quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]Ghehehe....
Ja zaad in de bek en poep op de stok, we zijn net papegaaitjes!
Het wijf!quote:
Ik denk eerder dat ie een joint bedoeltquote:
Jonko is van die straattaal die je in zijn stad vaak hoortquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat ie een joint bedoelt
Dat weet ik schatquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jonko is van die straattaal die je in zijn stad vaak hoort
Dat is inherent aan de vrijdag.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:08 schreef missbehavin het volgende:
Oh ik ben zo niet-productief vandaag
Ik ook nietquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:08 schreef missbehavin het volgende:
Oh ik ben zo niet-productief vandaag
Nee, dit keer ligt het aan mezelf.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:10 schreef BukkakeBaas het volgende:
[..]
Dat is inherent aan de vrijdag.
Bossman is er niet?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, dit keer ligt het aan mezelf.
http://twitter.com/#quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:12 schreef xFriendx het volgende:
Ah, lekker uitgeslapen. Zo even lunchen en dan op naar de sportschool
Was even een tegenstelling showen, tegen het inproductieve van MissB inquote:
Ook dat ja.quote:
Moet je doen. Je lijkt talent te hebben...quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:13 schreef xFriendx het volgende:
Overigens doe ik niet aan Twitter en zuks.
Ik zou er wel een flinke groep mee bereiken ja. In de trein zit iedereen te loeren op de schermpjes. De boel een beetje hersenspoelen en Rutte vervangen als premierquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:14 schreef BukkakeBaas het volgende:
[..]
Moet je doen. Je lijkt talent te hebben...
Je bent de baas niet werd net in het vorige topic gemeld.quote:
Daniel neemt het mee naar achteren, Re zegt nee, en we moderen verderquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:16 schreef Godtje het volgende:
Nou de modjes zijn PVV stemmers en willen geen integratie.
En zoals iedereen weet is er geen zinnig woord te wisselen met PVV stemmers
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je bent de baas niet werd net in het vorige topic gemeld.
Ik zie het.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:19 schreef Barbusse het volgende:
Babs, ze hebben je topic doodvermoord
Waar je maagdelijke topic haar onschuld zal verliezen door keihard anaal gemod te wordenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zie het.
Ze nemen het mee naar achteren...
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waar je maagdelijke topic haar onschuld zal verliezen door keihard anaal gemod te worden
Jij bent geen multitaskhoer?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:22 schreef ook_gek het volgende:
Hoi
Vond het net zo gezellig! Ik kan toch geen 3 reeksen gaan volgen
Lach er maar omquote:
Sorry barbquote:
Hoer wel, multitast stukje niet neequote:
Ja, hoe moet je dit nu goedmaken he?quote:
Het ging aan z'n eigen succes ten onder...quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:26 schreef CherryLips het volgende:
Die mega-SC was een succes, zie ik.
Tssss, je doet het hier maar mee.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, hoe moet je dit nu goedmaken he?
Dat is dan wel eeen stukje teleurstelling wat we mee moeten nemen in je beoordeling....quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:26 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hoer wel, multitast stukje niet nee
Ik ben ook even niet aan het Fokken, mis gelijk een hele reeksquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:27 schreef BukkakeBaas het volgende:
[..]
Het ging aan z'n eigen succes ten onder...
Dus we gaan niet batsen? Mijn hart piem0l, wat doe je?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Tssss, je doet het hier maar mee.
He, hij is tijdelijk dicht. Er worden goede ideeën geopperd in de FB (door mij onder andere). Wie weet! Misschien hebben we wel straks geen HVJJN reeks meer en is mijn doel geslaagdquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben ook even niet aan het Fokken, mis gelijk een hele reeks
Valt niks te beoordelen. Ga er van uit dat je niks aan me hebt op welke manier dan ook. Kan ik alleen maar mee vallen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat is dan wel eeen stukje teleurstelling wat we mee moeten nemen in je beoordeling....
Ben je beroepsmilitair of zo? Hope for the best, prepare for the worst.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:29 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Valt niks te beoordelen. Ga er van uit dat je niks aan me hebt op welke manier dan ook. Kan ik alleen maar mee vallen.
Nee laten we dat maar niet doen, dat is het begin van het einde...quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dus we gaan niet batsen? Mijn hart piem0l, wat doe je?![]()
![]()
Mensen willen niet mengen; Allemaal stiekem PVVérquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
He, hij is tijdelijk dicht. Er worden goede ideeën geopperd in de FB (door mij onder andere). Wie weet! Misschien hebben we wel straks geen HVJJN reeks meer en is mijn doel geslaagd
Racisten!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
Mensen willen niet mengen; Allemaal stiekem PVVér
Ik was erbij. Toen, in oktober 2011...quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben ook even niet aan het Fokken, mis gelijk een hele reeks
Welk begin van welk einde?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee laten we dat maar niet doen, dat is het begin van het einde...
Moddisten?quote:
Gewoon, HET eindequote:
quote:
Ik ben al gaan kerstshoppenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:29 schreef CherryLips het volgende:
De eerste kerstreclame op de radio. Bedankt, Bol.com.
Haha.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben al gaan kerstshoppen
2x al.....
Gotta love women.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:42 schreef Ripley het volgende:
Ik ben gisteren uit eten geweest met 4 vriendinnen en daarna nog met wat ex-collega's wezen stappen en ik vind dat er te veel superleuke vrouwen achter enorme eikels aanlopen
Ik heb het hier wel over seks van zulks hemelbestormend niveau dat engelen er hun geslachtsloosheid voor opgeven hoor.quote:
Hetgeen het statement "Vrouwen vallen op klootzakken" weer eens kracht bijzetquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:42 schreef Ripley het volgende:
Ik ben gisteren uit eten geweest met 4 vriendinnen en daarna nog met wat ex-collega's wezen stappen en ik vind dat er te veel superleuke vrouwen achter enorme eikels aanlopen
Hahahaha!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:42 schreef Ripley het volgende:
Ze de andere kant op wijzenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:42 schreef Ripley het volgende:
Ik ben heul niet zo van de Kerst, maar dit zijn DE momenten om engeltjes te shoppenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:42 schreef MNR het volgende:
[..]
Haha.
Wij gaan in december naar de Kerstmarkt
Ja, dat gebeurt wel eens he..quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:42 schreef Ripley het volgende:
Ik heb brox gelijk gesmst dat ik des te blijer met hem was dus hij vindt dat ik vaker met mijn vriendinnen moet afsprekenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hetgeen het statement "Vrouwen vallen op klootzakken" weer eens kracht bijzet
Aha.... Kijk, dat wist ik nog niet van je, dat je een zwak hebt voor engeltjes.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben heul niet zo van de Kerst, maar dit zijn DE momenten om engeltjes te shoppen
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:44 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb brox gelijk gesmst dat ik des te blijer met hem was dus hij vindt dat ik vaker met mijn vriendinnen moet afspreken
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ben je beroepsmilitair of zo? Hope for the best, prepare for the worst.
Ik vermoed niet dat zij hetzelfde over hun vriend denken als dat jij dat doet. Heck, kan zelfs zo zijn dat zij denken: waarom loopt Rip achter die eikel van een brox aanquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:44 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb brox gelijk gesmst dat ik des te blijer met hem was dus hij vindt dat ik vaker met mijn vriendinnen moet afspreken
Misschien kun je'm verhuren?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:44 schreef Ripley het volgende:
[..]
nou nee, want dat doe ik nietquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vermoed niet dat zij hetzelfde over hun vriend denken als dat jij dat doet. Heck, kan zelfs zo zijn dat zij denken: waarom loopt Rip achter die eikel van een brox aan
Ja, dat snap ik wel. Maar die vrouwen hebben dat niet zo door meestal. Dat zij het over jou zeggen was overdreven. Geloof wel dat het bij jou goed zit. Maar het grote probleem aan dat soort vrouwen is dat ze niet in zien dat hij een eikel is.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:56 schreef Ripley het volgende:
[..]
nou nee, want dat doe ik nietAls een kerel afspreekt en gewoon niet komt opdagen ga ik bijvoorbeeld niet ellenlang sms-en. Hou toch op. Brox behandelt mij met respect en dan krijg je dat ook terug, als een kerel je niet normaal behandeld moet je gewoon niet als een hondje er achteraan gaan lopen. Dat irriteerde me gisteren mateloos.
Amenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:56 schreef Ripley het volgende:
[..]
nou nee, want dat doe ik nietAls een kerel afspreekt en gewoon niet komt opdagen ga ik bijvoorbeeld niet ellenlang sms-en. Hou toch op. Brox behandelt mij met respect en dan krijg je dat ook terug, als een kerel je niet normaal behandeld moet je gewoon niet als een hondje er achteraan gaan lopen. Dat irriteerde me gisteren mateloos.
Respect:quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:56 schreef Ripley het volgende:
[..]
Maar Re is wel grappigquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:00 schreef stbabylon het volgende:
Oh God, Daniel en Re snappen er ook werkelijk geen fuck van he
Vertel!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:00 schreef stbabylon het volgende:
Oh God, Daniel en Re snappen er ook werkelijk geen fuck van he
Denk dat ze het ook vaak niet willen zien.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik wel. Maar die vrouwen hebben dat niet zo door meestal. Dat zij het over jou zeggen was overdreven. Geloof wel dat het bij jou goed zit. Maar het grote probleem aan dat soort vrouwen is dat ze niet in zien dat hij een eikel is.
Is dat de fout van die kerel of van dat meiske?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:03 schreef Ang3l het volgende:
Jamaar.... knappe mannen zijn nou eenmaal vaak eikels. Die weten dat ze knap zijn en er mee weg kunnen komen bij de oppervlakkige meisjes!
En voor de mensen die geen PI's zienquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:04 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oh dat moet met knipoog Pi anders snapt niemand het meer hier op dit forum.
Het zijn ook nog eens echt knappe en slimme vrouwen met een goede baan. Het is ook gewoon een soort wanhoop heb ik het gevoel, of dat ze niet beseffen dat ze beter verdienen. En maar excuses voor die eikel verzinnen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik wel. Maar die vrouwen hebben dat niet zo door meestal. Dat zij het over jou zeggen was overdreven. Geloof wel dat het bij jou goed zit. Maar het grote probleem aan dat soort vrouwen is dat ze niet in zien dat hij een eikel is.
Zi je dat! Ik zeg ONS TOPIC!!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:06 schreef Godtje het volgende:
Maar we hebben de afgelopen maanden met gezonde arbeid wat mensen hier geruimd.
We kunnen toch wel wat mensen ontvangen? Kan iemand de koekjes en de thee klaar zetten?
Dan kan baby ze officieel uitnodigen in ons topic.
Het was niet serieus bedoeld?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:04 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oh dat moet met knipoog Pi anders snapt niemand het meer hier op dit forum.
Godt die de hele tijd zichzelf quotequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zi je dat! Ik zeg ONS TOPIC!!![]()
Net een kliekje.
Oh neequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zi je dat! Ik zeg ONS TOPIC!!![]()
Net een kliekje.
Ik ken ze ook in mijn omgeving. En ik heb ook wel de vrouwen gehad dat ik een eikel werd vanwege hun wanhopige gedrag. Ik blijf die puber die de grens opzoekt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:06 schreef Ripley het volgende:
[..]
Het zijn ook nog eens echt knappe en slimme vrouwen met een goede baan. Het is ook gewoon een soort wanhoop heb ik het gevoel, of dat ze niet beseffen dat ze beter verdienen. En maar excuses voor die eikel verzinnen.
Ik 1 groot nieuw SC topic geopendquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Geen zin in, ik eis een samenvatting in Jip en Janneke-taal.
Dat is geen jip en jannekequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik 1 groot nieuw SC topic geopend
Daniel niet andere SC topics dicht gooi
Re moeilijk lullen
Ah. Wat al 5 jaar lang gebeurt dus.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik 1 groot nieuw SC topic geopend
Daniel niet andere SC topics dicht gooi
Re moeilijk lullen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |