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:41 schreef Ripley het volgende:
[..]
Tegen mijn vriendinnen spreek ik dat behoorlijk duidelijk uit inderdaad. Later op de avond waren er ook wat viavia kennissen bij en die ergerden me het meest, maar ik vond het niet echt mijn plaats om tegen iemand die ik 3 keer heb gesproken te roepen dat ze me mateloos irriteert
Nou ja, bij mijn beste vriendin is de vriendschap kapot gelopen om die eerlijkheid - ze vroeg wat ik van haar vriend vond en ik zei dat ik hem voor geen meter vertrouwdequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik waardeer dat ook erg in een vriendin. Gewoon open zijn
Dat dus.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Is je gelijk ondertussen bewezen?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:44 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou ja, bij mijn beste vriendin is de vriendschap kapot gelopen om die eerlijkheid - ze vroeg wat ik van haar vriend vond en ik zei dat ik hem voor geen meter vertrouwde
Oh dat is wel kut zeg. Jammer dat ze dat niet kon hebben. Ik weet natuurlijk niet hoe je het bracht, maar mijn beste vriendin kan alles tegen me zeggen, ook de niet leuke dingen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:44 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou ja, bij mijn beste vriendin is de vriendschap kapot gelopen om die eerlijkheid - ze vroeg wat ik van haar vriend vond en ik zei dat ik hem voor geen meter vertrouwde
Bij mijn beste vriendin is de vriendschap ook stuk gelopen vanwege de eerlijkheid. But to be honest, ik zou het opnieuw zo hebben aangepakt. Want ik vond het fantastisch! (mijn vriendschap met haar).quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:44 schreef Ripley het volgende:
[..]
1 of andere coverband die allemaal oude nummertjes speelt... ik moet rekening houden met oude dance classics, rock en soul....quote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klinkt goed!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:46 schreef rival het volgende:
1 of andere coverband die allemaal oude nummertjes speelt... ik moet rekening houden met oude dance classics, rock en soul....
daarvoor zijn de wodkashots bij mij en ook de afterparty weer
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:46 schreef BukkakeBaas het volgende:
[..]
Hoe meer open, hoe beter...BBSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Dat was daarvoor al wel redelijk bewezen, daarna weet ik niet want heb ze nooit meer gesprokenquote:
Sorry, DS.quote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:49 schreef BukkakeBaas het volgende:
[..]
Sorry, DS.Ja doe dat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Lucky bastard!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:47 schreef rival het volgende:
Ik ben liever onaardig dan oneerlijk...
Maar mijn vrienden weten het en waarderen het...
iets waar ze geen eerlijk antwoord op willen vragen ze gewoon niet trouwens
Ik las ",maar mijn vriendin weet het"quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:47 schreef rival het volgende:
nee dus hequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik las ",maar mijn vriendin weet het"
dacht even dat ik iets gemist had
Ik ook, daarna haar nooit meer gesproken. Blijkbaar toch niet mijn beste vriendin.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:51 schreef MNR het volgende:
Toen ik "onenigheid" had met mijn beste vriendin, ging ik ervan uit dat onze vriendschap sterk genoeg was.
Jammer is dat toch he..quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:59 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik ook, daarna haar nooit meer gesproken. Blijkbaar toch niet mijn beste vriendin.
Ik heb ook zin in een feestje! Waarschijnlijk vanavond stad!quote:
Ik ben beide liever niet, maar als je vraagt wat ik vind probeer ik dat wel eerlijk te zeggen. Maar dat waardeerde ze niet zoquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:47 schreef rival het volgende:
Ik ben liever onaardig dan oneerlijk...
iets waar ze geen eerlijk antwoord op willen vragen ze gewoon niet trouwens
Als jij het zegt..quote:
Maar jij lijkt me niet iemand die het dan heel bot brengt ofzo. Of was het meer 'hij of ik'?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:08 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ben beide liever niet, maar als je vraagt wat ik vind probeer ik dat wel eerlijk te zeggen. Maar dat waardeerde ze niet zo
Nee helemaal niet, amar ze was gewoon kwaad dat ik niet zag dat hij enorm veranderd was of zo. Daarna was er gewoon iets stuk en ging de vriendschap vrij snel in vlammen op zeg amarquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar jij lijkt me niet iemand die het dan heel bot brengt ofzo. Of was het meer 'hij of ik'?
Ik hier in Purmerend, lang geleden.... de laatste keer was met die date die ik achter heb gelatenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:06 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb ook zin in een feestje! Waarschijnlijk vanavond stad!
het is niet zo dat ik het expres erg bot breng oid... maar ik draai er niet omheen!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:08 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ben beide liever niet, maar als je vraagt wat ik vind probeer ik dat wel eerlijk te zeggen. Maar dat waardeerde ze niet zo
Die zwangere!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:15 schreef rival het volgende:
Ik hier in Purmerend, lang geleden.... de laatste keer was met die date die ik achter heb gelaten
Hm, naar hoor. Ik heb 1 echt beste vriendin en ik zou het vreselijk vinden als zoiets zou gebeuren. Maar wij hebben wel het soort relatie waarin alles bespreekbaar is. Denk ik..quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:10 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee helemaal niet, amar ze was gewoon kwaad dat ik niet zag dat hij enorm veranderd was of zo. Daarna was er gewoon iets stuk en ging de vriendschap vrij snel in vlammen op zeg amar
Nou we kunnen het vragen. Maar persoonlijk vind ik Kluts nogal snel aangebrandquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hm, naar hoor. Ik heb 1 echt beste vriendin en ik zou het vreselijk vinden als zoiets zou gebeuren. Maar wij hebben wel het soort relatie waarin alles bespreekbaar is. Denk ik..
Ach, dat dacht ik ook na 18 jaar. Maar helaas. Zo gaan die dingen nu eenmaal.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hm, naar hoor. Ik heb 1 echt beste vriendin en ik zou het vreselijk vinden als zoiets zou gebeuren. Maar wij hebben wel het soort relatie waarin alles bespreekbaar is. Denk ik..
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nou we kunnen het vragen. Maar persoonlijk vind ik Kluts nogal snel aangebrand
True, het moet wel van 2 kanten komen..quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:21 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ach, dat dacht ik ook na 18 jaar. Maar helaas. Zo gaan die dingen nu eenmaal.
Leuk! Hoe oud?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:22 schreef Ripley het volgende:
Vanavond komt mijn kleine neefje logeren
Gezelligquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:22 schreef Ripley het volgende:
Vanavond komt mijn kleine neefje logeren
Sorryquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:21 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ach, dat dacht ik ook na 18 jaar. Maar helaas. Zo gaan die dingen nu eenmaal.
Veel plezier MJquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gezellig![]()
Morgen komen mijn nichtjes logeren
Whud?quote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gezellig![]()
Morgen komen mijn nichtjes logeren
Net of jou dat gebeurd was andersquote:
Neen, beiden niet correct.quote:
HEEFT NOUK EEN TATTOO?!?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:28 schreef dawg het volgende:
nouk, hoe is het met je tattoo? en al een 2e in de planning?
Gaat goed, binnen 1,5 week volledig genezen en heeft mijn afgelopen vakantie ook overleefd! Ben er erg blij meequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:28 schreef dawg het volgende:
nouk, hoe is het met je tattoo? en al een 2e in de planning?
ahh, de zoveelste waarbij de eerste smaakt naar meer.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:30 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Gaat goed, binnen 1,5 week volledig genezen en heeft mijn afgelopen vakantie ook overleefd! Ben er erg blij meeAl een 2e in gedachten ja, maar dat is zo'n enorm project, en daarvoor moet ik zelf nog heel wat doen wil ik dat gaan doen.
Ja dit is niet zo mooiquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:30 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Gaat goed, binnen 1,5 week volledig genezen en heeft mijn afgelopen vakantie ook overleefd! Ben er erg blij meeAl een 2e in gedachten ja, maar dat is zo'n enorm project, en daarvoor moet ik zelf nog heel wat doen wil ik dat gaan doen.
waarschijnlijk is er nog iemand die daarop duikt ookquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja dit is niet zo mooi
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja dit is niet zo mooi
[ afbeelding ]
Een string ook echtquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:33 schreef rival het volgende:
[..]
waarschijnlijk is er nog iemand die daarop duikt ook
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:33 schreef rival het volgende:
[..]
waarschijnlijk is er nog iemand die daarop duikt ook
Oh dan mag het niet meer? Waar is de teller welke plaatjes al zijn gepost dan kan ik er voortaan op letten. Mijn oprechte excuus dat ik deze heb gepostquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:35 schreef dawg het volgende:
das al een oud plaatje en al een miljoen keer op fok gepost.
het is afgezaagd. maar van mij mag je.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oh dan mag het niet meer? Waar is de teller welke plaatjes al zijn gepost dan kan ik er voortaan op letten. Mijn oprechte excuus dat ik deze heb gepost
Was ze maar afgezaagd. Dan zou ze de helft wegen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:37 schreef dawg het volgende:
[..]
het is afgezaagd. maar van mij mag je.
dan nog is ze niet meer te redden denk ik.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Was ze maar afgezaagd. Dan zou ze de helft wegen.
Deze dan?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:37 schreef dawg het volgende:
[..]
het is afgezaagd. maar van mij mag je.
Mis jij spellingsnazi L-E ook?quote:
quote:
True, true..quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:43 schreef BukkakeBaas het volgende:
[..]
LEUGENS! Jouw canvas is nog lang niet zo vol!
ook alleen maar omdat ik weleens een afwerkplek heb gezienquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:43 schreef dawg het volgende:
ach, jullie lachen ook altijd om 'afgewerkt zijn'.
Jazeker.quote:
Inderdaad, tot groot ongenoegen van mijn ouders..quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:31 schreef dawg het volgende:
ahh, de zoveelste waarbij de eerste smaakt naar meer.
mooi zo! snel genezen wel..
Ohquote:
jouw lijf, jouw keuze. mijn pa vooral vindt het ook echt niks.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:46 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Jazeker.
[..]
Inderdaad, tot groot ongenoegen van mijn ouders..
Ja, kleine tattoo hè
Ik heb mijn ouders mijn rug nog maar niet laten zien. Ik ga voor het full-on verrassingseffect straks.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:48 schreef dawg het volgende:
[..]
jouw lijf, jouw keuze. mijn pa vooral vindt het ook echt niks.
Neem de defibrillator maar mee voor de zekerheid...quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb mijn ouders mijn rug nog maar niet laten zien. Ik ga voor het full-on verrassingseffect straks.
Wanneer je zo onder zit dat zen denken.... Staat het behang nou een sigaret te roken?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb mijn ouders mijn rug nog maar niet laten zien. Ik ga voor het full-on verrassingseffect straks.
Ja zoiets.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wanneer je zo onder zit dat zen denken.... Staat het behang nou een sigaret te roken?
Dat is waarquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:48 schreef dawg het volgende:
jouw lijf, jouw keuze. mijn pa vooral vindt het ook echt niks.
succes. altijd leuk, die momenten.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mijn moeder zal vast proberen haar walging te verbergen, met weinig succes.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:53 schreef dawg het volgende:
[..]
succes. altijd leuk, die momenten.
ik heb afgelopen zomer een t-shirt aan toen ik bij mijn ouders op bezoek ging. zaten er een oom en tante binnen, en mijn pa zo: 'kijk, en hij heeft een mooie nieuwe tattoo!'. draaide zich om en liep naar de keuken, terwijl ie nog zei, 'verschrikkelijk'.
welke achterliggende gedachte?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:52 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat is waarIk heb m'n ouders niet eens de achterliggende gedachte van mijn tattoo verteld, omdat ik 'bang' ben dat ze het maar onzin vinden dat ik het daarom heb laten zetten...
Wat is de achterliggende gedachte?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:52 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat is waarIk heb m'n ouders niet eens de achterliggende gedachte van mijn tattoo verteld, omdat ik 'bang' ben dat ze het maar onzin vinden dat ik het daarom heb laten zetten...
Het is een klavertje vier, ik heb ooit een echt klavertje vier van mijn oma gehad. Mijn oma is 10 maanden geleden na een lang en zwaar ziekbed overleden. Dit is mijn blijvende herinnering aan haarquote:
ik zie niet in hoe iemand die gedachte als onzin kan bestempelen, maar oki.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:57 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Het is een klavertje vier, ik heb ooit een echt klavertje vier van mijn oma gehad. Mijn oma is 10 maanden geleden na een lang en zwaar ziekbed overleden. Dit is mijn blijvende herinnering aan haar
quote:
Ja dat!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:58 schreef dawg het volgende:
[..]
ik zie niet in hoe iemand die gedachte als onzin kan bestempelen, maar oki.
mooi.
wss. .onzin als in 'waarom een tattoo als je de herinnering hebt"quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:58 schreef dawg het volgende:
[..]
mooi.
Met toevoeging: waarom heb je een tattoo nodig om die herinnerin te bewaren. Is je hoofd lek? En die gedachtenstroom kan ik prima volgen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
wss. .onzin als in 'waarom een tattoo als je de herinnering hebt"
Maar dat is natuurlijk per persoon verschillend
Wat dawg zegt, niks mis met deze gedachtequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:57 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Het is een klavertje vier, ik heb ooit een echt klavertje vier van mijn oma gehad. Mijn oma is 10 maanden geleden na een lang en zwaar ziekbed overleden. Dit is mijn blijvende herinnering aan haar
Misschien is ze wel een stoner. Wat weet jij?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Met toevoeging: waarom heb je een tattoo nodig om die herinnerin te bewaren. Is je hoofd lek? En die gedachtenstroom kan ik prima volgen.
Ik weet dat mijn poep meestal bruin is.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:02 schreef BukkakeBaas het volgende:
[..]
Misschien is ze wel een stoner. Wat weet jij?
Dan moet je het niet doen nee..quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:03 schreef Barbusse het volgende:
Ik zat er een tijd over na te denken om de Latijnse spreuk in mijn sig als tattoo te laten zetten, maar ik zie er denk ik toch maar vanaf.
Daar lijkt het inderdaad wel op jaquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan moet je het niet doen nee..
Ik denk er nog steeds aan, maar doe het maar nietquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:05 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb er jaren over gedacht om een tattoo te laten zetten. Toch niet gedaan, je weet nooit hoe je er over 5, 10, 20, 40 jaar over denkt.
quote:
Ja, dat heb ik dus ook. Alhoewel je het altijd nog weg kan laten laseren natuurlijk.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:05 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb er jaren over gedacht om een tattoo te laten zetten. Toch niet gedaan, je weet nooit hoe je er over 5, 10, 20, 40 jaar over denkt.
Je bent nu in fully fledged bontkraagjes-modus?quote:
Neuh, simpel peugeotje. Niets bijzonders, maar hoeft ook nietquote:
Jeweettogquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je bent nu in fully fledged bontkraagjes-modus?
Laatst een artikel over gelezen. Dat duurt 4x zo lang als het laten zetten, kan niet in 1x en kost klauwen vol met geld.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik dus ook. Alhoewel je het altijd nog weg kan laten laseren natuurlijk.
Nu voel ik me toch wel enigszins geintimideerd door je houdingquote:
* Godtje zet auto in achteruitquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Jij mij aankijk? JIJ MIJ AANKIJK? IK JOU DOOD MAKEN EN JE MOEDER NEUKEN!
Dan hoeft er geen band op?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:07 schreef missbehavin het volgende:
Ik heb er ook een. Alleen moet er een nieuwe band op. Maar goed, het is toch koud
True. Maar het kan welquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Laatst een artikel over gelezen. Dat duurt 4x zo lang als het laten zetten, kan niet in 1x en kost klauwen vol met geld.
Nee, ik ben een mooi weer-rijderquote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Je bent weer thuis, merk ik.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Zo hoog redde je het normaal ook niet Qquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik pas me meteen weer aan aan het alhier geldende niveau.!
Q is toch een zak, want die komt morgen nietquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zo hoog redde je het normaal ook niet Q.
Daarom.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Q is toch een zak, want die komt morgen niet
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Daarom.![]()
Zo eens bier halen, ik heb dorst.
ik sta hier in het rookhok op het werk met twee blikjes sonnema cola. Moet me inhouden.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Daarom.![]()
Je komt toch wel morgen Q?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Daarom.![]()
Denk ook niet dat mijn vader dat doet, maar toch....quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:58 schreef dawg het volgende:
mooi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |