Dit gaat de beste digitale gangbang worden sinds de uitvinding van het gesneden broodquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:47 schreef stbabylon het volgende:
Waarom niet de volgende topics bij elkaar mikken:
R&P SC
Singles
Als versieren niet zo makkelijk gaat
Datingsite-ervaringen topic
Hoe Voel Je Je Nu (losse opmerking er tussendoor kan prima)
Er is toch al kruisbestuiving tussen al die topics, en in de praktijk komt het overal op hetzelfde neer: dom gelul.
Waarom het dan niet allemaal in de R&P SC doen? Kan, maar een nieuwe reeks geeft ieder kliekje een gelijke kans
En kom nou niet met gezeur: ja, maar ik mag groepje A in R&P niet, of user B in Singles. Dat zit allemaal tussen de oren (), en is voornamelijk gebasseerd op ervaringen uit een ver verleden. Tegenwoordig zijn vaste posters uit de ene reeks ook regelmatig te vinden in minstens 1 andere reeks, soms meer.
Dus, hop, samenvoegen die hap, en gezellig kleppen
Eerste post die ik van je lees.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dit gaat de beste digitale gangbang worden sinds de uitvinding van het gesneden brood
Alleen als het echt lukt. Als dit topic al open blijft, hebben we naast die topics uit de OP er gewoon nog een reeks bijquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:50 schreef HeatWave het volgende:
Dan duurt een topic ongeveer 2 min man, niet bij te houden met zoveel users.
Dit zal dan de eerste zijn die ze sluiten hoorquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Alleen als het echt lukt. Als dit topic al open blijft, hebben we naast die topics uit de OP er gewoon nog een reeks bij
+1 als er iets zielig isquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:52 schreef Silenus het volgende:
Ja daar heb ik dus echt geen zin in, dat slappe geouwehoer en elkaar virtuele koffie aanbieden is aan mij niet besteed.
Mag ook alleen met slap geouwehoer hoorquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:52 schreef Silenus het volgende:
Ja daar heb ik dus echt geen zin in, dat slappe geouwehoer en elkaar virtuele koffie aanbieden is aan mij niet besteed.
Ja, graag gedaan natuurlijk.quote:
Door wie?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:55 schreef ook_gek het volgende:
Happah!!!!
Nou als dit geen neuken gaat worden!
Geen idee! We laten ons gewoon verrassen!quote:
Iedereen natuurlijk. Dit draadje is eeen potentieel orgie-topic van epische proporties.quote:
Heerlijkquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:58 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben sowieso te traag nu om dit topic bij te houden, ik heb geslapen van half 8 tot half 11 namelijk
Jullie nog een beetje goed geslapen?
Doe je ook gezellig mee, MissB? Héé, dat rijmtquote:
Jazekerquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:58 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben sowieso te traag nu om dit topic bij te houden, ik heb geslapen van half 8 tot half 11 namelijk
Jullie nog een beetje goed geslapen?
Nou...quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Doe je ook gezellig mee, MissB? Héé, dat rijmt![]()
Ja meet staat gelijk aan neuken. En daar komen weer verhalen van.quote:
Bij Mono staat het gelijk aan een poging doen tot neuken en Falenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:03 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja meet staat gelijk aan neuken. En daar komen weer verhalen van.
Het is net echt!quote:
Als het maar geen ochtendurine is...quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:58 schreef Cue_ het volgende:
Allemaal ondergepist worden door Babs.. wie wil dat nu niet
Ook goed! Komen ook leuke verhalen vanquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
Bij Mono staat het gelijk aan een poging doen tot neuken en Falen
Ik droomde dat ik bijna sliep en dat jij naast me lagquote:
Idd een heel stuk beter...quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik droomde dat ik bijna sliep en dat jij naast me lag
Beetje saai misschien, maar leuker dan dromen dat je een meet mist
Hé komaan, laat je gaan!quote:
Ik heb nog geen leuke UI gevondenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:08 schreef Godtje het volgende:
Kan er ook een verbod komen op mensen zonder UI?
Extra motivatie om een beetje door te zoeken.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb nog geen leuke UI gevonden
Dit en tevens FOK! ik altijd mobiel en dan werkt UI gebruiken niet zo goed.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb nog geen leuke UI gevonden
Dat, sommige mensen/users moet je gewoon niet in een topic zien.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:08 schreef Cue_ het volgende:
Maar babs.. onze ploeg.. onze vertrouwde ploeg
Ik weet niet of hier veel Maltezer teefjes komen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:10 schreef Barbusse het volgende:
Ik wil mijn UI ook in de OP, dan kan ik meer chickies hosselen
Ik wil een plaatje van Mjollnir maar ik kan niets vindenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
Extra motivatie om een beetje door te zoeken.
Namen!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:10 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat, sommige mensen/users moet je gewoon niet in een topic zien.
Ik word nu al bedolven onder PM's van Lokasenna...quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:10 schreef Barbusse het volgende:
Ik wil mijn UI ook in de OP, dan kan ik meer chickies hosselen
Eens!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:10 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Had je die laatste ook gekregen?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:11 schreef BukkakeBaas het volgende:
[..]
Ik word nu al bedolven onder PM's van Lokasenna...
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik wil een plaatje van Mjollnir maar ik kan niets vinden
Dat is nou precies die negatieve kijk gebasseerd op het verleden waar ik op doelde. Probeer het gewoon, open-minded blik op SC-en in R&Pquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:10 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Waarom weet jij dat niet?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik weet niet of hier veel Maltezer teefjes komen.
Maar het verleden waar zij op doelt is ook het heden.. en dat weet je bestquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:13 schreef stbabylon het volgende:
Dat is nou precies die negatieve kijk gebasseerd op het verleden waar ik op doelde. Probeer het gewoon, open-minded blik op SC-en in R&P
Erg ja.quote:
Dat is niet negatief.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:13 schreef stbabylon het volgende:
Dat is nou precies die negatieve kijk gebasseerd op het verleden waar ik op doelde. Probeer het gewoon, open-minded blik op SC-en in R&P
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |